מחזור שני בספרד: ריאל בבלאידוס, בארסה באנואטה, אתלטיקו-ויאריאל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏19/8/22.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הליגה הספרדית - מחזור שני

    https://images.beinsports.com/3qelO2D60Cf6p0-AqFlnt85-cT8=/1300x731/smart/atletico-madrid-v-villarreal-2021-22_1oqtngascg9rb11qwa8etbaxet.Xxx


    אלה שיסתכלו על המספרים היבשים יגידו שמחזור הפתיחה אכזב עם 21 שערים בלבד, נמוך מהממוצע של הליגה, אך זו טעות. זה היה מחזור שהיה בו הכל - דרמות (2:2 סופר-מאוחר בין סלטה ויגו לאספניול), הפתעות כמו המעידות של ברצלונה וסביליה, מהפכים כמו זה של האלופה ריאל מדריד, וגם קאמבק מרגש כמו זה של אלברו מוראטה באתלטיקו מדריד. כשהקבוצות עדיין מחשבות את המסלול בשבועיים האחרונים של חלון ההעברות וגם מתכוננות להגרלות שלבי הבתים באירופה, יוצא לדרך המחזור השני, שוב במתכונת של ארבעה ימים משישי ועד שני, וביחס למחזור השני מצפים לנו שני משחקים מאוד מעניינים, כך שאין תלונות. וכן, ספרד בטלטלה אחרי שמנצ'סטר יונייטד 'חטפה' את קאסמירו והצליחה לערער את ריאל.

    המחזור ייצא לדרך ממש בעוד שעה קלה כשאספניול שחזרה מפיגור כפול במחזור שעבר, תארח את ראיו וייקאנו שגם היא עשתה תוצאה מצוינת – 0:0 בקאמפ נואו. ב-24:00, די מאוחר במה שאופייני לעונה הזו בינתיים, סביליה תרצה לתקן אחרי המפלה המאכזבת נגד אוססונה במחזור הפתיחה והר הגעש של הפיחואן יקבל אותה בשחק ביתי נגד ויאדוליד של שון וייסמן שספגה שלישייה במחזור הראשון. גם ביום שני יהיו שני משחקים: אלצ'ה נגד אלמריה והעולה החדשה ג'ירונה מול חטאפה שחטפה ופתחה קטסטרופה.

    הפעם בשבת שלושה משחקים בלבד: האם אוססונה ובטיס שמדורגות נכון לעכשיו במקומות החמישי והשביעי ימשיכו במומנטום? הקבוצה הבאסקית תארח בביתה את קאדיס וחולמת על שש מ-שש בעוד בטיס תתארח אצל מאיורקה אחרי שהמשחק הקודם נגד אלצ'ה לא היה כוחות אבל בחוץ יותר קשה. המתח יגיע ב-23:00, כשהאלופה ריאל מדריד תתארח בבלאידוס אצל סלטה ויגו שם לא הפסידה במשך שמונה וחצי שנים, מאז מאי 2014, ללא קאסמירו שעוזב (מה שהעסיק את המועדון והתקשורת הרבה יותר, כמובן) וללא טוני קרוס הפצוע. סלטה הובילה בביטחה ביתרון כפול על אספניול אך פישלה, העונה, היא מקווה - הבית גם יהיה מבצר.

    מוקד נוסף וחשוב יותר יהיה בסאן סבסטיאן ביום שבת. ברצלונה שפתחה את העונה עם מעט תאכלס בתיקו נגד ראיו, לא יכולה להרשות לעצמה עוד מעידה וחלילה אולי להיקלע לפיגור בצמרת. רוברט לבנדובסקי יחפש שער בכורה בקבוצה החדשה ונראה האם פרנקי דה יונג יחליף את סרחיו בוסקטס המושעה. סוסיאדד השיגה ניצחון קטן-גדול בקאדיס במחזור הפתיחה, שנים היא הייתה מאמללת את ברצלונה במגרשה הביתי אך בשנים האחרונות חל מפנה גדול. משחק אדיר ברמת ה-"קרב על ליגת האלופות" ייערך עוד קודם, 21:30, כאשר אתלטיקו מדריד ו-ויאריאל שפתחו את העונה נפלא - מוכנות לאתגר. שתיהן השיגו 0:3 במחזור הפתיחה והצוללת גם שיחקה באמצע השבוע באירופה ועשתה את העבודה היטב. אם נשפוט לפי העונה שעברה, פעמיים המפגשים הסתיימו ב-2:2 מרתק ויש למה לצפות. האם ז'ואאו פליקס מתרגש מהחיזורים של יונייטד? גם ולנסיה נגד אתלטיק בילבאו זה משחק שביום טוב שווה לכתוב עליו. העטלפים גירדו ניצחון דחוק בעוד האריות לא כבשו במחזור הראשון.

