אינטר 23/24 כוכב שני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏13/8/22.

  1. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    מין:
    זכר
    הרסו ת'עולם אלה.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    השנה ראיתי את אינטר 3 פעמים:

    באיירן בבית הפסד 2:0
    יובה בבית הפסד 1:0
    פורטו חוץ תיקו 0:0

    לא ראיתי גול מאינטר העונה. שלא לדבר על ניצחון. רק אומר את זה - בידיעה מוחלטת שאני אמור לנסוע (בהנחה שלא נתבזה) לחצי גמר שנארח בצמפיונס, ואם וכאשר נעפיל (כמו שזה נראה לא) לגמר גביע. לא דמבר אפילו על גמר האלופות.

    יהיה מדהים אם ייצא לי להיות בעוד 3 משחקים ואשלים 6 משחקים של 0 שערים ורק הפסדים. פורצה אינטר.
     
  3. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,342
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    מין:
    זכר
    בעניין חצי הכוס הריקה הבוקר, אינזאגי חייב לזכות בליגת האלופות כדי שנהיה שם בעונה הבאה, כי יובנטוס מקבלת בחזרה את הנקודות.

    רומא 5 נקודות מעלינו, מילאן 2 מעלינו. לא נסיים במקום הרביעי.
     
  4. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    יובנטוס גם אם תקבל את הנקודות חזרה, הן ילקחו ממנה באמתלת שקר כזו או אחרת.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    כמו שאמרתי בדיון של יובה - אני בעד להחזיר ליובנטוס את הנקודות ולתת להם להיות במקום של ליגת האלופות - קודם כל, גם אם הדברים נעשו לפני כמה שנים - על הדשא - מגיע להם להיות שם, כיום, הם מקום 3. את הנקודות אפשר לקחת להם לפני תחילת העונה הבאה - וזה עונש הרבה יותר ראוי מאשר להוריד להם עכשיו 15 נקודות, שזה מגוחך בעיניי, כי לתת עונשים כאלה חמורים - אתה רוצה להרתיע - אין שום הרתעה בלעשות את זה באמצע העונה כשהעונה אבודה - להיפך זה פרס ליובה המצב הנוכחי.

    אם יש צדק בכדורגל מי שיילכו לליגת האלופות מאיטליה דרך הליגה בשנה הבאה יהיו: נאפולי, לאציו, רומא, יובנטוס/אטאלנטה. לשתי המילאנזיות לא מגיע להיות בליגת האלופות בשנה הבאה דרך הליגה. אם אינטר תעשה את זה דרך הצ'מפיונס? נהדר, מגיע לה על דרך יפה, אבל דרך הליגה אני חושב בתור אוהד אינטר שזה מבזה עם איך שאנחנו נראים כבר חודשיים שאנחנו נהיה במפעל הזה בשנה הבאה.

    לגבינו - אני חושב שזה גם הדבר הכי טוב שיכול לעזור לאינטר כי הסיכוי שלנו להגיע לליגת האלופות באמת נמוך דרך הליגה - יש לנו משחקים מול אטאלנטה, לאציו, רומא ונאפולי - ועם איך שאנחנו נראים - אני לא רואה אותנו מלקטים אפילו 4 נקודות. אנחנו מפשלים גם מול הקטנות אז גם משם אני לא רואה ישועה שמגיעה כבר בראשון הקרוב במשחק חוץ באמפולי. זאת אומרת שאנחנו שנה הבאה עוד עשויים למצוא את עצמו בקונפרנס ליג או אפילו מחוץ לאירופה, והאמת היא שדרך הליגה לא מגיע לנו בכלל להיות בליגת האלופות - אם נחזור לשם שנה הבאה - אז שנעשה את זה עם הגביע, לא בגלל דבר אחר אלא אם אינטר מכינה לנו 8 משחקים של טירוף עד סיום העונה - אבל אני ריאלי - זה לא יקרה.

