אוקיי תודה לך! מחר בבוקר אבא שלי יזמין לי כרטיסים. ורק שתדע לך שאחד השיקולים שלי ללכת למשחק של טוטנהאם זה בזכות החבורה פה בפורום שמשוגעת על הקבוצה הלונדונית.
ב-TheMarker של היום היה כתוב שישרא-אייר תפעיל קווים ללונדון ככל הנראה, ושהאישור הסופי צפוי להינתן במאי. חדשות מצויינות, יוסיף לתחרות ואולי יביא לירידת מחירים משמעותית.
כן, היה כתוב שהם יפעילו קווים סדירים ללונדון ולעוד כמה ערים באירופה כשהם יתחלקו ביעדים עם ארקיע, כאשר ישרא-אייר תקבל את לונדון. טעות שלי.
עדיף לך לשלם עוד 50 דולר (שזה בערך 175 שקל היום) ולטוס כמו בן-אדם. ישראייר החברת תעופה הישראלית הכי גרועה, מבחינת צפיפות, מבחינת שירות, אפילו מבחינת ההכשרה של הטייסים (למרות שרובם יוצאי חיל אוויר שזה יתרון שיש לכל החברות הישראליות על פני הזרות). בריטיש חברה מצויינת בכל קנה מידה ואל על מפעילה בקו ללונדון את המטוסים הכי חדשים ומרווחים שלה (777 ו-747) עם טלוויזיות אישיות (בשליש מה-777 יש VOD, נחמד מאוד) וקצת מקום לרגליים, דבר שלא תקבל בשום אופן ב-757 של ישראיר. כמובן שגם השירות, אם הוא חשוב לך, ברמה גבוהה הרבה יותר באל על ובריטיש לעומת חברות השכר. "עמדותיי בנושא ברורות" ועוד מילה לגבי חברות תעופה נוראיות, אל תטוסו באליטליה!
אני יודע איך בריטיש ואל-על, עם בריטיש טסתי לפני איזה 5 שנים ככה, ועם אל-על לפני שנתיים, אבל זה יוצא יקר נורא, בהנחה שטסים עם עוד מישהו. שאלה, אין איזשהו תקנון לתנאים מינימלים לטיסה?כי לפי מה שאתה אומר ישרא-איר הם תת תת תת רמה.
אני בדיעה שטיסה זאת טיסה, אם זה ללונדון זה חמש שעות ואתה שם, אם זה יכול לחסוך לי אז עדיף. אני טס מחרתיים לברלין עם צ'רטר בשם Hapag, וואלה אין לי מושג איך תהיה רמת הטיסה ואני לא מכין את עצמי להרבה, במחיר שקיבלתי את זה, 100$ פחות מהמחיר הרגיל, אני אממן לי לא מעט אלכוהול שם. לא עדיף? ישראייר לא טובים. בהלוך שנה שעברה היה חצי ריק אז תפסתי שורה משלי כשהמטוס היה בגובה והיה באמת מצויין. הטיסה חזרה הייתה מזוויעה. איכשהו טיסות חזרה הן תמיד מזוויעות, כי גם הטיסה חזרה עם אלעל השנה הייתה נוראית, צפוף ודחוס לא פחות. בגדול גם אלעל לא כזאת מציאה מדהימה וההפרשים זניחים. שירות? אתה מאלה שכל חמש דקות רוצים לשתות קולה? ישראייר לפעמים מתעכבים קצת ומצד שני, גם אל על עיכבו לי ולערן את הטיסה בכמעט שעה בפעם האחרונה. לישראייר היו כמה תקריות נוראיות ששמעתי עליהן אך כמו שאתה רואה גם אל על לא טלית שכולה תכלת. אגב רותם, מעניין מה שאתה אומר על הטייסים. לי יש רגישות בנחיתות (בטיסה האחרונה בהלוך דיממתי את האף שלי החוצה וערן יעיד על כך) ודווקא בישראייר היה לי די בסדר.
כן, לישרא-אייר היו כמה פעמים את ה"כמעט התרסקות\נחיתת אונס" היה על זה כמה פעמים בעיתון. בכל מקרה אני מאוד נהניתי באל על ובריטיש, חוץ מכל החבר'ה החרדים שעושים המון רעש.
קודם כל, אל תקחו כל כך ברצינות את כל ה"כמעט התרסקויות" שיש בעיתונים. לא כל אירוע קטן הוא "כמעט התרסקות" והרוב זה סתם ניפוח של התקשורת. גיא, אם הרגישות שלך היא בהנמכה לקראת הנחיתות ולא בנחיתה עצמה (הנגיעה בקרקע) אז האשמים שאתה מחפש הם הפקחים ואילו שתכננו את שדות התעופה והמרחב האווירי. כמה שיותר מוקדם שייתנו אישור להנמכה, ככה זה יהיה פחות תלול וכואב באוזניים.
שאלה: ברצוני לעשות טיול "כדורגל" למנצ'סטר, ורציתי לדעת מה המרחק בין סיטי אוף מנצ'סטר לאולדהם ?ומסיטי אוף מנצ'סטר לאולד טרפורד? איזו תחבורה ציבורית צריך לקחת? ואיך קוראים למגרש הנוער של אולדהם?
המרחק בין האיצטדיון של שיטי לבין האולד-טראפורד בנסיעה ובהנחה שיש תנועה על הכביש, גג 25 דקות. יש מחוץ לאיצטדיון של שיטי מספיק קווי אוטובוסים שנוסעים למרכז העיר,משם הדרך הנוחה,המהירה והזולה ביותר היא החשמלית,10 דקות נסיעה,גג 3 פאונד ואתה יורד בתחנת האולד-טראפורד,5 דקות הליכה מהאצטדיון. הליכה ברגל,משהו כמו שעתיים,לא שווה. לאולדהם גם כן עדיף לך להגיע ממרכז העיר מנצ'סטר,אפשר עם אוטובוס אבל אף פעם לא ניסיתי דרך זה אלא דרך רכבת,15,20 דקות ואתה באולדהם,יש 2 תחנות מרכזיות באולדהאם,Mumps ו Werneth, אני חושב שירדתי בראשונה ומשם לקחתי מונית(נהג פאקיסטני,אולדהאם או לא אולדהאם) 5 דקות נסיעה,5 פאונד,שווה.