אתה לא בוחר במי להתאהב? מי הנבחרת שלכם במונדיאל 2022

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2022' פורסם ע"י Raulito, ‏20/11/22.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    יש כאלה, ואני ביניהם, שיש להם לא מעט טרוניות על כדורגל הנבחרות בכלל (הרמה, התקווה שאף שחקן של הקבוצה שלך לא ייפצע) או על המונדיאל הזה בפרט, אבל סביר שכולנו נעצור לרגע ויהיה לנו חודש של חג מונדיאל שמח. וזה הזמן לדיון הקבוע בכל טורניר גדול. מי אני ואיזו נבחרת אני אוהד. לוותיקים שבינינו תהיה האפשרות לראות מה כתבו איי שם לפני כמה וכמה שנים, לדוגמא.

    https://i.pinimg.com/originals/e1/9e/d2/e19ed2bc2db6582b23424c1963078bd9.Xxx

    אז הנה ריאיון העבודה שלכם וכל אחד יכול לקחת את זה לאן שהוא רוצה.

    1) ספרו על עצמכם ואת הסיפור שלכם: מי אתם, ואיזו נבחרת אתם אוהדים. מתי הכל התחיל
    2) השחקן האהוב עליכם - בכלל, מי "שגרם לכם להתאהב", וגם בנבחרת הנוכחית, אם אתם רוצים.
    3) רגע השיא\ רגע בלתי-נשכח שלכם עם הנבחרת או 'הדבר הכי מטורף שעשיתם עבור הנבחרת'.
    4) רגע השפל כלשהו - כי אין טוב בלי רע.
    5) מוטו שמסמל את הנבחרת שלכם
    6) פריט כדורגל מעניין שקשור לנבחרת - חולצה היסטורית, כדור חתום, צעיף, מאפרה, כל דבר. קלף סופרגול ששמור אצלכם
    7) תחזית שלכם לגבי הנבחרת ליורו הקרוב - אם עדיין לא עשיתם זאת
    8) הרגלי הצפייה - הולכים לראות בפאב? עם חבר'ה מהעבודה? פלייסטיישן וכיף? מה השתנה במרוצת השנים? הייתם טסים לו הייתה האפשרות? בונוס בנושא: חוקי המונדיאל לחודש הקרוב - מה שתגידו לדייטים\בנות זוג\ האישה
    9) משהו מטומטם ומרגש שחשבתי עליו - ההרכב הכי טוב של הנבחרת שלכם איי פעם

    אני אתחיל ותופתעו - בקצרה.

    1) דור רומנו, בן 29 (לנצח!), אוהד את נבחרת ספרד בכדורגל. הכל התחיל בשנת 2000, קצת אחרי היורו הנורא ההוא.
    2) השחקן האהוב עליי הוא ראול כמובן והאמת שבפעם הראשונה ששמעתי עליו זה היה בזכות חבר לכיתה, בן אל אלוני מתל נורדאו - שהגיע לבית ספר עם חולצה שלו במדי נבחרת ספרד דווקא, כמספר 10. כאב לי הלב לראות שהוא לא היה חלק מדור ההצלחה של הנבחרת.
    שחקן אהוב בנבחרת הנוכחית? חשבתי שסרחיו ראמוס יהיה (סתם, האמת שהיה ברור לי שלא) אני אלך על דני קרבחאל, אין ברירה. המלחמה, עצם זה שהכל הולך לו קשה.
    3) רגע השיא כמובן - הזכייה במונדיאל 2010, אין אושר כזה. בכיתי יחד עם איקר קסיאס המרגש ודמיינתי שגם אני מנשק את הבחורה שאני אוהב. יש מצב אגב שמרוב התלהבות כמעט ננעלתי מחוץ לבית אחרי המשחק הזה. אפשר לציין גם את ה-0:4 המטורף על איטליה בגמר היורו, יממה לאחר מכן היה סיכוי טוב שאני אלך לאבט"ש בצבא כי אחד הבני זונות הוציא פטור, אז לא ראיתי את המשחק בכיף הרגיל, אבל יצא טוב.
    4) רגע השפל? אני סולח לנבחרת ב-2014 על ההדחה המביכה בשלב הבתים, "נתתם כל כך הרבה אז אי אפשר לכעוס עליכם". לדעתי 2018 הייתה חרפה אחת גדולה. אני זוכר את עצמי מדפיס ומניילן את התחזית של אבי מלר ליורו 2004 עם תמונה יפהפיה של ראול ברקע כשהוא כתב שהפעם נבחרת ספרד תלך עד הסוף. לא ידעתי אז שהוא כל כך גרוע בהימורים ועפנו בשלב הבתים.
    5) מוטו שמסמל את הנבחרת? אני אגנוב מאלפרדו די סטפאנו: "שיחקנו טוב כפי שלא שיחקנו מעולם - והפסדנו כמו תמיד".
    6) פריט מעניין: חולצה של ראול מיורו 2000, חולצה של ראול ממונדיאל 2002, חולצה של ראול מיורו 2004. יש גם חולצה של הנבחרת נדמה לי מ-2010, בלי שם. מצאתי בבית איזה כדור מרגש של ספרד והצטלמתי איתו אתמול לרגע המאורע. יש אפילו דגל. אין כמו קלפי הסופרגול שאני שומר היטב.
    7) הנבחרת הספרדית הנוכחית די משעממת, היא תעפיל משלב הבתים, מהמקום השני, ותסיים את דרכה בשמינית או ברבע הגמר.
    8) יוצא שאחת לכמה שנים אני מחליף את הפרטנרים לצפייה במשחקים, יש את החבר 'העסוק' שאין לי כח אליו. מאמין שאראה כמה משחקים בדיזינגוף כמו תמיד. לא הייתי טס למונדיאל, זה פחות מדבר אליי.
    9) ההרכב הספרדי הטוב ביותר: איקר קסיאס| סרחיו ראמוס, קרלס פויול, פרננדו היירו, ג'ורדי אלבה| צ'אבי אלונסו, צ'אבי, אנדרס אינייסטה| ראול, דויד ויאה ופרננדו טורס