אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    הפועל חיפה התפנתה ממתחם קריית חיים המיתולוגי | ספורט 1

    ובלי קשר אני תוהה איך תשפיע מכירה של הפועל חיפה על הקבוצה ואוהדיה, מתקן האימון שלה וחלומות שונים ששמענו לגביה ממוזיאון לקבוצה ועד לאצטדיון פרטי קומפקטי..
    יואב כץ ימכור? הוגשו שתי הצעות רשמיות לרכישת הפועל חיפה | ספורט 1

    ותודה למי שנזכרים באיחור רב כל כך לפנות את המיכלים הסמוכים לאצטדיון קריית חיים
    יונה יהב: לא סופרים אותנו, לא מתחשבים בנו | 103fm
    מפרץ חיפה: תשעה מיכלים עם חומרים מזהמים יפונו לאלתר - וואלה נדל״ן
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/24
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    עיריית עכו ממשיכה בלחץ שלה להפוך את הפועל עכו מקבוצה שצריכה סבסוד עירוני (מוערך בכ2.3 מיליון בשנה) לקבוצה בבעלות פרטית וחלק מהלחץ הוא התנערות מתמיכה כספית בה ומנגד דרישה שתשלם על שימוש באצטדיון ומגרשי האימונים בעיר. האם זה ייגמר בבעלים פרטיים או בתרחיש אחר כמו נגיד איחוד עם איזה קבוצה מהקריות או איזה פירוק כפוי מחוסר תקציב?
    ראש עיריית עכו לבקרה: לא נתמוך בהפועל עכו

    וכבר הקבוצה בין המאויימות מהורדת ליגה מהלאומית לליגה א'.
    הבקרה הודיעה להפועל עכו כי היא ירדה לליגה א'

    נראה אם זה יסתדר לה לשרוד בלאומית
    עכו הודיעה: "נשחק בלאומית בעונה הבאה" - ערוץ הספורט

    או שלא
    הפועל עכו לא עברה בבקרה התקציבית ולא תשחק בליגה הלאומית | ספורט 1
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/8/24
  3. zohar Member

    הצטרף ב:
    ‏25/1/12
    הודעות:
    257
    לייקים שהתקבלו:
    34
    לדעתי וממה שהבנתי בעבר לגבי משטח הדשא לא מיד שותלים אותו עוד צריך לעבוד על התשתיות , ניקוזים , ריצוף/ או מה שלא יבחרו מסביב למשטח , וגם עדיף בגלל התנאים בארץ , משמע שזרועי קיץ וחורף להריץ על המשטח סבב אחד כדי שהוא ייתפס טוב בקרקע ויבינו בדיוק מה איך?למה? כמה ומתי מתאים לאיצטדיון הספציפי הזה.
    חוץ מזה בארץ עדיף שימהרו ויהיו מוכנים מאשר כרגיל יקחו את הזמן ויגרמו לאין סוף עיכובים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/24
  4. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    הפועל באר שבע תארח את עירוני טבריה באצטדיון בפתח תקוה | ספורט 1
    ב"ש תארח את טבריה באצטדיון שלמה ביטוח
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/24
  5. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    עדכון עלויות ולו"ז בנייה לאצטדיון טבריה
    בעיריית טבריה החליטו לשדרג את האצטדיון החדש לליגת העל: כמה זה יעלה?

    כ10 חודשים ייקח להביא אותו להשלמה רק לליגה הלאומית. עבודות הגמר כוללות את בניית חדרי הלבשה ומתחם היציע, אישור כיבוי אש עד טופס 4 ובסיום אישור ההתאחדות לכדורגל עבור הליגה הלאומית. עוד נמסר מהעירייה כי עמודי תאורה יוצבו בשבועות הקרובים. כיוון שכרגע הקבוצה בליגת העל ומקווה להישאר שם, זה אומר שגם כשיושלם שלב זה לא ישמש אותה למעשה לאירוח (במקרה הטוב יאפשרו לה משחקי גביע המדינה/גביע הטוטו, לצד אימונים ומשחקי אימון, ידידות, נוער וכו', ואני לא יודע אם לא ימהרו להרוס את אצטדיון טבריה הישן לצורכי נדל"ן מה שיעביר אליו את עומס הפעילות כל עוד לא הקימו לידו את מגרש האימונים המתוכנן). כמובן שמקווה גם שלא ניאלץ לראות בו בעתיד קבוצות אחרות נטולות מגרש ללאומית או לעל אלא בנסיבות משמחות כמו אם תעבור אליו עירוני קריית שמונה רק כי אצטדיון קריית שמונה יממש את תוכנית ההרחבה ופיתוח שלו ובינתיים יצטרכו מגרש חלופי.

