אכזבה כתומה - הדחה משפילה עם 0 נקודות כבר בבתים

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏25/5/12.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,199
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    ואן דר וארט גם לא צריך לפתוח. קשרה של טוטנהאם גם מתקרב לסוף דרכו באוראנייה. בטלוויזיה ההולנדית הראו התקפה של גרמניה במחצית השנייה (ההזדמנות הנהדרת של הומלס) כשרפאל מתקשה לדפוק ספרינט כדי לתפוס את הבלם הגרמני...

    בקטע הבא תסתכלו 3:10 דק' מהפתיחה:



    מבחינתי סניידר צריך לפתוח ליד נייג'ל דה יונג. הנטלאר בעמדה מספר 9, ואן פרסי מאחוריו, רובן בצד שמאל וקאוט או נארסינג בצד ימין.
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,256
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    ידעתי מהתחלה וגם אמרתי שזה יהיה נס אם נעבור את הבתים - אבל בחיים לא חשבתי שנושפל ככה. ואן מרוויק לחץ על כפתור השמדה עצמית, ואני באמת חושב שהפעם הוא ידע מה הוא עושה. אני לא יודע מה הוא חשב לעצמו בחילוף האחרון של הטורניר, אבל זה לא היה חילוף "התקפי", זאת הייתה התאבדות המונית. היו לו את כל הסיבות המקלות, בית קשה מאוד, הגנה חלשה מאוד, ועדיין, הוא הצליח לרשום את הכישלון על שמו.

    אני מרחם על המאמן הבא שיצטרך לאסוף את השברים.

    לילה עצוב.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,199
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    לילה עצוב, אבל כל כך צפוי. קורה שהפסימיות שלי לא מתממשת, אבל הפעם לצערי צדקתי. אפשר לסכם בקצרה. ואן מרווייק נכשל לחלוטין בהזרמת דם צעיר לנבחרת. הוא נשאר להאמין בצורה אובססיבית שאפילו הייטינחה ומתהסן יעלו את הרמה של הנבחרת. זה לא קרה.

    לא מעניין אותי מי יהיה המאמן הבא מבחינתי ואן בומל, קאוט, בולארוז, ובאומה עוזבים בוודאות. מתהסן והייטינחה מתנדדים ברצינות. כנ"ל לגבי ו.ד ויל ואפילו רפאל ו.ד וארט. נבחרת הולנד צריכה לחדש את פניה. סניידר, אפלאיי, ואן פרסי (לא כחלוץ), והנטלאר ירכיבו את הגרעין של הנבחרת החדשה. ווילמס ייצטרף אליהם, אבל לדעתי לא צריך לחשוב שהוא באנקר בהרכב. אני רוצה לראות מה אלכסנדר בוטנר למשל יעשה. גם עמנואלסון יכול לחזור להיות אופצייה.

    למי שעוקב אחרי הליגה ההולנדית יודע שיש כבר רשימה ארוכה של חבר'ה שמועמדים להראות שמגיע להם ללבוש את החולצה הכתומה.

    יום כואב, אבל כמו תמיד יהיה בסדר. אנחנו נחזור ובגדול!
    לילה טוב, welterusten, לכל אוהדי הכתום איפה שלא תהיו...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/6/12
  4. kraz11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/09
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יאללה שטויות העיקר שאייאקס אלופה
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    טורניר מאכזב מאוד. היום בלטה שוב העובדה שיש לנו את שני המגינים הכי חלשים שלבשו את מדי הנבחרת אולי מאז ומעולם. הראשון מאבד כדורגל שמוביל לשיווין ונותן לפורטוגל את הביטחון הדורש לה. השני מחליק מול רונאלדו ברגע הכי קריטי שאפשר. אבל הם לא האשמים הבלעדים, יורו חלש ומאכזב גם לואן פרסי והונטלאר בחוד, ובעצם כמעט לכל חלקי הנבחרת.
     
