באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) מה שבטוח זה שרוצים קבוצה אוטנטית = מאמן גרמני. קשה להגיד מי יצליח ומי לא.
    יש כיום הרבה מאמנים גדולים שנכשלים- ריאל מדריד
    ויש מאמנים צעירים שמצליחים - ברסה.(וזה לא רק בגלל השחקנים)
    מה שבטוח אבל שרוצים מאמן גרמני.


    2) שיפסיקו כבר להביא זבל לקבוצה כמו האמריקאי הזה שהגיע ועזב (מה זה! מאיפה הביאו את הדבר הזה!!!)
    כמו אלטינטופ , אודו ודניאל. - נו באמת?!....הביאו ליצנים !
    תכלס ביניינו - בואו נגיד את האמת חרא של שחקנים! והם תופסים תפקידים חשובים בהרכב.

    אני יכל לחתום ב 100% שאם הם עוזבים היום את באירן הם יכולים לשחק גג בקבוצת אמצע טבלה בגרמניה.

     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לפי החיבוקים שהיו על הספסל בין קלינסי להנס אחרי השער בבילפלד ה-BILD שואל האם יש מצב שלמרות הכל קלינסמן ישאר עוד שנה:

    http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/bun...li-hoeness.html

    נראה לי שההנהלה מפולגת: הנס יכול לתמוך בהישארות קלינסמן (הם גם עובדים בצמוד וקלינסמן אומר שהנס הוא השותף הכי חשוב לו העונה) ואילו רומיניגה ובקנבאואר, שפחות עובדים בצמוד לקלינסמן ויותר מסתכלים על מבחן התוצאה יעדיפו להיפרד. אין ספק שללא זכיה באליפות מי שמצדד בהשארת קלינסמן יתקשה להגן על עמדתו.
     
  3. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דנידין ידידי,
    כששאלתי לפתרונות, התכוונתי לרמוז שאנשים ממשיכים לחפש לייבא פתרונות, במקום להסתפק במה שיש ולנסות להוציא ממנו כפליים ממה שהוציאו עד עכשיו.

    לבאיירן יש שחקנים טובים. עם טימושצ'וק ואוליץ' שיגיעו הקיץ, באיירן זקוקה בעיקר למגן ימני. על עניין השוער והבלמים אפשר עוד טיפה להתווכח. אבל זהו בעיקרון.

    לפני שיקפצו פה ויגידו שהשחקנים הם בדיחה, אני מדבר לפחות על שחקני ההרכב הראשון לפחות שהם טובים. אמרתם ששחקנים מהדרג הראשון לא ירוצו לחתום בבאיירן, אז על אחת כמה וכמה כשחקני ספסל.

    סטארים מוכרים חולצות, אבל לא מבטיחים תארים.
    ראו מי היה בהרכב שהביא את גביע האלופות ב 2001:

    --לינקה -- אנדרסון -- קופור--
    סניול ----------------- ליזראזו
    -----אפנברג --- הרגריבס----
    -שול -------------סליהמדיץ'-
    ---------אלבר--------------

    זה היה ההרכב שפתח, ואליהם הצטרפו במשחק יאנקר, ציקלר ופאולו סרג'יו.

    כמה סטארים אתם רואים בהרכב?
    אפנברג לא היה סטאר! קבוצות לא רדפו אחריו כמו שהן רודפות אחרי ריברי היום.
    אלבר? נכון חלוץ חלוץ, אבל לוקה טוני הראה שלשים את הכדור בשער הוא יודע לעשות מצוין, לא פחות טוב, אך בסגנון שלו הוא.

    הכוח של הקבוצה מ- 2001 היה עבודת הצוות. השלם היה גדול בהרבה מסך חלקיו.
    וזה מה שחסר לבאיירן בעיקר היום. את הדבק הזה בין השחקנים.

    בקיצר.... חסר את המאמן שיחבר את הפאזל.

    וזה בעיני "הפתרונות" שאני מחפש.
     
  4. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההרכב הזה עבד ועבד יפה. אבל אתה תקוע הרחק מאחור. כזה הרכב גם מגאת' והיצפלד בעשור האחרון לא הצליחו להרכיב בשנית. לא כל יום מתחבר לך הרכב כזה לוחם גם אם אתה מנסה לעשות את הסקאוט הכי טוב שיש. תסתכל, נתנו להיצפלד לבנות קבוצה חדשה אחרי אותו דור גדול והוא כשל בענק. מעבר לזה שהוא לא הצליח לעבור את השמינית עם באיירן, הוא גם פעם אחת עף איתם סיבוב ראשון ואיבד כמה אליפויות בליגה.