    להשלמת שלב ב' לשדרוגו לליגת העל עלות הקירוי שהיא רק אופציונלית כ20 מיליון שקלים. עלות כוללת לפרויקט כולל פיתוח חניונים, מגרש אימונים ועוד היא 60 מיליון בלי קירוי ו80 מיליון עם קירוי. נראה שהעירייה צריכה להלוות 30 מיליון שקלים דבר שדורש אישור של משרד הפנים (עיר שהיתה במשבר תקציבי ונוהלה שנים אחרונות עד הבחירות המוניציפאליות תחת ועדה קרואה), ומקווה שתזכה בהבטחת המימון של קרן המתקנים ב20 מיליון שקלים בקול קורא שאמור להתפרסם רק לקראת נובמבר ונועד לערים שונות שרוצות תקציבים בין השאר לשיפוץ או בניית אצטדיונים ומתקנים אחרים.

    הייתי שמח לראות את האצטדיון כבר בשלמותו אחרי כעשר שנות בנייה (עלו על השטח פברואר 2015!) ומי נביא מתי זה יקרה כשרק שלב א' ללאומית יושלם רק ב2025.. (איזה 2027 השלמה סופית?) ואז שמישהו יוציא מחשבון לחשב כמה תכל'ס עלה.. מפרויקט שהיה אמור לעלות כביכול 40 מיליון שקל ו5000 מקומות לפחות לכל הבנייה (5290 לכאורה כעת), הוא צמח לכאורה לפי ויקיפדיה ל120 מיליון עם כל הפיצול לשלבים אבל יכול להיות שכל השלבים והעיכובים של שלב א' בעצם מגדילים את העלות אף יותר. ואני אפילו לא בטוח אם שלב ב' עם הקירוי כולל את אופציות היציעים העליונים מצפון ומזרח האצטדיון שאמורים להגדילו עד 7554 מקומות או שזה עוד כמה מיליונים בקטנה ל"שלב ג". לשם השוואה אצטדיון כפר קאסם החדש אמור לעלות 80 מיליון שקלים ל8000 מקומות אם כי אם לדייק מדובר על בניית אצטדיון חדש סביב מגרש אימונים קיים כלומר עלות יישור קרקע עבודות עפר וכל זה שיש לאצטדיונים חדשים נחסכת במקרה הזה. אבל גם שם שפכו לא פעם כספים על פרויקטים נקודתיים כמו הרחבת משטח הדשא ושיקומו, טריבונות זמניות לרמת ליגה א', הכשרת חנייה, בניית חדרי הלבשה חדשים (שלא יודע אם ישולבו באצטדיון העתידי או ייהרסו) ועוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/24
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    כיף להיזכר: ותיקי הנבחרת זכו בטורניר נוסטלגי
     
