באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מולר גם שיחק במשחק פתיחת העונה 2:2 נגד המבורג.
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אני מקבל את שקלינסמן מאמן צעיר ואני מצפה ממנו לעשות טעויות, אבל מעל לכל אני שמח לראות שמדובר קודם כל בבאדם חכם שלומד מהטעויות האלו. אולי באיירן זה לא המקום למאמן צעיר לצבור ניסיון משחק, אבל קלינסמן הוא כן איפשהו אישיות מיוחדת ובין הבודדים שיכולים לשאת באתגר. כמובן שכמו עם כל מאמן אחר יש דברים שאני לא מסכים איתו (והיו לנו מאמנים טובים במהלך השנים), אבל צריכים להסתכל על התמונה כולה ושם באופן מאוד בולט רואים שרמת הכימיה בין השחקנים מרשימה ביותר. כל התבוסות שנתנו העונה לא באים ברגל. לא כל קבוצה גדולה יכולה להביס כך אפילו פעמיים בעונה, אז שלא נדבר על כמה וכמה פעמיים (כולל הניצחון הענק בליון). יונייטד למשל, שמחשיבים אותה לקבוצה הטובה באירופה העונה, לא מביסה כמעט בכלל העונה, רק לשם השוואה. באמת לא עסק פשוט ואכן מחמאות לכל הצוות.

    מנגד יש לקלינסי עדיין קשיים להבין איך מעמידים הגנת ברזל של ממש. למשל זאת של היצפלד שספגה 20 שערים בעונה שלמה. נכון שזה בלתי אפשרי להשוואה כי השיטות שונות לגמרי, הקבוצה של קלינסמן משחקת יותר קדימה, אבל עדיין הוא לא יודע להוציא משחקני ההגנה את המיטב ולייצב אותם קודם כל בראש ואחר כך במגרש. דבר נוסף שקלינסי עדיין מתקשה בו הוא פיצוח קבוצות קטנות ומתגוננות. זה עסק לא קל להרבה קבוצות גדולות ביבשת שנתקלות בקבוצות עם 'אובר' מוטיבציה שלהן כל משחק מול באיירן מינכן זה 'משחק עונה'. כולם מגיעים רעבים נגדנו, מתגוננים והופכים את המשחק לקשה של ממש. פה הסבלנות משחקת תפקיד מרכזי והחשיבה איך לתת את השער הראשון. גם פה נלמדים הדברים לא בין יומיים ולכן מאמן צריך ניסיון של שנים. פה אין קסמים ואת זה אי אפשר לדרוש מאף ממאמן בן 40, אך במהירות שקלינסי לומד זה יגיע מהר ממה שאני חושב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/09
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    גם הבילד מתחבט בשאלה זו:

    http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/bun...-luca-toni.html
     
  4. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה הכוונה מסתדרים בלי ריברי מישהו יכול להסביר?

    אולי על ששחקן השנה בגרמניה החזיר את הדאבל בקלאס שנה שעברה?
    על כך שבלעדיו ובדיוק עד שחזר פתיחת העונה של באיירן היתה זהה לזו של בוכום?
    או אולי על כך שהוא האחראי היחיד בבישולים,והבקעות לנובמבר,דצמבר שהחזירו אותנו ביג טיימ לעניינים?
    אפשר להוסיף שהצרפתי סחף אותנו להשפלה על השוואבים בגביע,בישל לזה רוברטו את הנצחון על דורטמונד,ועם 2 בישולים,ו2 שערים הדיח מעשית את ספורטינג בלי שיצוצו בעיות ממקומות לא רצויים.

    אפשר לשאול אולי מתכוונים לכך שמסתדרים בלי ריברי כי אחרי הפורטוגלי ביונייטד הצרפתי הוא אחד השחקנים הטובים בעולם,האיש שבזכותו אנחנו באיירן חוזרים לחלום מעבר למה שהתרגלנו בשנים האחרונות.