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://i47.tinypic.com/25islcz.Xxx
     
  7. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,811
    לייקים שהתקבלו:
    1,848
    אנחנו נחזור אני בטוח,רק מעניין יהיה לשמוע את התירוצים של הליצן,אני רוצה את השיטה של מיכלס בחזרה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/6/12
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    לפני 20 שנה התאהבתי בנבחרת הזו, 20 שנה אני שבוי שלה, 20 שנה וזה בדרך כלל (תמיד..) הסתיים בבכי, בשיברון לב, באכזבה.
    הפעם זה הסתיים (לא רק הסתיים, למעשה מהרגע הראשון) בעלבון, בהשפלה, במפח נפש, הרגשה שאני לא זוכר שחוויתי בתור אוהד הולנד- היו רגעים קשים, אבל זה משהו אחר.

    אבל לצלוב את כולם, החל מרביעיית הגנה אומללה, במיוחד 2 מגינים עלובים, דרך חוליית קישור שלא עשתה מספיק ועד לחלוצים שמשתינים במכנסיים מכל הזדמנות שהגיעו אליהם, וזה מגיע לכולם, במיוחד לראש הפירמידה, שקבר אותנו מהרגע הראשון.
    ערב עגום, בשר תותחים, אנחנו עלובים, בכל שלושת המשחקים היינו.
     
  9. RiverPlate#35 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    217
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מההשמועות אומרות, מי המאמן הבא?..., וד"א מישהו יכול להגיד לי בבקשה עם מי הם בבית למוקדמת מונדיאל 2014?...
     
  10. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מבין שאתם מאוכזבים ובצדק. חשוב לזכות שזה טורניר קצר, שלושה משחקים בשלב הבתים וזהו. הולנד קיבלה בית מהגיהנום בהגרלה. אסור היה להפסיד את המשחק מול דנמרק. ההפסד מול גרמניה היה בסה"כ מתקבל על הדעת, וההפסד היום נבע כולו מהסיטואציה הבלתי אפשרית.
    הנבחרת הזו מאומנת רע ומנוהלת רע. גם היום, להגיע לסיטואציה אופטימלית במצב שנוצר- יתרון מוקדם. איפה הייתה ההוראה לחזור אחורה? הרי בסיטואציה כזו כל הלחץ על פורטוגל, למה להמשיך את ההסתערות על השער הפורטוגלי? לא ברור. ההגנה חלשה זה נכון, אותי מאכזבים הכביכול סופרסטארים של הנבחרת, שהיום הראו מה הם מסוגלים כשהם שמים לרגע את האגו בצד (רובן). העובדה שלא ראינו היום כלום מואן פרסי ומהונטלאאר ביחד כמובן לא תשכנע אף אחד שזה לא עובד וחבל. אכזבה גדולה, בעיקר כי הפורטוגלים הרמאים עלו.
     
  11. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    ההולנדים היו צריכים עוד גול בשביל לעלות לשלב הבא, וכנראה בגלל זה הם לא הלכו אחורה.
    חוץ מזה, קצת קשה ללכת אחורה כשההרכב שלך הוא כל-כך התקפי (וזה בדיוק ההרכב שאוהדי הולנד ביקשו עוד מתחילת הטורניר).
    והאמת, ואני מבין את הביקורות על ואן-מארוויק ועל הקיבעון שלו בשני המשחקים הראשונים (נכנע ללחץ התקשורתי מאוחר מדי), אבל השחקנים אשמים עוד יותר מהמאמן. הרי נגד דנמרק היו להולנדים בלי סוף הזדמנויות. המאמן לא אשם שהם פשוט לא ידעו לשים את הכדור ברשת. גם נגד גרמניה היו להם הזדמנויות, וגם היום. אני עד עכשיו לא מבין איך ואן פרסי בחולצה אחת מבקיע את ההזדמנויות האלה ובחולצה אחרת לא.
    בנוסף, אני חייב לומר שאני הייתי בעד החילוף הזה של ואן-מארוויק בזמן המשחק. נכון, שבסופו של דבר זה יכל להיגמר בצורה הרבה יותר גרועה, אך אני לא חושב שזה כל-כך משנה. הוא ניסה לעשות את הכל במשחק הזה על מנת שהנבחרת שלו תעלה לשלב הבא. הרי כבר לא היה ממש מה להפסיד. אני מאוד מעריך אותו על החילוף הזה.
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    ומה קרה כשהוא נכנע והעלה את ההרכב ש"כולם רצו"? ההגנה נחשפה במערומיה, מרכז השדה כמעט לא היה קיים. אז אולי ואן מארווייק ידע משהו עם ה"קיבעון שלו"?

