אוסטריה, התגעגעת לגרמניה?

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏30/5/08.

  1. סטפן אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/06
    הודעות:
    297
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבי מלר חוצפן

    פורטוגל היא מונה ליסה וגרמניה היא הזיוף שלה ?????????????????
    גרמניה שיחקה מכוער ופורטוגל רקדה על המגרש ???? גרמניה גנבה את המשחק ???????
    וכל זה מגיע מאנגלופילי גאה שהילל את הזכיה המכוערת של ליברפול בליגת האלופות ...

    אני אגיד את זה פעם ולתמיד :
    מי שירצה לראות גברים רוקדים שילך לתיאטרון , ומי שרוצה לראות גברים משחקים כדורגל כמו שגברים אמורים לשחק שיראה משחקי כדורגל !
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/6/08
  2. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    מה אתה מתרגש מכל דבר שכותבים כנגד הנבחרת הגרמנית ?!

    שנינו יודעים טוב מאוד וגם מלר, שגרמניה זו שרקדה על המגרש אבל כדורגל זה לא ריקוד. אם פורטוגל רקדה על המגרש איך היא לא ניצחה אותנו ? איך היא בדיוק הסתחררה מריקודי העם הגרמנים של באלאק ושווינשטייגר ? גרמניה טובה יותר בכל פרמטר מהנבחרת הפורטגלית. במידה ואבי חושב אחרת, זכותו, לכל יש את הדעה שלו. פורטוגל מאוד יצרתית, אך לא מספיק חזקה ונחושה כמו גרמניה. גרמניה לא גנבה שום משחק, גרמניה שיחקה כדורגל יפה שלא אפיין אותה בתחילת הטורניר והזכיר לנו את מונדיאל 2006. אם מלר חושב שגרמניה שיחקה מכוער, זכותו. בכל זאת, אבי מלר, גרמניה ביורו היא נבחרת שמתחזקת ממשחק למשחק.
     
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אני כותב ומקווה שמלר רואה,
    מלר אתה קנאי מארץ הקנאים. כל הטורים שכתבת הקשורים ליורו עד כה היו מתחת לממוצע ואף למטה מכך. בכל מקום הוא מנסה לדחוף את אנגליה ולשנוא כמה נבחרות אחרות. השנאה עיוורה אותו לגמרי. לא שגרמניה רקדו סמבה במשחק רבע גמר כה קשה, לא המשחק הכי מלהיב בעולם, אבל הפורטוגזים ורנלאדו בטח ובטח שלא רקדו ושיחקו בדיוק את אותו המשחק הטקטי הלוחמני כדי לעלות. כל הכדורגל האנגלי הפך כזה בשנים האחרונות מעל כל במות אירופה, הגנתי וטקטי, למה הוא לא פוצה פה?

    למלר כואב הלב ורע לו שגרמניה מנצחת עד כדי שהוא מוכן לבזות את עצמו במשפטים כאלו.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    תגובה מס' 2 לכתבה שם (משום מה אי אפשר להעתיק אותה לכאן) מסכמת די יפה את התשובה למה שכתב מלר. ורק עוד יש להוסיף שדווקא גרמניה לא בזבזה זמן לקראת סוף המשחק, לא ביימה פיצעות וכל פעם שהייתה עבירה על שחקן גרמני בסוף המשחק הוא מיד קם (חוץ מלהמן שממש נפגע ברגל) במקום לשכב, לקרוא לטיפול ולהעביר עוד דקה שתיים (ואישתי תעיד כמה כעסתי על העניין הזה). מנגד מי שדווקא התמחה בבזבוזי הזמן הם הקרואטים שבמשחק נגד גרמניה פעם אחרי פעם שלחו את מודריץ' ועוד שחקן או שניים עם הכדור ליד דגל הקרן כדי להעביר את זמן ומי שביים פציעות זה גם היה (כולל האדום המגוחך לשוויני שהם סחטו בהצגה מכוערת שהתחילה מעבירה מכוערת מאחור), הם וכמובן רונלדו, שכשפרידריך הפיל אותו הוא הסתכל לשופט ראה שזה רץ לכיוון ורק אז התחיל להתפתל כאילו יש לו שבר בכף הרגל (מה שלא הפריע לו מיד לקום אחרי הכרטיס הצהוב ואפילו לא לצלוע). חביבי, זו רמאות. מה שבאלאק עשה זה חלק ממאבק על מקום. אם הייתה דחיפה שהפורטוגלי היה מרגיש אותה ויכול לחשוב שאולי אפשר לקבל בשבילה שריקה אתה יכול לסמוך עליו שהוא היה זורק את עצמו כל כך חזק שהוא היה מגיע ליציע. הוא לא זז אפילו ס"מ אחד, מה שאומר שדחיפה לא הייתה שם, בוודאי לא כזו שמצדיקה שריקה.
     