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    2 תחנות רכבת מתוכננות באזור גלילות. האחת קומפלקס תחבורה לרכבת ורכבת קלה ועוד במתחם פי גלילות ליד מחלף גלילות מזרח, והשנייה קילומטר וחצי בלבד משם ליד סינמה סיטי. זה הזמן להזכיר שבעבר היתה הצעה למקם סמוך לסינמה סיטי מתחמי ספורט ברמה לאומית כמו ארנה לעד 20,000 צופים יותר ליד סינמה סיטי ואצטדיון לאומי פלוס בית למכבי ת"א סמוך יותר למחלף גלילות מזרח (אם כי גם אזור סינמה סיטי עלה כאופציה), בשטח מחנה המודיעין המיועד לפינוי. אבל לצערי תפיסה של הקמת מתקנים לאומיים כאלה הולכת ומתרחקת אצלנו כמו שבמקום נגיד לראות את מכבי והפועל ת"א בונות ארנה לאומית, נראה שהפועל מסתפקת בהרחבת היכל קבוצת שלמה וגם ספק אם מכבי ת"א רואה את עצמה כרגע נכנסת להרפתקת אצטדיון פרטי ומנגד גם לא רואה את ההתאחדות ומשרד הספורט וכו' בונים אצטדיון לאומי ציבורי. גם בהקשר בינלאומי רואים כי כבר פחות מאמינים בקונספט של "קריית ספורט אולימפית". בואו נגיד שנבנים אצטדיון של איזה 50,000 מקומות ליד ארנה של 20,000 מקומות, קצת יכולים להתקשות לתפעל ולקיים בהם משחקים ואירועים בו זמנית מבחינת שינוע קהל, אלא אם יהיה פתרון תחבורתי יעיל יותר (למשל בירושלים מתקשים כשיוצא פעילות מקבילה בטדי ובארנה והם ביחד רק כ40,000 צופים כשהם בתפוסה גבוהה). אבל חבל שסמיכות תחנות כמו בגלילות לא תשמש פתרון גם לשינוע ממתקני ספורט, אלא רק לבינוי צפוף המתוכנן שם בעתיד. מבחינת נגישות תחבורתית ארצית ומטרופולינית, אזור גלילות עדיף לאצטדיון לאומי חדש מאשר שטחו של אצטדיון רמת גן למשל.
    תחנת רכבת "סינמה סיטי" ברמת השרון • שרון אונליין
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/8/24
  8. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    9,309
    לייקים שהתקבלו:
    4,571
    מין:
    זכר
    עיריית נתניה, בראשות מרים פיירברג, החליטה לקרוא לאיצטדיון העירוני על שמה.
    אבל היא לא נכחה בישיבה בה הוחלט על כך!


    קצת מביך.
    איצטדיון מרים פיירברג-איכר.
     
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    רשמי: אצטדיון נתניה יקרא ע"ש מרים פיירברג - ערוץ הספורט
    אצטדיון נתניה ייקרא ע"ש מרים פיירברג-איכר
    האצטדיון בנתניה ייקרא על שם ראשת העיר מרים פיירברג | ספורט 1

    זהו רשמית יהיה לנו אצטדיון עירוני נוסף ע"ש ראש עיר (אחרי טדי, טרנר ועוד כמה מגרשים קטנים יותר) במקום לאמץ שם חסות מסחרי או כינוי כמו "אצטדיון היהלום". אני בספק אם באמת יקראו לו בשמה המלא או שיקצרו ל"אצטדיון פיירברג" או כמו שהזכירו באחד הדיווחים "אצטדיון מרים". באמת מסקרן אגב אם במתקני ספורט המנציחים שמות אנשים, יש כל כך הרבה נשים או שרובם מזכירים כל מיני עסקני ספורט ושחקני עבר וכו' גברים. והאם היה ראוי לתת את השם הזה לאצטדיון בעודה מכהנת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/8/24
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,956
    לייקים שהתקבלו:
    10,133
    מועצת העיר החליטה.
    כנראה בגלל המצב הבריאותי שלה.
    מאחל לה בריאות ואריכות ימים.
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,430
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    מה מביך ?
    היא לא שותפה להחלטה ואני בספק אם היא מודעת לכך בכלל, היא כבר לא מעט זמן בארה"ב ואני בספק אם זה מה שמעסיק אותה כרגע.

    זה המינימום שאפשר לעשות לאישה הזאת שהפכה את העיר והפכה אותה לטובה יותר למרות שלא הכל מושלם.
    אני חושב ששנים רבות מכבי נתניה הקבוצה שמקבלת הכי הרבה כסף מעירייה כלשהי בכל הארץ,
    גם הכדורסל והנשים מקבלות לא מעט.
     
