המחזור ה14 בליגה האנגלית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Dyer, ‏27/11/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני? חושב שלצ'לסי יש על הנייר את הסגל הטוב ביותר??? אני???
    צר לי לנפץ לך ולמי שחושב כמוך את הבואה שבה אתם נמצאים, אבל עם כל האובייקטיביות שאני יכול לגייס, לצ'לסי יש את הסגל הטוב ביותר על הנייר בפרמיירליג, לא משנה איך תהפוך את זה, לא משנה מאיפה תסתכל על זה.
    אם ראית פרמיירליג בשלוש העונות האחרונות אתה אמור לדעת שעל הנייר, קודוצ'יני הוא אחד השוערים הטובים בליגה. ג'ון טרי וויליאם גאלאס הם צמד הבלמים הטוב בליגה. ווין ברידג' הוא המגן השמאלי מספר שתיים באי הבריטי. מלכיוט וגלן ג'ונסון בעונת פריצה משלימים על הנייר את ההגנה הטובה בפרמייר.

    קלוד מקללה הוא אחד מחמשת הקשרים האחוריים הטובים ביבשת, פראנק למפארד פורח כבר שנתיים, דמייאן דאף הוא בין שלושת הקיצוניים בצד שמאל הטובים בליגה אם לא הטוב שבהם כרגע, יאספר גרונקייאר מוכיח בכל הזדמנות שאין כמעט מגנים שמסוגלים להתמודד עם המהירות שלו באגף הימני. תמצא לי קישור שעל הנייר שווה יותר מזה.

    קרספו, מוטו, האסלביינק, גודיונסן - תביא לי בבקשה התקפה שסך כל חלקיה (או לחילופין סך כל שעריה) עולים על זה של צ'לסי, אין חייה כזאת.

    ואם זה לא מספיק אז בצ'לסי יש היום את הספסל הטוב בליגה. והמשפט הזה שקול לעובדה, קשה להתווכח עם זה. היות ועומק בסגל הוא אחד הדברים הכי מכריעים בכדורגל מודרני, גם לעניין הזה חשיבות בקביעת איכות הסגל על הנייר...

    בבקשה, משה, אתה מוזמן להסביר לי למה על הנייר הסגל של צ'לסי הוא לא הטוב בפרמיירליג.


    בקשר לעניין דאף, אמרת שברגע שצ'לסי נתנה למאן יו חופש, קיבלנו לחץ של האדומים, כן ו... כמה פעמים קודוצ'יני עמד בסיכון רציני בדקות האלה???
    מה שאני אומר הוא שהיות ויונייטד לא משחקת סגור, ההגנה שלה רכה, דמייאן דאף הוכיח מהיום הראשון שלו בקבוצה שהעונה הוא הכלי ההתקפי הכי טוב של ראניירי (ואין שום קשר אם המעמד שלו הגיע לרמה של ואן ניסטלבוק או אם הוא נחשב כוכב או שחקן הרכב קבוע), לא לשחק איתו זה לוותר על האופציה ההתקפית הכי טובה שלך. נראה לי מטומטם מיסודו לעלות בהרכב שלא מביא למיצוי הפוטנציאל של הקבוצה. אפשר לחשוב שג'ואי קול היה עסוק כל המשחק בלשמור על קלברסון, או שחקן אחר ששיחק מולו באגף, קשה לי להאמין שהנזק שהיה נגרם לצ'לסי מאגף ימין של יונייטד היה גדול מהנזק (תרומה התקפית) שדאף היה מביא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/12/03
  2. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את ארסנל?