    לוח המשחקים המלא:

    יום שישי:
    אספניול – ראיו וייקאנו (בשעה זו)
    סביליה – ויאדוליד (23:00);

    יום שבת:
    אוססונה – קאדיס (19:30);
    מאיורקה – בטיס (21:30);
    סלטה ויגו – ריאל מדריד (23:00);

    יום ראשון:
    אתלטיק בילבאו – ולנסיה (18:30);
    המשחק המרכזי: אתלטיקו מדריד – ויאריאל (20:30);
    ריאל סוסיאדד – ברצלונה (23:00);

    יום שני:
    אלצ'ה – אלמריה (21:00);
    ג'ירונה – חטאפה (23:00);
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    סלטה ויגו - ריאל מדריד

    [​IMG]


    סלטה ויגו פתחה את העונה בצורה קלאסית וכה אופיינית לה – כדורגל התקפי ו-'פרוע' במובן הטוב של המילה אבל הקבוצה שוכחת שצריך לשחק עד הסוף והתוצאה בסוף (תרתי משמע) מאוד מאכזבת. הגליסיאנים הוליכו 0:2 על אספניול בבלאידוס אחרי שעה עם חגיגה גדולה, כאשר האליל יאגו אספס, איך לא – כבש את הראשון שלו לעונה ממש לפני ההפסקה, אך ספגה פעמיים כולל שער שיוויון אכזרי בדקה ה-98. אוסקר מינגסה שהגיע מברצלונה ועלה מהספסל – פישל כשביצע פנדל מיותר מאוד. סלטה ניצחה רק פעמיים במשחקי פתיחת העונה הביתיים שלה במאה ה-21 מתוך 16 נסיונות. "ה-VAR האכזרי וחוסלו השתיקו את הבלאידוס ברגע האחרון", נכתב במארקה. אשתקד סלטה חשה תחושת פספוס גדולה כשסיימה רק במקום ה-11, ממש עונת רחצה כזו בלי להיאבק על אירופה ואפילו מאזן הבית לא האיר פנים – יותר הפסדים מאשר ניצחונות. העונה הזו היא עם תקוות מחודשות אך גם עם אתגרים רבים שכן הקבוצה עברה לא מעט שינויים. אבל דבר אחד תמיד אותו הדבר.

    בכל מקרה רגע השיא של אוהדי סלטה העונה הגיע כבר בקיץ ב-25 ביולי כאשר אספס חתם על חוזה עד 2025 במועדון של חייו וכמובן יסיים את הקריירה בסלטה. הוא זקוק לשני שערים בלבד כדי להיכנס לטופ 30 המבקיעים בלה-ליגה איי פעם - יש לו 136 שערים (כמובן שמעלליו בליגה השנייה מחוץ לספירה). המשחק בשבת יהיה ה-22 שלו בקריירה נגד ריאל - יותר מכל קבוצה אחרת ותהיו בטוחים שהוא חולם לשבור את הבצורת (טפו-טפו-טפו) שכן הוא לא הבקיע נגד ריאל בליגה מאז 2016. בחשבון הטוויטר של הקבוצה אף פרסמו את השער ההוא, בטאץ' נפלא בהקפצה מעל קיילור נאבאס. העניין הוא שפרט לספרדי שסיפק את מנת השערים הרגילה - 18- שחקני ההתקפה אכזבו. סנטי מינה, נאמר בעדינות - התעסק בעניינים מחוץ למגרש ונוליטו כבש רק פעמיים. שניהם כבר אינם. מינה עזב בהשאלה לקבוצה מסעודיה. גם ברהים מנדס עזב, לריאל סוסיאדד. גונסאלו פאסיאנסיה שהגיע מאיינטרכט פרנקפורט היה השותף של אספס בחוד וכבר הבקיע אחרי כדור רוחב של חאבי גלאן. "בכורה ללא דופי של הפורטוגלי", נכתב.