    קל לדבר, קשה מאוד ליישם. הרכב חלומות כזה הסיכוי לתפוס הוא כמו שכפיר אפנברג כאן אמר, אחת ל 25 שנה. אם באיירן ישאפו לנסות במחיר מנימלי לחבר קבוצות לוחמים ולקחת איתם גם עם קצת מזל את ליגת האלופות, אז הרי שבאמת רק הנכד של כפיר יראה גביע אלופות נוסף.

    היום הכדורגל הוא אחר, הכסף גדול יותר והתחרות עלתה מדרגה (אם לא יותר). לא קלינסמן בנה את הקבוצה הזאת של לוסיו, וואן בוייטן, דמיכאליס, שוויני וכו', אלא היצפלד (למעט 3-4 שחקנים שהביא מגאת').



    הרעיון יפה. לקחת אליפות אירופה בלי כל הכסף הגדול הוא החלום הטהור והכי מקסים שאפשר לקבל בכדורגל. במציאות באמת תקח אליפות אירופה ככה אחת ל 20 שנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/09
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דני, אתה מכיר הרבה מאמנים ששנה אחרי שנה הגיעו לגמר ליגת האלופות או לקחו אותו? גם אני לא. תראה אצ'לוטי במילאן. תראה עשרות מאמנים בריאל וברצלונה.

    והכי מצחיק אותי זה הכסף הגדול. הרי בשנתיים האחרונות באיירן השקיעה הון עתק ומה יצא מזה? בושות באופ"א (לפחות חלקכם כינתם את זה כך) בושות בליגת האלופות וכנראה אובדן האליפות. אינטר השיקעה ב 15 השנה האחרונות כמה מאות מיליוני יורו. מה יצא לה מזה? כלום. שתי אליפויות שלא ממש הגיעו לה וגורנישט באירופה. ברצלונה, בין 94 ל 2007 השקיעה מאות מליוני יורו. מה יצא מזה? שום דבר. מנצ'סטר סיטי. השקיעה השנה 100 מליון יורו. בשנה הבאה הם יראו אירופה בטלביזיה ועפו מאופ"א בשלב רבע הגמר בלבד מול קבוצה שאני בספק אם בכל תולדותיה השקיעה 100 מליון יורו בקניות. אבל מה, יש לה צוות מגובש. ריאל מדריד השקיעה מאות מליוני יורו ב - 5 השנים האחרונות ולא עוברת את שמינית או רבע הגמר של ליגת האלופות (בין השאר עפה ע"י באיירן).

    ועוד יותר מצחיק אותי זה הטענה שיש לנו סגל חלש. מגן שמאלי אולי הכי טוב בעולם (ברצלונה מאוד מאוד רצו אותו). בלם וקפטן נבחרת ברזיל (אלוף עולם). בלם נבחרת ארגנטינה. קשר שמאלי שיש הטוענים שהוא בין הטובים בעולם וחצי מהקבוצות הגדולות רוצות אותו. כוכב נבחרת גרמניה בצד השני היה מחוזר מאוד ע"י מילאן, יובה ואינטר. קשר אחורי שהוא שחקן מפתח (שוב) בנבחרת הולנד. שני חלוצים מהטובים בעולם.

    מה שצריך זה מאמן חזק שיבנה קבוצה ולא אוסף כוכבים, סבלנות והבנה מינמלית של העובדה שאי אפשר להגיע שנה אחרי שנה לגמר או לחצי גמר של מפעלים אירופים. הרי אם היינו מקבלים את פורטו או ויאריאל כנראה שכפיר היה מדבר אחרת.
     
  6. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה על הדברים נדב.

    והדוגמה הכי טובה של חיבור מאמן/שחקנים/קבוצה שאני מדבר עליו, אנו רואים אצל הכחולים מלונדון. מאז שחוס הידיניק הגיע לשם, אנחנו רואים צ'לסי אחרת לגמרי.
     
