אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. Drama Guest

    שיימן הבטיח להחזיר את הבונבוניירה, אני דווקא סומך עליו.

    דר"א אפרופו תת תנאים אני לא חושב שראיתי ביזיון יותר גדול מהמשחק שלנו מול עפולה בחצי גמר הגביע אשתקד ששיחקנו אצלם. מרוב הרוח אף קרן לא נכנסה לרחבה, גשם ושלוליות מטורפות. חגי כידרר בצד בימין כשמישהו שומר עליו, והם מתקדמים והכדור נשאר מאחורה בשלולית והם עדיין רצים (מחזה מלבב)
     
  2. Drama Guest



    תראו את מתקן האימונים בספארי רג, מצב הדשא יותר טוב בגני יהושע
     
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אני לא רואה שם דשא.
     
    Sir Alex Ferguson ו-Drama אוהבים את זה.
  4. crazyblue9 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/9/15
    הודעות:
    180
    לייקים שהתקבלו:
    62
    מין:
    זכר
    מוזר , שנה שעברה שיחקנו נגדם בנוער וגם בנערים א' במגרש של השקמה שצמוד לוינטר והוא היה מצויין עבר שיפוץ יסודי והדשא היה נפלא
    גם היה צבוע כולו באדום עם סמל הפועל בקירות ואנשי המקום אמרו שהמתחם שופץ בשביל הקבוצה

    לא ממש ברור לי למה הם חזרו לשחק במגרשים המגעילים בספארי
    מה גם שהכח שיחקו שם בדיוק לפניהם וכנראה שלא סתם הדשא נראה ככה , בטח בשבת יש עליו 4-5 משחקים אחד אחרי השני

    עריכה : מבדיקה שעשיתי מתברר שהם עדיין משחקים בשקמה והוא בתהליך שזרוע אז אירחו השבת בספארי
     
  5. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    משטח דשא טוב יש באצטדיון קרני של הנוער של הפועל רעננה, משטח ברמה ממש גבוהה, אבל אצטדיון קטן שלא מאפשר לקבוצה הבוגרת לארח שם.
     
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,001
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    אתר ONE מנסה לעשות סדר בפרוייקטים המתחרים לבניית אצטדיון גדול בתל אביב או דרומית לה (מהרחבת בלומפילד ל26,000 צופים לפי עדכון התוכניות לאחרונהה דרך הכרזת תכנון אצטדיון בצומת חולון ועד למכרז לבניית אצטדיון בבת-ים). על פי הכתבה יוצא משהו כזה. בלומפילד יורחב (שנתיים שלוש עבודה) אבל יחייב את שלושת הקבוצות הגדולות של תל אביב להתחייב להשתמש בו רק לחמש שנים (לפחות). אצטדיון בת ים יוקם על פי הצפי רק בעוד 9-10 שנים, די בהתאמה לסיום החוזה לשימוש בבלומפילד (ובמפתיע גם עיריית ת"א שוקלת לגשת למכרז כך שיהיה בעצם מתקן עירוני של ת"א למרות שמוקם מחוץ לעיר ומסתבר שלא בטוח שישמש את הפועל ת"א אם יתחרו מולה מכבי ת"א ועיריית ת"א) ואילו האצטדיון בצומת חולון (בחלק של ת"א) הוא רק תוכנית מתאר לעוד 15-20 שנה ותיאורטית יוכל להיות גם ל40,000 צופים ויותר.

    " ?