    בינתיים אדוארדו קאודט, בעונתו השלישית במועדון, מתכנן שינוי חשוב לקראת המשחק. הוא ישחק מעט יותר הגנתי כאשר רנאטו טאפייה שהשתלב מהספסל נגד אספניול והוסיף אגרסיביות לאמצע - יחליף את אוגוסטו סולארי . גם קרלס פרס שהגיע הקיץ ונכנס לכושר משחק - בתמונת ה-11, אולי במקומו של פרנקו סרביה. מי שכן בכושר משחק ובועט נהדר הוא הוגו מאיו. המגן סבל מפציעה קשה דווקא במשחק מולנו לפני כעשור אבל התאוש והפך לאגדה בסלטה - סגן שיאן ההופעות. "לא, אני לא עוקב אחרי השיא ולא סופר, זו לא מטרה שאני חושב עליה אלא מתמקד בלעזור לקבוצה", הוא אומר. כשהכתב מספר לו שהוא זקוק ל-112. "אוף, המספר של מנולו ענק", הוא משיב בחיוך. "רצתי לכדור מול כריסטיאנו רונאלדו והוא בעט בי בעקב טעות. אני חייב להודות שאני מודה לריאל על ההתעניינות – מוריניו, כריסטיאנו, ואלדאנו". על המשחק הזה הוא אמר: "כן, סלטה יריבה גרועה. ניצחנו בשנים האחרונות כמה פעמים את ברצלונה, אבל נגד ריאל זה לא הצליח. היא כובשת מכל מצב".

    אין ספק שבסלטה רוצים מאוד לשבור את הבצורת בת שמונה וחצי שנים ללא ניצחון נגדנו. למגן יש מסר: "שחקני הרכש טובים אבל כשדיברנו על אירופה – תמיד התחרינו נגד הירידה". בין הקורות יפתח אגוסטין מרצ'סין שהגיע מפורטו והוא מנסה להטריף את הקהל. "אנחנו מכינים את עצמנו היטב ומשתפרים. אנחנו צריכים את הקהל בבלאידוס. התמיכה של האוהדים הורגשה היטב. יהיה קשה נגד ריאל ונצטרך לשחק באופן מושלם". למעלה מ-18 אלף אוהדים יגיעו למשחק – הכמות הגבוהה ביותר של סלטה מזה שנתיים וחצי. "אני מקווה שהפעם ניתן את הניצחון לאוהדים, אותו ניצחון שקצת ברח לנו במחזור הקודם", אמר המאמן קאודט. "השער השני שלנו למשל היה בדיוק מה שאנחנו רוצים לראות בסלטה. "אנחנו משחקים בבית ורוצים להציג משחק נהדר כמו שעשינו נגד אספניול וזה לא היה כל כך מזמן. אנחנו רוצים לשחק כמו במחצית השנייה", אמר וסיפר בחיוך שכולם זמינים. הוא נשאל האם זו הקלה שקרוס וקאסמירו לא יהיו – "לא, בקבוצה כה גדולה ועם מאמן כה אינטליגנטי. קרלו אמר נהדר שיש להם הרבה שחקנים טובים". המאמן סיפר שהקבוצה ערכה אימונים כפולים ועושה הכל כדי להשתפר במהירות. השחקנים שרצינו – הגיעו לקבוצה". קאודט אגב הפסיד לריאל בכל ארבעת העימותים עד היום - הרקורד הכי רע שלו, אבל הוא אופטימי: "במשחק הקודם נגדם הגיע לנו לנצח, חד משמעית".

