הישראליות באירופה 15/16 - עם הפנים לעונה הבאה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/5/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,920
    לייקים שהתקבלו:
    14,651
    מין:
    זכר
    היה לי פעם ויכוח על זה עם מישהו בתפוז. היתה לי הרגשה שאת רוב השערים היא כבשה כשהוא היה מתחת לחלוץ. אז עברתי על המשחקים שלה בדריבליסט(היה לי נדודי שינה באותו לילה) ואכן כך
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,920
    לייקים שהתקבלו:
    14,651
    מין:
    זכר
    דאבור כבר שיחק חלוץ כשזהבי מאחוריו
     
  3. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    עובדתית יש לו יותר משחקים בהם הוא לא החלוץ המרכזי מאשר משחקים שהוא כן. את רוב העונה הקודמת העביר מאגף שמאל (על הנייר).
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    הסיכום שלי, ואני חושב שרוב הכותבים יסכימו איתי לדברים:

    א. ההפסד של מכבי במשחק הראשון לא היה מקרי.
    אני מצטער, אבל ההפסד בשבוע שעבר לא היה מקרי. היברניאנס הוכיחה שהיא לא נמושה ולא דייגת, קבוצה עם לא מעט ברזילאים, שעמדה טוב מאוד מול מכבי ב-180 דקות, נוכח הציפיות ממנה. ההגנה של מכבי ת"א היא בינונית ביום מעולה שלה וגרועה מאוד ביום רגיל. הבעיות הן בעיות שידועות כבר שנה, אם לא שינו שום דבר במשך למעלה משנה, אני לא מבין איך בכלל אפשר לחשוב שמכבי מסוגלת להתמודד שווה בשווה מול קבוצות טובות ממנה על העפלה לליגת האלופות ללא התעלות יוצאת דופן. כל מצב נייח הוא חצי גול עם מכבי, והיה לה לא מעט מזל הערב.

    ב. הפאניקה שלטה במכבי הערב.
    יותר מהיכולת של מכבי, הפאניקה שלטה. הפחד לעוף מאירופה היום, להתבזות ברמה הכי גדולה אי פעם של הכדורגל הישראלי, פשוט שיתק את המשחק של מכבי, המשחק של מכבי פשוט היה מפוחד. מבחינת לחץ, היה היום לחץ אטומי במכבי, אני בטוח שאפקט הלחץ לא ישחק תפקיד בשבוע הבא כמו שהוא שיחק היום, מצד שני, מי שחושב שב-2 המשחקים האלה, מכבי התקדמה ביכולת שלה משנה שעברה או שיש לה יותר מה למכור ממה שחשבנו, טועה ומטעה.

    ג. ויקטוריה פלזן פייבוריטית ברורה בצמד המשחקים.
    אני חושב שכולם ללא יוצא מן הכלל יסכימו איתי שאם מכבי עוברת את ויקטוריה פלזן, היא עושה הפתעה גדולה. אין למכבי זרים ברמה שמשדרגת פרט לאיגיבור, שנגיע אליו בהמשך. האלופה הצ'כית עם שחקנים מקומיים בהכרח ברמה גבוהה יותר משל מכבי, ואני בטוח שגם הזרים שלהם, ששם אגב אין מגבלות, בהכרח טובים מהזרים של מכבי. אולי היתרון של מכבי זה שהמשחק הראשון בבית, מצד שני, פלזן קבוצה חזקה, וראינו כבר קבוצות חזקות מקשות על מכבי וגורמות לה ליפול ברגע האמת בבית, אם זו מאריבור, באזל ואפואל ניקוסיה.

