אוסטריה, התגעגעת לגרמניה?

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏30/5/08.

  1. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    דעתי בנושא :

    מרסל יאנסן קודם כל הוא כישרון גדול לכדורגל הגרמני, אין ספק שבעתיד הוא יהיה אחד מעמודי התווך של ההגנה הגרמנית. אולי זה מוקדם מידי בשבילו לשחק במעמד שכזה, קלמנס פריץ היה הרבה יותר יעיל בתור המגן הימני כאשר אודנקור נכנס לקישור. בקשר לעמדת הבלמים, הצוות מרטסהאקר את מטצלדר היום איכזב, במונדיאל הם היו שונים, טובים יותר וחזקים יותר. ווסטרמאן או ארנה פרידריך יכולים בשקט לפתוח בהרכב במקומו של מטצלדר שלטעמי הוא הבעייה העיקרית שלנו בהגנה עד עתה.

    היום יותר מתמיד, אני חושב שטעות גדולה הייתה להציב את ינס להאמן בשער הנבחרת. אין ספק שראינו כי השוער חסר ביטחון כבר במשחק הראשון נגד פולין ומחבב לעשות טעויות. רוברט אנקה או רנה אדלר אין לי ספק שאחד מהבחורים הרעבים הללו יכולים לעשות עבודה הרבה יותר טובה מאשר להאמן. לא מאמין שמהלך כזה יתרחש באמצע טורניר, אבל כל שינוי יכול לבוא לטובה.

    במידה ונגיע לרבע הגמר, ולעניות דעתי אנחנו נגיע, בסטייאן שווינשטייגר חייב לפתוח בהרכב ללא עוררין, הביא עימו שינוי כאשר נכנס שחקן מאוד טכני וזריז עם יכולת בעיטה נפלאה שחסרה לנו בקישור, כי פודולסקי הוא לא קשר ואותו הדבר לגבי קלמנס פריץ שהיה הרבה יותר אפקטיבי בתור מגן ימני לאחר החילוף שעשה בקישור יוגי לאוו.

    לגבי ההחלטות של יוגי לאוו, אני מאוד מאוכזב היום. במשחק הראשון מריו גומז החמיץ ושיחק חלש מאוד, לא רואה סיבה מספיק נכונה לתת לבחור שיש לו כישרון ברגלים קרדיט אחרי תצוגה עלובה נגד פולין ואני בטוח שפודולסקי יחזור לעמדת החלוץ לצידו של מירוסלב קלוזה שכמו גומז גם היה מאוד חלש ולא משמעותי עבור הנבחרת הגרמנית היום. לגבי סימפטום באלאק, הבחור יכול להביא עימו רמה עצומה של כדורגל אבל כנראה שהלוזר נכנס בבחור חזק מידי וזה הגורם העיקרי לתצוגה המבזה שלו היום. כמובן שהרבה מונח על כתפייו של מיכאל באלאק והוא מנסה אבל כנראה שהשיטה לא טובה לבאלאק ועל לאוו לשנות את השיטה ולשחק לטעמי 4-4-2 יהלום עם פרינגס בתור קשר דפנסיבי ובאלאק בתור קשר אופנסיבי, בצד שמאל בסטיאן שווינשטייגר - התיאום שלו עם פיליפ להאם הוא מצוין והוא חייב להיות באנקר בהרכב הנבחרת ברבע הגמר, בצד ימין התלבטות קשה, אין קשר ימני טבעי, כמה שברנד שניידר חסר גם עקב הנחישות והמלחמה. על הספסל יש שלל קשרים - בורובסקי, אודונקור, היצלספרגר ואחד מהם יכול לשחק בהרכב הנבחרת בצד הימני אך הבעיה שבורובסקי והיצלספרגר לא קשרים ימניים ואילו אודונקור חלש מידי ולא מספיק להרכב נבחרת שרוצה ורעבה לתואר.

    פשוט מאכזב !
     
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    יוני, אל תיסחף אחרי נדב, להמאן סה"כ לא היה היום הבעיה בהגנה.
     