    אני מאוד רוצה לזכות בליגת האלופות כמובן - אבל אני יודע שהליכה לקונפרנס ליג או חמור מכך בלי אירופה בכלל - והסינים יסתלקו מאינטר כמעט בוודאות בשנה הבאה - ואז זה עדיף כי איתם אנחנו רק דוחים את הקץ ומידרדרים, הם כבר לא הסינים של פעם ששפכו כסף ומה לעשות שכדורגל מקצועני ברמות האלה אם אתה לא שופך כסף אתה נמוג, אז אני מאוד מודה להם שהם הצילו אותנו בזמנו, וגם זכינו בתקופה שלהם בלא מעט תארים, אבל הגיע הזמן להתקדם הלאה.

    לגבי אינזאגי - בין אם נזכה ובין אם לא - הוא צריך ללכת הביתה. עדיף שיילך הביתה עם גביע האלופות, ככה יוכל לגנוב דעת וללכת בשיא של השיא, כי אליפות הוא לא ייקח איתנו גם אם יקבל חיזוק ברמת הקונטה של 150 מיליון יורו, לוזר מדי בשביל הליגה.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    הסינים משלמים משכורות בזמן ומעניקים תנאים שכל הליגה מקבלת. זה לא תירוץ.

    אין תירוצים לעונה הזאת. גם אם נזכה בליגת האלופות (ספוילר - לא), זו עונה מחפירה מבחינה מקצועית. אפשר להיכנס לרזולוציות יותר נמוכות, אבל בשורה התחתונה הסגל של אינטר שווה הרבה יותר ממה שהוא הראה עד כה העונה. אני מודע לפציעות של ברוזו, רום ושקריניאר (שלא חסר לי בכלל), אני מודע לנאפולי הנפלאה שהיא אחת האלופות הראויות ביותר שהיו כאן בעידן המודרני ועדיין, אין שום סיבה למרחק הזה מהמקום הראשון. אין שום סיבה ל-11 הפסדי ליגה. שום סיבה.

    והתסכול הכי גדול מגיע אחריי משחקים כמו אתמול. כי אינטר במשחקים החשובים כן מופיעה. בארלה נותן את השואו הרגיל שלו במשחקים האלה, הקבוצה בטירוף ורואים תוצאות. חצי גמר אלופות, גמר גביע, סופרקופה ביד. מונזה? אמפולי בבית? על הזין אלה. אז מה אם 3 נקודות נגד אמפולי שוות בדיוק כמו 3 נגד יובנטוס או מילאן.

    יש לי הרבה תלונות על אינזאגי. על קיבעון (איפה אוננה היה בתחילת העונה?!), על ליקויים טקטיים ברורים, על זה שכולם נראים חרא. אבל גם השחקנים שכאמור נראים חרא צריכים לקבל על הראש. בארלה כבר שנתיים מופיע רק למשחקים מסוימים. לאוטארו אלוף עולם בלא לתת גול חודשיים. על שקריניאר לא נדבר בכלל.

    ובסוף אינזאגי הוא גם קורבן של מארוטה שמראה חריקות במכונה. הייתי בטוח שאיש מנוסה ואיכותי כמו מארוטה לא ימכור את שקריניאר בידיעה שיש לו סיכום על הארכת חוזה ביד. במקום לקבל 60 מיל' ולהביא בלם שאשכרה רוצה להיות כאן, בחרנו להשאיר שחקן שבדיעבד רצה לברוח מכאן והסתיר את זה יפה, חוץ מעל הדשא. כי דרמיאן זה בדיוק ההפך וההבדל לטובה מורגש.

    הסינים קרובים לסיום עידן בלי קשר לתוצאות העונה. החזרת ההלוואה לאוקטרי היא על סף הבלתי אפשרית במצבם וכולם יודעים את זה. הם ימכרו לפניי ירידת שווי בלתי נמנעת. אני רק מקווה שיסיימו טוב כי למרות השנתיים האחרונות, הם היו בעלים נפלאים שהגיעו בעיצומו של משבר מקצועי וכלכלי של שנים והובילו אותנו חזרה למקום שאנחנו ראויים לו. ההתנהלות שלהם הייתה טובה יותר מכל בעלים של המועדון והלוואי שהבעלים הבא יהיה כמוהם, רק ממדינה דמוקרטית.
     
