בית ה'-קוסטה ריקה, גרמניה, יפן וספרד

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2022' פורסם ע"י alexshw, ‏19/11/22.

  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,982
    לייקים שהתקבלו:
    4,639
    מעריך את התגובה המפורטת והעמוקה, וגם מסכים עם רובה. העניין הוא שלדעתי איך שאנחנו חווים את כל מה שציינת היא אחרת לגמרי. גרמניה לא עפה בגלל כישלון חד משמעי של מאמן או משהו כזה, והיא יכלה גם לעלות עם כל הדברים שציינת, ואולי אפילו להגיע רחוק בטורניר עם אותה גישה של פליק.

    אולי הוא היה יכול לעשות דברים אחרת, אבל יש גבול עד לאן לוקחים את העניין הזה כדי לקבוע דעות לגבי המאמן, כי שוב, מספיק עוד גול מול יפן במחצית הראשונה, פחות גול של יפן מול ספרד, או יותר שאננות של ספרד מול קוסטה ריקה כדי שגרמניה היא זו שתהיה בשמינית הגמר ואז הדברים היו נראים אחרת.
    ציינת את העניין של ה-'9', וזה בדיוק עוד סיבה למה האחריות יורדת מפליק, כי בסוף הוא מוגבל בכלים שיש לו.

    יש דברים שהוא היה יכול לשנות שאולי היו משפיעים על התוצאה הסופית, ואולי הגישה שלו הייתה מגבילה אותו בנוקאאוט. כבר לא נדע.
    בסה"כ המגמה של גרמניה תחתיו חיובית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/22
    Clichy ו-VAR אוהבים את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,075
    לייקים שהתקבלו:
    26,234
    מין:
    זכר
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    זה למשל מאתמול, עוד קשקוש מבית היוצר של הפייסבוק של בארסה מאניה:

    אף עיתונאי או אוהד נבחרת ספרד לא שמח שהנבחרת עפה הביתה כל כך מוקדם אחרי טורניר מביש כזה, הם אמיתיים? ספרד הייתה צריכה ויכולה להגיע יותר רחוק משמינית הגמר ולעוף נגד מרוקו. אם אין סגל לזכייה בטורניר אז אין מה לנתח ואין מה לדון? איפה היושרה המקצועית שלהם עם כל הטעויות שלואיס אנריקה ביצע? הזחיחות שלו? בשעתו כשמונה כלל לא הייתה לי בעיה ואני חושב שהוא מאמן טוב. אבל שיפסיקו לגנוב דעת עם "חצי גמר יורו" וכן הלאה כשניצחנו משחק אחד ב-90 דקות.

    טוב שלואיס אנריקה הלך, שני קמפיינים זה מספיק. הייתה מגיע לו עוד הזדמנות ובכלל הזדמנות אמיתית אחרי הטרגדייה עם ביתו ז"ל. בתקשורת כתבו משהו והזכירו את איניאקי סאנס שהוקפץ גם הוא מנבחרת צעירה וביורו 2004 הנבחרת הייתה גם כן חרבנא, עם ז'ולן לופטגי זה כנראה היה מצליח יותר. חיכיתי לראות את מרסליניו מקבל את הקרדיט אבל אני עומד מאחורי לואיס דה לה פואנטה שהיה המועמד המוביל מלכתחילה כפי שנכתב. ברגעים הקריטיים לואיס אנריקה לא היה כפי שהיה כשחקן או כפי שניסה לשדר - הוא לא היה אמיץ והנבחרת קפאה. הוא רצה בהצלחת הנבחרת אני משוכנע. מקווה שהמאמן הבא לא יהיה מקובע ושיגדל פה דור יותר טוב של שחקנים.
     
  4. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    1,246
    מין:
    זכר
    אתה בויכוח עם אתר שאף אחד מאיתנו לא קורא. זה נראה די מגוחך.
     
    VAR ו-Sturridge אוהבים את זה.
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,982
    לייקים שהתקבלו:
    4,639
    אני די בטוח שראיתי כמה דיווחים בתקשורת על אנטי במדריד כלפי הנבחרת בגלל לואיס אנריקה. כולל פרשן שאמר בשידור שהוא מקווה שמרוקו יעלו.
     
  6. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,156
    לייקים שהתקבלו:
    690
    בתקשורת ביקרו את לואיס אנריקה כראוי. אבל כששואלים אוהד ריאל את דעתו, ישר עולים השמות של נאצ'ו וסרחיו ראמוס לעומת אריק גרסיה (שבכלל לא שיחק).

    התקשורת במדריד מבקרת מפוזיציה, אי אפשר להתכחש לזה. זה לא אומר שהוא לא ראוי לביקורת ולא אומר שכל טעות שעשתה קשורה לקבוצות איתן הוא מזוהה או לא מזוהה.

    בסוף כשמסתכלים על השחקנים הספרדים שיש לריאל מדריד, זה פשוט לא מספיק טוב, וסרחיו ראמוס אולי היה יכול להיות בלם מחליף ולואיס אנריקה לא נתן לו מספיק כבוד. אבל אם מחפשים ביקורת יש הרבה נקודות אחרות שחשוב להתייחס אליהן יותר מאשר התנכלות או לא התנכלות לשחקני ריאל.

    בסוף סגנון המשחק המיושן שלו הותיר בחוץ הרבה שחקנים שגדלו על סגנון שהשתדרג בנבחרות הצעירות וחבל.
     
    DRORIKO ו-alexshw אוהבים את זה.
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    @סמואל אטו בסך הכל אני מסכים עם רוח הדברים ועם הסיפא שלך, אני כן חושב שתחת פליק הנבחרת תפסה בגדול כיוון חיובי ומגיע לו עוד קמפיין.
    לדעתי, רצף הטעויות שביצע בשלב הבתים היה קצת יותר מדי עבור מאמן נבחרת בסדר גודל כזה, וכנראה שכבר בטורניר הבא הוא יצטרך להיות הרבה יותר חד כדי להימנע ממצבים כאלה (יש סבירות גבוהה שגם ביורו גרמניה תקבל בית טריקי, בגלל ההישגים הרעים שלה בשנים האחרונות שבאים לידי ביטוי בדירוג הנמוך).
    יש לפליק זמן ללמוד ולתקן את הליקויים, אבל זה חלק מהותי מאוד מעבודה של מאמן נבחרת וחובת ההוכחה היא עליו. בסוף יש גבול כמה אפשר לתת קרדיט למאמן של מעצמת כדורגל בלי תוצאות ראויות.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  8. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,615
    לייקים שהתקבלו:
    4,027
    גרמניה מארחת את יורו 2024, לדעתי היא אוטומטית דרג א'.
    החלטה טובה להשאיר את פליק, אין איזה מישהו מרגש בחוץ והוא הראה מספיק כדי לתת לו צ'אנס נוסף (צריך לזכור שכמאמן הוא די חסר ניסיון בסה"כ).
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.