באיירן מינכן 2007/8

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י ג'ובאני אלבר, ‏28/5/07.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בדיוק נגעת בנקודה. קבוצה וקישור של קבוצה לא יכולים להיות בנויים על שחקן אחד. וכשיש שחקן שחייב את הכדור כל הזמן, אז אי אפשר שגם לאחרים יהיה את הכדור ואז כל הקישור בנוי סביבו. אני לא יודע אם ריברי יודע לשחק כחלק מחוליית קישור (לי אישית נראה שלא), אבל לשים את כל המשחק על שחקן אחד כשכל האחרים משרתים אותו זה לא הולך. בדיוק כמו שזניט הוכיחה לנו (ולעוד כמה קבוצות) וליברפול ומילאן וצ'לסי הוכיחו לברצלונה וריאל וכו'. קבוצה תמיד תהיה יותר חזקה כאשר היא יחידה אחת. תראה איך זניט בלי שלושה שחקני מפתח נראתה בדיוק כמו זניט איתם. אתה חושב שבאיירן הייתה נראית בלי ריברי כמו שהיא נראית איתו? אותו הדבר דרך אגב גם עם טוני וזו הסיבה שאני לא מצליח להתחבר אליו במאה אחוז. אוי לקבוצה שבנויה על שחקן אחד.
    ואני לא האשמתי את ריברי בהפסד. האשמים הם כל השחקנים שלא היו טובים ובמיוחד לוסיו (שהרס את הכל עוד מהמשחק הראשון) וזה רוברטו שכשעוד שיחק לא עשה את מה שהיה צריך.

    כל עוד באופ"א לא יאשרו לשחק עם שני כדורים, לא יכול להיות לנו עוד שחקן שאפשר לבנות עליו בקישור. אלא אם ריברי ישנה את אופיו ואת עצמו, אבל אז, ספק אם הוא יהיה אותו השחקן ובאותה הרמה ותועלת. ריברי צריך את הכדור כל הזמן, שחקן דומיננטי נוסף צריך גם הוא את הכדור כל הזמן. זה לא יכול לעבוד. ושים לב, כשריברי איננו שוויני הרבה הרבה יותר בולט (לא טוב, כי הוא טוב באותה מידה, רק רואים את זה אחרת) מאשר כשריברי ישנו.

     
  2. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בניגוד לך נדב, אני אופטימי ומשוכנע שמריברי אפשר לצקת שחקן מצוין שלא נרצה להיפרד ממנו שנים. כדורגל יש לו לבן-אדם.

    שוב, אני משוכנע שהעובדה שביירן יצרה העונה תלות אדירה בריברי נובעת משיטת המשחק של היצפלד. כאשר הגנרל מציב שני קשרים אחוריים, מלאכת עשיית המשחק נופלת על שניים: ריברי ושוייני. מאחר והשני לוקה בבטחונו העצמי, אוטמטית נופל הנטל על ריברי.
    וההפך הוא נכון, אם ריברי לוקח עליו את הנטל, אז שוייני מאבד את הבטחון שלו. כך או כך, זאת בעיה שיצר היצפלד שלא ויסת את נטל הקישור כפי שאתה ואני רוצים.

    לא נכון שריברי חייב כל הזמן את הכדור. הוא לא דייגו. ריברי שיחק ליד שחקנים גדולים והצליח. המונדיאל האחרון ליד זידאן הוא ההוכחה לכך. אולי כאן חבוי העוקץ: זידאן הוא הטבח וריברי הוא המלצר לידו. בביירן השנה לא היה טבח, וריברי נאלץ גם לבשל וגם למלצר.

    ריברי שחקן אגף מ ע ו ל ה. שים עוד וינגר באגף השני והמשחק יתחלק חצי חצי.
    אגב, זוכרים את תחילת העונה, עם השואו שביירן נתנה? זוכרים איך כולנו אהבנו את ריברי?
    וזוכרים למה?
    כי אז שיחקו 5 שחקני קישור וחלוץ אחד. שוויני במרכז, ריברי ואלטינטופ באגפים. כך אפשר לוותר על מספר 6 אחד ולהוסיף חלוץ, והנה לכם בדיוק הפורמה שאני מקוה שקלינסמן יאמץ בעונה הבאה.