    ד. איגיבור השחקן הכי טוב של מכבי. עומרי בן הרוש וקרלוס גארסיה צריכים להיפרד מהקבוצה
    אף אחד לא ישכנע אותי שקרלוס גארסיה (וטל בן חיים ביחד!!!) צריכים לפתוח לפני איתן טיבי, הבלם הישראלי, להוציא את רמי גרשון, הכי טוב כבר מספר שנים. קרלוס איטי, מבצע עבירות מיותרות כמו היום, בן חיים כבר מזמן זה לא זה וראינו את זה במשחקי הנבחרת, למרות שאם אני כבר צריך להעדיף מישהו משניהם אני מעדיף את טל בן חיים - א. הוא ישראלי. ב. אני חושב שהוא טוב יותר או לפחות ברמה של קרלוס גארסיה בכושרו הנוכחי. איגיבור, ללא צל של ספק, השחקן המצטיין של מכבי ת"א מאז ינואר, ממשחק למשחק הוא מראה את הנוכחות המעולה שלו, את העליונות שלו ואת ההחלטה המשתלמת של פאקו לא לוותר עליו למרות שכולם כבר זרקו אותו/התכוננו לזרוק אותו. עומרי בן הרוש, מה נגיד? מה נאמר? נאמר להתראות. ההידרדרות של המגן השמאלי של מכבי הופכת קיצונית מעונה לעונה, ממשחק למשחק, היום, אני חושב שזו היתה ההשפלה הגדולה ביותר שלו אי פעם בתור שחקן כדורגל, ממש עשו ממנו סחבת ריצפה היום. זה היה נוראי. אבל זה לא סימפטום, הוא נוראי כבר למעלה משנה, ואין לי ספק שאם היתה לפאולו סוזה, פאקו וליוקאנוביץ', את האפשרות, הוא אולי השחקן הראשון שהם היו זורקים. עם מגן כזה, למכבי אין מה למכור אפילו בליגה בכל הקשור לצד שלו.

    ה. באירופה בסופו של דבר מבחן התוצאה זה מי עובר שלב. היברניאנס הוכיחה שהיא ממש לא הנמושה שעשו ממנה, ויותר מזה, חידדה את העובדה ששנה אחרי שנה, הליגה שלנו במקרה הטוב, על שלל קבוצותיה, או יותר נכון, על כלל קבוצותיה, עומדת במקום במקרה הטוב, או הולכת אחורה, בזמן שהמדינות, שאפילו חשבנו שהן נמושות, מתקדמות, מקשות, ולא ירחק היום, שידיחו אותנו. בכדי שזה לא יקרה, צריכים להתחיל לעשות את השינוי מהילדים, אחרת, מצב הכדורגל הישראלי בכי רע. בטח ובטח כאשר הזרים שמגיעים לפה, אין להם כמעט יתרונות כבר.
     
    לירן ו-ייא אוהבים את זה.
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    זה משתנה מקבוצה לקבוצה בהתאם לסגל, אבל בכללי זה מחזק את הספקות שלי לגביי ההצבה שלו בשפיץ.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,159
    לייקים שהתקבלו:
    26,248
    מין:
    זכר
    עומר כבר ציינתי זאת הליגה הצ'כית היא לא בדיוק ליגה של זרים. מעדיפים שם לטפח חומר מקומי(מקומי זה כולל גם סלובקים). דזקו או בוני באמת היו יוצאי דופן.
    סלובן ליברץ שיתפה פעולה עם דינמו קייב בכמה השאלות אבל גם זה יוצא דופן.
    פלזן חזקה בחומר מקומי
     
  7. Karlsruher SC Vamos Karlsruhe

    הצטרף ב:
    ‏30/6/15
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    15
    מין:
    זכר
    משחק לא משכנע של מכבי. התוצאה אולי מסנוורת אבל פה אני אתייחס ליכולת שהייתה יכולה להיות הרבה יותר טובה. יוקאנוביץ' צודק, מאז שהוא הגיע הוא מחכה לרכש משמעותי שהובטח שלו ובקבוצה עם אמצעים כמו מכבי שיכולה לרכוש כמעט כל שחקן בליגה לא מובן לי איך עד עכשיו לא היה רכש משמעותי שיכול לתת פוש לסגל. מול ויקטוריה פלזן זה ממש לא יספיק, ביכולת הזאת זה ייגמר בניצחון גדול לפלזן ומכבי חייבת להחתים 2 שחקנים (כרגע זה נראה כמו ריקן ודאבור) עד המועד האחרון להגשת הסגל למשחק נגד פלזן.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    גם ביום מעולה של מכבי, בצד המשחקים, פלזן פייבוריטית ברורה. 80% לטובתה בסיכום לטעמי.
    אגב, כמה ההגרלה עושה פה שינוי, לו מכבי היתה מקבלת את לודוגורץ, כבר היו מדברים על שלב הפלייאוף עוד חודש, אבל פייר? גם בתור אוהד מכבי, עם איך שהיא נראית - לא מגיע לה לקבל הגרלה קלה, היא צריכה להרוויח את זה, ובשנתיים האחרונות - היא לא הרוויחה את זה, ואני UNDERSTATEMENT.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אם אני לוקח את ההרכב של מכבי, אלה השחקנים הטובים היחידים שצריכים להיות:

