המחזור ה-16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏12/12/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    לא נראה לי שאתה צודק. אני רוצה להבין, אתה טוען לקיפוח של ארסנל?

    ארסנל- בלקבורן וצ'לסי- בולטון זה בערך אותו הדבר.

    וכל בחירה של 5+ הייתה מובנת.
     
  2. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לסטר סיטי- בירמינגהאם (ווקר'ס סטדיום, 14:00 שעון ישראל)

    אם המשחק היה מתקיים לפני חודש, פני הדברים היו נראים אחרת. עד לא מזמן, לסטר נראתה על הקרשים. תבוסה ביתית למנ' יונייטד, שמיטת יתרון 3:0 במוליניו בדרך להפסד משפיל ומקום בטוח מתחת לקו האדום. בירמינגהאם, מנגד, דהרה בצמרת, הציגה הגנת ברזל מרשימה והייתה מבוססת במאבק על המקום הרביעי. מאז, התהפכו היוצרות. לסטר התאוששה ובגדול, והיא במקום ה-15. בשבוע שעבר היא גילתה נחישות רבה כשחילצה תיקו בשניות האחרונות מארסנל, והיא לא הפסידה מאז סוף אוקטובר. בירמינגהאם הידרדרה למקום ה-9 הודות לרצף תבוסות מחפיר לארסנל, ליברפול ובלקבורן, והיא מקדימה רק ב-4 נקודות את לסטר ערב המחזור. השיא היה בשבת שעברה בסנט אנדרו'ז כשבלקבורן רמסה אותה 4-0. בבירמינגהאם עסקו השבוע בפרשות משמעת שונות, כשנודע כי כריסטוף דוגארי יעמוד לדין בעקבות תקרית מכוערת בה העיף מרפק לקרייג שורט, וכי בירמינגהאם עצמה תעמוד לדין בעקבות זריקת מטבע מהיציע לעבר ברד פרידל. בירמינגהאם לא מעוניינת בעוד סיבוכי משמעת, ולשם כך היא צריכה את הילד הרע, רובי סאבאג', רגוע בחזרתו לקבוצתו הקודמת. בלסטר, לעומת זאת, היו עסוקים במהלך השבוע בעיקר בכרטיס האדום של אשלי קול. בן ת'אצ'ר, שגם הוא צפוי לעמוד לדין אחרי שדרך על פרדי ליונגברג, פצוע והוא בספק למשחק. בילי מקינלי לא ישחק, אך מאזי איזט יחזור לאחר השעייה. בבירמינגהאם ההיעדרות הבולטת תהיה של כריסטוף דוגארי, ואותו יחליף כנראה קלינטון מוריסון. מת'יו אפסון, שהיה חסר במיוחד בשבוע שעבר, אמור לחזור להרכב.

    ניוקאסל- טוטנהאם (סנט ג'יימס' פארק, 17:00 שעון ישראל)

    טוטנהאם עלתה השבוע לא מעט לכותרות, בזכות ענייני האיצטדיון שלה אך בעיקר בזכות הפיכתו של דיוויד פליט למנג'ר הקבוע של טוטנהאם עד לסיום העונה. על המגרש, ספרס צריכה יותר יציבות כדי להגיע לחלק העליון של הטבלה. 4 המשחקים האחרונים אומרים הכל: הפסד 1-2 בדרבי לארסנל, ניצחון 2-1 על אסטון וילה, הפסד 0-1 לבלקבורן, וניצחון 5-2 על וולבס. שני הפסדי החוץ הרצופים לא מבשרים טובות בהגיעה לסנט ג'יימס' פארק, אך ההתפוצצות בשבוע שעבר על חשבון וולבס המסכנה, נותנת לאוהדי התרנגולים כמה סיבות לחייך לקראת הכניסה למחזורי החגים. בראשן, כמובן, האירי רובי קין שחזר לעניינים עם שלושער. אך האלמנט החשוב במיוחד הוא שובו המוצלח של פרדי קאנוטה אחרי הפציעה, אשר ביחד עם קין יוצר חוד אימתני המאיים על כל הגנה בפרמייר ליג, ודאי שעל הגנתה הלא יציבה של ניוקאסל. אצל סר בובי רובסון, האכזבה ניכרת מהתיקו הביתי עם ליברפול, במשחק בו המגפייז הרבו להחמיץ ובהחלט הראו בו כדורגל משובח לפרקים. ניוקאסל, שהוגרלה אתמול להתמודד עם ואלרנגה הנורבגית בגביע אופ"א, תחסר שוב (למזלנו הרב!) את לי בוייר בשל פציעה. אנדי גריפין מושעה אחרי הרחקה במסגרת המילואים, וקרייג בלאמי עדיין פצוע. בטוטנהאם בובי זאמורה ייעדר, ויצטרף לפצועים ג'יימי רדנאפ, כריסטיאן ציגה וסיימון דיוויס.