    ***-אפשר לחשוב שעם כל הערכה לכולם(השחקנים,והצוות המקצועי),ומכל הלב,ויש הרבה הערכה!! נגד מי כבר הסתדרנו בלי ריברי?!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/3/09
  5. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ידידי, קודם כל חשוב לי להבהיר לך שכתבתי עובדות, ולא דעה סובייקטיבית שלי.
    שנית, הדברים שאתה כותב נכונים, יחד עם זאת לעיתים צריך להושיב את הכוכב שלך בספסל כדי שיבין איך דברים יכולים ללכת גם אחרת. ריברי הוא שחקן שאולי תומך מאוד בהתקפה, אבל הוא גם מרבה להחזיק בכדור וזה מאוד תוקע את משחק ההתקפה, מאוד.
    לא שאני תומך בבאיירן בלי ריברי, אלא אני פשוט רוצה שהצרפתי שלנו יבין שהכדורגל הכי טוב זה כדורגל קבוצתי, ולמען האמת? זה שהוא מלך הבישולים של ליגת האלופות עד כה, לא מלמד בכלל על רמת הפרגון שלו.
     
  6. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב, המחצית הראשונה בליסבון הכריע את כל המפגש בין הקבוצות. באיירן יכלו לספוג והכל היה נראה אחרת. ריברי במו רגליו במבצע אדיר שבר להם את כל האמונה עם השער הראשון הפנומנלי. זה השאיר כמובן את שאר הילדים של באיירן לסיים את העבודה בגומלין גם בלעדיו (לא חכמה). יש לו חלק מרכזי לניצחון הענק בליסבון שכמובן מקרין לא פחות גם על הגומלין בו הוא אפילו לא לקח חלק. על האנובר אני אפילו לא אפתח, זה באיירן והתקציב שלה צריכים לקחת בכל יום נתון עם 4 חסרים בהרכב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/3/09
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    נכס ושמו סוסה. התרשמתי.

    נתחיל מההצלה הענקית והמחושבת של רנזניג עם יציאה יוצאת מן הכלל לכדור בתחילת המשחק. אם היה שער של בוכום והתבנקרות, כל המשחק היה עשוי להראות אחרת לגמרי. מעבר לכך, דמיכאליס בקישור האחורי עובד מאוד יפה וגם טוב לראות את ואן בויטן על המגרש, בלם נבון. זה רוברטו, סוסה ופולדי עשו מהלכים קצרים יפים משלהם, זה פשוט עובד יפה לאחרונה וכל זה בלי הכוכבים שלנו טוני, ריברי וקלוזה שיצא בשלב די מוקדם. אם כך, אז השיטה של המאמן מתקתקת כמו שעון. אומנם אני עדיין לא ארחיק לכת ואומר שההגנה התייצבה, אבל לגבי ההתקפה לא היה ספק כבר מהמחזורים הראשונים לגבי יכולתו של קלינסמן.

    עוד מילה לגבי לל שהיה יציב ומלא ביטחון. אולי בוכום זה לא המבחן הכי גדול לשחקן, אבל צריך להתחיל איפשהו. שווינשטייגר גם בלי ריברי כמה משחקים הוא אותו שווינשטייגר מינוס פלוס. בועט פעם פעמיים לשער כל המשחק, לא יוצר דברים מסוכנים, די אפור וכבוי. חבל שצד שמאל תפוס לשחקנים כמו ריבירי וזה רוברטו, כי שם שוויני בא לידי ביטוי קצת יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/09
  8. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קייזר, שני דברים שאני חולק עליהם, ברשותך:

    1. סוסה נתן היום את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע למינכן. אבל אם כך נראה הטופ שלו, אז הוא לא כזה נכס. הוא אמנם עשה דברים יפים, אבל גם היו לו כמה שטויות וסיומת רעה מול השער.

    2. לגבי שוייני. כבוי אמרת? ייתכן שאתה אומר את זה כי בתת המודע שוכנת ציפייה לקבל ממנו מהלכי ארטיסטים, הקפצות, עקבים, בין הרגליים של היריב, ודריבלים חסרי סיכוי. אבל זה לא שוייני ידידי. הוא מתרכז בעבודה קשה, וגם בהגנה, והרבה הגנה, מחליף מקומות עם הקשרים האחרים, ומחפש את המסירה הקלאסית. הידעת שהוא עם 11 בישולים העונה?