    סלטה ויגו – הרכב משוער: אגוסטין מרצ'סין| הוגו מאיו, ג'וזף אידו, אונאי נונייס, חאבי גאלאן| פראן בלטראן, פרנקו סרבי, רנאטו טאפייה, אוסקר רודריגס| יאגו אספס וגונסאלו פאסיאנסיה

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי סוג של אפס אנד דאונס. שבוע שהחל ברגל ימין בעיקר בזכות רגל שמאל האימתנית של דויד אלאבה הגדול ורמונטדת 1:2 נאה באלמריה במחזור הפתיחה – נמשך עם השמועות הבלתי פוסקות לגבי קאסמירו שהשתתף באימון המסכם אבל יכלל בסגל למשחק ונראה שאין מנוס מפרידה, על אף ניסיון השכנוע של קרלו אנצ'לוטי בשיחת פנים אל פנים לפני האימון (אגב, כמובן שאלה לא אותן העוצמות מבחינת הרגש שלנו אבל כמובן שעצוב גם מה שקורה עם מרקו אסנסיו שלא משחק). על מה שאמר המאמן בעניין והפרידה של השחקן מהחבר'ה - תוכלו לקרוא כאן. ריאל רוצה לשים בצד את כל 'הפרשה' הזו ולחזור להתעסק בכדורגל במגרש בו היא די מצליחה בשנים האחרונות כשאשתקד אותו 1:2 בבלאידוס היה אחד מהניצחונות הכי חשובים בדרך לתואר (זה שהגיע אחרי משבר הקלאסיקו). אפשר לדבר גם על הפאלטה המגוחכת של אדידס שלאור בעיות אספקה – נראה את ריאל משחקת בשחור (זיכרונות טובים מגמר 2000, ה-2:3 ההיסטורי באולד טראפורד באותה עונה, באיירן מינכן בחצי הגמר ב-2018 וגם השישייה על סראגוסה), ולא עם חולצת החוץ הסגולה.

    בכל מקרה, מדובר בזוטות, חשוב הרבה יותר - ריאל רוצה לנצח ולקוות ל(עוד) מעידה של ברצלונה במשחק חוץ קשה נגד ריאל סוסיאדד (הקבוצה של צ'אבי תשחק הפעם אחרינו), יהיה נחמד לפתוח פער עוד יותר גדול למרות שהליגה רק החלה. כמו כן, ניצחון מחר יעשה היסטוריה עליה תגלו בהמשך הכתבה. היסטוריה קטנה נוספת - קרלו ירשום ציון דרך עם משחקו ה-178 בריאל מדריד – בדיוק כמו ז'וזה מוריניו. עד עתה אנצ'לוטי רשם 130 ניצחונות, 22 תוצאות תיקו ו-25 הפסדים. המספרים גם טובים משל מוריניו וגם התארים כמובן, אז אין תחרות (128-28-22). אגב, רק ויסנטה דל בוסקה, זינדין זידאן ומיגל מוניוס מעליו.

    קאסמירו כאמור לא ישחק מחר, וגם לא טוני קרוס שסבל מפגיעה באופן מפתיע באימון - דווקא לקראת המשחק נגד היריבה האהובה עליו. הגרמני כבש שישה שערים נגד סלטה ויגו לאורך הקריירה (אם כי לא בשנתיים האחרונות) - יותר מאשר נגד כל אחת אחרת. ריאל שוב תציג מרכז שדה די חדש וצעיר, בזמן שלוקה מודריץ' שנח נגד אלמריה יהיה המבוגר האחראי. אורליאן טשואמני יקבל הזדמנות במשחק לא פשוט, ויקווה להיות קצת יותר טוב מאשר בהופעת הבכורה שלו ב-11 (היו דיווחים שהצרפתי היה שפוף כתוצאה מיכולתו אבל קרלו לקח אותו לשיחה, עודד אותו והסביר לו כי 'החולצה הזו שוקלת' - והכל עניין של זמן). "אני לא מצפה מטשואמני לשחק כמו קאסמירו, הוא שחקן צעיר שיתפתח ועוד ילמד", אמר קרלו. "הוא המחליף שלנו לקאסמירו, הוא אחד השחקנים הטובים ביותר והכי טוב שהיה בשוק". גם אדוארדו קמאבינגה יפתח כמובן וצריך להיגמל מעניין ספיגת הצהוב שמנטרל אותו.

