בית"ר ירושלים 2016/2017 - מסיימים שוב במקום השלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    אל תשווה בין מאמן כושר (עזורי) למאמן כדורגל (רן בן שמעון). הם בכלל לא באותו תחום. אולי אם היו לכם מאמנים כמו עזורי וקלינגר הייתם מבינים באמת מה זה מאמן חלש.

    ושוב, לא קובע שבן שמעון הוא הצלחה בבית"ר, פשוט מרגיש לי שהוא גם לא כישלון ושאין סיבה שמאז מחזור 10 אוהדי בית"ר יעשו לו תמוות.

    דרך אגב, גם אוהדי בית"ר אשמים בכך שמדקה 60 רן בן שמעון מחפש רק לשמור על התוצאה בחילופים הגנתיים. עם לחץ כל כך גדול מהיציע ופרסומים כל שבוע שעומדים לפטר אותך, אתה תעשה הכל כדי להביא את הנקודות. אתה תעדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה, בטח כשההבדל בין 2-0 ל1-1 יכול להיות ההבדל בין פיטורים לאי פיטורים.

    ההרגשה שלי שאוהדי בית"ר רואים בבן שמעון כמתנשא מעליהם, שהם סימנו אותו כמאמן הגנתי, ובכך נגמר הסיפור. לא משנה איזה כדורגל בית"ר תשחק ואיזה תוצאות בן שמעון ישיג, ברגע שאוהדי בי"תר נתפסו על משהו הסיפור נגמר.

    נ.ב
    אני זוכר שאוהדי בית"ר התלונו במשחקים באירופה ובתחילת הליגה שבית"ר של רן בן שמעון לא מניעה כדור, לא שולטת במשחק, לא משחקת מסודר. ועכשיו התלונות הם שהיא מניעה כדור יותר מידי? רק מחזק את הטענה שלי שיש כאן משהו מעבר לכדורגל בחוסר האהבה לבן שמעון (כניראה אוהדי בית"ר לא התחברו לבן שמעון האדם עוד לפני שבכלל מדברים על חיבור לבן שמעון המאמן).
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,808
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    1. גם אצלנו עזורי אימן לבד, בצוותא עם קאנן ואוחנה ובכלל עשה קדנציה די ארוכה ככה שאנחנו בהחלט יודעים מה זה מאמן חלש, אל תשכח שנגזרו עלינו גם מאמנים כמו יובל נעים ואלי כהן החיפאי, שניים שלא הייתי נותן להם להיות מורי ספורט בבית ספר.

    2. בן שמעון כישלון, אמנם לא מבחינת התוצאות (שם הוא סביר מינוס) אבל כן מבחינת היכולת, כן מבחינת האווירה שהוא משרה ובעיקר כן מבחינת הסגנון משחק שלו, בית"ר ירושלים לא יכולה להתגונן 90 דקות מול פאקינג הפועל אשקלון.

    3. לחץ גדול מהיציעים? כאן הבעיה הגדולה שלך ושל רב"ש, שניכם לא מבינים שמה שמוביל ללחץ זה שיטת המשחק המביכה שלו ולא התוצאות, מה שמוביל ללחץ זה שהוא משקר במצח נחושה אחרי כל משחק במקום לבוא כמו גבר ולהגיד את מה שכל אוהד בית"ר רואה.
    ומי שלא מסוגל לעמוד בלחץ מול 2500 איש אז שיעבור "לאמן" באשקלון.

    4. אוהדי בית"ר התלוננו באירופה? להפך רק פרגנו לו ופרגנו לו ונתנו לו את כל הקרדיט.

    הדבר היחיד שבו אתה צודק זה בעניין החיבור של בן שמעון האדם והמאמן לאוהדי בית"ר, אי אפשר להתחבר למאמן הגנתי, גנב דעת, בהמתי וחסר יכולת ביחסי אנוש.

    נ. ב אני לא מחסידיו של הקהל שלנו מאז עונת הצ'צ'נים אבל באמת שאי אפשר לסבול את זה, הכדורגל שאנחנו מציגים שווה ברמתו לכדורגל שהצגנו עם יובל מוריניו, רק שלמוריניו היה סגל חלש יותר(ולכן גם התוצאות היו חלשות יותר).


    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/17
    EO11 אוהב/ת את זה.
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה שוכח איפה עזורי התחיל.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    אין ספק, להיות מאמן קבוצת הנוער, עוזר מאמן או מאמן זמני זה כמו להיות מאמן ראשי, לבנות את הקבוצה בקיץ ולהיות מתחילת הדרך הסמכות המקצועית בקבוצה...
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    1. בית"ר י"ם מנגנים את ההמנון במשחקים כחלק מהזהות של המועדון עוד משנות ה - 90.
    מי שמתעסק בנגינת ההמנון במשחקים שלהם סתם מחפש אותם בכוח בגלל ההתנהגות של הלה פמיליה.
    לא מבין מה הבעיה עם נגינת ההמנון הלאומי במשחקים.