    ריברי עוד צעיר, ניתן עוד לחנכו. זו תהיה כבר משימה של קלינסמן.
     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    באתר הקבוצה יש ראיון עם אולי הנס. בעיני, ההנהלה של באיירן אחראית לכך שהקבוצה לא בשפיץ של אירופה כבר 7 שנים. מהראיון איתו אפשר להבין למה: הוא אומר כי נמאס לו שעושים הבחנה בין הדומיננטיות של באיירן בגרמניה לעומת כשלונותיה באירופה והוא מסרב לשמוע שבאיירן לא נחשבת בזירה הבינלאומית. אז הגיע הזמן שמר הנס יפנים: יש הבחנה עצומה בין הליגה לאירופה! בליגה יש לנו ההגנה הטובה בגרמניה ואילו בגביע אופ"א השנה ההגנה שלנו היתה קיקיונית! לא סופרים אותנו באירופה כבר שנים! כל כח ההרתעה של באיירן אבד. קמצנות בתוספת רכישות תמוהות כמו יסמעאלים וחשמיאנים למיניהם הנן בין הסיבות לכך. צ'לסי, מנצ'סטר ובארסה פותחות פער מהקבוצות האחרות ואנו נשארים מאחור. נכון שכסף אינו תנאי מספיק להצלחה אבל הוא שם המשחק כיום. באיירן חייבת סופרסטאר בקנה מידה עולמי בקבוצה, לכל הגדולות של אירופה יש כזה: למילאן את קאקה, לליברפול את ג'רארד, לבארסה בשיאה את רונלדיניו ועכשיו את מסי, לריאל את ראול, למנצ'סטר את רונאלדו. מי הסופרסטאר שלנו? שווייני? ואן בומל? ריברי שעדיין לא הוכיח כלום? סוסה? פודולסקי? חיים בסרט בבירת בוואריה: מבחינתם תן לי אליפות גרמניה ושמינית/רבע גמר אלופות והכל טוב. נראה לי שהם מסתכלים על ליגת האלופות כחלק מהתקציב וכגורם הכנסה קבוע במקום להבין שזה אמור להיות מקור גאוותנו! להיות שוב בטופ של אירופה! כשרואים איך אוהדי מנצ'סטר עמדו ונופפו בצעיפים כשקבוצתם עלתה לגמר מול בארסה, או שאוהדי צ'לסי עמדו ביציעים שעה אחרי המשחק מול ליברפול וחגגו את ההעפלה לגמר מבינים מה המשמעות של ליגת האלופות עבור הקבוצות והאוהדים: מקור למסורת ולגאווה. הגיע הזמן שנרגיש שבבירת בוואריה רוצים להחזיר לנו את זה, ולא, ה-70 מליון יורו שהוצאו העונה עדיין לא מספיקים לכך. אני שמח שמר הנס אמר כי 20 דקות אחרי ההשפלה ביום חמישי הוא כבר המשיך הלאה: אני לא התאוששתי עד עכשיו. אני מקווה ש"המשיך הלאה" פירושו שבירת הראש איך בשנה הבאה אני כג'נרל מנג'ר עושה את המקסימום להביא את באיירן לפחות לפיינל פור של ליגת האלופות. כשאני שומע את הדברים הללו, בנוסף לתמיכה שיש בקבוצה בלוסיו המאכזב אני באמת חושש שכולם שם עיוורים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/08
  4. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט חבל,כמה דברים טובים נאמרו על ההתנהלות של הבווארים בניהול הקבוצה.
    הכל טוב ויפה,יש רווחים,יש תכנון,יש הכל,אבל איפה הפיניש שיקח אותנו לגמר?
    כל מה שרציתי לומר כבר נאמר פה,לכן אתייחס לנושא אחר הקשור למשחק.