    אגב, תהיתי למה דווקא פולדי בעט את הפנדל ולא שוייני.
    בתקציר ARD קיבלתי הסבר שזו היתה ההחמצה הראשונה אי פעם שלו בליגה השניה, הראשונה והנבחרת! טוב נו, תמיד יש פעם ראשונה.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    משחק מצויין שלנו היום. לפני המשחק, בוכום היו עם 4 נקודות יותר מאיתנו בשנת 2009.
    זה אחד המשחקים שהכי נהנתי מהם השנה של הקבוצה, בטח בליגה. פשוט עמדנו בדיוק כמו שצריך, למרות שהשמות הגדולים (לכאורה) לא היו. כל אחד עשה את העבודה שלו וכל אחד תרם לקבוצה בדיוק מה שהקבוצה הייתה צריכה. לא עבד מכאן, ניסינו משם. לא משם אז ממקום אחר. בלי הרבה קשקושים. עד לדקה ה - 90 אני לא זוכר שבוכום בכלל הצליחו לעבור את החצי במחצית השניה. שליטה מוחלטת ותענוג לראות את ואן בומל היום. שימו לב למסירה שלו שהתחילה את הגול של לאם. אמנם ב - 10 הדקות הראשונות הוא נראה קצת ישן, אבל אחרי זה הוא היה פשוט תענוג.
    פשוט כדורגל יעיל ונכון. הזכיר לי משחקים בימי היצפלד העליזים.
     
  10. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    שוויני שחקן כדורגל גדול ולי אישית מפריע שאנחנו לא מקבלים יותר ממנו, כי הוא יכול יותר. אם נלך לפי הסטטיסטיקה, הרי ששחקנים כמו וואן בומל למשל, הם שחקנים חלשים, אך למי שראה את באיירן מינכן כל העונה בכל המשחקים, יכול אני מניח להסכים לכך שההולנדי גאון כדורגל בקבלת ההחלטות שלו ומדהים כמה הוא מקריב מעצמו בתקלים מסוכנים למען הקבוצה. שוויני לפי התקצירים של ARD אכן נתן 11 בישולים העונה, אך אלו למי שראה הן חלק מתפקידו כבועט הבעיטות החופשיות. זה קרה פחות במשחק הרץ וזה ההבדל בין לראות ססטיסטיקה ולראות דומננטיות אמיתית על המגרש. אני מרגיש ששווינשטייגר לא בא לידי ביטוי זה זמן רב ולא תחת מאמן אחד בלבד. אני מצפה ממנו ליזום יותר ואף לכבוש כמו שהיה עושה לפני שנתיים. דווקא בשיטה ההתקפית של קליסי רוב הקשרים ההתקפיים של באיירן באים לידי ביטוי גם בהבט היצירתי וגם בכל הנוגע לכיבושים (זה רוברטו והאלטינטופ). הם מאוד מפתיעים את השומרים שלהם, עוברים שחקנים (לא משהו קיצוני כמו ריברי, אלא בטעם) והכי חשוב - בועטים יותר וכובשים. אני חושב שגם שוויני יכול, אבל משהו כן כבוי אצלנו ביחס למה שהוא היה. חבל, בוודאות אנחנו יכולים לקבל ממנו יותר.
     
  11. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נצחון טוב ומעודד,עד שמגיעים לדבר על הפציעה של מירו פשוט כואב מדי,וגדול עלינו לאבד אותו בכל שלב של העונה,וביחוד במאניטיימ אני מאד מקווה שהאופריישן יפתיע,ונראה את מירו במהרה איתנו כובש,נוגח,נלחם 18 לב אדום.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    את התשובה לתלונות שלך לשוויני אתה יכול למצוא בהודעה שלך, סלע.
    א.
    תחשוב מה השתנה מאז.
    ב.
    [/QUOTE]שוויני לפי התקצירים של ARD .
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    לא פיספסתי משחק אחד של באיירן מינכן העונה. בתקצירים נודע לי שזה הבישול ה 11.

    וקצת יותר בעיטות, קצת יותר תעוזה ופחות אפרוריות, זה כן היה לשוויני הצעיר. יש לו יתרונות כיום בהיותו בוגר, הוא מאבד פחות, אך גם מנסה פחות לסכן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/09
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אין בו כלום לדעתי. ייתכן והוא פוטנציאל גדול וגם מראדונה הלל אותו אבל הוא לא עשה כלום בכל הזדמנות שהוא קבל בבירת בוואריה. אתמול לא היתה הפעם הראשונה שהוא מסיים רע מול השער: גם במשחק בשאלקה העונה היתה לו החמצה מסמרת שיער. נראה לי שאפשר להפרד ממנו בתום העונה.
     
  15. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רואים שלא ראית את המשחק אתמול (כי לא היה שידור בטלויזיה, לגיטימי, אבל אני מוריד משחקים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx ).
    הוא היה תותח, שחקן עם יכולות מרהיבות. תקציר של המשחק מטעה בענק.