http://www.interload.co.il/upload/7149200.Xxx פורמולה 1: עונת 2016 יוצאת לדרך. פורמולה 1 - אלו המכוניות שיככבו בעונת 2016. פורומולה 1 2016 - הנהגים. העונה המוטורית בפתח: כל מה שצריכים לדעת - קטע וידאו. שתהיה עונה מהנה ודיון פורה לכולנו
http://www.grandprix.com.au/sites/default/files/styles/header_logo_black_default/public/logo_update-4_0.Xxx המילטון יזנק מהפול פוזישן באוסטרליה, פארסה במקצה הדירוג. התחיל איפה שנגמר: פול פוזישן 50 להמילטון. http://www.interload.co.il/upload/3853115.Xxx המילטון חוגג פול פוזישן ראשון העונה ו-50 בקריירה. http://f1.imgci.com/PICTURES/CMS/400/428.1.Xxx מפת מסלול אלברט פארק, מלבורן. * שידור ישיר של המירוץ בערוץ ספורט 5 LIVE, החל מ-6:50 בבוקר.
בתור אחד שלא בעסק כבר הרבה מאוד זמן - איך שזה שאף אחד לא קרוב ללדגדג את מרצדס כבר שלוש שנים? מה הם יודעים שפרארי/מקלראן/ רד בול לא? קשה לי להאמין שזה עניין של תקציב נטו.
לדעתי זה לא דומה למקרה ווטל מול וובר ששם הפערים היו מאוד גדולים. רוזברג שווה 2-3 ניצחונות פחות מידי עונה וזה משהו שעם קצת מזל, עבודה ונחישות אפשר להפוך. סנדרו, גם פרארי של שומכאר הייתה המהירה ביותר לפחות 5 שנים ברציפות ורד בול גם היו מהירים יותר מכולם לתקופה ארוכה. תן למרצדס שנה שנתיים ואם לא יקזזו מהם את הפערים, ברני ידאג לשנות את המכוניות ששוב כולם יצטרכו להתחיל מאפס. זה תמיד עובד.
אני מניח שאפשר לרדת על כל ענף ספורט, אבל מה מעניין אתכם בפורמולה? מעולם לא צפיתי. שואל בשיא הרצינות, אגב.
מזל יכול להיות פקטור, אם כי כמו שראינו ב-2014 - הוא נוטה להתאזן פחות או יותר בסופו של דבר. לגבי עבודה, לא זו הבעיה של רוזברג. הבעיה היא שהמילטון פשוט טוב יותר. לא בהמון, אבל הקצת הזה הוא כל מה שצריך כדי לעשות את ההבדל מירוץ אחרי מירוץ, כפי שהוא עשה במשך שנה בערך מהשלבים המאוחרים של 2014 ועד לשלבים המאוחרים של 2015. זה לא אומר שהוא untouchable ואם הוא מאבד משהו מעצמו - כמו שראינו בשני הזינוקים האחרונים - בוודאי שזה יכול להתאזן. אבל בגלל זה אני אומר שזה תלוי בעיקר בהמילטון, לא ברוזברג. לא חושב שרוזברג כבר יהיה נהג טוב יותר. @אלעד לא יודע איך אפשר להסביר את זה, באמת שלא. או שנתפסים או שלא. עם זאת, גם מי שאוהב את זה יודה שבשנים האחרונות זה איבד משהו. מי שצופה בזה כנראה עושה את זה על סמך הקסם של פעם, לא בגלל שזה מרתק אותו בטירוף כרגע.
@אמיר ע זה נכון שהמילטון נהג טוב יותר אבל בפער קטן ואני כן חושב שרוזברג עובד קשה עם הצוות שלו כדי לעצב את הרכב שיתאים בדיוק לסגנון הנהיגה שלו. הוא נחוש מאוד ומצליח יפה, זה רק הופך צמוד יותר מעונה לעונה. עניין כאמור של 2-3 ניצחונות לכאן או לכאן. מספיק שמישהו יתנגש בהמילטון בפניה הראשונה (קרה כבר העונה), תהיה בעיה טכנית (קורה לכולם פעם-פעמיים בעונה) והנה מתבטלים פער 2-3 הניצחונות. רוזברג נראה מהיר יותר העונה ביחס לעונה שעברה, הם נראים כמעט זהים בזמנים, לדעתי זה יהיה צמוד מאוד. @אלעד זה הזמן הכי רע להתחיל לראות פורמולה 1. זה כמו לבקש ממישהו להתחיל להתעניין ב NBA עם איך שהליגה נראת. בדיוק לפני 20 שנה גם ה NBA וגם הפורמולה 1 היו בשיא פריחתן. הרכבים והמסלולים איפשרו עקיפות והיה תמיד אקשן וכל אליפות הייתה צמודה ופתוחה. זה ספורט אדיר, יגידו לך הרבה שחקני כדורגל שאוהבים פורמולה 1, שפיזית הרבה יותר קשה להיות נהג פורמולה 1 משחקן כדורגל (אפילו שיש נטייה לחשוב שלשבת מול ההגה חייב להיות קל יותר מלרוץ 90 דקות). נהגי פורמולה 1 הם סוסים. יש להם כוח סיבולת אדירה ומסיימים כל מירוץ במינוס 2 קילו (לפחות). הם עושים אימוני כושר מטורפים, קטן עליהם לרוץ 90 דקות. לא די לכל אלו כדי להפוך לנהג פורמולה 1, גם צריך הרבה כישרון מלידה שאין דרך לפתח. יש להם אינסטינקטים וכוח תגובה מהיר יותר משל אדם ממוצע. בנוסף, כל נהג פורמולה 1 בשונה מכל שחקן כדורגל ממוצע, צריך גם שכל ולהבין טכנית את הרכב מא' עד ת'. הם עובדים על עיצוב הרכב יחד עם הטכנאים לאורך כל העונה. גם ידע רב בפיזיקה שהוא דבר קריטי בענף לא חסר להם. זה ספורט מטורף אם באמת מתעמקים בו בקיצור, אחד מהיותר מאתגרים. כמו גם ב NBA, רק צורת ניהול מפגרת מצליחה לקלקל ענף ספורט כל כך טוב. לצערי יש לומר שזה לא זמן טוב להתחיל להתעניין בפמורלה 1. אולי יום אחד יחזרו לאפשר לנהגים להתחרות באמת.
סלע, יש לי הערכה רבה לרוזברג אבל המילטון נהג הרבה יותר טוב ממנו. לכן אני לא רואה שום סיכוי שהוא יצליח לזכות באליפות. כמובן שבשלב הזה, למרות אהדתי הברורה, כל עניין יתקבל בברכה, כך שאם רוזברג יוכיח לי אחרת אני די אשמח.