באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נאמר יותר מפעם אחת באיירן פייבוריטים בעונה אשתקד מגורמים בבאיירן כולל המאמן. אבל זה לא נאמר בחיים בשחצנות מהיצפלד, הוא נותן כבוד לכל יריבה. אי אפשר לשקר את כולם, כי באיירן כן פייבוריטית בגרמניה ועם זה צריך להתמודד משחק משחק. גם מועדנים גדולים אחרים באירופה לא מתכחשים לפיבוריטיות, לא צריך לעשות מזה ביג דיל לדעתי.
     
  2. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום הוא היום הגדול,באיירן מינכן ובראשה מאמנה החדש,יורגן קלינסמן,עומדים לצעוד אל הדשא לראשונה ביחד במסגרת רשמית. המשחק הראשון של באיירן מינכן במסגרת הגביע הגרמני. המבחן הראשון של קלינסמן שאולי גם יעיד לנו מה צופן לנו העתיד.

    על המשחק,
    באיירן תעלה היום לשחק מול רוט וייס אפורט מהליגה השלישית בגרמניה (שידור ישיר בתשע וחצי ב ZDF (שעון ישראל).
    על הנייר באיירן פיבוריטים ויכולים לשלוח את הקבוצה הקטנה בכמה חתיכות. אבל כמו בכל משחק גביע הכל יכול לקרות (דוגמת המשחק בעונה שעברה מול ואקר בורגהאוזן ששוערה מנואל רימאן תפס יום גדל ומשך אותנו עד לפנדלים). אבל היום אין לנו את אוליבר קהאן בין הקורות שינצח שוער שתופס יום גדול.

    אז בהצלחה לבאיירן.
     
  3. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    GOOD LUCK FC BAYERN

    NEW SEASON ITS A NEW SEASON EXAITED LIKE BABY

    LOVE U SUPER FC BAYERN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    btw iheard the this is the starting 11 for today

    rensing;lell,v.buyten,lucio,lahm;m.v.bommel,altintop,kroos,ze roberto;poldi,miro

    Godd Luck again!! :aaarse:
     
  4. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    לדעתי זה לא נקרא זילזול,נהפוכו,זה נקרא ווינריות והצהרת כוונות.
    זה מקנה לפעמים לשחקנים יותר ביטחון לקראת המשחק שצפוי לבוא.
     
  5. Bavarian Member

    הצטרף ב:
    ‏2/1/08
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק הרשמי הראשון שלנו היום בגביע נגד אפורט נגמר בתוצאה 4:3 משערים של לאהם,פודולסקי,קלוזה וקרוס כבר מאחורינו ועליו יש הרבה מה לדבר
    1. הגיע הזמן להנהלה שלנו להבין שההגנה שלנו נוראית ושצריך להביא בלם ברמה עולמית דחוף, להחזיר את ואן בויטן (שלא נכח במשחק היום) ולזרוק את לוסיו-באמת כמה אפשר לחזור על כל משחק- ,בלם אחד יש רק בקבוצה וזה רק דימיקילס.
    2. הגענו במנטליות לא בריאה למשחק, דיברנו שאנחנו באיירן ושאנחנו פייבוריטים וזה גרם לזלזול אצל השחקנים- אפשר היה לראות את זה אפילו מהחגיגות אחרי השערים. זה גם התבטא בצורת המשחק כך שקלינסמן העלה הרכב עם קשר דפנסיבי אחד -זה רוברטו שיחק כקשר קיצוני-.. ואי אפשר לשחק ככה עם קבוצה שמשחקת מהר ויודעת לצאת למתפרצות, חוץ מזה שואן בומל לא יודע לשחק כקשר אחורי.
    3.מה עובר על קלוזה בשנה וחצי האחרונה? גם ביורו ראינו את זה גם בליגה העונה שעברה, הוא מחמיץ/משמיט ממצבים שאסור לו לפספס וזה קרה פעמיים היום 1 מהן מול שוער..
    4.צריך לתת לטוני קרוס יותר יותר דקות, הילד מתחיל לצבור ניסיון ובטחון והיום עם שער ובישול פנטסטי.
    5. בקשר לקלינסמן נראה לי שהוא היה צריך להבין כבר אחרי השער הראשון או השני לפחות שהקישור האחורי שלנו לא מתפקד ושצריך או להחזיר את זה רוברטו לקישור האחורי או להכניס את אוטל.
     
