בחירות 2015: פעם רביעית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/12/14.

?

למי תצביע/במי תתמוך בבחירות הקרובות?

  1. הליכוד

    10 הצבעות
    15.9%
  2. יש עתיד

    3 הצבעות
    4.8%
  3. המחנה הציוני

    14 הצבעות
    22.2%
  4. הבית היהודי

    9 הצבעות
    14.3%
  5. ישראל ביתנו

    1 הצבעות
    1.6%
  6. ש"ס

    1 הצבעות
    1.6%
  7. יהדות התורה

    0 הצבעות
    0.0%
  8. כולנו-מפלגתו של משה כחלון

    5 הצבעות
    7.9%
  9. מרצ

    12 הצבעות
    19.0%
  10. אחר

    8 הצבעות
    12.7%
  1. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    הרצוג היה צריך להעיד בחקירה ושמר על זכות השתיקה. הוא טוען כיום שזו הייתה טעות ויכל לספר מה ראה ומתחרט שלא עשה זאת. מה עם ביבי ששתק בחקירות רבות? מה עמדתו היום בנושא?
     
  2. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    בית המשפט העליון יכול לפסול רק מה שהמחוקקים חוקקו וכבר קיים בחוק. הליכוד הוביל מהלך של פסילת כ"ך והעביר אותו בחוק יסוד מחשש שיקחו להם קולות. התפקיד של בית המשפט הוא לדאוג שהחוק יבוצע וגם את זה הם לא עושים בכזו הצטיינות כי בן ארי ומרזל בתחפושת אחרת ממשיכים לרוץ לכנסת.

    לגבי המפלגות הערביות כבר עניתי לדניס. כל מי שלגופו יוכח כעבריין, צריך להענש. במצע של המפלגות הערביות אין קייס שיכול לפסול אותן בחוק, לכן אין הרבה מה לעשות.

    אני משתמש במנוחים הומוריסטים מההיסטוריה בפנייה שלי לבית היהודי בהומור, אבל ממך הגזענות לא יוצאת בצחוק ממה שהספקתי לראות... יחי ההבדל. אם תקרא למרצ הקומוניסטים או הסטליניסטים אני גם אצחק :)

    ארוחת צהריים, בתאבון, נדבר אחרי שכל האוכל ירד :)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/15
  3. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    הליכוד מתנהל בטמטום זה לא חדש. בית המשפט העליון פסל את הדחתה, אחרי שהכנסת פסלה אותה, בדיוק כמו במקרה כהנא. אלא שכאן בית המשפט התערב לטובתה להבדיל ממקרה כהנא... אז לא רק שאתה צבוע אתה גם מסלף עובדות?

    תעמוד מאחורי המילה שלך, אתה לא משווה את הבית היהודי בלי שום הומר למפלגה הנאצית.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    להשוות את הבית היהודי למפלגה הנאצית בהומור? חשבתי שכבר שמעתי הכל.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    לא. פשוט לא היה שום דלק מעולם והעלילו עליו משהו כדי שלא יפריע להם. כמו עשרות מעצרים בתקופת הגירוש שחלק מהסיפורים אני מכיר אישית. אתה מן הסתם לא היית קשור בכלל למאבק נגד הגירוש, אין לך מושג איך הדברים נראו בשטח, ובכל זאת אתה מרגיש חופשי לקבוע על פי מעצר אחד שאתה יודע בדיוק איך הכל היה.

    אתה יודע מה הדרך הכי פשוטה לראות אם מישהו בא להתדיין איתך או בא סתם לקנטר?
    לראות איך הוא מציג את הדעה השנייה.
    אתה מתווכח איתי כאילו אני מסכים שהיו לו 700 ליטר דלק והמחלוקת בינינו היא האם כדאי לשרוף תשתיות או לא, למרות שאמרתי וחזרתי ואמרתי לך - וגם סמוטריץ' אמר לך - שאף אחד לא טען שזה מעשה טוב. כל הויכוח הוא האם המעשה קרה או לא. אבל אתה תמשיך להתווכח עם הדמות שהמצאת כאילו אני בעד לשרוף את כל גוש דן כמחאה על ההתנתקות. בהצלחה לך. מיציתי את הויכוחים איתך.
    שבת שלום.
     