    What a way to twist things around
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    נתחיל?
    קודצ'יני הוא שוער טוב, אבל הפגם הכי גדול בו, הפגם שלא יעשה אותו בחיים שוער מהשורה הראשונה באירופה, הוא הטעויות שלו במשחקים מכריעים.
    בכל שנה, ברגע שצ'לסי צריכה להסתמך עליו, ברגע שהיא פוגשת קבוצה כמו היוניטד או ארסנל הוא מפשל, עושה שטויות וטעויות כמו שוער בדרגה נמוכה.
    העובדות מדברות בעד עצמם, קח את הקלטת מהמשחק מול ארסנל שנה שעברה, תראה כמה שטויות הוא עשה ואיך נענשתם בגלל זה, גם השנה בגול ביזארי שעלה לכם בנקודות, מול לאציו בחוץ השנה, כל ההצלות שלו, כל ההזדמנויות של לאציו, היו אחרי טעויות של קודצ'יני.
    זה גם הבעייה של דודאק מליברפול, שני שוערים טובים שלא יעלו בחיים דרגה בגלל שהם לא מספקים את הסחורה במשחקים המכריעים.
    הלאה?
    טרי וגאלס אכן בלמים טובים, אבל הם מעולם לא עמדו בלחץ שעומדים מידי שנה שחקנים כמו סול וריו בארסנל וביוניטד.
    ווין ברידג'?
    גם אשלי קול וגם סילבסטרה באמת שלא רואים אותו מבחינת אכויות.
    מלכיוט וגלן ג'ונסון?
    ושוב, ברגע שבראון יחזור אצלנו, אין לי ספק למי יהיה את ההגנה הטובה בליגה.
    הווארד, אושה, בראון, פרדינד וסילבסטרה משלימים הרכב נפלא ויציב, שבלי ספק יהווה את ההגנה הטובה בליגה, שוב.
    מקללה אכן קשר נפלא, למרות שמבחינה התקפית אני לא תופס ממנו, למפארד פורח אבל אני עדיין מעדיף עליו בכל סיטואציה שחקנים כמ פירס וסקולס, שוב, אמרת דאף, ושוב, ראיין גיגס וליונברג לדעתי עדיפים עליו,יאספר גרונקייאר, שוב, וליטורד וסולשיאר עדיפים עליו.
    בדבר ההתקפה, אמרתי כבר, היוניטד חייבת עוד חלוץ, עד שהיא לא תביא אין מה לדבר על ההתקפה הכי טובה, גם ארסנל חייבת חלוץ ליד הנרי, כאן אני נותן לך את היתרון, במיוחד בגלל קרספו המעולה ומוטו התכליתי.
    ועם כל מה שאמרת, בצ'לסי עדיין אין שחקנים ביכולתם של הנרי וויירה, סקולס וואן ניסטלרוי, יש שחקנים טובים, יש שחקנים עם פונטציאל ענק, אבל אין להם את השחקנים האלה שכשהם טובים צ'לסי בלתי ניתנת לעצירה.
    בדבר העומק, מסכים איתך לגמרי, למרות הפונטציאל הגלום בקלברסון, רונאלדו ופלטשר, רק בשנה הבאה/עוד שנתיים הם יהיו גרם מוביל בקבוצה, כרגע הם עדיין בשנה של השתלבות.


    בעניין דאף, נו אז לא עמדתם באיום ממשי, למרות שלדעתי פעמיים שרוד בורח מהשומר ובא לבעוט לשער ורק במקרה הוא לא מסיים את ההתקפה נכון(פעם עבר לו בין הרגלים פעם הוא עשה הטעיה אחת יותר מידי) זה נקרא מצב מסוכן, אני בטוח שלכל אוהדי צ'לסי פעם הלב כשזה קרה, כי אם רוד מצליח לסיים את הסיבוב הכדור ברשת.
    ואני ואומר לך, שוב, עליה עם דאף הייתה מכניסה את גיגס למשחק, אני בטוח שהיה משחק שונה, ושצ'לסי הייתה יותר נפגעת מהמלך מאשר מנצלת אותו.
    בקשר להערה שנתתי על ארסנל, לא מבין למה אוהדי ארסנל נפגעים?
    ארסנל כרגע הקבוצה החלשה מבין השלוש שרצות כרגע למעלה, מתחילת העונה היא החלשה מבין השלוש, מיקומה בטבלה לא מייצג איך שהיא משחקת השנה, אבל העובדה שארסנל עדיין לא הפסידה כניראה מסנוורת את אוהדי ארסנל.
     
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שזה נראה מתחילת העונה, יונייטד בפירוש לא מרשימה יותר מארסנל, בטח שלא בשבועיים האחרונים. האם מיקומה של יונייטד כן משקף את איך שהיא משחקת השנה? אם לא בדיוק כמו ארסנל, אז רק פחות.