    פרט לקרוס, גם רודריגו שלא התאמן - ייעדר משחק שני ברציפות. הספסל יהיה לא מי יודע מה אם כי נראה שקרלו התאהב ברעיון לשחק עם פדה ואלוורדה בכנף. גם אלברו אודריוסולה בחוץ, כן, הוא עדיין עוד כאן. קרלו, שמן הסתם צריך לפקס את השחקנים לקראת הדו-קרב ו-90% אחוז ממסיבת העיתונאים עסקה בברזילאי, התייחס גם ליריבה: "התכוננו היטב למשחק מחר, אנחנו מוכנים. זה קרב שונה מאשר אלמריה, לסלטה יש יותר איכויות בחלק הקדמי וקשה מאוד לנצח שפ". הוא בהחלט זוכר מה קרה אשתקד: "הניצחון היה בעל משמעות גדולה ומהמפתחות לזכייה באליפות. אנחנו נמשיך להשתפר ונגיע לשיא שלנו, זה יגיע בקרוב. אנו מקווים להמשיך בדינמיקה הטובה שיש לנו". הכי טוב כדי לשכוח את מה שקרה גם אם כמובן שנרוץ להתעדכן בטוויטר כל הזמן מתי יהיה Oficial על קאסמירו - זה עם ניצחון.

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, דויד אלאבה, אדר מיליטאו, פרלאן מנדי| אורליאן טשואמני, אדוארדו קמאבינגה, לוקה מודריץ'| פדה ואלוורדה, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    לאור תוצאות נפלאות בעשור האחרון, ריאל מדריד תוכל לצאת מהמינוס בבלאידוס אם תנצח את סלטה ויגו. ריאל מדריד עומדת על ארבעה ניצחונות רצופות במגרש הזה (היה לה רצף של שישה בתחילת שנות ה-2000) ושמונה בתשעת המפגשים האחרונים. בעונה שעברה, במחזור ה-30, לאחר הקלאסיקו השחור ופגרת הנבחרות – ריאל שיחקה רע מאוד אך ניצחה בשיניים בזכות שני פנדלים של קארים בנזמה שגם החמיץ אחד (1:2) ונוליטו השווה זמנית. התוצאה 1:3 חזרה לא פחות משלוש פעמים באותו הרצף. גם בעונת 2020-21 (פעמיים בנזמה וקינוח של אסנסיו) וגם במחזור הפתיחה של 2019-20 עם שער של קארים, בומבה של קרוס והרחקה של מודריץ' ופינאללה של לוקאס המחליף. המאזן ב-56 המשחקים בהם סלטה המארחת – 22 ניצחונות לריאל (22%), 20 תוצאות תיקו (20%) ו-23 הפסדים (41%), יחס שערים 92:98 לרעתנו.

    ישנו הרצף הטוב וישנו גם הרצף הרע, ריאל עם מעט מאוד ניצחונות בגליסיה משנות ה-70 ואילך ומאמצע שנות ה-90 הפסידה חמש פעמים ברציפות. אמנם במחזור הסיום של האליפות של פאביו קאפלו לא היה לה על מה לשחק ((1996-97) אך אין הצדקה לחמישייה מביכה ב-1998-99. בעונת 2000-01 זה נגמר בתבוסה של 3:0. ההפסד האחרון של ריאל בבלאידוס היה בעונת 2013-14, מחזור לסיום, כשריאל בהרכב משני עם הראש בגמר ליגת האלופות ובלי סיכוי של ממש לזכות בתואר המקומי. סמי פתח בהרכב, גם מוראטה, וויליאן חוסה עלה מהספסל (2:0). ”הנקמה" הגיעה עונה לאחר מכן עם ניצחון 2:4 נהדר במחזור ה-33 וערב לעניין מצד צ'יצ'ריטו הרננדס. בעונת הדאבל ריאל מדריד השיגה 1:4 נהדר במשחק שנדחה ושוחק לבסוף במאי, צמד קטלני לכריסטיאנו. המשחק שהוציא את ריאל לדרך חדשה היה 0:1 קטן-גדול של ראול בעונת 2001-02 בנגיחה אחרי בישול של רוברטו קרלוס. עוד ניצחון דחוק היה 0:1 תוצרת רונאלדו אחרי השמטה של השוער ב-2002-03.