    צפיתי בתקציר של המשחק ובשער השני ובשער מהנגיחה והגעתי לכמה דברים:
    בשער השני יש אשם נוסף,האשם הוא מרסל יינסן. במקום לחתוך לכיוון הרחבה ולעזור ללוסיו לסגור את השחקן לפני שהוא מתכוון לבעוט יינסן החליט שהוא נשאר במקומו וסוגר את השטח שלו. מה הטעם לסגור את האגף אם אין שום סיבה לשחקן התוקף להעביר כדור לאגף בזמן שהוא נמצא ברחבה ומתכונן לבעיטה?
    הגול שהגיע מנגיחה שוב אנחנו רואים שעננות,השחקן מגיח מאחור ואין אחד ששם לב לכך. בדיוק כמו שקרה בגול העצמי של לוסיו,שחקן שחתך את זה רוברטו שלא שם לב אליו בכלל. אני חשבתי שמטעויות אמורים להפיק לקחים. "אדם אינו טועה עד שאינו מבצע את אותה הטעות בפעם השניה" אז הפעם באיירן בהחלט טעתה מכוון שהיא לא הפיקה את הלקחים מהמשחק הקודם.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    C-J, כדורגל היה גם לאליאור ברנס וגם לדייסלר וגם לעוד אלפים. ההבדל בין להיות מוכשר לבין להיות שחקן גדול הוא באישיות במנטליות. לצערי, בנתיים, אצל ריברי לא רואים את זה.
    גם לבוא בטענות לשוויני שהוא לא עוזר לריברי זה לא נכון. גם כשאלטינטופ שיחק ולא שוויני המצב היה אותו הדבר. במשחקים הקשים המשחק של הקבוצה היה תקוע.
    אם נשים עוד שחקן כמו ריברי באגף השני מי יעשה הגנה? הרי גם ככה כל הבעיות שלנו נבעו מהגנה לא מספיק טובה. אז אם יהיה עוד אחד שלא עושה הגנה המצב יהיה הרבה יותר גרוע.
    הפתרון של לשים את שוויני במקום זה רוברטו ולשחק עם עוד שחקן אחר באגף יכול להיות נסיון מעניין. אבל, כל עוד ריברי ימשיך כמו שהוא זה לא יעזור. כי ריברי, כשהמשחק קשה נגד קבוצה שעושה הגנה נכון, נתקע ולא תורם כלום. ולא יעזור שיהיה לנו עוד ריברי בצד השני. מה גם, ששוב יהיה לנו שחקן הגנה פחות.

    כפיר, אתה סתם רואה שחורות. אתה שוכח שהדחנו את ריאל מדריד בשנה שעברה, ואם היינו בליגת האלופות השנה היינו מגיעים גם לרבע לפחות (כנראה). הדוגמאות שהבאת לא מתאימות. איפה היו מנצ'סטר מאז שנת 99 (שזה יותר מ - 7 שנים)? מה בדיוק עשו צ'לסי באירופה עד היום? פעם ראשונה שלהם בגמר והם כבר הוציאו מאות מיליוני יורו. ברצלונה? בכלל מצחיק. אז הם לקחו גביע לפני שנתיים. ומה היה בשאר ה - 15 השנים האחרונות? וגם זה למרות שהם השקיעו מאות מיליוני יורו בשנים האלה. ושים לב עם אילו "כוכבים ענקיים" לקחנו את ליגת האלופות. הארגריבס (של אז), פינק, טרנט, אנדרסון, לינקה, סניול (של אז), יאנקר, ציקלר, אלבר (שלא מצא מקום בנבחרת ברזיל). כולם כולם הם איסמעלים והשימיאנים. וזה כשבקבוצות אחרות כיכבו זידאן, פיגו, רונאלדו ואחרים (כולם היו שווים עשרות מליונים) לקנות כוכבים זה יפה. זה לא שווה. תשאל את אינטר, תשאל את ברסה. דווקא צ'לסי בעונה שהשקיעו הכי פחות כסף ומנצ'סטר שלא הביאו אף כוכב (תאר לך הכי הרבה הם שילמו הי על אחד כמו הארגריבס - שחקן אפור שהלוואי ויחזור וניתן תמורתו את ריברי).
    וכאן אני מגיע חזרה גם אל C-J צריך לבנות קבוצה ולא אוסף של שחקנים. אם תהיה תלוי ביכולת של ריברי או טוני, אתה בצרות. צריך קישור של יחידה אחת לא קישור של 4 שחקנים. ולכן, דווקא לא חובה להוציא כסף והרבה. מה שצריך זה להחליף בלם, לחזק את המשחק במרכז עם לוחמים והתקפה שבנויה על שניים ולא על אחד.
    לצערי, אני חושש שבשנה הבאה יהיה יותר גרוע ולא נראה שינוי כזה. לצערי, קלינסמן לא מתאים וחסר ניסיון, לצערי קלינסמן יתפס לטעות של שאף ויחפש התקפה בכל מחיר. וכמו שהיצפלד אמר (והוכח לו את זה טוב מאוד במפגש נגד זניט) משחקים בודדים מנצחים בהתקפה, תארים לקוחים בהגנה.