    רק שמה שאמרתי לא קשור לכך בכלל. כפי שכתבתי בדיון על יונייטד, כשהקבוצה משחקת כדורגל משעמם והאמת, די מכוער, כשכל מה שחשוב לה זה להוציא את הנקודות, זה פאתטי לגלגל את זה לארסנל.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרשה לי להגיב במקום (או בנוסף) לקירק :

    אבל זה לא סותר את הטענה שקודיצ'יני הוא השוער הטוב בליגה... אז יש לו איזה שתי טעויות גורליות בעונה, אז מה? פביאן בארטז בעונה אחת עלה למאן יו ביותר מעשרה שערים וזה לא הפריע לך לומר שהוא השוער הטוב בליגה, בעונה שעברה. כרגע אין אף שוער אחר שמתקרב לקרסוליים של קודיצ'יני. הכי קל להסתכל על טעות אחת או שתיים בעונה ולהתעלם מכל שאר הדברים שהוא עשה.

    אז מה? מה הקשר בכלל?
    אז סול וריו צריכים לעמוד ביותר לחץ, זה אומר שהם יותר טובים? גארי נוויל צריך לעמוד בהרבה מאד לחץ, זה אומר שהוא טוב יותר משחקן כמו קרלס פויול, שהעונה המעמסה היחידה שלו היא הליגה וגביע אופ"T הקיקיוני? טרי וגאלאס הם מרכז הגנה שעדיף בהרבה על זה של ארסנל ושל היונייטד.

    "לא רואים אותו"... טוב שלא הגזמת. ברידג' לא נופל משניהם בהרבה, אם בכלל.

    בראון?! בראון?!? מכל התירוצים המפגרים של אוהדי יונייטד, לא יכולתם לחשוב על תירוץ קצת יותר נורמלי? בראון לא מגיע לחצי מהרמה של גלן ג'ונסון ולסולית הנעל של מריו מלכיוט וכבר נמאס מהבדיחה הזאת של אוהדי יונייטד. אושה העונה לא מזכיר ולא במעט את כושרו בעונה שעברה, וכך גם פרדיננד. וגם אם כן, עדיין ההגנה של מאן יו נופלת מזו של צ'לסי.

    אחרי פטריק ויירה (וגם זה לא בטוח, בהתחשב בכושרו לאחר החתימה על החוזה החדש), קלוד מקאללה הוא הקשר האחורי הטוב ביותר בעולם. הוא תורם בצורה פנטסטית הגנתית וגם תורם הרבה מאד התקפית. הוא מסוגל לחסל את השליטה של היריב במרכז המגרש לבדו, כפי שנאלץ לעשות בשנים הקודמות בריאל מדריד בהצלחה מסחררת. ויש לו עוד יתרון שאין לפטריק ויירה ובטח שלא לרוי קין - הוא לא שחקן שיאבד את הראש, יקבל אדום ויפקיר את קבוצתו, כמו אדגר דווידס למשל.
    למפארד הוא השחקן שהתקדם הכי הרבה בשנתיים האחרונות בליגה. פירס וסקולס בכלל לא משחקים בעמדה שלו... בכל מקרה, הייתי מעדיף אותו על רוי קין ובטח שעל פני פיל נוויל או ג'ילברטו. פרדי ליונברג לא קשר שמאלי אלא ימני ולכן אי אפשר להשוות אותו עם דאף, וכמה שאני אוהב אותו - דאף עולה עליו בכל פרמטר. והוא מזמן עבר את גיגס העייף שדועך לו לאיטו. הוא לא נופל מפירס, בכל אופן.
    איזה סלט עשית. את גרונקיאר צריך להשוות עם פרדי ולא עם וילטורד (למרות שבהחלט אפשר), וגם כאן צ'לסי מנצחת. בטח שאת מאן יו עם סולשיאר שבכלל לא קשר ימני...

    קרספו, מקאללה ודאף הם שחקנים מצוינים שבהחלט נכנסים לאותה קטגוריה עם השחקנים שציינת (ובטח שעם ואן-ניסטלרוי, שאת פרצופו האמיתי אנחנו מתחילים לראות לאחר שבקהאם עזב).