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מאז תחילת הקדנציה שלו במילאן ב-2001 הקבוצה הגיעה ל-3 גמרים ולקחה 2 מתוכם. זה מראה שאפשר להשאר בטופ לאורך זמן. בוודאי שלא שנה אחרי שנה אבל למרות שמילאן השנה מחוץ לאירופה היא צרובה בתודעה של אוהדי הכדורגל בעולם כקבוצה השייכת לטופ ומפחדים לקבל אותה בהגרלה. ומה אנחנו? נגרד חיש גד ונצפה לקבל את פורטו או ויאריאל בהגרלה (ופורטו נראתה ברבע הגמר הרבה הרבה יותר טוב מאתנו ועוד מול אלופת אירופה)? יש לנו חורים בסגל: דמיקליס לא בלם מהטופ העולמי ושנים הוא בכלל לא הוזמן לנבחרת ארגנטינה. מגן ימני אין לנו מאז שסניול ירד מגדולתו. ואן בומל לא מתקרב בכלל לטופ העולמי, שוויינשטייגר מבקש העלאת שכר אבל לא נראה לי שקבוצות באירופה רועדות ממנו והוא מבחינתי הבטחה לא ממומשת. סוסה צריך עוד לקרוע כמה זוגות נעליים, כנ"ל לגבי אוטל. חוליית ההגנה שלנו מזייפת כבר שנים ואי אפשר להגיע רחוק בלי הגנה חזקה-אנו מזמן לא קבוצה שצריך לירוק דם עד שמבקיעים מולה להפך: אנו מחלקים מתנות. בקיצור: לא מקרי הדבר שאנו 8 שנים לא עוברים את רבע הגמר. מכיוון שכל שנה יכולה להיות רק אלופה אחת ברור שכסף לא מבטיח לאחרות תארים בלי הפסקה אבל לפחות להמנות עם הארבע הגדולות של היבשת כמעט כל שנה, לפחות להיות מודחים ברבע הגמר אבל לעשות את זה בסטייל כמו שליברפול הודחה מול צ'לסי ואוהדיה גאים בה. מה אנחנו: הדחות מבישות שנה אחר שנה! חוטפים רביעיות בסיטונות בשלב הנוקאאוט! לא מבקש גביע כל שנה, מבקש שביבשת יבינו שאנו כוח שצריך להתחשב בו ולכבד אותו וכרגע אנו מאוד רחוקים מזה. לא סופרים אותנו ודווקא בגלל העבר המפואר שלנו זה יותר צורם.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    לא הבנתי נדב, בגלל שכולם שחקני נבחרת זה אומר שיש לכם סגל חזק? הסגל שלכם לא מתקרב לסגל של הקבוצות הטובות בעולם, ברצלונה, צ'לסי, מנצ'סטר, וכו'. בלמים של נחרת ארגנטינה יש גם בקבוצות כמו סארגוסה, זה לא אומר כלום דמקלייס בעונה זוועתית והוא בטח לא בלם ברמות הגבוהות היום.

    לגבי כסף לא משנה מה תגיד, כסף מביא הצלחות, עם יודעים להשתמש בו כמובן, הליגה האנלית לא הית הטובה בעולם ללא הכסף הרב שנשפך שם, ולמה לא הבאת לדוגמא את צ'לסי? שלפני אברמוביץ' הית כלום ושום דבר אלה קבוצות אמצע טבלה באנגליה, ומאז הכסף היא חברה קבועה בליגת האלופות ובצמרת האנגלית? כסף מביא הצלחות.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים שכסף מביא ברוב הפעמיים להצלחות, אבל אם יש לך סכום מסויים והמועדון שלך באנגליה ויש לך את אותו הסכום והמועדון שלך בגרמניה, אז הרבה יותר קשה לך להביא שחקנים בעל שם עולמי לגרמניה מסיבות ברורות שכבר ציינתי. אלו קשיים שהבונדסליגה חווה זה שנים.

    נדב, אני לא אמרתי שעל היצפלד להביא את באיירן שנתיים ברציפות לגמר או לחצי הגמר, אבל ב 2002, 2003, 2006 ו 2007 באיירן של היצפלד באירופה נראת רע. אתה טוען שהסגל של באיירן ובניה של באיירן טובה, אז המאמן הוא הבעיה? לא יודע ולא נראה לי. אבל גם היצפלד הגדול לא יכול לעשות קסמים עם כל שחקן, אלא במקרים בו הסגל טוב מספיק (גם אם הוא לא הכי טוב שיש). כמובן שגם בליגה היו להיצפלד באותם שנים כמה עונות רעות עם תוצאות ממש לא מחמיאות.