    2. חן עזרא הוא חיזוק מצוין לקבוצה כמו בית"ר י"ם.
    מזגורי אני פחות מחזיק, למעט אותה עונה בהפועל רמת גן אני לא זוכר שהוא נתן עונה טובה.
     
    oFiRzZz ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,976
    לייקים שהתקבלו:
    14,658
    מין:
    זכר
    אז אתה רוצה להגיד לי שורד מגלה חוסר יציבות? זה מה זה מפתיע
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,976
    לייקים שהתקבלו:
    14,658
    מין:
    זכר
    אה ועוד משהו, להגיד שרב"ש הוא מאמן פחדני זה לא מבוסס בדיוק. הפועל תחתיו כבשה 72 שערים בעונה, רק 4 פחות ממכבי של סוזה. מדובר במאמן שפשוט מתאים את הסגנון של הקבוצה לכלים שיש לו, זה שהוא לא נגרר אחרי האוהדים צריך להאמר לזכותו,לא בגנותו.
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    יש לו סגנון מסויים והחומר הקבוצתי קובע איך זה יראה בפועל.
    בהפועל היה לו ורמוט, דמארי, עבדורחימי ואבוטבול בעונה טובה.
    בק״ש לעומת זאת היה לו גזל, נג׳ובו, רוצ׳ט ואבו חצירא.

    אני מאמין שנראה תחתיו בית״ר טובה יותר עם חלק התקפי טוב יותר, אבל אני גם מבין את אלה שנגדו כי האופי שלו כל-כך לא מתאים למועדון שהוא בית״ר. כל מה שהוא משדר זה בדיוק ההיפך ממה שמגדיר את בית״ר( ושלא יחשבו שנעים או לוזון כן מתאימים, ממש לא) ושם הבעיה.
     
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,808
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    עונה אחת שבה הקבוצה שלו כבשה כמות יפה של שערים לא אומרת כלום, לאורך כל הקריירה שלו הקבוצות שלו לא לקחו יותר מדי סיכונים בהתקפה, לזכותו או לא שייקח כל אחד לכיוון שלו - לבית"ר זה לא מתאים.

    ומה זה "נגרר אחרי האוהדים", קבוצה ש90 דקות יוצרת מצב אחד מול אשקלון, 90 דקות יוצרת מצב אחד נגד הפועל חיפה ומתקשה מאוד מאוד נגד הרכב שני של הפועל כפר סבא זה לא קשור לאוהדים בכלל, זה לא צריך לקרות, בטח לא בבית"ר.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    אני אסכם פה את נקודת המבט שלי לגבי רב"ש ואז אגמור להתדיין לגביו:
    נתחיל מההתחלה וזה המינוי של רב"ש מול אי המינוי של לוזון. בזמן שרוב אוהדי בית"ר, ובדיעבד הם צדקו, טענו שגיא לוזון יצליח אצלנו בגלל האופי, אני דווקא טענתי שרב"ש יכול מאוד להצליח בגלל האופי. חשבתי שמדובר במאמן שהוא אינטליגנט ומביא עימו קור רוח, ונכון להיום התברר לי שצדקתי רק בחלק הראשון של המשפט. בכל מקרה, רב"ש הגיע ועשה קמפיין אירופאי מוצלח שסחף מחמאות, וגם אלו שהתלוננו מדי פעם התלוננו על איכות הסגל ולא על צורת המשחק של בית"ר. אני חושב גם שבית"ר של אירופה הייתה שונה לחלוטין מבית"ר של הליגה מבחינת הגישה למשחק, אבל יש מצב גדול שזה היה עומר אצילי אחד שחשב כל הזמן קדימה ולא כל הקבוצה.

    בכל מקרה, לליגה רב"ש הגיע עם ציפיות מחד אבל עם המון תמיכה מאידך. יעיד על כך הניצחון הראשון העונה בליגה, 0-3 ביכולת סבירה נגד אשקלון, שאחריו הקהל חגג עם כל השחקנים וקרא במיוחד לבן שמעון גם לבוא ולהשתתף בחגיגות, ואת העונה לא פתחנו בסריית ניצחונות אלא 3 תוצאות תיקו וניצחון, אבל מה? הקהל תמך ברב"ש ובקבוצה כי ראינו קבוצה שכן רוצה להבקיע, שיש בה שמחת חיים ושבסה"כ עונה על הדרישות של הרוב. אז אם לסכם כאמור את המצב של רב"ש אחריי אירופה ותחילת העונה - בטוח מאוד במעמדו.