    קלברסון לא יכול להיות שחקן מוביל באף קבוצה, ואם הוא יהיה כזה אז הקבוצה לא תגיע לשום מקום. קלברסון מזכיר לי בצורה מפחידה את ג'ילברטו סילבה - שחקן עלוב מבחינה טכנית שתפקידו הוא לנקות את הסכנה מאחור. עם שני אלה בהרכב יחד, ברזיל זכתה באליפות העולם, מפני שהם חיפו על לוסיו ורוקה ג'וניור בצורה טובה מאד. אבל שחקנים מובילים? יותר מרונאלדו, ריבאלדו ורונאלדיניו, שעשו את כל העבודה ההתקפית? ברור שלא.
    דארן פלטשר בינתיים נתן צמד משחקים טובים, אבל לא הראה הרבה מעבר לזה. הוא יכול בהחלט להפוך לשחקן מאד לגיטימי במאן יו, אבל לא לאחד מוביל. דעתי על רונאלדו ברורה - שחקן שרק יודע לכדרר ולא יגיע לשום מקום. אגב, מוזר שהשחקן שאותו הגדרת כ"שחקן טוב, לא יותר מזה" צפוי להוביל קבוצה כמו מאן יונייטד בעוד מספר שנים.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה אני מצטער אבל אני אצטרף לבני ואגיד לך שכל מה שאמרת בנוגע לקודיצ'יני זה שטויות. בארתז לא עשה טעויות נוראיות (יותר משל האיטלקי בינתיים)? והוא עדיין לקח 2-3 אליפויות באנגליה (אני לא זוכר כרגע מתי הוא הגיע) ואליפות אירופה ומונדיאל עם צרפת (הרבה בזכותו).
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מה אני אגיד לך, תעשה חיים, מקווה שיש מספיק פופקורן בסרט שבו אתה חיי...

    בראון (אגב, מתי ראית אותו לאחרונה?) מגן ימני??? ברגע שפרגוסון היה מזיז אותו מעמדת הבלם החורים רדפו אחריו לכל מקום, מקווה שאתה לא רוצה להשוות אותו לטרי / גאלאס.
    ועדיין, זה לא מנג'ר, אתה לא קובע את העמדות של השחקנים. זה שסילבסטרה מגן טוב לא מעיד על שום דבר היות ולבקשתו הוא מתופקד העונה כבלם.
    בראון, נוויל, סילבסטרה, ריו, אושה. אם אתה משווה את זה להגנה של צ'לסי ומגיע למסקנה שההגנה של יונייטד טובה יותר, שיבושם לך.

    בכלל, לאורך כל הדברים שלך אתה בא להוכיח שיש שחקנים יותר טובים מהשחקנים של צ'לסי. סו וואט??? אם תקרא טוב תראה שאני לא טענתי אפילו פעם אחת ששחקן של צ'לסי הוא הכי טוב בליגה (למעט גאלאס / טרי). זה שויירה והנרי מנצחים בדו קרב ראש בראש את מקביליהם בצ'לסי זה נורא נחמד, אבל כשבוחנים איכות של קבוצה מסתכלים על המכלול.
    לכן גם ההשוואה לריו וסול טמבל לא מובנת. זה שהם כיחידים בלמים יותר טובים (??????) מהצמד של צ'לסי לא אומר משהו על הקבוצות שלהם.