    לא כל יום נבנה סגל כמו ההוא של 99-2001 ובמיוחד שזה לא נעשה בכסף כה גדול. עובדתית זה היה יפה, אבל קשה לבנות כל פעם סגל כזה של פעם בדור. במיוחד ביימנו.

    אני אומר שאם אי אפשר להחזיר את היצפלד או להביא את אנצ'לוטי לבאיירן, בין כל האופציות הלא משכנעות שנשארו עדיף להמשיך עם פרוייקט קלינסמן שהולך ומתקדם אט אט. בהתחלה כמו כל התחלה זה גמגם (בוכום, ברמן וכו') אבל אז הגיעו תוצאות טובות (למרות התבוסה מול ברצלונה שהייתה לא כוחות בעליל). עונה הבאה אמורה להיות עונה באה קלינסמן חייב להביא אליפות ורבע גמר נוסף אלא אם כן ההגרלות יטיבו או יחמירו עם באיירן ואז זה יכול להיות שמינית גמר או חצי גמר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/09
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    דל בוסקה?

    האמת גם בעונה שעברה עם היצפלד, באיירן לא נראת טוב, אומנם היא לקחה דאבל שזה יפה וטוב, אבל לא הית כוח אירופאי ואפילו נכשלה אפילו בגביע אופ''א, אני אפילו אמרתי שהיצפלד צריך ללכת, אבל לטובת מאמן כמו קלינסמן, שמההתחלה ידעתי שתיהיה טעות.

     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    רק שכחת לציין שהשנה אותו אנצ'לוטי עם אותה מילאן (בחיזוק הסאטר העולמי רונלדיניו) עפו מהגביע המביש של אופ"א עוד בשמינית הגמר נגד קבוצה שנמצאת בחצי התחתון של הליגה החלשה מגרמניה. גם באיירן הגיעה לשני גמרים ב - 3 שנים, אבל זה כמובן לא נחשב. מה שנחשב זה שלא עברנו רבע גמר ליגת אלופות. מתי ריאל עשו את זה?

    גם שנים שריברי לא הוזמן לסגל של הנבחרת שלו. גם שנים שטוני לא הוזמן. אתה יודע מה. פיליפ לאם כשהיה בן 6 גם לא הוזמן. מה ההיסטוריה. אני מדבר על עכשיו. מיקו הוא הבלם הקבוע של הנבחרת שלו כבר לא מעט זמן.

    בכלל, כפיר. תראה נגיד מי הודחנו כל הפעמים. לא נגד ויאראל או ארסנל או ולנסיה או פנתינאיקוס. נגד קבוצות מהטופ וגם הדחנו קבוצות מהטופ. מה לעשות ההגרלה חשובה לכולם. גם לליברפול ההגרלה חשובה וגם לשאר.

    בלי להעליב, עמי, לא ציפיתי. הרי זה ברור. קפטן ברזיל הוא סתם שחקן אם הוא בבאיירן, אבל מחליף 3 בנבחרת בורקינה פאסו הוא כוכב על אם הוא בברצלונה, או ריאל או ולנסיה.

    שוב, עמי, אתה מעקם את העובדות שיתאימו לתיאוריה שלך. ובאיירן חברה קבועה בליגת האלופות ובזכיות בליגה שלה. אז מה? אנחנו מדברים על הצלחות בזירה הבינלאומית. מה בדיוק צ'לסי באירופה? כלום. גביע מחזיקות וחצי? הגיעו לגמר ליגת האלופות. אז מה. אבל הכי קל להתעלם מהכשלונות של ברצלונה, ריאל, אתלטיקו, לאציו, אינטר וכו'. יש הרבה הרבה הרבה יותר מקרים של השקעות עתק שלא הביאו כלום מאשר של השקעות עתק שהביאו.

    בקיצור, עמי, ושוב בלי להעליב, הויכוח איתך הוא מיותר לחלוטין. לא משנה איזו מציאות יש, אתה תראה אותה במשקפיים שלך. זכותך.

    יפה מאוד. צריך מאמן חכם שיודע לבנות וסבלנות.