  6. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    מילא להעתיק, אבל לפחות תתן קרדיט.
    ‏החברים של ג'ורג'‏ שיתף/שיתפה את ה‏תמונה‏... - החברים של ג'ורג' | פייסבוק
     
  7. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    "שתק בחקירות רבות" - אתה יכול בבקשה לתת מקור לזה? עד כמה שידוע לי, נתניהו מעולם לא שמר על זכות השתיקה בחקירה, בטח לא "פעמים רבות". מעניין אותי לדעת אם זה באמת קרה או שזו השטות היומית של קאנטונה.

    האם אתה יודע על פי איזה חוק פסלו את "כך", ומסוגל להסביר לי מדוע בל"ד לא אמורה להיפסל על פי אותו החוק בדיוק?
    אם צריך לפסול את "עוצמה יהודית", אז לכל הפחות בל"ד צריכה להיפסל, אם לא גם חד"ש ורע"ם-תע"ל.
    אני נגד פסילת "כך" ונגד פסילת בל"ד (אם כי חנין זועבי עצמה צריכה להיפסל מהתמודדות בכנסת כי היא השתתפה באירוע טרור נגד ישראל). אתה בעד פסילת מפלגה כי היא אינה מוצאת חן בעיניך.

    ועכשיו מסתבר שאתה משווה את הבית היהודי בהומור למפלגה הנאצית אז זה בסדר (מה עם ההשוואה ל"כך"? בבירור היא לא היתה בהומור). מביך, כל כך מביך.

    לגבי הלינק של פלקאט, שמצא את תוכן ההודעה המועתקת של קאנטונה - זה דף פייסבוק שבעבר הביע תמיכה בפעילות למען חרם על ישראל.
    קאנטונה, שמטיף לציונות ועל כך שמפלגות הליכוד והבית היהודי הן הסכנה לציונות, בינתיים מביא ציטוטים לדיון של "סאלאם עכשיו", מועמדת ברשימת הבית היהודי עם מימון מהקרן החדשה ועכשיו גם הדף הזה.
    זו ציונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/15
  8. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    למה ההקלות? הוא עורך דין לעזאזל - ולא סתם אלא אחד המגיע מאוכלוסיה של עורכי דין. ועכשיו הוא נזכר שזו היתה עאלק טעות.
    אופסי, לא ממש ידעתי מה אני עושה בזמנו וביצעתי טעות, אחחחחח איזה פוקס יצא לי... אני מזה מצטער. איך שאני מתחרט שלא הפעלתי שיקול דעת טוב יותר, פשוט לא היה לי את הידע או עם מי להתייעץ בנושא.
     
  9. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    כן אני יודע שזה נשמע רע כי הם מציגים לך את זה רע, אבל אני בסך הכל מכנה את המפלגה הדתית 'מפלגת בית הגזע העליון' ותראה כבר איך ניסו לרגום אותי :)
    כשאחרים כאן מפנים לכל איש שמאל קומוניסט או קומוניסטים (תמצא אפילו בעשרת העמודים האחרונים מלא מחרא הזה), זה נעלם להם מהעין והם לא באים לאותו אחד שעשה את זה ואומרים לו שלא ישווה את מרצ לסטליניסטים.
     
  10. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    כ"ך מוכרת גם בעולם כארגון טרור אגב, ולא רק בגלל מצע גזעני אלא גם בגלל פעלות אלימה שמיוחסת ישירות אליהם. ואני אחזור שוב לקשיי ההבנה שבנינו: אם ימצאו את בל"ד אשמה בטרור ישירות או דברי גזענות במצע שלה, אז היא צריכה להפסל. אם ימצאו שזועבי מעבירה מידע לאוייב, היא צריכה גם להפסל וגם לשבת בכלא. תאמין לי שמחפשים אותם בנרות אבל עד שלא מוצאים קייס חוקי לפסול אותם, אז גם שמיניות באוויר לא יעזרו. גם לי המפלגות הערביות לא פעם עושת רע על הנשמה, נאמרים שם דברים קשים שאני מאוד לא אוהב לשמוע, ואני בטוח שנבחנו אם הן עברה על החוק, אבל אתה לא באמת שואל מה ההבדל בינם לבין כ"ך, נכון?

    וכן, אני אמשיך לכנות אותם בית הגזע העליון כמו שבנוס ימשיך לכנות אחרים קומוניסטים. תחייה עם זה.

    לגבי הלינק זה גם נכון ואם אני לא טועה גם העלתי את הקישור אבל הוא לא עלה, אז כן, לא מכיר את האיש שרשם מה שרשם אבל הוא צודק. יש אנשים מכל הקשת הפולטית שאני מסכים איתם לגבי דברים מסויימים ולא שופט רק לפי הרקע (במקרה זה אפילו לא הכרתי את הרקע של הבחור וזה לא שינה שהוא צודק במה שאמר).
     