    לא יודע כמה משחקים של יונייטד ראית העונה, אני יכול לספר לך בתור אחד שראה 80% מהם שאם נראה לך שגיגס ורוד ואן ניסטלרוי בכושר מצויין - יש לך בעיות ראיה קשות.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    דבר ראשון, צינת שצריך להסתכל על כל הגנה, ועל כל השחקנים כקבוצה, ולא כיחידים, אז עכשיו אני שואל אותך:
    באמת נראה לך שצ'לסי יכולה להתמודד השנה עם היוניטד או עם ארסנל במירוץ לאליפות?
    עם כל הכבוד לכסף שלה, החיבור בין שחקניה לא מתקרב לחיבור בין השחקנים של היוניטד וארסנל, הנסיון של היוניטד וארסנל הוא זה שידחוק את צ'לסי החוצה במירוץ לאליפות.
    אני באמת שלא רוצה להגיב לבני, שמדבר מתוך כעס, קינאה והרבה דברים שלא קשורים לכדורגל.
    שוער כמו קודצ'יני, ברגע המכריע, כשצ'לסי יצטרכו אותו בליגת האלופות או בליגה יפשל, וזאת עובדה, פיטר שמייקל אמר פעם, שוער לא שווה כלום עם הוא לוקח 10 הצלות גדולות ואז חוטף גול שטותי, זה מסכם את העניין לדעתי.
    לא רציתי להיכנס לעמדות בקישור, דיברתי באופן כללי, אתה צינת שחקנים לחוד בצ'לסי, ואמרת שזה הסגל הטוב בליגה, אני צינתי שחקנים בקבוצות אחרות שלדעתי הם יותר טובים.
    ושוב, לדעתי, החיבור בין השחקנים של היוניטד ושל ארסנל הופך אותם לשתי הקבוצות הטובות בליגה.
    עם כל הכבוד לצ'לסי, אני לא רואה בה אף שחקן היום שיכול לסחוב אותה לאליפות.
    בעונה של הדאבל של ארסנל, ידעת שעם פירס או ליונברג תופסים יום הסיפור די גמור בשביל הקבוצה השנייה, וגם היום, תראה את המשחקים הגדולים של ארסנל, תראה את המשחק באינטר, ותראה את התרומה של פירס את ליונברג.
    די ברור, גם היום, שעם אחד מהם יתפוס יום מצוין יהיה מאוד קשה לעצור אותם, לא לדבר על שניהם, או על שניהם בתוספת הנרי.
    אותו הדבר ביוניטד, ואפילו יותר, יום שגיגס וסקולס מעולים קשה עד בלתי אפשרי לעצור את היוניטד, ועם רוד גם משתתף בחגיגה, תשאלו את ניוקסאל מה קורה.
    וזה הקטע בצ'לסי, הם פשוט לא מפחידים, לא משנה עם מקללה יתפוס יום,עם דאף יתפוס יום, או עם מוטו את קרספו יתפסו יום, הם פשוט לא קבוצה מפחידה.
    ותדברו כמה שאתם רוצים, זה מה שהופך קבוצה לאלופה.
    ושוב, עם כל הכבוד לדאף ולחברים, עדיין בצ'לסי אין שחקנים שיכולים ביום טוב לפרק קבוצה לחתיכות, לקחת את הקבוצה על גבם לאליפות(כמו שהנרי עושה בארסנל או רוד ביוניטד).
    וזה מה שחשוב בסוף היום, ה2-3 שחקנים שביום טוב גורמים לקבוצה להיות בלתי ניתנת לעצירה, הנסיון והדבק בין השחקנים שגורם לקבוצה להתחבר בזמן הנכון ולשחק את הכדורגל הנכון, ועם כל הכבוד לצ'לסי ול"כוכבים" שלה, כמה שתדברו,אין לה את זה, ושום ריבאלדו או קליברט לא ישנו את זה.
    הדבר היחידי שישנה את זה הוא הזמן.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כעס? קנאה? כלומר אני עד כדי כך מקנא בצ'לסי שאני עוד מעז לשבח אותה? או שפשוט אני אומר דברים שמנוגדים למילון הרשמי של אוהדי מנצ'סטר יונייטד - פרגי הוא המלך, ואן-ניסטלרוי החלוץ הכי טוב בעולם, גיגס וסקולס הכי טובים בעולם, כל שחקן שמשחק במאן יו הכי טוב בעולם, כל שחקן שעוזב את מאן יו הוא שחקן גרוע, ומי שאומר אחרת פשוט מקנא?

    דיברת כאן שטויות, ונראה לי שכל אדם אובייקטיבי יסכים איתי כאן. אין מה להשוות בין הסגל של ארסנל ומאן יו לבין הסגל של צ'לסי. זה של צ'לסי הרבה יותר חזק ויש לה גם הרבה עומק בנוסף לכל.

    אני לא יודע אם לצחוק או לבכות... פיטר שמייקל אמר, אז זו עובדה?