    התבוסה ללברקוזן בגביע, התבוסה לוולפסבורג, ההפסד להרטה ולקלן (קבוצת הצמרת הנפלאה). תוצאות פנטסטיות.
     
  12. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל שהיצפלד הגיע לבאיירן ב 98 רוב השלד הקיים דאז גם לקח את אליפות אירופה ב 2001. היינו לא היצפלד שבנה את מרבית הקבוצה הגדולה ההיא ודי נכשל שהתחיל לבנות קבוצה משלו לאחר מכן (הממ פיזארו, סנטה קרוז הממ).

    במילים אחרות, הכי קל לחפש כישלונות כי לכל מאמן יש מהם. קלינסמן בעונתו הראשונה מעד לא פעם, אבל גם הראה שהוא תלמיד טוב ואדם חכם שעתידו לפניו בתחום האימון. אחרי כל כך הרבה עונות כושלות של היצפלד מגיע שלמאמן בבאיירן יתנו יותר מעונה בודדת אחת כדי באמת לבנות קבוצה משלו ולרוץ איתה. אני לחלוטין עם אולי הונס כאן שיודע טוב מכולם איך לבנות את באיירן והוא בניגוד לרומוניגה יודע לקבל החלטות נבונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/09
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    בשנה שעברה הודחתם על ידי זניט, קבוצה שהיא לא מהטופ, וראינו אותה העונה בליגת האלופות שלא הצליחה לעבור את של הבתים, וברבע בקושי הצלחתם לעבור את חטאפה עם גול בדקה ה94 של טוני. 8 שנים אתם לא עוברים את רבע הגמר, 8 שנים נדב, ואתה מתרץ אתזה בהגרלות קשות?

    צ'ילסי הקבוצה המצליחה באירופה ב5 שנים האחרונות, היא כמעט כול שנה מגיעה לחצי הגמר, ובעונה שעברה הגיעו לגמר, מה שבאיירן לא עשתה למעלה מ8 שנים.

    אמרתי, תלוי איך משתמשים בכסף. בכדורגל המודרני של היום כסף הוא שם המשחק, בלי כסף אן לך הרבה זמן לשרוד, צ'לסי לא הית לוקחת אליפות באנגליה גם עוד 40 שנה ללא הכסף של אברמוביץ'.
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אתה רואה, עמי, כשאתה רוצה, אפשר לדון איתך באמת.אז ככה.
    א. אני לא תירצתי את ההדחות שלנו בשום דבר. אני רק אומר, שאף פעם לא הודחנו על ידי קבוצות נחותות. פעמיים מילאן, פעם צ'לסי ופעם ריאל. תמיד הודחנו ע"י קבוצות שגם הן מהצמרת. כולל זניט. בשנה שעברה הם לקחו את גביע אופ"א וגם ניצחו את מנצ'סטר במשחק המטופש על אלוף האלופים ובאותו החלק של העונה היו אחת הקבוצות הכי חזקות ביבשת. מה המצב שלהם השנה. זה משהו אחר. להזכירך, אלופת הליגה הטובה בעולם (לטענתך) היוצאת והסגנית הנכנסת הודחה כבר בשמינית הגמר ודיי בבושת פנים. הסיבות למה הודחנו בכל אחת מן הפעמים. יש וכתבתי עליהן יותר מפעם אחת.

    ב. חיפשתי ברשימת מחזיקות ליגת האלופות של 5 השנים האחרונות. לא מצאתי שם את צ'לסי. גם לא ברשימה של 10 השנים האחרונות. אז כן, הם כלום באירופה.

    ג. שוב, לא אמרתי שלא צריך כסף. חייבים מינימום. אבל להוציא כסף סתם לא מבטיח כלום. תראה כמה הוציאה מנצ'סטר סיטי העונה על רכש בלבד (לדעתי יותר ממה שצ'לסי הוציאה מאז שבא אברמוביץ', או לפחות יותר ממה שצ'לסי הוציאה ב - 3 השנים האחרונות) והם אפילו לאינטרטוטו לא יגיעו. שלא לדבר שהקבוצה המצחיקה (לטענתך, גם אם לא אמרת את זה מפורשות) מהמבורג העיפה אותם מאופ"א כבר ברבע הגמר. מי כמו אוהדי ריאל, ברצלונה (בהרבה שנים), אינטר, ארסנל, לאציו וכו' יודעים את זה. ושוב, אנחנו בכלל מדברים על הזירה האירופית ולא על זכיות בליגות מקומיות. אז הזכיה של צ'לסי באליפות לא ממש רלוונטית.