    פורטסמות'- אברטון (פראטון פארק, 17:00 שעון ישראל)

    זוכרים את הימים בהם אברטון הייתה גורם לגיטימי בצמרת? זה היה רק בעונה שעברה. אלא שהטופי-בויז לא מזכירים ולו במעט את הקבוצה שדהרה לניצחונות על קבוצות צמרת וסיימה במקום ה-7 המפתיע בעונה שעברה. הקו האדום רחוק נגיעה קלה בלבד, ואברטון במקום ה-17. הרקורד ההתקפי של אברטון בשבועות האחרונים הוא מתחת לכל ביקורת. ב-8 המשחקים האחרונים הקבוצה כבשה רק שלושה שערים, מהם שניים לרשת וולבס. בשבוע שעבר מול מנצ'סטר סיטי הדבר בלט ב-0:0 המשמים. ווין רוני לא מספק את הסחורה (רק שער בודד העונה בליגה) ועלול לשלם את המחיר ולרדת לספסל. קווין קמפבל יקבל מקום בהתקפה, והוא צפוי לשחק לצד אחד מהבאים: תומאס רדזינסקי, ווין רוני או פרנסיס ג'פרס (זוכרים אותו). אם כל הצרות הללו לא מספיקות, אברטון במשבר הגנתי חמור. אל השוער ריצ'רד רייט, אלסנדרו פיסטונה ודיוויד וויר, מצטרפים השבוע גם ג'וזף יובו וטוני היברט שנמצאים בספק גדול למשחק. החדשות הטובות היחידות לדיוויד מויס השבת הן חזרתו של סטיב ווטסון מפציעה שמנעה ממנו לשחק ב-8 המשחקים האחרונים. ואולי העובדה שווטסון (בלם, להזכירכם) נעדר כ"כ הרבה זמן היא זו שהביאה את הבצורת של אברטון? מדובר, בכל זאת, במלך שערי הקבוצה עם 5 שערים.
    בעיות בצורת הן לא דבר שאינו מוכר בפורטסמות'. מאז ההתפוצצות שהביאה לפיטורי ריד בלידס (6-1), פומפיי לא כבשו שער במשחקים מול פולהאם, לסטר ומידלסברו, וגם לא בדרבי הדרומי עם סאות'המפטון בגביע קארלינג. ההידרדרות הזו הביאה לכך שפורטסמות' מוצאת עצמה במקום ה-16 בלבד אחרי פתיחת עונה נאה. המנג'ר הארי רדנאפ לא מודאג במיוחד, כאשר הוא רואה את הליגה כה צמודה, ומשוכנע ביכולת הקבוצה שלו להתאושש במהרה. המושאל מווסט ברומיץ', ג'ייסון רוברטס מגרנדה, אמור לפתור היום את בעיות הבצורת של הקבוצה כשייכנס להרכב, על חשבון אחד החלוצים, כנראה יעקובו. פטריק ברגר ואריאן דה-זיו מושעים, וינסנט פריקאר פצוע, אך דז'אן סטפנוביץ' חוזר ממחלה.

    ביטוי קצת חריף מדי, אבל אני בהחלט טוען להעדפה ברורה של מנצ'סטר יונייטד. היחס לצ'לסי ולארסנל הוא די דומה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/03
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ליברפול- סאות'המפטון
    משרתו של ג'רארד הוייה כבר שנה עומדת בסימן שאלה, אבל תמיד בהנהלת ליברפול גיבו בפה מלא את המאמן והורידו ממנו את הלחץ של האם הוא ימשיך או לא. ליברפול מתחילה בזמן האחרון קצת לטפס למעלה אבל זה ברור שיותר ממקום 4 היא לא תשיג. אם הוייה יפספס גם העונה את הכרטיס לליגת האלופות זה כנראה יהיה הקש האחרון מבחינת הנהלת הקבוצה, והמאבק הוא גדול על מקום אחד בלבד, על המקום הרביעי. ליברפול באה אחרי תיקו 1-1 בניוקאסל והיא תצטרך להסתדר בלי הארי קיואל ומייקל אואן. ליברפול הפסידה העונה כבר 3 משחקי בית והפסד נוסף יחשב לאסון במיוחד שמנגד יש את סאות'המפטון שממוקמת במקום ה-8 רק 2 נקודות מתחת לליברפול. סאות'המפטון יבואו במטרה אחת- לנצח. הם צריכים לנצל את חיסרונם של קיואל ואואן כדי לחזור הבית עם 3 נקודות והם גם מסוגלים לזה. סוטון הייתה בתקופה על הפנים אבל חזרה למסלול הניצחונות עם 2 כאלה על פורטסמות' וצ'רלטון וגורדון סטראכן מאוד רוצה להמשיך את המומנטום וזה שהמשחק באנפילד צריך להגביר את רמת המוטיבציה בקבוצה ומה גם שאנפילד כבר לא מקום כזה מפחיד. בעונה שעברה סוטון הגיעה לאנפילד מתי שליברפול עוד חלמה על האליפות בתחילת העונה וחזרה הביתה עם 3 חתיכות, המקומיים ניצחו 3-0.

    מידלסבורו- צ'רלטון
    הבורו בתקופה מצויינת. מקלארן מאוד מקווה ומאוד רוצה שקבוצתו תסיים בפעם השביעית ברציפות משחק בלי לחטוף שער. הפעם האחרונה שמידלסבורו חטפה שער היה בגביע הליגה בניצחון 2-1 על וויגאן באוקטובר מאז היא פגשה את וולבס, אסטון וילה, ליברפול, מנצ'סטר סיטי, אברטון ופורטסמות' שלא הצליחו לכבוש לה שער. אבל... אומנם ההגנה מתפקדת בזמן האחרון אבל הבורו כבשו רק 12 שערים העונה ומאזן השערים שלהם עדיין שלילי, 12-15. אבל בקבוצה מאמינים בעצמם מאוד וזנדן אמר שהוא מאמין בקבוצה שמסוגלת להגיע למקום הרביעי מה שיבטיח ליגת האלופות עונה הבאה. אבל הדרך לשם ארוכה ואם מילדסברו באמת רוצים אירופה הם צריכים לשפר את משחק ההתקפה שלהם. אומנם היא לא ספגה בששת המשחקים האחרונים אבל בתקופה הזאת היא גם כבשה רק 5 שערים. אבל אני בטוח שמקלארן קונה רק 1-0 על צ'רלטון שממוקמת במקום ה-6 רק 3 נקודות מעל קבוצתו. מנגד צ'רלטון נמצאת במיני משבר ואלן קארבישלי לא רוצה כמובן להמשיך ולאבד גובה והפסד במשחק הזה ינחית את הקבוצה עוד ועוד בטבלה. כמובן שבריברסייד זה יהיה קשה קשה אבל לצ'רלטון אסור להרשות לעצמם עוד הפסד אחרי שכבר הייתה במקום הרביעי.

    מסכים איתך, אם מחליטים לשדר מנצ'סטר יונייטד- אסטון וילה שמקביל יש לידס- צ'לסי משהו פה לא בסדר.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/12/03
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    לפני שאני יוצא למשחק של באר שבע אני רק יוסיף שקווין קיגן ממש אידיוט. למה הוא לא פותח עם ברקו למה. סטיב מקנמנמן אפס, סינקלייר על הפנים וברקוביץ' טוב יותר משניהם. סיטי כבר לא כבשה כמה...? 6 שעות? משהו כזה שיתן לאייל צ'אנס הטמבל הזה. יותר טוב ממנו אין.