    אם כל השחקנים לעיל תופסים יום באותו המשחק, אני יכול רק לרחם על היריבה. אופס, רגע, אני זוכר מקרה כזה - לאציו וניוקאסל, 4:0 ו-5:0 בהתאמה. דאף נופל לדעתך מגיגס? קרספו נופל מואן-ניסטלרוי? מקאללה מרוי קין? מוטו מפורלאן (שאלה רטורית)? לצ'לסי אין שחקנים גדולים? איזה שטויות. ערימת בולשיט כמו שרק אתה יכול לייצר. אגב, אם אתה עונה ב"כן" על אחת השאלות למעלה אז באמת שאין לי על מה להתווכח כאן. אתה חי בעולם שלך ואני לא אנסה להוציא אותך מזה.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    עזוב בני, תמשיך לנסות לסלף את דברי.
    אמרתי שדבריו של שמייקל עובדה, איך אתה מסלף דברים, למה ציטטת רק את זה?
    אמרתי שקודצ'יני יפשל ברגע האמת, ואז אמרתי זאת עובדה, המשפט "וזאת עובדה" התייחס לחלק הראשון של המשפט ולא לחלק המשפט האחרון(כניראה שאתה צריך ללמוד לקרוא).
    דאף נופל מגיגס, קרספו מואן ניסטלרוי(מצטער אבל רק אתה חושב שהוא לא חלוץ ברמה גבוהה, בינתיים כל שנה הוא מוכיח אחרת), אני מעדיף בכל יום את קין, הוא המנהיג של היוניטד, והעונה הוא פשוט בכושר יוצא מן הכלל, ליוניטד קין יותר מתאים, בגלל המנהיגות, הנסיון והמלחמה שהוא מביא למגרש, אי אפשר להסביר את זה, זה כמו סתיו אלימלך בהפועל באר שבע, בשום קבוצה בליגה הראשונה הוא לא יכול לתפוס מקום בהרכב הראשון, רק אצל באר שבע, זה בגלל שהוא דמות, שהוא סמל, ככה רוי קין ביוניטד.
    מי השווה בין מוטו לפורלאן?
    הביסו את לאציו?
    את ניוקסאל?
    שכחת את וולבס, 5-0. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx
    הם הביסו את ניוקסאל בתקופה השחורה שלה, בתקופה שהיא סיימה 1-1 עם הוילה בבית! כשכל קבוצה שרצתה ניצחה אותה. לאציו, לדעתי, לא קבוצה מהדרג הראשון באירופה, עזוב את חוסר היציבות שלה, באמת שאף אחד לא תופס ממנה היום.
    על מה קירק מדבר כל הזמן?
    על מה?
    על הקילר אינסטיקט שצ'לסי צריכה לפתח, שחסר לה, כשצ'לסי תנצח ותרשים מול קבוצות רציניות תבוא לדבר איתי.
    אני חי בעולם משלי?
    נו בסדר, זה מה שטענת כל העונה שעברה, וראינו בסוף כיצד זה הסתיים.
    תמשיך לדבר,תמשיך, אבל אני אחגוג בסוף השנה.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    וואי וואי משה כמה שטויות!!! איזה זיין שכל אתה!!!!! מספר אחד בעולם.

    צ'לסי לא קבוצה מפחידה, אוקיי למה מנצ'סטר מפחידה מישהו העונה נראה לך? ממש לא.

    וואו עזוב משה אני חולק על כל ההודעה שלך אבל אין לי כח להתווכח איתך כי אתה תמיד מוצא עוד שטויות להגיד.

    דיברת כל כך הרבה שטויות....

    אתה כל כך עלוב לפעמים... כוווווווווווווווולם תופסים מצ'לסי רק משה אוחיון הכי חכם והכי צודק חושב אחרת...

    ומשה... לא אמרתי שניקח אליפות, כי בדבר אחד אני כן מסכים איתך. ניסיון. דבר שאין לנו וזה דבר מאוד מאוד מאוד מכריע.

    אבל מבחינת הכישרון והעומק אין מה להשוות. והחיבור הוא עדיין לא 50 אחוז אפילו.