    מאמנים זאת מטרה כל כך נוחה. המקצוע הכי כפוי טובה בעולם.
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,256
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    אני בסדר עם ההודעה הנכונה שלך על המונדיאל ועל הציפיות, אבל אתה מתחיל להפריז ופשוט להציב דברים לא נכונים. ההרכב שלו הפסיד לדנמרק 0-1 ופיגר 2-0 מול גרמניה בדקה 40. עם הונטלאר וואן דר וארט שיחקנו טוב יותר וגם הבקענו מול גרמניה. היום זה לא היה טוב אבל עדיין היה 1-1 עד כפתור ההשמדה העצמאית בהוצאה של ווילמס תמורת אפלאיי. שלושה שחקני הגנה בלבד מול רונאלדו ושות'....

    צדקת בהמון דברים אבל מרכז המגרש לא היה קיים עם ואן בומל ורק בנס המחצית מול גרמניה נגמרה ב2 ולא ב8. היום ככל הנראה מה שהוא היה עושה סביר להניח שלא היה עוזר. ואמרתי אלף פעם שגם עם ההרכב האידיאלי ייתכן מאוד ולא היינו עולים.

    ו"כולם רצו" את אורבי או אניטה בצד שמאל בטח לא את ווילמס. והוא לא לקח אף אחד מהם. וגם הבטיח שלא ישחק שחקן שלא בכושר ואפלאיי אחרי 8 חודשי פציעה פותח בטורניר.

    יש לו המון סיבות מקלות, אבל הוא אשם, ובגדול, ואתה יודע מה? הוא אפילו הודה בזה מול המצלמות. אבל זה יפה שאתה אומר שהוא לא.

    אפלאיי: 4 משחקים בכל העונה - 113 דקות ביורו.
    לוצ'יאנו נארסינג: 34 משחקים, 22 בישולים, 8 שערים - 0 דקות ביורו.

    נאף סייד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/12
  14. RiverPlate#35 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    217
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מ השמועות אומרות מי המאמן הבא של הולנד?, ועם מי הם בשלב הבתים של מוקדמות מונדיאל 2014?..
     
  15. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין סיבה להגן על וואן מארוויק. הסגל דפוק, השיטה דפוקה, ההרכב דפוק. אני מוכן לשים את הבית על זה שעם עמנואלסון במקום ווילמס, קישור של דה יונג-ואן בומל-סטרוטמן-ואן דר וארט, וחוד של ואן פרסי והונטלאאר אפשר להשיג לפחות נקודה מהבית הזה.

    למי יש הכי הרבה שערים בנבחרת והיה מלך השערים של המוקדמות? תושיב אותו על הספסל, תן לואן פרסי שכל כך מצטיין בנבחרת שוב לשחק לבד בחוד, בתפקיד בו כבש שער אחד ב-7 משחקים בטורניר הקודם. על סניידר עברה עוד עונה אומללה? לא נורא, כולם זוכרים מה הוא ידע לעשות לפני שנתיים. ואן דר וארט בוודאי לא הצטיין יותר ממנו בתקופה הזאת, נכון? וכמובן, רובן... זו מקריות מוחלטת שהוא גרם לקבוצתו להפסיד שלושה תארים במאני טיים. הוא באנקר וצריך לשחק 4-2-3-1 גם כשאין לך שחקן כנף ראוי בצד השני.