    עומר ו-SerieA אוהבים את זה.
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    @EO11
    איפה נעלמת לנו?

    אני בגדול מסכים איתך, רק יש לי כמה הסתייגויות:

    1. אני לא מסכים לגבי בארלה, לדעתי הוא לא שחקן שמופיע במשחקים מסויימים ונעלם בשאר הזמן. גם כשהוא לכאורה לא טוב, הוא עדיין השחקן הכי יצירתי, מסוכן ופעיל שיש לנו, לדעתי חוסר ההתקדמות שלו בשנתיים האחרונות נובע מהעבודה הלקויה שאינזאגי עושה איתו ספציפית ושאר הסגל באופן כללי, ומהיעדר פרטנר בימין, חוסר התיאום בינו לבין דמפרייס זועק לשמיים.

    2. הסינים היו בעלים טובים, אבל לדעתי בחלק מהזמן. כשנכנסו למועדון הם עשו הרבה טעויות, בהמשך תיקנו, אבל שוב, מאז משבר הקורונה מחדל רודף מחדל. גם בתנאים שנוצרו אפשר היה לעשות עבודה יותר טובה, ולא רק בבניית הסגל. קח למשל את עניין הספונסר, אנחנו כבר שנתיים ואין לנו עדיין ספונסר ראוי. בעונה שעברה חתמו ברגע האחרון עם SOCIOS ורק לשנה, העונה חתמו גם ברגע האחרון עם DIGITALBITS ובסוף לא קיבלנו מהם אגורה. אין לי ספק שהם העדיפו הצעה גדולה יותר מחברה טרנדית שפועלת בתחום הפכפך ומסוכן במקום ללכת על אופציה בטוחה יותר גם אם תיאורטית נקבל פחות כסף.

    3. בנושא בניית הסגל, יש מקרים שהאשמים הם מארוטה-אוסיליו ויש מקרים שהאשמה העיקרית נופלת על הסינים.
    בנושא קוראה וגוסנס אני מאשים בעיקר את מארוטה. אבל בנושא שקריניאר-ברמר מי שאשם זה ז'אנג. הרי כל המחשבה למכור את שקריניאר ולהביא במקומו את ברמר הופיעה רק בגלל הצורך לייצר רווח כספי (סביב ה60 מ' יורו) בחלונות ההעברה בשנה האחרונה. הם חשבו להביא את ברמר ב30 ולמכור את שקריניאר ב60-70. הם סיכמו עם השחקן חודשים לפני חלון ההעברות וכמובן לא האריכו חוזה עם שקריניאר כי התקבלה החלטה למכור אותו. הבעיה שפאריז לפי כל הדיווחים לא הציעה את הסכומים שז'אנג ביקש, העסקה נמרחה לאורך כל הקיץ ועדיין לא התקבלה שום הצעה שתרצה את ז'אנג. מנגד, יובה הצליחה למכור את דה ליכט תוך מספר ימים וזה טרף את הקלפים. ברגע שמחירו של ברמר התחיל לעלות ומנגד פאריז לא הציעה 60-70 מ' העסקה הפכה לפחות כדאית מבחינה כלכלית, ולדעתי ז'אנג היה בטוח ששקריניאר יאריך את החוזה, אחרת הוא היה מקבל כל הצעה של פאריז. אין לי ספק שאם זה היה תלוי אך ורק במארוטה הוא היה מוכר את שקריניאר ב50 מ' וקונה את ברמר ב30 לפני שיובה נכנסה לתמונה.
     
  8. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אגב, בעניין שקריניאר, אני לגמרי חי בשלום עם דרמיאן במקומו. לדעתי הגנתית דרמיאן עושה עבודה טובה (לא מושלמת, אבל מי כן?) והוא מוסיף כוח בהתקפה שאין לשקריניאר. אין טעם להביא מחליף לשקריניאר בקיץ, עדיף לחסוך את הכסף ולהשקיע אותו בעמדות נחוצות יותר.
     