  5. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד וההערכה לאבי מלר, אני חייב להגיד שהטורים שלו על היורו (כולל האחרון לגבי גרמניה) נראים כאילו נכתבו ללא צפייה מוקדמת במשחק. בכלל, נראה שמלר ועוד כמה עיתונאים ישראלים (יעקב זיו, אמיר אפרת) יושבים על המרפסות בבאזל/וינה, קוראים את העיתונות הזרה, מסמנים מגמות בולטות והולכים עם הסטיגמות הישנות והמאוסות כל הדרך עד לקו הסיום.

    בתור אוהד נייטרלי שרק רוצה לראות כדורגל טוב ובלי שום עניין אמיתי באף אחת מהנבחרות, אני יכול להגיד שגרמניה יותר מראויה להיות בחצי הגמר, גם על חשבון פורטוגל. מבחינתי שתיהן נבחרות אטרקטיביות שיכולות לספק משחק מהנה בהמשך, והטובה מביניהן היא זו שעלתה בסופו של דבר.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    יעקב זיו, זה בכלל בושה. כבר רציתי לכתוב את זה לפני כמה זמן בטופיק של התקשורת ולא היה לי חשק (האמת הוא לא שווה את המאמץ להתייחס אליו). אני מנוי על מעריב (אם כי לאור הכתבות שלו אני שקלתי להפסיק) ונאלץ לקרוא את הטורים שלו. טורים כאילו שנכתבו לפני 15 - 20 שנה, מבוססים כולם על סטיגמות וקלישאות ללא שום קשר למציאות ולזמנים המודרניים (שהיום אנחנו יודעים דבר או שניים על ההיסטוריה). פשוט בושה וחפרה.
     
  7. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בבקשה:
     
  8. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במקרים רגילים, אני נוהג לא להגיב לכאלה דברים, כי בעיניי הם אינם שווים התייחסות.
    אבל, מאחר ומדובר באיש יקר לפורום הגרמני, החלטתי לסטות ממנהגי לרגע ולכתוב מילים אלה.

    באמת חבל לי על המילים שנכתבו ע"י אבי מלר. קראתי את הדברים עם לא מעט כאב.
    חשבתי לעצמי שאבי מלר הוא ה-"איש" של הפורום הגרמני בכלי התקשורת. ואם הוא יוצא בכאלה דברים, אז כבר לא נמצא עיתונאי הגון לטהרת המקצוע, שיגיד את האמת בפה מלא, גם כשזה יגיע לגרמניה.

    אבל... כמו בכל דיון אצלי, חייב לבוא אבל.
    רציתי לנתח ולנסות להבין למה ידידנו מלר בחר דווקא במילים שהוא בחר.
    עלו בדעתי שתי חלופות:

    1. זו באמת דעתו האישית, והוא יגן עליה עד כלות נשמתו.
    סבבה, כל אחד ודעותיו האישיות בכבודו יעמוד ואנחנו נהיה הראשונים לפתוח אוזן לכאלה דברים. אבל דעה חייבת להישאר בגדר "דעה" בלבד, ולא לגרור אחריה עובדות (עאלק עובדות) שגובלות בתרמית הציבור. סליחה, אפילו לא גובלות אלא פורצות את הגבולות. ואני אדגים: מילר אמר שגרמניה היתה (ואני מצטט) חלשה להחריד ו- בינונית מינוס לייב . בסדר, נניח. זה עדיין נחשב בגדר דעה.
    אבל להגיד ש- (ואני מצטט) "מדובר בנבחרת הכי צינית בנמצא כאשר מגיעה לשמירה על היתרון, זו המנצלת את פרצות החוקה בצורה האופטימלית, כולל הצגות תיאטרליות ובזבוזי זמן שגם עליהם בוודאי שוקדים באימונים", זו כבר לא דעה אדון מלר. זו כבר קביעה עובדתית. אתה עשית אותה כל כך עובדתית, עד שציבור שלם ניזון מכאלה עובדות ומחדיר אותן לתת המודע שלו, עד למשחק הבא של גרמניה. ואח"כ מתפלאים למה גרמניה כל כך "אהודה" בקרבנו, ולא מטעמי ההיסטוריה של אמצע המאה העשרים!

    2. זו סחורה שמוכרת
    כמו בכל עסק, חייבים למכור סחורה שהציבור אוהב לקנות. כי סחורה לא מעניינת תישאר על המדף.
    עיתונאים יעידו שהיום אין כזה דבר לכתוב את אשר על לבם. הם נאלצים לכתוב בכיוון ההפוך רק כדי שהכתבה שלהם תהיה סחורה חמה שיצרכו אותה הקוראים. אבל זה לא מקצוע העיתונאות שכולנו מעריכים, אלא שזה המקצוע העתיק בעולם.