    מנצ'סטר יונייטד הולכת בקלות לעוד ניצחון קליל עוד 3 נקודות ותהיה זמנית לפחות במקום הראשון, 2-0 למנצ'סטר. סקולס חוזר לליגה וואן ניסטלרוי עם השער היומי שלו.

    מחצית בלסטר, 1-0 לבירמינגהאם משער של קלינטון מוריסון בדקה ה-42, 4 דקות לפני כן מאט אליוט מלסטר הורחק.
     
  5. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנצ' יונייטד מנצחת 3-1 את הסיטי,
    איל ברקוביץ' ישב 90 דקות על הספסל.
    מה יעלה בגורל קיגן לדעתכם?
     
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה היה יותר מדי חד צדדי.

    איך אפשר להסביר מאמן שלא עושה חילופים כשהקבוצה שלו נראית ככה? אחרי שהמשחק מעשית סגור, אתה מכניס חלוץ שחייב להוריד את החלודה (וואנצ'ופ)? הגנה שסופגת שלושה שערים מנגיחות דומות, זה מעל ומעבר. בושה וחרפה. הייתי אומר שזה יום עלוב של דאן וסומיי, אבל זו היכולת שלהם. לסיטי יש הגנה שהיא מתחת לכל ביקורת.

    רובי פאולר שממשיך לפדות את הצ'קים השמנים של לידס יונייטד, וסטיב מקמנמן החלשלוש יכולים בכיף ללכת הביתה, להועיל במנ' סיטי הם לא יכולים בכושרם הנוכחי. למקה עוד אולי יש תקווה, מפאולר התייאשו כבר מזמן, וקשה להבין מדוע הוא ממשיך לקבל אשראי? מה לעזאזל עושה האקרבי בנוריץ'? לא שהוא כזה גדול, אבל אנלקה חייב שותף נורמלי. חוץ משון רייט פיליפס (איזה גול נהדר) לא ראינו מסיטי כלום.

    אבל אפשר לומר מה שרוצים- שסיטי הידרדרה לשפל הגדול ביותר שלה מאז שחטפה 5-1 בבית מאיתנו, שקיגן טמבל, שפאולר בוק, שברקושוויץ לא שיחק, ושמזג האוויר הפריע. שורה תחתונה- יונייטד שיחקה היום בדקות מסוימות כדורגל מצוין. היא עשתה מה שהיא רק רצתה, ואפילו שהיו דקות שזו שוב הייתה יונייטד שמעבירה את הדקות לנוחיותה, היום יונייטד אותתה שוב שהיא נכנסת לכושר מצוין. סקולס חזר בגדול, אבל המצטיין לדעתי הוא דווקא קלברסון, שהיה בכל מקום על המגרש.

    http://www.teamtalk.com/Images/18106.Xxx
    סקולס נוגח- ואף אחד לא מפריע...

    ***בווקר'ס סטדיום סוף סוף סתמו ללסטר את הפה- 2:0 לבירמינגהאם משערים של קלינטון מוריסון (42) ומיקאל פורסל (66). מאט אליוט (38) והשוער איאן ווקר (61) הורחקו. בירמינגהאם חוזרת לעצמה, ואפשר לומר שגם לסטר...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/03
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקווה שהוא יילך..מגיע לו כל ההפסדים האלה..משחק משחקים של חתול ועכבר עם ברקוביץ..
    הקבוצה שלו נראית על הפנים והוא ממשיך לשחק בקקי..
    אני לא יודע אם ברקו הוא זה שהיה מנצח לו את המשחק הזה או אחרים..אבל הוא אפילו לא מנסה ומתעקש לייבש אותו בגלל סכסוך ישן.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    טוב.... בכל פעם שצ'לסי מפסידה באר שבע מנצחת אם זה הולך ככה אז לא אכפת לי שצ'לסי תסיים נקודה מעל הקו האדום.