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    אני מניח שפיספסת בתום לב את השאלה שלי לגבי השתיקות של נתניהו "בחקירות רבות". אני אפנה אותך אליה שוב:

    1. "בעולם"? היכן "כך" מוכרת כארגון טרור מלבד בישראל?
    2. גם אם נגיד וזה נכון (אני מניח שאתה גם תפספס בתום לב את השאלה הזו), מה אכפת לי? חמאס יצא מרשימת ארגוני הטרור של האיחוד האירופי וגם חיזבאללה, אם אני לא טועה, לא מוגדר ככזה שם. האם מדובר בארגוני טרור לדעתך? בישראל המטורפים שאתה תומך בהם רוצים להכריז על ילדים עם בקבוק ספריי כטרוריסטים בזמן שאבו מאזן, שמשלם כסף למשפחות של מחבלים ומקים אנדרטאות על שמם, הוא פרטנר מתון ולגיטימי שאנשי שמאל עולים אליו לרגל כדי להתחנף אליו. מה אכפת לי מהגדרה של אנשים חסרי מוסר ומטורפים?
    3. "פעילות אלימה שמיוחסת ישירות אליהם" - אני אשמח, שוב, אם פעם אחת סוף סוף תבסס את דבריך. איזו פעילות אלימה? הטבח של הרוצח גולדשטיין נחקר ולא נמצא שום קשר בין הטבח לפעילות הארגון. אם פעיל "כך" התנהג בצורה אלימה ואתה מכך מחליט שהמפלגה צריכה להיפסל, האם בל"ד לא צריכה להיפסל כי חנין זועבי היתה על משט של טרוריסטים שהתכוון לפלוש לשטחי ישראל ולהרוג בחיילי צה"ל? אה, שכחתי, אתה "ציוני" ובגלל זה אתה ממשיך להשוות יהודים לנאצים, לצטט אנטישמים שונאי ישראל ולהתעלם מאלימות של ערבים. "ציוני" כמו "המחנה הציוני".
    4. מעבר לכך שבל"ד היא מפלגה גזענית (פשוט אצל אנשים כמוך גזענות כנגד יהודים לא נחשבת לגזענות בכלל), היא שוללת את ישראל כמדינה יהודית ואפשר בהחלט למצוא מספיק התבטאויות שגם יספקו את הסעיף "תמיכה במאבק מזוין, של מדינת אויב או של ארגון טרור, נגד מדינת ישראל.", בהתחשב בכך שיו"ר המפלגה בעבר בשארה נחשד בריגול כנגד ישראל וברח לקטאר שהיא מדינת אויב... לכן על פי אותו החוק שאתה רוצה לפסול את "עוצמה יהודית", בל"ד צריכה להיפסל. אבל אין לי שום ספק שאת החוק בכלל לא קראת.

    אני בהחלט שואל אותך את זה. תענה.

    אז על פי הסטנדרטים שלך מהעמוד הקודם, אתה גזען, ולא ברור איך אתה חי עם עצמך. וצבוע בנוסף להכל.
     
    Maccabi Diamond ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  12. Super Mario Member

    הצטרף ב:
    ‏6/12/14
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    36
    מעניין אותי למה האנשים פה שכל הזמן מזכירים את השתיקה של הרצוג בפרשת העמותות לא מזכירים באותה תדירות את העובדה שהמשטרה המליצה להעמיד לדין את נתניהו בפרשת בר און-חברון.
    פרשת בר-און חברון – ויקיפדיה
    אז אם הרצוג פסול להיות ראש ממשלה בגלל השתיקה בחקירה, אז נתניהו אמור להיות פסול על אחת כמה וכמה.
     
    gilad16 ו-Eric Cantona אוהבים את זה.
  13. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    היו בזמנו חוקרים ושוטרים שהדליפו, צריך לחפור ולחפש את זה. הרי הכל מודלף מחדרי חקירות, גם הדברים של בוז'י. שום דבר לא אמור לצאת סתם כך החוצה.

    1. לגבי כ"ך, אז אל תסתבך ותפתח ויקיפידיה. הם נתנים קישור ומקור לכל דבר שנרשם שם: "הוכרזה התנועה על ידי ממשלת ישראל כארגון טרור, והיא כלולה גם ברשימת ארגוני הטרור של ארצות הברית, האיחוד האירופי, קנדה ומדינות נוספות."