     
  6. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני נהנה להיות חלק מדיונים כאלה נדב. דיון מקצועי נטו, מחפשים את האמת בעומק ולא על פני השטח (כמו סתם להגיד "איזה יופי אנחנו"או "איזה גרועים היינו").

    ובדיון הזה נדב, אני ואתה לא אומרים דברים מנוגדים, אלא מדברים מתוך מטרה אחת על הכוונת: איך להצליח.
    שנינו מסכימים על אותה בעיה שהיתה לנו העונה. אנחנו רק חלוקים על המבט לעתיד.

    בעוד אתה פסימי לגבי המנטליות של ריברי ובדעה שהוא מזיק וימשיך להזיק לקבוצה, אני דווקא אופטימי לגביו ובדעה שאותה מנטליות שלילית יכולה, ואף תצליח, להתיישר עם המנטילות שקלינסמן יביא.
    קלינסמן הגיע מהעידן של מתיאוס, ברמה, פלר ושות', שידעו לעשות התקפה מצוינת לטעמי, אך גם ידעו לעשות הגנה כאשר צריך. טוטאל פוטבול: כולם חלוצים - כולם מגנים.

    אם יש מישהו שהייתי רוצה שיחנך את ריברי ויעשה ממנו קלאסה, זה דווקא פרנץ בקנבאואר, מורנו ורבנו. אך בהיעדר אפשרות מעשית לכך, התלמיד של הקייזר, קרי קלינסמן, יכול להיות מורה טוב בעצמו.

    העבר זה עובדות, והעתיד זה תחזיות. נחיה ונראה מה שנינו נגיד בעוד שנה מהיום. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/hello.Xxx
     
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    גם אני כועס רבות על רבירי, הוא אגואיסט מידי פעם, עלה לו הדם לראש מאז שחצי אירופה רדפה אחריו, אבל ואבל גדול, שריברי לא על המגרש באיירן זאת קבוצה בלי כלום שלא מסוגלת לעשות 2 התקופת מרעננות, מהירות, קלילות ולפעמיים מאולתרות גם כשצריך. שוויני תמיד מוסר אחורה, לא בועט, לא מפחיד כבר אף אחד, וואן בומל וזה רוברטו ממעיטים לעשות התקפה, כן זה רוברטו קצת יותר אבל זה רוברטו לא יפיל קבוצות גדולות ומסתבר שגם נגד הקטנות לא הוא היה המנוע. באיירן עם ריברי על המגרש היא יותר דומננטית, אז נכון שהוא עושה המון שטויות ויכלנו להיות פי 2 יעילים ועם סיומת טובה יותר, אבל בלי ריברי גם מספר ההחמצות יורד - היינו בכלל עם מספר ההזדמנויות נמוך בהרבה. צר לי נדב, זאת האמת לאמיתה. לא אוהב את רבירי, הלוואי וזה לא היה כך, אבל באיירן בלי ריברי העונה ב 80% מהמקרים שיחקו אפור וכמעט לא כבשו, היה ממש נוראי.