  6. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ההנהלה היו מאוד רוצים את מארטסקר, אבל ברמן לא מוכנים לשחרר. אין בלם אחר גדול שאפשר להביא מאירופה כולה, הם לא למכירה.
    אני דווקא אהבתי את התיפקודים של שחקני ההתקפה והקישור במשחק, אבל ההגנה באמת אבל באמת מתחת לכל ביקורת. עונה שעברה היא הייתה חזקה בהרבה. אולי זה עדיין מוקדם, נראה.
    טוני קרוז וואן בומל אנשי המשחק. כל כדור עומק של וואן בומל שניהל את המשחק היה ללקק ת'אצבעות. טוני קרוז מלא בביטחון, זה אפקט הקלינסמן, כי כישרון כבר יש שם בוודאות, רק צריך לדעת לטפח. הוא בהרכב כל משחק עד כה מאז שלקינסמן הגיע.

    והכי חשוב, מזל טוב לנדב שחוגג היום יומולדת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/8/08
  7. Bavarian Member

    הצטרף ב:
    ‏2/1/08
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זאת אומרת שאין בלמים למכירה?! אם באיירן יפתחו את הכיס הם יוכלו להביא בלם ברמה גבוהה מאוד, הרי בורובסקי הגיע בחינם. מה הבעיה להוציא 20 מיליון יורו בשנה אחת ולגמור עם הקטע של ההגנה, הרי בשנה שעברה השקענו יותר מ 70 מיליון על שחקנים התקפיים! יש גם אפשרות להביא בלם ברמה עולמית לקראת סוף קריירה עד שברנו יהיה מתאים להרכב ראשון -כמו שעשו בארסה עם תוראם..
     
  8. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לשם שינוי אני לא רוצה לדבר על החסרונות הרבים מהמשחק היום אבל אני רוצה להדגיש שיש לנו יהלום חברה יהלום בווארי אמיתי כמו שאנחנו תמיד אוהבים ווינר מלא ביטחון והשראה עם הזמן טוני קרוס יהיה בעל הבית היחידי באליאנז עיניין של שנתיים בערך!!!

    חוץ מזה מחצית ראשונה טובה של חאמיט משחק לא רע בכלל לואן בומל וההגנה אוי ההגנה נשאיר את הבקורת למברי המדינה פה יאללה אחלה שבוע והכינו עצבים המבורגר מגיעה לאליאנז!!!
     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כן, מי?
     
  10. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    סלע בינינו, יש מספיק אלטרנטיבות בשביל קניית בלם נוסף. אני אישית מסכים עם מה שנאמר, באיירן יכולה וצריכה לפתוח את הכיס על מנת לסיים עם הבעיה העיקרית שלה אשר נקראת ההגנה. אני בטוח שבמידה ובאיירן יוציאו מהכיס כסף הם יוכלו לקנות שחקנים בעלי שם ורמה לעמדת הבלם בקבוצה.

    כמו מי ?

    אלכסנדר מאדלונג (וולפסבורג), מבוקש גם בליגה האנגלית, חיזוק אשר יכול להיות טוב.
    הייקו וסטרמאן (שאלקה), הראה אשתקד יכולת נהדרת בשאלקה יכול לשמש גם כמגן.
    ארנה פרידריך (הרטה ברלין), במידה ויקבל הצעה מבאיירן אין ספק שיגיע.

    ואלו הם רק שלושה שחקנים שלא צריך להוציא מיליונים עליהם, באיירן יכולה להחתים ולהתחזק עם אחד מהם ללא צל של ספק. שלושה שחקנים שיכולים ומסוגלים ליצב הגנות.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מה זה יהלום, מכרה יהלומים!!! איזה יופי של שחקן גדל לנו במועדון, תענוג. מסוג השחקנים שרואים שיכולים לסחוב אותנו רחוק, הלוואי ויממש את הפוטנציאל שטמון בו (כבר עכשיו רואים פנינים ממנו). טוני קרוס זה לא כ"כ שם גרמני, מי יכול לספר קצת עליו ועל שורשיו?
     
  12. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    פשוט מאוד, כנס לדיון כתבות צבע, יש לך שם כתבה מפורטת שהכנתי על הילד.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קודם כל אני מצטרף לסלע ושואל כרגיל "את מי?" אל תגיד להביא בלם, תגיד איזה בלם אפשר להביא ולא הביאו.