    ועדיין למרות מה שנכתב, שנות ה-80 ייזכרו לטובה מבחינת מפגשי העבר שכן ריאל רשמה את ניצחון השיא שלה בבלאידוס ב-1985-86 עם מאניטה מדהימה במחזור ה-32. אחרי שער עצמי מקדם, הוגו סאנצ'ס כבש פעמיים וגם צ'ולו וחואניטו הוסיפו. אם נביט על מפגשי העבר לעומק נמצא גם 3:3 אטרקטיבי בעונת 1974-75. המפגש הראשון בין הקבוצות בגליסיה נערך במחזור הרביעי של עונת 1939-40 וריאל ניצחה 2:3. היא הוסיפה עוד 1:2 ו-2:4 בהמשך ואז נכנעה שלוש פעמים ברציפות ושש בשבעת המשחקים האחרונים. הכי הרבה שערים במפגש אחד? שבעה, כשריאל ניצחה 3:4 בעונת 1946-47. לואיס מולווני, אתם שמעתם עליו – כבש צמד וביצע רמונטדה שהושלמה בדקה ה-75. בסה"כ משחקי הליגה כולל הברנבאו – 29:66 לריאל בניצחונות, 17 תוצאת תיקו.
     
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    איך עם כל העומק שלנו בהגנה עדיין מנדי המגן השמאלי הפותח? הנתונים הפיזיים והאחד על אחד בהגנה מתקזזים לגמרי עם קבלת ההחלטות השערורייתית שלו והיכולת הטכנית הירודה, שמביאים לאיבודי כדור שטותיים בחצי המגרש שלנו. מוכן לדחוף אותו עם קאסמירו ליונייטד ב1+1, כואב בעיניים לראות אותו…

    והזאר פשוט מטריל. אין דרך הגיונית להסביר את מה שקורה לו.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/2/250bddd3315d703b891b3d3669b715b30e0c932c.Xxx

    איזה כיף שיש קוסמים במגרש. לא חשבתי שנראה תוצאה כזו, איזה כיף (ריאל יוצאת מהמאזן השלילי בבלאידוס ועוד שער אחד והיינו משווים את ניצחון השיא שם). עם יותר שחקני התקפה טובים בסגל ובהרכב ננצח יותר בקלות. ועדיין היה סבל ברוב המחצית הראשונה (שוב לא תוקפים עם מספיק שחקנים - אף אחד לא מצטרף מקו שני) וסלטה באמת מפקירה יותר מדי ומשחקת בקו הגנה גבוה - וזה לא מדד אמיתי לליגה אלא “האוטובוסים”. צד ימין היה מת כמעט כל הזמן. גם בגלל קרבחאל וגם בגלל ואלוורדה. פדה לא כבש בליגה כמעט שנתיים וגם זה טוב לנו. שער די אופייני בבעיטה חדה לפינה הרחוקה אבל משחק רע ומפוזר שלו. אני מקווה שזה יגרום לקרלו לעשות חושבים. אמנם רק שלושה משחקים שיחקנו ככה ופעמיים הקודמות כן קיבלנו תרומה וזה אולי מפתה - אבל אסור שזה יהיה ההרכב עד תום העונה. אני כן מאשים את המאמן.

    טשואמני עם פעולות מועילות נכנס לאט לאט לעניינים וממוקם נכון ומונע מצבים מהיריבה, זה יקרה לאט-לאט (למרות שמעבר למשחק המהיר משהו מרגיש לי לא זורם עם הקישור הזה) ובזהירות. מרגיש לי שכמובן שזה עניין של תיאום אבל משחק הלחץ הגבוה שלנו מסוגל ליותר.
    ואיזה כיף שיש כוכבים בקבוצה כמו מודריץ’ שהיה חייב לכבוש הרבה יותר שערים כאלה בעשור שלו במועדון (תשואות מהקהל של סלטה - וזה מרגש), והפס המדהים לוויניסיוס שדחף את הכדור כלכך מהר כמו מטוס ועבר את השוער כמו רונאלדו-פנומנו בשיאו. מפלצת כדורגל גם כשעומדים מולו ארבעה שחקנים (ומנדי לא מנצל את זה). האמת גילוי נאות היום ראיתי בבר עם החולצה החדשה של מודריץ’ מהעונה - הפרמיירה. תהנו מכל דקה שלו על המגרש כי לא נשאר עוד הרבה.