  3. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נדב
    מדהים כמה שבניגוד לידע העצום שלך בכדורגל גרמני הידע שלך מסביב לוקה בחסר. הארגריבס מהגר? אתה יודע שמי שנולד לאם אנגליה ועם דרכון אנגלי מגיל אפס לא יכול להיות מהגר, נכון?
    ומי בצרפת מהגר? זידאן? הנרי? בנזמה? כי כולם, כזכור לי, נולדו בצרפת. זה לא מהגר זה. אפילו מקללה, שנולד אי שם מעבר לים, הגיע לצרפת בגיל ארבע, וכמוהו גם הסורינמים של הולנד כמו קלויברט, ש"היגר" כבר לנבחרת הולנד עד גיל 15...חתיכת סקאוטינג שהלך שם.

    מה שכן, גם מדהים כמה שישראל זו מדינה גזענית וניאנדרטלית. אם להתעלם מהסגירה של כביש 443 לערבים (מזכיר תקופה שחורה בהיסטוריה של המדינה שממנה אני כותב את ההודעה הזו), אי אפשר להתעלם מכמה שהישראלים, אפילו אלה שגרים פה בגרמניה, נהנים לשנוא את הגרמנים. נכון, הרבה נאצים עדיין חיים ואין להפחית בערך (השלילי) של המעשים שלהם, אבל בחייכם, אפילו בגרמניה כבר לא גזענים כל כך כמו שבישראל עדיין. לדוגמא, קראתי אתמול איזו ביקורת על ספר והמבקר פשוט שיבח את הכותבת על "יכולתה להראות כי העם הגרמני עדיין מורכב מחיות ספוגות שנאה" או ספר שקראתי לפני שנה על סוכן מוסד שמאפשר לחבורה של שמאלנים לבצע פיגוע בתהלוכה של נאצים רק כי מגיע להם למות...זה לא ברחוב בצעקות של שיכורים או מובטלים, זו הספרות הישראלית!! האנשים שאמורים להימנות על הצד החכם והנאור וכמוהם גם מרצים באוניברסיטאות, שהם תמיד נחשבו לאור וללפיד המכוון של חברה.

    לא שגרמניה טובה יותר, חח, ממש לא! אבל זה לא עניין של השוואה. צריך להתבייש.
     
  4. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ידעתי מה לצטט מתוגבת נדב, אבל ארצה להוסיף על הדייסה שבישל יוגי:
    נגד פולין יוגי עשה הימור מתוך מחשבה שאם זה לא יצליח אז יש לפניו עוד שני משחקים לתקן ולחזור לתלם. אבל מסתבר שהימור זה הימור, פעם זה מצליח ופעם לא.

    אכן נדב, גורם ההפתעה הוא שהצליח מול פולים ומול קרואטיה כבר כלום. וההימור הזה נועד לכישלון.
    דיברתי על זה ביני לבין עצמי עוד לפני תחילת המשחק, וכאשר ראיתי את ההרכב על המסך קיבלתי צביטה בלב. ידעתי שלאו לא מחדש כלום ובכך לא מקשה על היריבה.

    טוב, מצד אחד אני לא אומר שכל משחק חייבים לשנות בהרכב ובשיטת המשחק, אבל מצד שני ההגיון אומר שהרכב "נורמלי" הוא שאמור לפתוח ממשחק למשחק, וכך השימוש בהפתעות למיניהן יהיה לעיתיקם פחות תדירות ובהתאם לצורך.

    והנה, לאו אכל את הדייסה שבישל, כמו שאמר נדב.

    מאז תחילת עידן לאו הנבחרת ידעה הרבה שינויים, אבל אלה היו שינויים קוסמטיים ברובם. למשל שיטת היהלום היתה הנהוגה בקישור, כאשר באלאק משחק מתחת לחלוצים. בחלק מהזמן באלאק היה פצוע, אז הסתדרו עם בורובסקי/טרוכובסקי/היצלספרגר. אבל בגדול, שיטת הנבחרת לא השתנתה.

    ומה קרה? באנו לפני טורניר גדול, שלדעתי הוא הרבה יותר קשה מהמונדיאל, והתחלנו במשחק הראשון עם שיטה שלא ניסינו אף פעם, וגם מאויישת בפרסונות עם סימני שאלה מעל לראש, זה כבר הימור. הימור גדול מדי. והנה אני חוזר על עצמי: הימור זה הימור, פעם מצליח ופעם נכשל.
    כנראה שהדחף ללכת עם הימור שהצליח הוא גדול מדי, ולכן גם המשחק השני נועד לכישלון.