    לגבי המשחק אתמול. אני עדיין חושב שקצת מוקדם לסכם, להלל ולבקר, אבל כמה נקודות שאני חייב להתייחס אליהן.
    א. אסור לנו לספוג 3 שערים מקבוצה בליגה השלישית. עם זאת, אתמול סבלנו מיכולת אישית קטסטרופלית של כמה שחקנים. ואן בויטן היה נורא (והוא בד"כ הרבה הרבה יותר טוב), גם לל היה נורא וגם הוא בד"כ הרבה הרבה יותר טוב וגם לוסיו היה חלש מאוד (אבל לטעמי זו היכולת הרגילה שלו). גם לאם לא היה במשחק הכי טוב שלו מבחינה הגנתית (התקפית הוא היה בסדר גמור) טוני קרוס אמנם עשה כמה דברים יפים בהתקפה, אבל גם מסר לא מעט מסירות לא טובות, כולל המסירה שממנה באו השערים הראשון והשני של ארפורט. וכמו שכתבו כאן זה רוברטו שיחק הרבה זמן כקשר בצד (ועוד בצד ימין) ושם הוא לא ממש יעיל.
    ב. אפשר כבר לראות איך רוצה קלינסמן לראות את הקבוצה. אני אישית לא אוהב את זה. קלינסמן מבקש לשחק מהר, עם מסירות מהירות והרבה הכנסות כדור לחלוצים שעל קצה הרחבה או בפנים. משחק כזה גורם (וגרם גם אתמול) להמון המון איבודי כדור ומסירות לא מדויקות. במיוחד במסירה האחורנה, שהרי יש שם רק שני חלוצים (מקסימום פלוס עוד קשר) לעומת שני בלמים שני קשרים ולפעמים עוד כמה שחקני יריב. לא מעט פעמים ראינו שהכדור אצל אחד הקשרים שלנו ההגנה מצופפת ובצדדים יש קשר או מגן פנויים לגמרי להכנסת כדור רוחב (כמו שזניט עושים) ובמקום זה מחפשים מסירה מאוד קשה קדימה למרכז הרחבה. גם המשחק המהיר גורם להרבה איבודי כדור כבר באמצע המגרש, מטבע הדברים. בנוסף, כמו שנאמר, זה רוברטו לא שיחק קשר אחורי, אלא בצד וכך היה ואן בומל לבדו כמעט לעשות הגנה עם ההגנה וזה לא מספיק. בטח לא ברמות הגבהות.
    ג. קלינסמן נראה לי כאחד שלא ממש יודע איפה הוא נמצא וקצת בהלם. לא ראיתי אותו קם מהספסל ולו גם פעם אחת, לא ראיתי אותו מחלק הוראות ולו גם פעם אחת והוא גם נראה קצת בהלם כמו שאמרתי. עד לדקה ה - 83 הוא לא שינה את השיטה והמשיך עם הקשר האחורי הבודד, דבר שראינו שלפחות אתמול לא הספיק. לא בושה לעבור לשחק עם שני קשרים אחוריים כשאתה ביתרון ולהפסיק לחפש את המסירות פנימה כל הזמן, כדי להחזיק יותר בכדור. כי, קודם כל כשהכדור אצלך אתה לא יכול לספוג ושנית כשאתה משחק יותר לאט שולט יותר בכדור זה גורם ליריב לרדוף אחריך, לרווח את המשחק ולעשות את ההגנה שלו פחות צפופה. לפעמים (למעשה, הרבה פעמים) דווקא משחק כזה מאפשר לך להבקיע עוד גולים ולהגיע לעוד הרבה מצבים. אז נכון שאתמול כמעט לא היו מחליפים רציניים (רק שוויני ואוטל והשאר הם מקבוצת החובבים או הנוער) ובכל זאת הייתי מצפה לראות שינוי בסגנון עוד קודם לכן.

    אולי הדבר דורש עוד עבודה/אימונים/פרקטיקה תוך כדי משחק ואז זה יעבוד מצויין. עם זאת, אני לא בטוח שזו הדרך להצליח באירופה, אפילו לא בליגה. בואו נחכה ונראה.
    ועוד שני דברים - רנזינג היה בסדר גמור ואפילו יותר ועדיין אני חושב ששוויני עדיף על אלטינטופ.
     
  14. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א-ספגנו וזה בעיקר בגלל "המהירות" ו"הזריזות" של ואן בויטן שמעולם לא היה ולא יהיה ספידי גונזאלס תוסיף חוסר עירנות של רנסינג ו-2 טעויות פטאליות של לל...

    ב-כמה שאתה צודק אני חושב שבסטטיסטיקה שברנו שיא איבודים בבאיירן.

    ג-קלינסי הגיע בתור מאמן פוטנציאלי אדיר ואהוב הקהל משום מה הוא מטפס על עץ שלפחות אוהדים לא תמיד אוהבים ואם לא יהיו תוצאות זה ייתנקם בו ביג טיימ.
     
  15. צחי לייבמן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/07
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי אמורה להיות חולית ההגנה של באיירן? והאם ברנו יהיה שחקן הרכב?