    זה פשע שאנצ’לוטי לא נותן יותר דקות לאסנסיו (גם לו - מראה לו את הדלת החוצה) ולהזאר במשחק כזה כדי לקבל קצב וביטחון וכשהניצחון מובטח כבר. אנחנו נזדקק לעוד שחקני התקפה העונה! ובנזמה יכול לרדת לנוח. תמיד הוא דוחף את סבאיוס לפרמייה. מבחינתי גם אם אסנסיו עולה דקה 80+ זה לא נחשב וזה מעט מדי זמן.

    ברקע של הקייטנה בפריז והמאבקים על הפנדלים - מעשה יפה של בנזמה שנתן להזאר לבעוט (הוא הציע לרודריגו בשעתו נגד מנצ’סטר סיטי בשיא הלחץ אז מה זה בשבילו המחווה הקטנה והצנועה הזו) וחבל שזה מה שקרה. הזאר צריך לתפוס ביטחון בדרך אחרת. זה לא רלוונטי אם היה מבקיע בפנדל את השער החמישי במשחק גמור. לא לקחתי ללב שהוא החמיץ, זה סתם עוד שורה בדף עם כל המזל הרע שלו. הטיסה של רודיגר קדימה - וואו. “בלם עם נפש של חלוץ”. האללה מדריד
     
  5. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,722
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    גם לי היה מוזר לראות את מנדי ולא את רודיגר (פצוע או משהו?).
    מודריץ זה חתיכת קוסם שלא נגמר,איזה שחקן מרגש.

    עם כל הייפ של הניצחון היפה,אין לנו כלים התקפיים על הספסל,לאורך העונה זה לא יחזיק,וכמויות מזל שהיו לנו בשנה שעבה לא יחזרו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    קרלו אנצ'לוטי אמר שפרלאן מנדי הוא המגן השמאלי הבכיר של ריאל מדריד ושדויד אלאבה ישחק בעמדה רק בעת צרה (חבל כי ראם מזיזים אותו שמאלה גם מרוויחים בלם טוב ממנו באמצע וגם את התרומה ההתקפית שלו ולא ויניסיוס נגד כולם). כמו שראינו בשני משחקי הליגה האלה - יהיו השנה המון רוטציות והבדל לא גדול בין "שחקן הרכב" לבין שחקן ספסל. אנטוניו רודיגר רשם פריצת סולו על מגרש שלם כמעט וסחט את הפנדל אותו אדן הזאר החטיא, אז איך הוא פצוע? הספסל עלוב מאוד גם אם רודריגו חוזר לסגל במחזור הקרוב ויפסיקו להתעלל במרקו אסנסיו. אף אחד לא חושב אפילו על עונה טובה בליגת האלופות, הליגה, למרות הכל, איכשהו - אפשרית.

    התלונות שלי הן רגילות, מעבר לסגל הבעייתי - פדה לא צריך לשחק בכנף נגד יריבות כאלה ולא מספיק שחקנים מצטרפים להתקפה בין אם המגנים או הקשרים שלנו באמצע

    הסטנדינג אוביישן של הקהל של סלטה ויגו שהפגין ספורטיביות למופת ומחא כפיים ללוקה מודריץ' - שווה צפייה

     
  7. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    1,246
    מין:
    זכר
    מאחל לכל הקבוצות שאני אוהב לנצח 4-1 בחוץ ולהתלונן.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    דור, עד מתי תבקר את אנצלוטי? הבן אדם עושה עבודה אדירה, לא פחות בריאל.

    יסלחו לי צאבי ואיינסטה, אני חושב שלוקה מודריץ לא פחות גדול מהם ואולי אף יותר. הבן אדם בן 37, בגיל הזה ה2 שהזכרתי כבר היו בפנסיה
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  9. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    מודריץ׳ שחקן שונה מהם (במיוחד מצ׳אבי) אבל הוא ללא ספק מהגדולים ביותר בתחומו. שלא ייגמר.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    מודריץ' אגדה ואין ספק שהוא עדיין בטופ לכל דבר בזמן שרוב הקשרים הגדולים כבר היו כמה שנים בפנסיה. עצוב לחשוב שאוטוטו זה ייגמר. יש אספקטים של המשחק בהם לוקה עולה גם על שניהם. לא רוצה להשוות ואין לי כוחות לזה.