    2. אין ספק שאותו גוף באיחוד שהוציא את חמאס מרשימת אגורני הטרור הם בני זונות מתחסדים, אבל להגנתם (ואני לא אוהב להיות להגנתם) יש לומר שזה היה עניין מורכב והם יחזרו לאותה רשימה. סתם מצאת עוד סיבה לחזור לספר לנו על אבו מאזן? אתה כאן רק כדי כך הזמן לפרוק את אותם אמוציות שמצטברות לך במהלך השבוע עם אותם משפטים על אבו מאזן גם שהוא לא קשור לכלום עכשיו? מאחל גם לך בריאות :)

    3. לגבי אלימות, אז תחזור שוב לויקיפדיה: "בשנת 1994 ערך ברוך גולדשטיין את טבח מערת המכפלה. ועדת שמגר שחקרה את האירוע קבעה כי לא הוכח שגולדשטיין פעל במסגרת התנועה, אך מכיוון שהוא נבחר מטעמה למועצת קריית ארבע, והופיע ברשימתה לבחירות לכנסת, בטרם נפסלה המפלגה מלהתמודד, הוכרזו תנועות כך וכהנא חי כארגוני טרור (על פי פקודת מניעת טרור), והוצאו אל מחוץ לחוק‏‏‏[4].
    תנועת כך תמכה במדיניות של פעולות נקם אלימות כנגד ערבים והעניקה סיוע לאנשים שהורשעו בפגיעה בערבים. "הוועד לביטחון הכבישים", בהנהגת ברוך מרזל, שמואל בן ישי ואחר כך טירן פולק, הוגדר על ידי אהוד שפרינצק כ"זרוע המבצעית של התנועה". הארגון ערך פעולות נקם בשכונות ערביות בעקבות זריקת אבנים על רכבי יהודים, ובהן הצתת בתים וניקוב צמיגי מכוניות‏[5].

    בנובמבר 1992, ביום השנה לרציחתו של מאיר כהנא, ארבעה קטינים מפעילי התנועה התארגנו במסגרת "סיירת נקמה", ובפעולה בשוק הקצבים בעיר העתיקה של ירושלים רצחו שני ערבים ופצעו שבעה באמצעותרימון יד[4]. מבצעי הפיגוע שנתפסו כעבור שמונה חודשים הורשעו ברצח. מנהיג החבורה נדון ל-15 שנות מאסר, שני חבריו נידונו לעשר שנות מאסר, וחבר רביעי שהחליט לא להשתתף בפועל בפיגוע נדון לחמש שנות מאסר. לאחר מספר שנים עונשיהם קוצרו על ידי הנשיא עזר ויצמן, במקביל לשחרורו של השיח' אחמד יאסין. "

    5. כמו שאתה לא משפטן גם אני לא משפטן ולא קראתי עשרות ספרי חוק, אבל אם ימצאו איזשהי מפלגה בישראלי עוברת על חוק אז אני מהראשונים לתמוך כשיוציאו אותה מהחוק. בשארה קיבל את שלו אבל מעשיו הוכחו כאינדבידואלים ולא מפלגתיים. לגבי כל השאר תצטרך לבדוק את החוק בעצמך ולהוכיח שאלו עבירות על החוק.

    6. אני לא גזען, מפלגה שמאמינה שהדם היהודי שלהם יקר יותר מדם של אחרים היא מפלגה גזענית ולכן הם ימשיכו לקבל ממני מחמאות. אתה יכול לייחס את המחמאות גם אליך, כי גם אתה הפעם הולך לחטוא ולהצביע עבור דתיים לאומנים חשוכים. כל הכבוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/15
  14. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    קודם כל, תודה, ולא בציניות, שסוף סוף בסעיף 1 ענית לשאלה כמו שצריך ונתת מקור. פיספסתי את זה בערך של "כך".

    לגבי נתניהו, לא מצאתי אפילו הדלפות, בטח לא על "פעמים רבות". בנושא הזה נראה שזו עוד המצאה שלך כמו המצאות קודמות בדיון הזה.

    2. עד 2013 חיזבאללה לא הוכר כארגון טרור, חמאס ירד מהרשימה ואולי יחזור בעתיד - איך זה "עניין מורכב" לעומת "כך"? אין מה להשוות בכלל בין היסטורית הטרור של חמאס וחיזבאללה לזו של "כך". לכן ההגדרות של המתחסדים העלובים האלה לא מעניינות אותי.