    אישית לא מבין מדוע מרכזים את כל הפרוייקטים ברדיוס כל כך קטן מדרום לעיר. למה לא יוצרים חלוקה הגיונית יותר של אצטדיון אחד מצפון לעיר בגבול רמת השרון (או לחלופין ממזרח לעיר בשטח האצטדיון הלאומי בר"ג) ואחד מדרום (נגיד בצומת חולון) שאפילו ישתלבו עם קוים שונים של הרכבת הקלה, ומה יעשו עם בלומפילד המורחב לו יהיו אצטדיונים מתחרים חדישים יותר (נגיד אם תישאר בו בני יהודה ואפילו תשחק בו בתור אצטדיון ביפו גם מכבי קביליו יפו גם התכולה הנוכחית שלו מספיקה מדיי בשבילן (ואם יוקטן ל10,000 אפילו יתאים יותר) ואולי ישמחו לקירוי היציעים אבל לא להרחבת האצטדיון). ברור שיש מקום לספקולציות לפי תוצאות המכרז של אצטדיון בת ים (אם הפועל תפסיד במכרז אז בלומפילד המורחב יתאים לה. אבל אם תזכה במכרז בבת ים בלומפילד המורחב עדיין יהיה גדול מדיי לבני יהודה וקטן מדיי למכבי ת"א שמצידה יכולה לשאוף לאצטדיון של 40,000 צופים, עובדה שלפני כמה חודשים גולדהאר אפילו התעניין באפשרות הרחבת האצטדיון בראשל"צ אף ל50,000). בכל אופן כדאי יהיה לשקול את הרחבת בלומפילד בצורה מודולארית כדי לאפשר בעתיד את פירוק האצטדיון מקיבולת של 26,000 חזרה ל14,400 ובשום פנים ואופן אין טעם להתחיל בעבודות ההרחבה של בלומפילד לפני שיש תוצאות למכרז האצטדיון בבת ים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/12/15
  7. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,577
    לייקים שהתקבלו:
    359
    עיריית ר"ג היא האחראית למגרש בספארי , היא לא עושה כלום בנידון {ותאמינו לי שהדשא זה החלק הקטן}
    רק תנו לי לתקן פה.. מי ששיפץ את המגרש בשקמה ומי שנתן אותו להפועל ר"ג זאת העירייה
     
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    מסתבר שבשבתות הפקקים באצטדיון בנתניה פחות גרועים. לקח כ45 דקות להגיע (הגעתי הרבה יותר מוקדם ממה שציפתי..) וכשעה לחזור, פחות נורא ממה שחשבתי, חבל שבימי חול הפקקים שם נוראיים.
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    קח בחשבון שהיו רק 5,000 צופים. קשה לי להאמין שמתישהו תהיה שוב כמות צופים שכזו במשחקים בין שתי הקבוצות. עוד 2,000 צופים, משמע עוד 400-600 רכבים, וכנראה שהכל היה נראה אחרת.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כלום לא היה נראה אחרת אם המשטרה היתה נערכת. להגיע ביום חול לנתניה בשעות הערב המוקדמות זה לא נעים ולא קשור לאצטדיון. אני אפילו מוכן לסבול את התחבורה הציבורית הנוראית(!!!) כדי לא לעשות את הדרך לתל אביב בבוקר ולנתניה בערב. מי שיפתור את זה יקבל פרס נובל- ואין לכך שום קשר לאצטדיון. ברגע שכביש החוף לא פקוק הכל נטו תלוי במשטרה- האם היא מחליטה לעשות סדר, האם היא מעדיפה לא לעשות כלום או האם היא מעדיפה להפריע(לא פעם גם זה קורה).
    נגד מכבי ת״א כשהעיריה רצתה להרשים את אנשי מכבי תא שיבואו לארח בנתניה בזמן שיפוץ בלומפילד הכל תיקתק גם עם 12,000 צופים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  11. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,001
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    XNET אדריכלות בכתבה על אצטדיון הכדורגל החדש בטבריה (וקריית הספורט שתקיף אותו עם מתקנים כמו היכל ספורט ל2,500 איש שגם אותו ניתן לראות בהדמייה כמין איגלו לבן מרובע ובריכה חצי אולימפית עם יציע ל1000 צופים שיאפשר תחרויות שחיה לבריכות קצרות או משחקי כדורמים וגם מגרש אימונים מוקף מסלולי אתלטיקה שמתאים גם למשחקי הנוער, מגרשי טניס, סקייטפארק, קאנטרי קלאב עם בריכה אולימפית וגם תחנת רכבת עתידית דרך עפולה שאמורה להיפתח לפי התוכנית אולי כבר ב2020 ומעפולה לאפשר נסיעה ישירה לחיפה או לחדרה ומרכז הארץ, אגב למנחת ראש פינה המרוחק כחצי שעה מטבריה יש תוכניות לתוספת טיסות ליעדים רבים ברחבי הארץ מה שיאפשר לקבוצות בעתיד לשקול לקחת טיסה או רכבת ולקצר זמני נסיעה) ומסתבר כי מקור ההשראה לעיצוב היא שריון צב. תקציב בניית האצטדיון במתווה הנוכחי הוא 40 מיליון ש"ח בסופו של דבר, תכולתו 5,000 צופים ולצידו יוכשר מגרש חנייה ל920 מכוניות (עבור כל קריית הספורט). תאריך הפתיחה המתוכנן, מרץ 2018 (דחייה קלה מהכרזות קודמות על פתיחה בנובמבר 2017). אגב תיאורטית בעתיד אפשר להגדיל את האצטדיון ביציע רביעי לכ6,500 מקומות או לעדכן את תוכניות הבנייה כך שהיציעים יוגבהו במפלס נוסף לפני הקירוי (בסופו של דבר תכנון האצטדיון מספיק גמיש כדי לאפשר לו להכיל גם כ13,000 צופים אם יעלה צורך עתידי בכך). בכל אופן לא מעט ערים יכולות להתקנא בקריית הספורט הקומפקטית והמגוונת הזאת שחלקכם אולי ישים לב לדמיון בינה לקריית הספורט המתוכננת באילת מבחינת מפרט המתקנים. אבל שימו לב שהאצטדיון מתוכנן בשלבים מה שאומר שאין הבטחה כי הקירוי יוקם על ההתחלה וייתכן כי למשל יוקם המגרש והיציעים אבל בניית הגג תידחה. אגב קשה לדעת עד כמה התמחור הגיוני כשלמשל אצטדיון עכו שלא כולל גג מורכב עלתה בנייתו 50 מיליון. בנוסף לא ברור מה יהיו עלויות שאר המתקנים סביבו כשלמשל היכל הספורט לבדו לא יעלה פחות מ30 מיליון.
    לבייג'ין יש אצטדיון ''קן הציפור'', ולטבריה יהיה אצטדיון שריון צב - Xnet
    מראה קרית הספורט והאצטדיון בטבריה כפי שאמורה להיראות בסוף:
    http://images1.ynet.co.il/PicServer4/2016/01/06/6740139/1-15_6.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/16
    Hapoel_Tel_Aviv ו-Nave אוהבים את זה.
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,296
    לייקים שהתקבלו:
    7,252
    בטבריה עושים, יפה, אבל מה עם אשדוד שהיא אחת מהערים הגדולות בישראל?
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    יצאה משלחת לדובאי לעבור השתלמות איך מקימים אצטדיון על אי מלאכותי בלב ים.
     