    לגבי העתיד, לא יודע מה קלינסי יעשה בנידון שהיצפלד לא עשה. הגנרל ידע מה הוא צריך לעשות וזה חופש פעולה לרבירי כדי שישבור הגנות ויתן קצב לקבוצה. אין לו מישהו אחר, משחק טקטי וממושמע לא הספיק, הכל בהוראות של היצפלד. מה קלינסי יעשה? את אותו הדבר מינוס פלוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/08
  8. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נדב, הכדורגל השתנה קצת: כמעט בלתי סביר שקבוצה אפורה של פועלים שחורים ונטולת כוכבים תזכה בצ'מפיונס. כמובן שכסף לא מבטיח דבר אבל תשים לב שכמעט כל שנה יש לנו פחות או יותר את אותן קבוצות בישורת האחרונה. למה פנרבחצ'ה או אולימפיאקוס לא בגמר ומנצ'סטר וצ'לסי כן? זה נהיה כמעט כמו מתמטיקה: ברור שפנר או אולימפיאקוס לא תהיינה אלופות אירופה כי אין להן הכסף/העומק/הכוכבים לכך.
    יש קבוצות שמספיקה להן ההשתתפות בשמינית או ברבע והן נהנות מהתהילה הזמנית ומההכנסות. השאלה האם באיירן רוצה להיות קבוצה כזו או שברצונה לקרוא תגר על הגדולות של אירופה. לקרוא תגר פירושו לשפוך כסף, הרבה כסף, ולהבין שמה שמספיק לבונדסליגה ממש אבל ממש לא מספיק לצ'מפיונס. לכן שנים אנו עם שחקנים שטובים לזירה המקומית ולא לזירה היבשתית: לוסיו כזה (ולפעמים הוא אפילו גרוע בשביל הזירה המקומית), מקאיי היה כזה ועוד כהנה וכהנה. אולי עדיין חיים בבירת בוואריה את הקבוצה היעילה של 2001 אבל הזמנים השתנו והפערים גדלים בכדורגל העולמי.
    לגבי מנצ'סטר, נכון שזה גמר ראשון שלהם מאז 99 אבל הם הגיעו מאז ל-3 פיינל פורים אם איני טועה (מול לברקוזן, מונאקו ומילאן). לפחות הגיעו ל-4 הגדולות של היבשת 3 פעמים ב-9 שנים. כנ"ל צ'לסי בשנים האחרונות. אנו לא היינו ב-4 הגדולות של היבשת כבר 7 שנים.

    בנוסף, ביתנו הפסיק להיות מבצרנו כבר הרבה זמן: 1:1 עם חטאפה, 1:1 עם זניט, 2:2 עם בולטון, הפסד 0:2 למילאן שנה שעברה, תיקו 1:1 עם מילאן בשמינית האלופות לפני שנתיים. אם לא נצליח לשמור על הבית ולגרום לקבוצות להבין שחבל להן על הזמן באליאנז ארנה (מנצ'סטר לדוגמא עם 12 נצחונות בית רצופים באירופה כרגע, אם איני טועה קבעו שיא בכך) לא נגיע לכלום כי אנו לא קבוצת חוץ טובה כבר שנים באירופה.
    בקיצור, למרות הצהרתו של הנס כי באיירן עמדה במטרות שהציבה לעצמה העונה יש עוד הרבה עבודה בבירת בוואריה לקראת עונה הבאה ובכלל לגבי העתיד.
     
  10. אוליבר קאן Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין שבאיירן הפסידו,אני לא יודע מה קרה במשחק הזה כל הכבוד לזניט אל הניצחון אבל באיירן לא יכולה להפסיד 4:0 בטח שלא בעונה הזאת.
    חבל לי אל קאן רציתי שהוא יסיים את הקריירה עם 4 תארים בעונה אבל יהיה לו רק שלושה.
     
  11. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי אז יומיים אחריי הקיפאון שעבר בלב מאז התבוסה הכואבת ואחת המשפילות שעברנו בהיסטוריה האדירה שלנו באירופה-מתחילים לעכל ולהביט קדימה כי אחרי הכל העונה נראינו ממש מצויינים לפחות במסגרת המקומית שמה החזרנו את הדאבל לארון עם הבונוס בדמות גביע הליגה!!

    אישית אני מסכים מאד פה עם כמה מחברי הפורום שהעלו 3 בעיות שלדעתי היו הגורם לנשירה המשפילה מגביע האופ"א-

    1-חוליית ההגנה שקרסה במאני טיימ בראשות לוסיו וכמה נכון שנאמר כאן עד כמה הבנאדם אוברייטד שמעורב ב-3 מ-4 השערים של הרוסים ויותר מזה השער העצמי במשחק הראשון והקריסה שלו בעיקר בנס בחטאפה!!
    מי שעוד היה שותף לעונת הגנה חלשה ביחוד באירופה זה פיליפ להאם שהראש ממזמן בברצלונה ודניאל ואן בויטן שפשוט לא ראוי לסגל הבווארי!!
    יש לציין שאם וכאשר ישוחררו השלושה אז אוכס,קומפני ומרטסאקר יהוו ריענון מתבקש ומעניין מאד.