    אני מתלונן כי אני אוהד ריאל וזה התפקיד שלי ואני רואה יותר משני המטרים הקרובים והניצחון האחרון או המשחק הבא. בנזמה צריך לנוח בכל הזדמנות כשהמשחק גמור ואין לנו התקפה. תקועים עם הזאר? תריץ אותו וגם את אסנסיו. יהיה יום בו היריבה כן תחסל את ויניסיוס שאשתקד שמרו עליו דאבל-אפ והשנה זה ארבעה שחקנים. ואז אהה, הם חלודים כי הם שחקני אימונים. אין צורך לחילופי הסבאיוס האלה וגם רודיגר. צריך להשתמש בכמה שיותר שחקני התקפה ופדה לא בכנף. אנצ'לוטי מקבל ציון גבוה על אשתקד לצד המקריות.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2022/08/21/16611098796169.Xxx


    בעוד קצת יותר מרבע שעה ברצלונה מתארחת במשחק חוץ קשה נגד ריאל סוסיאדד ותקווה לא למעוד פעם נוספת ולתת לריאל מדריד לברוח. עוסמאן דמבלה ורוברט לבנדובסקי שיחפש שער בכורה בלה-ליגה - בהרכב. וכך גם בלאדה ופרנקי דה יונג.
    בינתיים במשחק הצמרת הגדול של המחזור, הפתעה מסוימת: ויאריאל מנצחת 0:2 את אתלטיקו מדריד בחוץ עם שערים במחצית השנייה מצד ירמי פינו וג'רארד מורנו שהוציא לשון למצלמה וחגג בטירוף אבל הצליח להרגיז את הקהל המקומי - והתנצל. הצוללת עם 6 מ-6 ויחס שערים מרשים מטפסת לפסגה, "מנפצת את הבלון של הקולצ'ונרוס" כפי שנכתב במארקה. ניצחון ראשון לאונאי אמרי על צ'ולו סימאונה במפגש ה-17. פינו היה מעורב בשלושה שערים בשלושת המשחקים שלו נגד אתלטיקו שרשמה הפסד בית שני בלבד ב-2022. עד כמה הצוללת הייתה טובה יותר? היא איימה על השער של יאן אובלק עשר פעמים - הכמות הכי גבוהה במשחק ליגה בוונדה מטורפוליטאנו. "כשאתה לא מנצח זה קשה ומאכזב. אני מניח שהוא לא רצה להתגרות", אמר קוקה. החלוץ: "אני שמח מאוד כי מה שחשוב הוא הניצחון. אני רגוע, אני תמיד חוגג שערים ככה. מכירים אותי, זו החגיגה שלי ובטח שאני לא חסר כבוד. אני מתנצל בפניהם אם נפגעו".
     
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    השער אולי מקרי, אבל קוקה לבד בקישור האחורי זו הגזמה.
     
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    ויאריאל מוצאת חן בעיניי העונה, לעומת זאת סימאונה תקוע ב2015.

    לא מובן מה צאבי עושה, ארואחו לא מגן ימני, אלא בלם נטו, משחק הרגל שלו נוראי, והתקפית אין לבארסה מגן ימני. אריק גארסיה בלם בינוני במקרה הטוב, תאקל חלש, איטיות, איסק בכל מאבק משאיר לו אבק.

    פראן טורס בלוף גדול, דמבלה יתן הברקות אבל קשה לסמוך עליו, וגם הקישור של בארסה לא להיט, דה יונג ממשיך לאכזב, גאבי בוסר לחלוטין ורק פדרי הוא יהלום אמיתי.

    יש בבארסה פוטנציאל, אבל נראה שעדין צאבי לא מצא את הנוסחה
     
  14. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,793
    לייקים שהתקבלו:
    2,527
    בארסה מתניעה, למרות שבמשחקי ההכנה היא נראתה כביכול מוכנה.

    ניצחון ענק, באחד המגרשים הקשים בליגה. יש לבארסה סגל מצויין, מאמין שזה ימשיך להתפוצץ בהמשך. רק שלא ימכרו את אבו, כי אין חלוץ מחליף ללבנדובסקי.
     
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293