    עכשיו ברצינות, אני לא מופתע. אף פעם לא אמרתי שצ'לסי פייבוריטית לאליפות או משהו כזה ואני גם לא חושב ככה. צ'לסי העונה לא לוקחת אליפות ולא רק בגלל המשחק הזה. הקבוצה לא מחוברת ויש המון המון עליות ומורדות וככה לא לוקחים אליפות, לצ'לסי אין את האופי הווינרי של ארסנל ומנצ'סטר. צ'לסי עדיין לא בנויה למאבקי אליפות ונכון שהפער עדיין מינימלי וכמו שבוע שעבר שזה לא משנה מי הייתה מקום ראשון גם אחרי המחזור הזה זה לא משנה מי תהיה מקום ראשון וזה נכון גם לגבי המחזור הבא ונכון גם לגבי עוד 2 מחזורים. אבל עדיין צ'לסי לא שומרת על יציבות ולהפסיד בבית 2-1 לבולטון ולעשות תיקו 1-1 אצל לידס האומללה (עד המשחק נגד צ'לסי לפחות) זה לא מחוייב למציאות. וככה לא לוקחים אליפות או יותר נכון- ככה מפסידים אליפות.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    שבוע נהדר, ניצחון גם של באר שבע וגם של היוניטד.
    לא ראיתי את המחצית השנייה של היוניטד, אבל כבר בראשונה היה ברור שזה טיול קליל של היוניטד לניצחון, ניצחון בדרבי, 3 נקודות, והכי חשוב בעקבות ההפסד של צ'לסי, חזרה, למרות שבאופן זמני(עד שארסנל תשחק)למקום הראשון.
    תוסיפו לזה שליברפול השנואה ממשיכה לאכזב עם הפסד ביתי 2-1 לסאות'המפטון.
    חבל רק שטוטנאהם חטפו בראש, 4-0 גדול של שירר וניוקסאל.
    אבל שאף אחד לא יחשוב שמחזור הבא בטוטנאהם יהיה לנו טיול, כי אצל טוטנאהם זה הולך ככה בשבועות האחרונים, הפסד בחוץ וניצחון בבית.
    שבוע טוב...
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ד"א אני מניח רק שצ'לסי שיחקה גרוע אני לא ראיתי את המשחק. הגעתי בדקה ה-75 והספקתי רק לראות את שער ההפסד.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    אם לשפוט לפי המחצית השנייה(הגעתי בדיוק בתחילתה) לצ'לסי הגיע לאבד נקודות.
    לאורך כל המחצית היא לא הגיעה אפילו להזדמנות אחת, לעומת זאת בולטון תקפה וסיכנה את השער של צ'לסי.
    לפני השער הייתה הזדמנות גדולה לבולטון לכבוש אחרי טעות בהגנה, אבל איכשהו הכדור לא נכנס, צ'לסי לא למדה את הלקח, והתקפה אחרי זה חטפה את הגול.
    אני רוצה לדבר על הקהל של צ'לסי.
    היתרון בקהל כמו של צ'לסי זה שקשה מאוד לעצור אותך כשאתה טוב, כשאתה מוביל, כי הקהל דוחף אותך להמשיך בתנופה, אבל כשאתה בפיגור, או בשיווין ומשחק רע, הקהל מלחיץ אותך ואתה לא מצליח להתרומם.
    היום ראינו דוגמא קלאסית לכך, הקהל של צ'לסי במחצית השנייה הלחיץ אותה ורצה לראות שער מהיר, זה גרם לה להיכנס ללחץ ולא להצליח לחבר שתי מסירות ביחד.
    כפי שאמרו בשידור, ההתקפה שלימדה על צ'לסי הכי הרבה הייתה ההתקפה שבה ג'ו קול התחיל מהלך יפה, ניסה לשלוח כדור פשוט לדאף אבל הכדור ברח החוצה.


     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שון רייט פיליפס הראה היום ניצוצות של שחקן ברמה הגבוהה ביותר. חוץ מהשער היו לו עוד כמה מהלכים יפים, והשער היה לדעתי השער הכי מבריק של שחקן העונה. המון מהירות ותחכום יש לאנגלי הצעיר הזה, והוא מסוגל לשחק באמת בכל מקום בחלק המגרש הקדמי (למרות שברור שהאגפים זה המקום שהוא הכי אוהב).
     
  13. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה הבדל בסה"כ מלפני שבועיים.