    לסיכום:
    בירהוף בטח שם לב שכל הדברים שנעשו בנבחרת עד היום הם פרי ידיו של לאו, מתוך בחירתו החופשית, ואף אחד לא כפה עליו את זה. כשלון בהמשך הטורניר הוא כשלון של לאו - ותו לא!
     
  5. FCB Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/07
    הודעות:
    122
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה טעות זו היתה להכניס את אודונקור-פשוט טעות ענקית!
    היה עדיף להכניס את שוויני במקום ולהוציא את גומז - ולגרום לקלוזה ולפולדי להיות שני החלוצים...
     
  6. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לירן, השער השני היא באשמה בלעדית של ינס להאמן, אני לא מאשים את פודולסקי שליטף את הכדור. להאמן הראה חוסר ביטחון בשני המשחקים האחרונים, אני יודע שזה לא ריאלי שהוא יוחלף על ידי אדלר או אנקה אבל עדיין, משוער כזה עם ניסיון ויכולת שיש לו אני מצפה להרבה יותר.
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בחייאת יוני, קודם כל תירגע, שתה איזה פאולנר ותראה את ההילוך החוזר.
    90 אחוז מהשוערים לא היו לוקחים את הכדור הזה.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לירן, כמובן שמה שאמרתי על גומז זה היה בהגזמה, אבל המשחקים האלה מחזירים אותו לפרופרוציה. הוא היה חלש היום, היה חלש במשחק הקודם (למרות ה"בישול" שלו) והיה חלש גם במשחק ההכנה האחרון של הנבחרת.
    פריץ שיחק 4 פעמים בנבחרת כקשר ומתוך זה נתן מחצית אחת טובה (נגד פולין) ואתה עדיין רוצה אותו בהרכב כקשר.
    מעניין איך יינסן היה חלש ואילו לאם שהגול שני בא מהצד שלו לא היה חלש. מתי תפנים שהמגן לא יכול לשמור לבד. אם אין לו עזרה מהקישור הוא לא שווה הרבה. אז כשגומז כאילו לא שיחק בדיוק איך שנוח לו אז הוא לא חלש, אלא הנסיבות או המאמן אשמים, אבל כשיינסן משחק לבד לגמרי באגף שמאל ולא יכול ככה לסגור שניים ושלושה קשרים אז הוא חלש.
    להמן הגיב מאוחר מידי ובאיטיות מידי לכדור. אז יש לי בעיה איתו. וגם ההשמטה שלו והשטויות שלו במשחק הרגל שגרמו לעוד לחץ על ההגנה לא מוסיפים לו. אבל, הי, הוא הולך להיות שחקן שטוטגרט אז אסור לבקר אותו. תבלה איתו בשנה הבאה. אני ממש מאחל לכם שהוא יציג את היכולת שהוא הציג בארבעת המשחקים האחרונים בנבחרת, בכל העונה הבאה בליגה.
     
  9. Frings Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/07
    הודעות:
    325
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה הצגה עלובה היום !! איזה הגנה נאיבית !! איך מודריץ' משתשע במאנשאפט שלנו ככה איך !???
    יוגי צריך לעשות כמה שינויים בהרכב לקראת המשחק מול אוסטריה (שמרשימה עכשיו נגד פולין) והם :
    פרידריש במקום מצלדר
    פריץ מגן ימני , לאם שמאלי
    פרינגז קשר דפינסיבי
    באלאק קדמי
    פולדי וקלוזה חלוצים

    לשים את מריו גומז על הספסל בתור ג'וקר שייכנס במקום אחד החלוצים.
     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אוי נדב, אתה קורא את הדברים שלי לפעמים לא נכון.

    לגבי להמאן, שים לב שאמרתי ששוער עם רפלקסים טובים היה לוקח את זה. להמאן גם לא היה צריך להיות השוער הראשון בנבחרת גרמניה, אבל מה לעשות לאוו שזכה פה לשבחים לפני כמה ימים החליט שהוא מ"ס 1 הזוי ככל שיהיה. ואין לזה שום קשר שהוא הולך לשטוטגארט ( הייתי מעדיף את איסקסון).