    2-פרנק ריברי-שחקן אינדיבידואלי מהשורה הראשונה אבל כדי להיות וורלד קלאס אמיתי פרנק חייב להתעלות במשחקים שבאמת הקבוצה צריכה אותו במעמדים הגדולים באמת.
    אני גאה במי שהעלה את הנושא חולשתו של ריברי במאניי טיימ האמיתי העונה ומקווה שריבו ייקח את ההפסד הכואב הזה ויתעלה בשנה הבאה מתי שבאמת הקבוצה תשוועה ליכולתו האדירה והמוכחת!!(אני אוהד באיירן אבל לא פחות של ריבו!!)

    3-כוכבי הנבחרת-פולדי ושוואייני פשוט מאכזבים ובגדול פעם אחר פעם פולדי לא דומה לכלום ושום דבר והתירוץ שהוא לא משחק לא תופס ומשכנע כי גם שהוא כן משחק הבחור פשוט לא זה.
    בנוגע לשוואייני ממש בקצרה הבנאדם ממש לא מצליח להכנס לנעליו של אלטינטופ המוערך ומאכזב מהיום שעלה לקבוצה הראשונה המינכן.
    לגבי להאם הבחור כמו שנאמר עם הראש בברצלונה,ומרסל ינסן שחקן בונדסליגה טוב אבל לא יותר מזה!

    *-יש לציין שאני יחסוך ביקורת מהחודשיים הזוועתיים שעוברים על מירו כי אני בטוח בכל 100 האחוזים שהוא עובר משבר כזה או אחר ואנחנו נהנה ממנו גם ביורו וגם שנה הבאה בצ'מפיונס!!


    בתקווה לימים שיכפרו על היום הנורא ואיום שחווינו כולנו אוהדים שחקנים ומנהלים ברוסיה!!!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/5/08
  12. joe Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/06
    הודעות:
    607
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו זה כלכך ישן.. אני זוכר עוד שראיתי את זה.
    בסלר התעצבן שמהספסל של הקבוצה השנייה ( לא זוכר מי הקבוצה עכשיו ) דרשו להרחיק את קופור,
    ובאמת הרחיקו אותו, ואז אחרי שהוא יצא ככה על המאמן, החליפו אותו והוא המשיך עם השיגעון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
    ואז בסוף קאן אומר, מזל שהייתי 15 מטר מאחורה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה היה בדרבי והוא יצא על המאמן של האריות דאז, ורנר לוראנט.
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    עד כמה הבעיה של באיירן חמורה בהבנת הטעויות מהעונה הנוכחית אפשר היה לראות בתוכנית הספורט של .DSF היום בבוקר בדופלפאס. השאלה היתה מה צריכים בבאיירן קלינסמן והונס לשנות, 10 אוהדים עלו לשידור, ועוד אחד שישב באולפן. כולם דיברו על זה שבאיירן צריכה להיפרד מפלופים כמו פודולסקי, שווינשטייגר או סניול. חלק גדול מהם בטוח שזה היה חד פעמי ובאיירן שווה לפחות חצי גמר ליגת אלופות בעונה הבאה, חלק מהם דיבר על הבעיותיות עם רנזינג ורמיזה לעבר דיטר הקניג שישב באולפן לגבי רוברט אנקה. אף אחד לא דיבר על ההגנה, אף אחד אפילו לא הזכיר את השם של האליל לוסיו.
    הבעיה בכך שחלק גדול מהדיעות שלהם הם גיבשו לפי דבריהם של קברניטי באיירן, קרי בבאיירן לא חושבים שיש להם בעיה בהגנה.
     
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כי לבאיירן לפי מאזן השערים העונה בליגה ובאירופה אין בעיית הגנה. באיירן היו חייבים להמר בתקוף ולעלות את המגנים למעלה במצב של פיגור. אם באיירן היו ביתרון ועומדים מאחור כמובן שלא יכלו לעשות דבר כזה כמו שעשו במגרש פתוח מולם. הבעיה במשחק הראשון מול הרוסים הוא שלא כבשו והגענו ביתרון למשחק השני, אולי הבעיה בהתקפה ובקישור, כי 1-1 של הרוסים במינכן זה בעצם פיגור למשחק הגומלין ברוסיה.

    ההגנה של באיירן העונה הייתה מצויינת, הרבה יותר טובה מההתקפה, החזיקה אותה בתקופות ארוכות בהם לא הצלחנו לכבוש וסיימנו בתיקו 0-0 בלי לספוג. לכן אנחנו אלופים בפער. לא סתם מומחי DSF לא הזכירו דבר לגבי ההגנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/08