    את מנ' יונייטד צ'לסי ניצחו בראש ובראשונה בגלל נחישות, התמדה וקבוצתיות, פחות בגלל יכולת מבריקה. פתאום לצ'לסי אין אופי ווינרי? למשל כמו ארסנל שסופגת בדקה ה-90 מקבוצה ברמת דיוויז'ן וואן? למשל מנ' יונייטד שמשתחצנת וחוטפת בראש מפולהאם ומסאותה'מפטון? הפסדים קורים, גם בבית וגם לקבוצות כמו בולטון. זה אחד הדברים היפים בפרמייר ליג (קל להגיד את זה שהקבוצה היריבה מפסידה, אני לא בטוח שאני אחשוב ככה מחר).

    צ'לסי שיחקה כדורגל טוב מאוד ב-40 הדקות הראשונות. עד השער צ'לסי לחצו כמו מטורפים. אח"כ הם טיפה נרגעו אבל עדיין שלטו והגיעו למצבים. למפארד תיפקד היטב, מוטו הפגין יכולת גבוהה מאוד (וסחט התלהבות יוצאת דופן מאבא שלי) ובדקה ה-35 להמר שצ'לסי תבוא ותפסיד את המשחק היה טירוף מוחלט. יותר בכיוון הקלילות של מנ' יונייטד בדרבי היום. אבל משוגע הוא משחק הכדורגל, והגול של אנ'גוטי פשוט בא מכלום. עוד נגיחה שמקורה בשמירה לקויה (והיו כאלו 5 היום ב-2 משחקים!), מכדור נייח. צ'לסי הפסידה את המשחק הזה בפסיכולוגיה, והיא הפסידה אותו בעיקר לעצמה, כי היא נכנסה להלם מוקדם מדי, במצב שהיא הייתה חייבת לחזור ועוד בבית. מנגד, אי אפשר שלא להעריך את בולטון שידעה לחזור מהקרשים, ולהפגין מחצית שנייה מעוררת הערכה, כשהיא ניצלה את ההלם של צ'לסי.

    חייבים לומר מילה על ליברפול (שאגב, ביחס לכמות אוהדיה בישראל זוכה לייצוג אפסי בפורום)- כן, קיואל ואואן בחוץ, מכת הפציעות היא תירוץ טוב, ואפשר להבין שכשהסקי ודיוף פותחים בהרכב לא יותר מדי יוצא מזה, אבל רבאק- המועדון הבכיר בכדורגל האנגלי לא יכול להרשות לעצמו שההפסד הביתי הרביעי העונה (לסאות'המפטון) יתקבל בכזו שלוות נפש כאילו זה חלק מהמהות של ליברפול בפרמייר ליג. והתשובה של ז'ראר הוייה היא כמובן במכת הפציעות: "רק צ'לסי יכולה להתמודד עם אובדן של כ"כ הרבה שחקנים. אם מנצ'סטר יונייטד היו בלי ואן ניסטלרוי וסקולס וארסנל היו בלי פירס והנרי, גם הן היו מתקשות". ייתכן מאוד, אבל הבעייה בליברפול היא הרבה יותר חמורה.

    ותודה רבה לניוקאסל שפירקה את ספרס, ובמיוחד לאיש הגדול של הפרמייר ליג- 15 שערים, והוא רק הולך ומבקיע יותר ויותר. אני לא צריך להציג אותו, נכון?

    http://www.soccernet.com/images/england/cfc/Mutu_TM.Xxx
    אוקוצ'ה מנצח את מוטו ובולטון מחוללת את הפתעת העונה בגשר

    http://www.soccernet.com/images/england/mufc/Schole250_AL.Xxx
    מי מפריע לסקולס לנגוח את יונייטד לראש הטבלה? בטח שלא ריצ'רד דאן

    http://www.soccernet.com/images/england/lfc/Sinama-Pongolle_BC.Xxx
    ימים קשים בליברפול- פונגול מהתל במארסדן, אבל סאות'המפטון מנצחת ונוחתת בשישי

    http://www.soccernet.com/images/england/nufc/Ameobi_LG.Xxx
    אמאובי וניוקאסל טוחנים את טוטנהאם של דיוויד פליט, ועולים למקום החמישי
     
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    טוווב...