    לגבי יינסן, תגיד מה שתגיד, מבחינה הגנתית הוא פשוט חלש. חייבים להשאיר אותו על הספסל.

    לגבי גומז, שחלוץ לא מקבל כדורים וצריך לשחק אחורה במקום קדימה, ככה זה נראה. וזה עדיין לא גורע מהפורמה הלא טובה בה הוא מצוי ובמשחק הבא הוא צריך לפתוח על הספסל. טרוכובסקי צריך לפתוח.
     
  11. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שמדאיג בהתנהלות של יוגי הוא חוסר הרצון שלו להשתמש בשחקני הספסל בתפקידיהם הטבעיים.
    נראה כי מבחינתו היה מעדיף לחסוך את הוצאות הנסיעה של בורוסקי, טרוכובסקי, רולפס, פרידיריך ווסטרמן. הוא לא נראה כמי שהולך לעשות בהם שימוש....
    מרגיש כאילו הוא מאלתר אילתורים כדי להתחמק מלהכניס אחד מהם:
    בעמדת המגן אין יותר מתאים מאשר פרידריך כמחליף של יאנסן... אבל לא, פעמיים הוא מסיט קשר אחורנית לעמדת המגן כדי להתחמק מהכנסת פרידריך.

    גם בורובסקי/טרוכובסקי ממשיכים להיות קישוט אצלו. מבחינתו אודונקור עדיף עליהם.

    נראה מה יהיה מעמדם של אלה במשחק האחרון (?) מול אוסטריה כאשר אין לנו את שוייני על הספסל.

    אם לא עכשיו, אז מתי?
     
  12. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בזיון לנבחרת היום פשוט בזיון!
    שחקן אחד על המגרש אי אפשר לציין לחיוב (למעט בסטיאן שויינשטייגר).

    ההגנה:
    להאמן עם השמטות מוזרות שבמזל ההשמטה היתה בצד השער ולא במרכז,אם זה היה במרכז ממזמן זה היה בפנים.
    בלמים - המון טעיות של מרכז הגנה שממש לא מתאימות
    יינסן עם סגירה פשוט עלובה על השחקן הקרואטי שכבש
    להאם עד לכניסתו של שוייני והמעבר שלו לאגף השמאלי גם כן היה אפור

    קישור - פרינגס ובאלאק ירדו היום בכ-50 רמות,פשוט ביזיון מה שהלך שם,אלו שחקנים שאמורים להנהיג את הנבחרת? פיק ברכיים מול מי#$%#@ מול קרואטיה. כן היום באלאק היה א-פ-ס. שלא נדבר על הכרטיס הצהוב שלו,אם כבר צהוב אני מצפה ממנו לקבל עוד אחד בכדי שלא ישחק מול אוסטריה אבל כן ישחק מול פורטוגל,זה הרי כמעט ברור שבאלאק יקבל את האדום,זה רק ענין של זמן.
    ההתקפה היתה רדומה לחלוטין,או יותר נכון הקישור לא סיפק את הכדורים וגם בשתיים וחצי הזדמנויות שניתנו לנו לא כבשנו (גומז עם נגיחה החוצה,כנ"ל מצלדר).

    רק המושיע התורן שיחק - לוקאס פודולסקי שידע לתת את הוולה פנימה,נקודת האור בהתקפה שלנו. אבל גם הוא לא יכול להושיע כשיוגי עולה עם הרכב מוזר עם פריץ בצד ועוד אחרי זה עם אודונקור,פשוט בדיחה.

    השיפוט היה פשוט ביזיון,והאדום לשויינשטייגר פשוט לא מוצדק,על ה"עבירה" של שויינימוציאים צהוב במקרה הטוב ולא אדום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/6/08
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מסכים עם הדברים של C-J, רק חשוב לציין שבורובסקי לא כשיר במאה אחוזים לצערנו.
     
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    לאם היה מספר 1 היום אלעד.
     
  15. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן אתה צודק,כנראה מכך שמרבית הקבוצה נראתה רע זה גרם ליכולת של להאם להתגמד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/6/08