    בדיוק העניין. אותו הסגל עם מאמן אחר הגיע לכלום. שנה אחרי זה סגל דומה הגיע לגמר ליגת האלופות וכמעט ניצח אותו ועם שינויים ושיפוצים גם לקח אותו ב - 2001. מה ההבדל? המאמן.
    לגבי שחקנים לא מוצלחים. תמיד יש נפילות. דווקא אלה שהבאת לא מחזקים את דעתך. תאר לך, שעל פיזארו שכבר עוד מעט קשיש קבוצות נלחמות ועל סנטה קרוז שילמו סכומים דימיוניים. אז כנראה שטביעת העין של מי שהביא אותם (מי שזה לא יהיה) לא היתה לגמרי מוטעית. גם דייסלר לא הצליח. אז מה? מישהו יכול להגיד שהיה טעות להביא אותו.

    כל כך חכם שנגד אחת הקבוצות ההתקפיות הכי טובות בעולם, אם לא הטובה שבהם, הוא עלה בחוץ עם קשר דפנסיבי אחד וארבעה קשרים קדמיים ומול פרקפורט (קבוצת תחתית בליגה שלנו) בבית, שלושה ימים אחרי זה ומול בילפלד (קבוצה שלא הבקיעה שלושה משחקים), הוא עלה עם שני קשרים דפנסיביים. פשוט גאונות. סליחה, אבל אם בשליש האחרון של העונה הוא עוד לא למד מתי יותר חשוב לשים דגש על ההגנה ומתי פחות, אז המצב שלו חמור.

     
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    זה בדיוק העניין! אנו לא עומדים ברמה של קבוצות מהטופ. איזה קבוצות מהטופ הדחנו בדיוק? את ריאל עברנו לפני שנתיים בשמינית הגמר כשהם נראו עוד יותר זוועה מאיתנו (שלא לדבר על תצוגת ההגנה המבישה שלנו במחצית הראשונה בברנבאו שהסתיימה ב-1:3 לריאל כשכל התקפה שלהם היתה חצי גול). ריברי לא הוזמן שנים לנבחרת כי אל תשכח שהוא עדיין צעיר. דימקליס כבר שנים קשר אחורי ובלם של באיירן ולפני כן של ריבר פלייט ולא רצו אחריו בנבחרת ארגנטינה. את הבושות שהוא עשה ב-2:2 מול אברדין בגביע אופ"א בעונה שעברה אני לא אשכח עוד הרבה זמן ולצערי זו לא היתה הופעה יוצאת דופן שלו. אם פעם היינו עוברים קבוצה מהטופ ופעם לא אז אין בעיה אבל אם כל פעם שנתקלים בהגרלה בקבוצות שנחשבות לגדולות אנו מודחים אז יש לנו בעיה.

    גם לא שייך להגיד שב-99-01 היינו בשני גמרים-בוודאי שאז היינו כוח אדיר ביבשת אבל השאלה מה קורה מאז? מה שקרה הוא שהכדורגל השתנה ועם 11 לוחמים אפורים לא מגיעים רחוק בליגת האלופות, אולי פעם ב-20 שנה (נראה מתי פורטו תשחזר את הזכייה שלה ב-2004). אי אפשר להצליח ללא כוכב-על אחד לפחות בסגל סטייל רונאלדו, קאקא או ג'רארד. לנו כבר שנים אין את זה והתוצאות בהתאם. לא בקשתי כל שנה להביא את הגביע למרינפלאץ אבל כן לכוון גבוה ולפחות להגיע מדי פעם לחצי הגמר וזה לא קורה. כל פעם אותו סיפור: נעבור את שמינית הגמר (גם זה לא קורה כל שנה) ואז נחזיק אצבעות לזה שמוציא הכדורים מהקערה בתקווה שלא נקבל את מילאן, צ'לסי או בארסה. השנה בארסה היתה הקבוצה הרצינית הראשונה שנתקלנו בה בצ'מפיונס (עם כל הכבוד לקבוצות של שלב הבתים ולספורטינג) ולא היינו אפילו יריב. אפילו בגומלין במינכן בארסה שלטה במשחק ונצחון מינימלי בשביל הכבוד לא השגנו.