    אני כמובן לא ממש מסכים עם התחזיות הכל כך פסימיות לגבי צ'לסי וזה עוד לפני שהספקנו לסגור את הסיבוב הראשון, אבל אני לא הולך להגיד לאנשים מה לחשוב, רק תיזכרו שזה כדורגל, כמו שיונייטד לא הפכו להיות פחות מועמדים לתארים אחרי הפסדים לשטוטגארט ופולהאם וכמו שארסנל נשארה מועמדת אחרי תיקו מול לסטר, ככה לדעתי, גם צ'לסי נשארה בדיוק באותו המקום.

    אני חושב שלהגיד על המשחק אתמול שהגיעו לבולטון שלוש נקודות זה מצחיק. אפשר לחשוב לכמה הזדמנויות הם הגיעו, וכמה מהן היו מתוכננות וקשורות למציאות.

    לדעתי לצ'לסי הגיע להפסיד בגלל שיש לה מנג'ר נטול ביצים. כל החילופים שלו הם בונקריסטיים. להחליף במצב של שיוויון חלוץ בקשר זה חילוף מטומטם ולא אפקטיבי. אפשר לחשוב שג'ואי קול יהיה זה שיעשה סדר במגרש, מה היה כל כך דחוף להוציא את קרספו, מה הקבוצה כבר יכלה להרוויח מזה? רוצה לתת לילד לשחק? (מקובל ומבורך) תוציא את למפארד ותן לקול דקות. אבל אצל ראניירי ההגיון עובד הפוך.
    שוב, ווינריות וקילר אינסטינקט לא באים מתוך וואקום, קבוצה לא יכולה לדרוס / לנצח משחק שלא הגיעה לה ממש לקחת בו שלוש נקודות אם הכלים הנכונים לא נמצאים על המגרש.

    זה שסבא דסאי מקבל דקות זה בכלל ביזיון, מילא אם גאלאס פצוע, אבל סתם בשביל הרוטציה? למה מי מת?


    וכל אלה ששואלים איפה ברקוביץ' מוזמנים לחזור לתחילת העונה ולהיזכר בדיוק למה החמדן יושב בצד, לברקוביץ' לא מגיע לשחק דקה במדי השיטי, האפס אפילו לא הוציא את עצמו מרשימת ההעברות, גם אם היו קוראים לו זינדין זידאן לא הייתי רוצה ששחקן בלי מוטיבציה ועם רצון ללכת למקום אחר ישחק אצלי בקבוצה.
    אפשר לחשוב מי זה אייל ברקוביץ' וכמה השיטי היו נראים טוב יחד איתו, אז הם היו גונבים עוד גול אחרי התקפה מתוכננת, סביר להניח שהיו חוטפים עוד שלושה עם ההגנה הלא קיימת שלהם.
     
  15. duff beer Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/03
    הודעות:
    125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי ראניירי:
    קירק, אני דווקא.... מסכים איתך בכל מילה!!!
    ראניירי במשחק מלא טעויות!!
    -בדקה ה-15 הוא החליף אגפים בין דאף וגונקיאר, אמנם גרונקיאר נתן כמה דקות טובות באגף שמאל, אבל דאף נעלם לגמרי אחרי פתיחה טובה.
    -צ'לסי הייתה נואשת לשער שוויון והוא הכניס את קול במקום קרספו!! קרספו!! ???
    - חוץ מכמה דקות בודדות, גרונקיאר היה חלש מאוד מאוד, והיה צריך להחליף אותו במחצית.
    -דסאיי. דסאיי? דסאיי!??!?!
    ובכ"ז, משחק לא טוב של ראניירי אבל אני עדיין תופס ממנו כמנג'נטלמן.


    גם לגבי הקילר אינסטיקנקט אני מסכים- אם צ'לסי הייתה חדה יותר בבעיטה/מסירה האחרונה היא הייתה מביסה את בולטון, שניצחה משני גולים שאחד היה גול מוזר בטרוף שבא מכלום, והשני היה נגיחה ממצב נייח אחרי שמירה לקויה. ועוד משהו- צ'לסי אחרי הגול הראשון של בולטון נכנס להלם טוטאלי, אני לא יודע מה רניירי אמר להם בחדר הלבשה- אבל ברור שזה לא עזר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/12/03