    ואז הגיע המשחק נגד הפועל חיפה. הפסדנו שבצדק אבל הובסנו שלא בצדק, עם שני גולים על הבאזר שהפכו את המשחק מהפסד מעצבן לתבוסה מביכה של ממש, ומאותו רגע הכל השתנה, גם מבחינת הקהל וגם מבחינת רב"ש. פה אני רוצה לעצור רגע וללכת אחורה בזמן, ל-4.10.04, יום שבו בית"ר הובסה 4-1 מול סכנין, שהובילה 4-0 במחצית. הקהל השתגע, היה טירוף על הקבוצה ואלו היו ימים שהקהל של בית"ר היה הרבה יותר קשור לקבוצה וקיצוני לגביה מאשר היום. מה שקרה באותו השבוע היה שאוהדים הגיעו לאימון, המלך יצא לדבר איתם במשך דקות ארוכות ובמשחק שאחריי, מול ב"ש בטדי, בית"ר ניצחה 1-4 כולל גול מטורף מהחצי של ברוכיאן הצעיר וזה היה תוצר של הבנה שרק תוצאה כזאת ויכולת שמראה את הרצון לנצח בצורה הכי משכנעת שיש יכולים להרגיע את האוהדים. האם זה פיצה על התבוסה? לא, אבל זה מאוד הרגיע את הרוחות והעונה המשיכה לאחת העונות היותר כיפיות ומרגשות שהיו לי עם בית"ר. מה קרה העונה? מעבר לכך שנוצר קרע בין האוהדים לרב"ש, וזה משהו ששני הצדדים אחראיים עליו, הקבוצה החלה לשחק באופן פחדני. כשעולים ליתרון, המחשבה הראשונה היא קודם כל "בואו נשמור על היתרון". עכשיו אם זה נגד קבוצות לא פראייריות אז אין בעיה, אבל מול כפ"ס? רעננה בטדי? הפועל חיפה שלשום? זה לא הולך ככה. גם נגד הפועל כפ"ס בגביע מתחילת המחצית השנייה ועד הפנדל של סאבו בית"ר פשוט העבירה את הזמן וזה היה מזעזע.

    ואם היה כדורגל פחדני אבל לפחות עם תביעת אצבע של מאמן, אז זה לא היה נסבל, אבל לפחות אפשר היה לתת קרדיט לבן שמעון. אממה? אין שום דבר במשחק של בית"ר. כדורגל גרוע מכל הבחינות, אין שום דבר חיובי להצביע עליו מעבר הבלחות של אינדיבידואלים כמו סאבו, ורד ושכטר, ופה כבר אי אפשר להתעלם מהמצב שהביא אותנו אליו המאמן.

    אז לא, אנחנו לא רוצים רביעיות ולא "מקום שלישי קל" כמו שנאמר כאן. אנחנו רוצים כדורגל שיכבד את המועדון שלנו, שבחיים לא דגל בכדורגל פחדני, ואנחנו רוצים כדורגל, פשוט. אנחנו רוצים קבוצה שאם היא שמה 1 והיא משחקת מול קבוצה שהיא לא פייבוריטית מולה, היא תחפש את השני ולא תחשוב רק על איך לשמור את היתרון. אנחנו רוצים קבוצה שמחה, והיום בית"ר היא קבוצה כבויה מאוד, והאחראי לכך הוא בן שמעון. היה לו מספיק זמן להבין שהוא חייב לשנות גישה, היה לו מספיק זמן להנחיל סוג של שיטה או משהו שיראה לעין, ואין כלום.
     
    yonatan, Abu George ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אז פתאום חוסר יציבות של שחקנים לא קשור למאמן? רק בחיפה זה ככה?
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,976
    לייקים שהתקבלו:
    14,658
    מין:
    זכר
    אז כמו שאמרתי לך כבר, אתם צריכים להפגין מול טביב שיחזיר את אלי אוחנה, ככה אנחנו הצופים ניפטר מזיבולי המח שלו, ואתם אוהדי בית"ר תרוויחו חזרה את "המלך". הוא יחזיר לכם את הכדורגל הכיפי והמהנה , לא כמו הרב"ש הזה עם הטקטיקה שמקטיקה שלו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/17
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,808
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מה אוחנה קשור אחי? מישהו אמר שהוא מאמן טוב או שרוצים אותו על הקווים? די עם התגובות הטיפשיות האלה, אם אין מה להגיב עדיף שלא להגיב.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,976
    לייקים שהתקבלו:
    14,658
    מין:
    זכר
    תקרא איך הוא מפאר אותו בפסקה השלישית
     
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,808
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    קראתי, הוא לא דיבר מילה על יכולות האימון של אוחנה אלא על ניהול הסיטואציה.

    אני זוכר את השיחה הזו בבית וגן כאילו היא הייתה אתמול.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.