פחד במה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לוחם שחור לבן, ‏3/11/03.

  1. duff beer Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/03
    הודעות:
    125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראייה סלקטיבית.

    ולגבי השוער של לאציו, הוא לא עד כדי כך גרוע. שילוב בין הגנה גרועה של לאציו, טיפשות של מיכאלוביץ' והתקפה די טובה של צ'לסי- גרמו לו להיראות חסר אונים. היו לו לצד הטעויות הקשות גם כמה הצלות יפות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/11/03
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    הדיון הזה די מתחיל להחליף את הדיון הרשמי של האנגליות באירופה... ניחא... בכל אופן ארסנל אתמול גברו עם הרבה יזע ודם על דינמו קייב 1-0. ארסנל שיחקו יותר טוב מהאוקראינים ברוב שלבי המשחק, אבל היה בקבוצה משהו נירפה בחלק המגרש של דינמו, מעין אדישות כזו שממש אין לי איך להסביר אותה. משחק טוב של החוליה האחורית, שלא קיבלה שום סיוע מהקישור הדפסניבי (פארלור וג'ילברטו איומים כהרגלם), ובעיקר של לאורן, סייע לגאנרז לשמור על המוראל לקראת המחצית השנייה, ובסופו של דבר אשלי קול המשיך נגיחה של הנרי בנגיחת דג לרשת האוקראינית ממש לפני תוספת הזמן.
    אפשר לקחת מהמשחק של אתמול כמה דברים חיוביים מהצד של ארסנל:
    1) הראנו קצת אופי - הרבה זמן ארסנל לא ניצחו משחק משער בדקות ההכרעה ושמרו על עירנות יחסית גבוהה בהגנה (למעט ההחמצה האדירה של גוסב במחצית השנייה).
    2)אשלי קול ולאורן סוף סוף נתנו הופעה טובה גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית, לאחר פתיחת עונה חלשה ביותר של שניהם.
    3)הצלחנו להתגבר על משחק חלש ביותר של תיירי הנרי ודניס ברגקאמפ, שהם כעיקרון המוח שמאחורי ההתקפה של ארסנל. מי שחיפו על יכולתם החלשה של החלוצים היו רובר פירס ובעיקר פרדי ליונגברג ששינה מקומות כל המשחק ונתן הרבה לב והתלהבות כפי שהורגלנו לראות ממנו בימי הכרבולת האדומה.


    ואיך שאינטר נראים לאחרונה, אולי נצליח לעשות סנסציה ולצאת עם משהו מהסן-סירו.....
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניוקאסל בקושי...??

    בגדול אני דיי מסכים איתך... חוץ ממנצ'סטר, ארסנל, ליברפול וכנראה גם צ'לסי, יש לקבוצות האנגליות פחד במה. אחרת אי אפשר להסביר את מה שקרה לניוקאסל במוקדמות הצ'מפיונס, כאשר ברור לכולם שניוקאסל הייתה צריכה להעפיל. עכשיו ניוקאסל במקום שבו אין לה פחד במה....

    וחוץ מזה סוטון עפה מול קבוצה קקיונית, ועוד כל מיני השפלות שקבוצות לא עליונות בליגה האנגלית חטפו... אני חושב אבל שזה עניין של הסתגלות וזה אחד הדברים היפים בליגה האנגלית, שכל עונה היא שולחת נציגות אחרות לאופ"א. בגלל זה כל עונה משחקת שמה קבוצה שלא הייתה בעונה הקודמת, יש לה פחד במה והיא עפה...