    3. מעבר לכך שכל הפעולות המתוארות היו ע"י פעילים של כך ולא של המפלגה עצמה (כלומר אם אני מצביע לבית היהודי, ואני מחר בוחר לבצע פשע, אין לבית היהודי שום קשר לזה), אני שוב שואל - מה ההבדל בינם לבין מפלגה כמו בל"ד שבה חברת כנסת נמצאת על משט של טרוריסטים נגד ישראל, או יו"ר המפלגה נחשד כמרגל ובורח למדינת אויב? או חד"ש ורע"ם-תע"ל שח"כים שלהם היו הולכים למדינות אויב לבקר את אסד וקדאפי?

    5. (דילגת על 4) - אההה, אז במקרה של בשארה זה אינדיבידואלי ולא מפלגתי. כמה צפוי. אני לא צריך להוכיח עבירות על החוק כי אני לא בעד לפסול אף אחת מהמפלגות, זה אתה בצביעותך הרבה רוצה לפסול רק את המפלגות העוברות על החוק, אם הן לא מוצאות חן בעיניך (אם הן מפלגות ערביות ששוללות את ישראל כמדינה יהודית, עם יו"ר הנחשד בריגול, ח"כית שהשתתפה במתקפת טרור נגד ישראל וחיילי צה"ל ומגע עם מנהיגים במדינות אויב - אז מבחינת "ציוני" כמוך זה בסדר).

    6. אתה כתבת לבנוס על השוואה בין חד"ש לדאעש, שהוא גזען ושאלת איך הוא חי עם עצמו. אתה עושה בדיוק את אותו הדבר עם הבית היהודי ו"כך", ואז אומר שאתה לא גזען. אני השתמשתי בסטנדרטים שאתה הצבת. כבר הפרכנו את השטויות שלך על "דתיים לאומנים חשוכים".
     
  15. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    2. אני גם לא מבין למה אנחנו מתעקבים על מתחסדים, הם באמת לא מעניינים, אבל קנדה וארה"ב הם לא מתחסדים ותומכי ישראל מוצהרים, סובייקטיבים בטירוף והם גם בין אלו שמכירים רשמית בכ"ך כארגון טרור. אם האיחוד לא יחזירו את חמאס לרשימת אירגון הטרור אז הם בני זונות מתחסדים, אבל אין לי מושג מה אתה רוצה ממני. ארגון טרור מוכר, נקודה סוף.

    3. רגע, מה זאת אומרת שהפועולות היו עליד פעילים של כ"ך ולא עלידי המפלגה עצמה? איך התחילה חמאס אתה חושב? הכל התחיל מהשטח ולפי אידיאולוגיה. אם לא היינו נלחמים בכ"ך ועוצרים אותם מלגדול, אז היום היה כאן גוף עם מנגנונים שגם היה שולח מלמעלה לעשות מעשים כאלו. השאלה אם בל"ד שלחו את זועבי או שהיא עשתה זאת על דעת עצמה. אם יוכח שזה היה אקט מפלגתי, אז אפשר לזיין להם ת'צורה. כל עוד לא כך הוא המצב, צרך לזיין רק לה את הצורה.עונשים בחוק הם לא קולקטיבים. תצטרף את זה כתשובה גם לסעיף 5. אם שלילת המדינה שלנו כמדינה יהודית זו עבירה על החוק, אז הם צריכים להענש לפי הכתוב בחוק. הבעיה שגם כמה חילונים לא רוצים להכיר בישראל כמדינה יהודית, זה יותר מורכב, גם אני לא מכיר את החוק. אשמח אם תלמד את החוק ותספר כאן לכולם איפה הקו האדום ולא בציניות, אשמח לדעת. כך או כך לא יודע למה אתה מפנה אלי את זה ואיך זה קשור אלי... אני רוצה שהמדינה תפעל כחוק. לדעתך המדינה לא פעלה כחוק? תאשים את המדינה.

    6. אצל בנוס זו לא רק ההשוואה בין חד"ש לדאעש אלא הרבה דברים גזעניים שהצטברו כאן בדיונים, לכן לא מפתיע אותי שהוא שולף בכזו מהירות מפלגה חוקית במדינה דמוקרטית ואירגון רוצחים המוניים במשפט אחד. אני לא אמרתי שהמפלגה הדתית לאומנית היא נאצית, אלא אני מכנה אותה מפלגת הגזע העליון כי זה מה שהם באמת חושבים שהם. אל תשאל אותי, לך לאנשים דתיים ותשאל אותם בעצמך אם ערכו של יהודי זהה לזה של אדם אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/15