    משה בקיצור... הוכחת שוב כמה אתה לא אובייקטיבי וכמה לא שווה להתייחס להודעות שלך. ניסיתי עד עכשיו לא להגיב אבל ההודעה האחרונה שלך עברה כל גבול... ההודעה הלפני אחרונה יותר נכון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/12/03
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    לירן, חשבתי הרבה מה להכניס בשורה כאן, רק נומר שהעתיד יראה מי צודק.
    אני מבין שקשה לפעמים לקבל ביקורת, או שקשה אחרי שכולם אומרים שהקבוצה שלך מעולה לשמוע את ההפך, אני מבין, אבל אין זה אומר שאני לא צודק.
    זיין שכל? היום קוראים לזה דעת עצמית.
    זה לא פעם ראשונה שכולם אומרים לי שאני טועה ושאני מדבר שטויות, אמרו לי את זה לכל אורך העונה הנוכחית כשאמרתי שבאר שבע עוד תהיה מקום ראשון, וכשדיברתי על ניצחון בבלומפילד, קיבלתי הודעה פרטית מאחד ממשתמשי הפורום, שדי ליגלג ואמר לי שגם עם יתנו לנו +1 נפסיד(מעניין שעד היום הוא לא מגיב לי להודעות הפרטיות בנושא).
    לאורך כל השנה שעברה בני וליהי קישקשו לי בשכל בקשר לואן ניסטלרוי, ועכשיו אני צריך שתזכיר לי מי סיים מלך השערים, לאורך כל העונה רוב הפורום טען שהסיכוים שהיוניטד תקח אליפות משולים לסיכוים של ראשון לציון להישאר בליגה, ושוב אני צריך תזכורת איפה היוניטד סיימה.
    המחברת עמוסה במקרים אלה, ואני מצטער שזה נשמע גאוותנות אבל זה ביטחון עצמי, אותו ביטחון שנסעתי איתו לבלומפילד בידיעה שאנחנו מוציאים נקודות, אותו ביטחון שאני כותב כאן.
    אמרת שהיוניטד לא מפחידה אף אחד, אז למה ראניירי השאיר את דאף ופתח בהרכב הגנתי?
    למה ארסנל באה אלינו עם בונקר ושימוש בכל האמצעים כדי להוציא נקודה.
    עזוב, הרבה כאן הולכים בדעה הרווחת בפורום, ביננו, מי כאן חשב שלידס תנצח בצ'רלטון? הרוב בכלל חשבו שהיא תובס, אבל לי הייתה דעה אחרת.
    ברור שהכי קל לבקר אותי עכשיו, אבל את הכסף סופרים במדרגות, נתראה בסוף השנה ונראה מי צודק.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    כמובן שרק בסוף נראה מי צודק.

    ואני בטוח שתכניס לי מילים לפה ותגיד שאמרתי שצלסי תיקח אליפות.

    אז אני מקדים תרופה למכה- צ'לסי לא הפייבוריטית בעיניי לאליפות!!!! הבנת משה?


    אני רק חושב שמה שכתבת על מי מהשחקנים יותר טוב זה שטויות.. אבל עזוב. זכותך לחשוב מה שבא לך.
     
  14. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קדימה, משה, תמשיך להתווכח על דברים שלא נאמרו. לא אמרתי שמנצ'סטר לא תיקח אליפות אלא שהסגל של צ'לסי טוב בהרבה.

    באמת שאין לי שום כוונה להתווכח איתך על העובדה שדאף וקרספו עדיפים על גיגס ו-ואן-ניסטלרוי (שלדעתי חלוץ ברמה גבוהה, אבל לא בעשיריה הראשונה באירופה). אם אתה הצלחת בכוח להתעלם מכל התצוגות של שניהם, ולהתעלם גם מתצוגות הנפל של גיגס ורו"נ, אז כנראה שבאמת אין על מה להתווכח. בקשר לרוי קין, לא שאלתי את מי אתה מעדיף אלא מי שחקן יותר טוב וזו שאלה רטורית.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    דבר ראשון, איך פתאום שכחת את "העובדה" שקבעתי לגבי האימרה של שמייקל, יכול להיות שאתה טעית בקריאה? לא,אתה בחיים לא טועה.
    מי אמר שאמרת שהיוניטד לא תקח אליפות?
    אמרתי ששנה שעברה אמרת שהיוניטד לא תקח אליפות,ואמרתי שיש לי דעה שונה משלך ושל הרוב כאן בפורום על הסגל של צ'לסי ויכולתיו, ושאלה לי אלייך, לא אמרת שהיוניטד לא תזכה באליפות, אז מי לדעתך יזכו באליפות?
    ואן ניסטלרוי לא בעשיריה הראשונה באירופה?
    טוב, זכותך לחשוב ככה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx
    בקשר לקין, לא שאלה רטורית, אני מעדיף את קין, ואהה כן, תרשום, אני גם מעדיף את גיגס על דאף ואת רוד על מוטו/קרספו.