  12. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    מאחל לה החלמה מהירה ורפואה שלמה. אבל אם היא היתה חולה כבר במהלך קמפיין הבחירות המוניציפאליות האחרונות, אני לא יודע למה התעקשה לרוץ לתפקיד שכעת היא מתקשה לשאת (במיוחד אם לצורך רפואתה אף אינה שוהה בארץ). עם כל הכבוד לפעילותה הרבה לפיתוח העיר כולל מתקני הספורט (זה גם לשבח אבל גם לגנאי כמו ההתברברות בזמנו בהשלמת האצטדיון או במימוש הרחבתו הפוטנציאלית לקראת השנים ששימש בית זמני למכבי ת"א והשנים הרבות שלקח לבנות היכל ספורט עירוני עם כל התהפוכות בדרך כמו מכרז הBOT הכושל להיכל במימון פרטי, ועם איזה היכל קטן וזול קיבלנו ונזכיר על הדרך את ביטול היכל התרבות החדש שתוכנן בשכונת אגמים על הקרקע שיועדה בעבר להיכל ואני לא לגמרי בקי האם גם היתה בעיית מימון של העירייה לבריכת וינגייט בזמנו מה שהביא לעיכובים בהשלמתה), באיזשהו שלב צריך להבין שהגוף לא סוחב ושלמען עתיד העיר צריך להכשיר יורש בטיפוחה או לפרוש ולאפשר לתושבים לבחור ראש עיר חדש. אחרת בסוף יכולים לעזוב את התפקיד בצורה בעייתית כמו פרישה כפויה על רקע מצב בריאותי או מבוכה של הדחה מתפקיד בבחירות המוניציפאליות כמו ראש עיריית חולון הקודם ורק מזלה שיצאה בשלום גם מפרשת חשדות השוחד מ2016 שלכלכו את תדמיתה כולל מעצר שהתיק נסגר רק ב2019. והאם לא חבל שלא לנסות לגייס כסף על שם חסות מסחרי לאצטדיון לתקופה מוגבלת, ואם כבר לתת את שמה למתקן קטן יותר כמו ההיכל הצמוד? אבל בכל מקרה אחרי טדי וטרנר זה החלטה בגדר הסבירות (במיוחד שלא קראו לו כך כבר בחנוכתו אלא רק כעת, אם כי זה היה טוב יותר אם היה נקרא על שמה רק לאחר פרישתה מהתפקיד כראשת העיר) ורק שיחליטו כבר אם זה "אצטדיון מרים" או "אצטדיון פיירברג" כי אף אחד לא יציין את השם המלא "אצטדיון מרים פיירברג-איכר". תמיד נזכור לטובה שחלק ממהפכת האצטדיונים בשנים האחרונות נזקפת בין השאר גם לזכות אצטדיון נתניה שהעלה את הסטנדרטים המצופים גם מערים אחרות ועל הדרך גם הפך בית זמני לקבוצות רבות ממכבי ת"א ועד עירוני קריית שמונה, אירח אירועים שונים כמו משחקי יורו הצעירות 2013, גמר אליפות אירופה לנשים עד גיל 19 ב2015, אליפות העולם בלקרוס 2018, מספר משחקי נבחרת ועוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/8/24
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    חנוכת כביש גישה מכביש 6 לאזור תעשייה ברהט לא נשמע רלוונטי לפורום.
    חוצה ישראל -... - שבתשתיות - ביצוע פרויקטים בתחבורה
    لتقريب سكان المدينة... - ديوان رئيس بلدية رهط - طلال القريناوي

    אבל כשתבינו שמדובר בכביש הגישה הבינעירוני גם לאצטדיון רהט העתידי, זה כבר משמעותי יותר. למי שעקב מדובר באצטדיון שנועד להכיל לבסוף עד 15,000 צופים, אך תחילה מתוכנן להיבנות בו רק המפלס התחתון וקיבולת 5000 מקומות בלבד. העבודה על קידום אישור הפרויקט חודשה לפני זמן מה לאחר כמה שנות קיפאון (בהם כיהן קדנציה אחת ראש עיר אחר).
    البدء بالتخطيط... - ديوان رئيس بلدية رهط - طلال القريناوي
    אצטדיון רהט - אדריכלים מנספלד קהת בע"מ : אדריכלים מנספלד קהת בע"מ
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/24
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    הצצה להופעה של עדן בן זקן באצטדיון טדי.. אחלה הופעה אבל לא מילאה את כל האצטדיון סטייל אייל גולן.. ונראה שהיה אפשר לדחוס כמעט את כל הקהל גם בארנה. צריך להביא לטדי אמנים גדולים יותר סטייל עומר אדם/אייל גולן/נועה קירל ואחרים שבאמת יכולים למלא את האצטדיון (ואפילו יותר מפעם אחת) במיוחד כשנקודת הפתיחה שלו חלשה יותר מאיזה בלומפילד/פארק הירקון בגלל שהוא ממוקם בירושלים.
    עדן בן זקן - מחרוזת שיכורים + מועבט - אצטדיון טדי - YouTube

    ושוב אם לא היה אותו ערב גם הופעה של אושר כהן בפארק הירקון אולי יכלה למשוך מעט יותר צופים להופעה שלה
    מה קרה, מלחמה? לערב אחד הישראלים נהרו להופעות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/24