  14. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לפי מה שאני מבין, הביזיון ב"קופות" בלויטה נמשך, אחרי שבשיא החום והלחות מחצו אותנו בשילוב ריבים עם שוטרים בצהריי שבת בסוכות, מסתבר שלאוהדי ביתר שלחו אוטו גלידה בתור קופות וגם שם היה בלאגן.
     
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,001
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    כבר כמה שבועות שיוצא שהחורף תוקף בסופות גשם ורוח בסופ"ש, בדיוק בימים בהם מתקיימים משחקי הליגות בכדורגל. בעוד שכבר שבועיים רצופים נדחו כמה משחקים בליגות הנמוכות כולל ילדים והנוער, השבת השיבושים כבר הגיעו לליגה הלאומית כי הוצפו אצטדיוני גרין בנצרת עלית (הפועל פתח תקווה שקיבלה רדיוס, רצתה לארח את המשחק מול אחי נצרת באצטדיון גרין שבנצרת עילית.. טריק שיווקי שפגע בה בשל הצפת המגרש והמשחק בוטל) ואצטדיון גרונדמן ברמת השרון (לא ייאמן שעד לא מזמן זה היה אצטדיון בליגת העל, המשחק בין הפועל רמת השרון והפועל ירושלים הופסק באמצע בשל ההצפה) וגם כמה משחקים אחרים הראו יותר גליצ'ים יפים מאשר כדורגל מכובד. כמובן שאין ציפיות למגרשים מקורים וממוזגים אבל יש ציפיות קודם כל למערכת ניקוז איכותיות, בטח במגרשי ליגת העל והלאומית ואם אפשר אז גם אפשר לצפות לתנאי צפייה נוחים יותר ביציעים עם קירוי חלקי ואפילו תכנון שיחסום חלק מהרוחות הפוגעות ביושבי היציעים ואם ממש להגזים אז גם דרישה לחניונים מסודרים ולא מגרשי עפר שהופכים לבוציים.

    אגב כדאי להבין שגם קודם לכן אצטדיון גרין לא היה במצב מושלם ונציין כי רק במחזור ה12 (לפני כחמש שבועות) אושר להפועל נצרת עלית לארח בגרין כשקודם לכן נאלצה לארח למשל בעפולה ואפילו "איימו" עליה לארח דרבי נצרתי מול אחי נצרת בקריית שמונה כשהיה שזרוע בעפולה.