    שוער: פאבלו (עם כל השטויות, הזין הזה יודע לעמוד בשער)
    הגנה: איתן טיבי. עכשיו לך תביא 3 שחקני הגנה.
    קישור: איגיבור, זהבי. חסר קשר אחורי ועוד קיצון. טב"ח/מיכה - לא שניהם, אחד מהם בהרכב מקסימום.
    התקפה: יצחקי עם 2 קריעות רצועות עדיף על בן בסט. בדש לא נראה לי נספר, מה שאומר שלמכבי חסרים איזה 2 חלוצים.

    בסופו של דבר, בשביל לעשות את קפיצת המדרגה האמיתית, למכבי חסרים 6-7 שחקנים חדשים וטבוים יותר ממה שיש היום. הסיכוי שזה יקרה עד השנה הבאה? אפסי.

    אני יגיד יותר מזה, עם איך שמכבי נראית, ביכולת הזאת, הנוכחית, עם ההגנה הזאת במיוחד - היא אפילו לא פייבוריטית לאליפות, ונראה הפחות טובה מבין הפועל באר שבע ומכבי חיפה. יש גבול כמה אפשר לסחוב, מכבי הנוכחית בלי שינויים גדולים פשוט על אדים אחרונים של בנזין 95.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מכבי חייבת חיזוק, אבל מה שאמרת נכון בגלל שב״ש עשתה שיפור רציני. יש גבול כמה מכבי יכול לקנות שחקנים ישראלים שיתנו לה יתרון על היריבות בצמרת. ברגע שב״ש עושה את אותו הדבר אז התנאים נהיים שווים.
     
  11. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,607
    לייקים שהתקבלו:
    981
    אחרי ההתקדמות שמכבי עשתה בעונה הראשונה שלה תחת אוסקר, היינו צריכים לדבר היום על זה שהיא לא פחות טובה מפילזן ואולי אף יותר טובה. זה שאנחנו מייחסים לה 20% סיכוי לעבור קבוצה די בינונית כמו האלופה הצ'כית מראה שג'ורדי מצא עם תקציב אינסופי את הנוסחא לאליפות בליגה, אבל בכל מה שקשור להנחלת כדורגל אירופאי הוא נכשל עד כה.
     
    שי, yakar ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,159
    לייקים שהתקבלו:
    26,248
    מין:
    זכר
    מצחיק שמאמן מכבי ת"א דורש חיזוק ואילו למשל במכבי חיפה המאמן לא מדבר על כך בפומבי למרות שהוא זקוק לו הרבה יותר להצלחתו(אם למדוד אותה לאורך כל העונה ולא רק על סמך אירופה).
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    זלזול ישראלי במיטבו.
    צ׳כיה מדינה עם עבר הרבה יותר מרשים בכדורגל.
    צ׳כיה נבחרת הרבה הרבה הרבה יותר טובה ממקבילתה הישראלית.
    ב-6 שנים האחרונות ויקטוריה פלזן השיגה באירופה דברים שבמכבי מעולם לא השיגו ועדיין חולמים שזה יקרה מתישהו בעתיד.

    התגובה שלך על גבול ההזויה.
     
  14. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    להערכתי פלזן תסגור תסיפור כבר פה עם איזה3-1קל. אוהדי מכבי פה ובחוץ מרגישים כמו אוהדי הנבחרת לפני משחק גדול ואז מתבאסים.. יהיו שם שערים מצחיקים. בן הרוש יהיה גיבור טרגי ומכבי תקווה לקבל איזה ואדוז בפלייאוף האירופית.
     
  15. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,607
    לייקים שהתקבלו:
    981
    @סמואל אטו, גם הונגריה היתה פעם מעצמת כדורגל. כל הנתונים שהבאת לא מנעו מהליגה שלנו ושלהם להיות במקומות די שווים. עד לא מזמן אף אחד לא התרגש ממפגש מול קבוצה צ'כית, רק שיש דבר כזה התקדמות, ואצלנו המושג הזה משום מה פחות תופס.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.