    עומר ו-SerieA אוהבים את זה.
  9. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,342
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    מין:
    זכר
    הפציעה של גוסנס כל כך מבאסת, כי השער שהיא הבקיע אתמול, והשער בקאמפ נואו, הם בדיוק גוסנס של אטאלנטה. כזה שמצטרף מהאגף ותמיד מריח את השער, תמיד מאיים, תמיד נותן מיליון אחוזים מעצמו, ועכשיו הפציעה הזו.

    הוא לא מבריק כמו פרישיץ׳ בעיני, עדיין, אבל הוא נותן הרבה. די מארקו לא יכל להבקיע את השער הזה אתמול.

    וזה שער שיכול להיות שווה הרבה כסף אם נסיים בזכותו בטופ 4.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  10. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    האמת, יש מצב שכדאי להשאיר אותו, הוא ודי מארקו שונים מאוד ומאפשרים למאמן טוב גמישות שאין להרבה קבוצות.
     
  11. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,342
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    מין:
    זכר
    על פניו הכל תלוי במחיר. אכן הוא מוסיף המון גמישות, אבל מעטות הפנים העונה שהוא קיבל הגבהה טובה כמו שקיבל מלוקאקו שלשום.
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אני מפספס משהו או שחצי מהסגל שלכם מסיים חוזה/השאלה בסוף העונה?
    כמו שזה נראה אתם תצטרכו השקעה מאסיבית רק כדי לשמור על הרמה של הסגל הנוכחי.
     
  13. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,342
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    מין:
    זכר
    מעניין, אני לא זוכר את כולם.

    לוקאקו - לא יודע מה לעשות איתו האמת. הייתי משאיר במשכורת נמוכה בהרבה.
    דז'קו - להשאיר.
    ד'מברוזיו - להשאיר.
    דה פריי - תודה רבה, אבל הוא כבר לא אותו הדבר.
    אצ'רבי - להשאיר. שנה אחת.
    גליארדיני - אחת האכזבות הגדולות ביותר, תודה על כל מה שנתת, אבל הוא פשוט לא מספיק טוב.
    שקריניאר - דלקת בשריר החשק מאז ינואר, ועכשיו הפציעה בגב. בעצם לא רצה לשחק אצלנו מאז שחתם בפאריז והוא היה בכל מקרה עם הראש בפאריז מאז נובמבר. לא מאשים אותו, אבל הוא לא התנהג כמקצוען העונה.
    דלאברט - תודה לאל שזה נגמר.

    אסלאני, גוסנס ובלאנובה - לדעתי הן חובות רכישה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אוננה, בסטוני, דימרקו, דרמיאן, דומפריס, ברוזוביץ', בארלה, הקאן, מחיטריאן, לאוטארו, קוראה.
    סך הכל 11 שחקנים ששייכים לאינטר כרגע ויש להם חוזה גם לעונה הבאה.
    להשאיר את 3 המושאלים (גוסנס, אסלאני, בלאנובה) יעלה קרוב ל50מ יורו.
    להחזיק את 5 המבוגרים (הנדנוביץ', אצ'רבי, דמברוזיו, לוקאקו, דזקו) יהיה זול יחסית אבל מתיחת החבל.

    ואחרי כל זה עדיין חסרים לפחות 3 שחקנים כדי להציג סגל ברמה דומה לזה שהוצג בתחילת השנה.
    יש אמנם קבוצת מושאלים (באופן מענין: בדומה ליובנטוס ובניגוד למילאן) שעשויה להימכר ולהכניס כסף, אבל לא חושב שזה יהיה משמעותי.

    אמנם נושא הבעלות עדיין פתוח ויכול לשנות הכל, אבל אני מתקשה לראות איך מביאים לאינזאגי סגל ששווה מאבק על אליפות.
     
  15. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,342
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    מין:
    זכר
    גם אני מתקשה. אני לא חושב שיהיה סגל כזה כל עוד סונינג פה, כי מקורות הכנסה לא ממש יהיו, וכידוע איצטדיון לא יהיה במילאנו עד 2040.