    מלר ידידנו,
    אנא ממך, אל תשכח שתפקידך הינו לא רק עיתונאי, אלא גם מחנך. אתם אנשי המסך ואנשי המדיה הקרואה נחשבים למחנכים האמיתיים של הדורות הצעירים הצומחים בארצנו.
    בין אם כתבתך היתה מתוך חלופה 1, ובין מתוך חלופה 2 לעיל, הרשה להגיד לך כי חטאת.
    לא חטאת כלפיי, כי אנשים בגילי כבר לא אוכלים כל דבר שמוגש להם.
    אתה חטאת כלפי הדור הצעיר. דור שאוצר את חינוכו ותרבותו גם מדברים שאתה כותב.

    אנא ממך, זכור תמיד לכתוב ביושר לבך, ולכתוב כמי שכותב כדי לחנך ולא רק כדי לבדר.

    שלך,
    C-J
     
  9. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    C-J מאוד ניהנתי לקרוא את דבריך.
    במיוחד את הפסקה האחרונה,כאחד שלמד במשך שלוש שנים את מקצוע התקשורת וממשיך איתו לעוד שנתיים אני שמח שיש עוד אנשים שמזהים את הכח של התקשורת שמסוגלת לעצב את דעתנו בצורה כזו או אחרת. אכן התקשורת היא אמצעי מדיה בלתי נתפס ובעל יכולות חזקות ביותר להשפיע על הפרט וכמו שציינת במיוחד על הנוער של היום ש"אוכל" ביתר קלות את מה שמוכרים לו באינטרנט ובטלוויזיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/08
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כל הזמן הקיקר מביא איך העיתונות העולמית רואה אותנו. http://www.kicker.de/news/fussball/em/star...artikel/379970/
    מעניין שבשום מקום בעולם לא כותבים דברים אפילו קרובים על הנבחרת שלנו (מבחינה פרשנית ועל היכולת שלה) למה שכותבים בארץ. אפילו בפורטוגל לא התקרבו למה שכתבו כאן.
    עוד נקודה למחשבה, על הרמה, הכנות והרצינות פה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/08
  11. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    נדב, זה לא הפורום הגרמני ומי שמגיע לכאן לא יודע על מה אתה מדבר. בקיצור אני אומר, שכלי התקשורת בעולם מחמיאות לנבחרת הגרמנית בניגוד לזאת בארץ שעדיין לא מוכנים לשחרר את עצמם מהחיים הנוחים תחת הקלשיאה הישנה.

    היריבה הבאה שלנו היא טורקיה. לולא הייתה זאת קרואטיה, אין לי ספק שהיינו צריכים להמשיך ב 4-5-1, אבל נגד טורקיה אולי צריך להעיז קצת יותר וללחוץ קצת יותר, לכן אני לא אופתע עם נקבל שוב 4-4-2. יוגי מאמן טקטי שמשנה ממשחק למשחק, מגיב ממשחק למשחק בהתאם לקבוצה היריבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/08
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מעניין שבפורטוגל אף אחד לא בכה על הרמאות של באלאק.

    לגבי טורקיה. אני חושב שאתה לא צודק. א. לדעתי חייבים להמשיך עם 2 קשרים דפנסיביים. חייבים הגנה חזקה מאוד. ב. המערך שעלה נגד הפורטוגלים הוא סופר גמיש. מצד אחד תוקפים עם 3 - 4 כל הזמן כשיש בעצם שני קשרים קדמיים עוד שחקן שהוא חצי קשר חצי חלוץ וחלוץ. לזה עוד מצטרף פיליפ לאם ומידי פעם גם היצלספרגר או רולפס. מצד שני יש מספיק מי שיגן.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    בסך הכל האמרתי שאני אישית לא אופתע אם יוגי יעלה עם 4-4-2, הוא מאמן טקטי ואולי את המערך הקודם הוא הכין לפני הטורניר במיוחד בשביל פורטוגל (מי יודע), את דעתי לגבי איזה מערך צריך לעמוד על המגרש לא הצהרתי. הרי ידוע שאני חושב הגנה לפני התקפה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/08
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ראינו שעם קשר דפנסיבי אחד אין לנו הגנה ועם באלאק כקשר דפנסיבי אין לנו לא הגנה ולא התקפה. אולי יוגי יעלה עם שני קשרים דפנסיביים ועם באלאק ושוויני מקדימה ואז שני חלוצים. זה יכול להתאים אם פרינגס יהיה כשיר כי הוא יכול לעזור גם בהחזקת כדור.
     
  15. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לדעתי צריך להמשיך עם ה4-5-1. זה עבד כ"כ טוב נגד פורטוגל, וזה שיבש לחלוטין את צורת המשחק של השחקנים שלה. אין שום סיבה שלא נשחק כך גם נגד טורקיה, שגם לה, כידוע, יש הרבה כישרון בהתקפה ומזל- לא חסר לה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx