בית ו'-בלגיה, קנדה, קרואטיה ומרוקו

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2022' פורסם ע"י alexshw, ‏19/11/22.

  1. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,615
    לייקים שהתקבלו:
    4,027
    נתון מהסוג שאלכס יאהב - גם במונדיאל הקודם המשחק על 3-4 היה בין 2 קבוצות מהבית של בלגיה. בפעם הקודמת, זוכת הבית בלגיה ניצחה ומי שהדיחה אותה גם זכתה בטורניר.
    במקרה שלנו, זוכת הבית היתה מרוקו.

    Sent from my LE2113 using Tapatalk
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1671300036338.Xxx

    לוקה מודריץ' סיים עם נבחרת קרואטיה במקום השלישי במונדיאל
    | הנבחרת, שגברה 1:2 על מרוקו, עוד הפתעה, במשחק עם לחץ גבוה, שחזרה את ההישג שלה מ-1998 וכמובן שנכנעה שלב אחד קודם ל-2018. קרואטיה הודחה אחרי הפסד 3:0 לארגנטינה בחצי הגמר. זה היה משחקו ה-19 והאחרון של מודריץ' במסגרת המונדיאל והוא ללא ספק ראוי להיכלל בנבחרת המצטיינים. הטורניר הזה? הרזומה שלו מרשים. 90 דקות נגד מרוקו בשלב הבתים וגם היום, 90 דקות נגד בלגיה, 120 דקות מלאות נגד ברזיל ו-99 דקות נגד יפן. נגד קנדה היו לו 86 דקות ו-81 נגד ארגנטינה במשחק הכואב יותר. הוא כבש שני שערים במסגרת הגביע העולמי - ב-2018 נגד ניגריה ונגד ארגנטינה ורשם בישול. כמובן שלוקה היה אחראי גם על אחד הרגעים היפים בטורניר כשמיד לאחר שברזיל הודחה בפנדלים הוא רץ לנחם את חברו הטוב רודריגו שמירר בבכי אחרי שהחמיץ. הנה גלריית תמונות מהיום: תראו איך גדוד צלמים שלם 'מסתער' עליו| בתמונה באמצע למעלה הוא גם משחק עם הבן של החבר הטוב מתיאו קובאצ'יץ'| בצד שמאל למטה - חיבוק עם האבא היקר שבא לצפות בו| ישנה גם תמונה משפחתית כמובן. "עדיין לא סיימת ואנחנו כבר מתגעגעים אלייך, אגדה", נכתב במארקה בתחושה שמבטאת את הלך הרוח של הרחוב הספורטיבי. אגדה.

    "כן, זה אולי המשחק האחרון שלי במונדיאל, אבל אני לא יכול להגיד כלום. כמובן, אני מאוד מרוצה מכל מה שהשגתי בקרואטיה. לזכות בשתי מדליות זה מאוד חשוב, החלום שלי היה לזכות הגביע, זה לא קרה, אבל אני מאוד שמח, אישרנו שלקרואטיה יש נבחרת נהדרת, עם עתיד טוב מאוד לפנינו ואנחנו חייבים להמשיך. בעתיד נראה מה יקרה. אני רוצה להמשיך עד ליגת אומות ואז נראה מה יקרה". מודריץ', במונדיאל הרביעי שלו, נתן חשיבות למה שהשיגה קרואטיה לאחר שהייתה הסגנית ברוסיה ב-2018. "כן, אפשר היה לראות על המגרש איך חגגנו. זה באמת אומר הרבה, זכייה בשתי מדליות ב-2018. שני גביעי עולם זה משהו מאוד חשוב ומאוד גדול עבור קרואטיה. אי אפשר יותר לדבר על קרואטיה כעל נבחרת שעושה משהו כל 20 שנה אלא על נבחרת בולטת. אני חושב שעם המונדיאל הקודם ועם זה שמנו את קרואטיה על מפת הנבחרות הגדולות ואנחנו מאוד שמחים. לצערי, להיות בגמר, זה לא היה אפשרי, אבל נסענו הביתה כמנצחים, וזה גם מאוד חשוב".