גמר ליגת האלופות 2024: בורוסיה דורטמונד VS. ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏1/6/24.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    אפשר גם לקטול את סאנה שהוא לא מספיק סקורר לנצל את המצבים שהיו לו באליאנץ ארנה ולפתח את הקשקוש ששחקנים בקאליבר הזה אניווי יחמיצו מול השער רק בשם האג'נדה על DNA או כל חרטוט אחר. באסה? עם כל הסימפתיה לדורטמונד והעמידה הנרחצת שלה לצידנו עוד אין לי אליה שום רגש ובשישי בצהריים אין לי למה לנדוד עד לטבריה או כפר קאסם.
     
  2. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    7,133
    לייקים שהתקבלו:
    1,159
    יש עוד קבוצות ששמות הרבה כסף ולא עשו את זה, וגם קבוצות של ריאל עצמה נכשלו כל מיני פעמים, אז הסגל שכן מצליח מגיע לו מחמאות על זה
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    למרות שריאל ניצלו בנס מול סיטי והגיעו לפנדלים ולמרות שאולי נעזרו בשיפוט נגד לייפציג, אני כנראה עדיין מרגיש עם זה יותר בסדר מאשר האלופה הייתה מגיעה "מהצד הקל". האמת בשני המקרים זה לא המקרה של "הזוכה הקלאסית" שכנראה הייתי רוצה לראות אבל כבר התרגלנו לזה במפעל. סהכ עונה לא רעה בכלל באלופות ועדיין אמשיך לקוות שהמפעל יהפוך לליגה בעתיד הקרוב.
     
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    ריאל העונה הפסידה 2 משחקים בלבד. זה לא קרה מאז 1932. וזה גם בלי שוער ובלי בלמים. (טרזיץ' לא ידע שקרבחאל שיחק בלם העונה?)
    תנסו להסביר את הנתון הזה ולא רק את הזכיה בצ'מפיונס. ואני אהנה משני ההפסדים הבודדים האלה.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,075
    לייקים שהתקבלו:
    26,234
    מין:
    זכר
    עונה טובה מאוד ללונין. אז עם שוער.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אבל זו לא אג'נדה. הקבוצה הזו זכתה שש פעמים בליגת האלופות ב-11 שנה. אז כל זכייה תלך אחורה ותגיד שזה פוקס ותחת ושופטים? לא, כנראה יש משהו מאחורי זה. ואני בטוח שאתה יודע לספור, בעצם לא משוכנע במאה אחוז אבל מקווה בשבילך, הזכיות שלנו מאז הדסימה הן יותר מאשר הקבוצה שלך מאז היווסדה ועל אף שהיה לה את השחקן הטוב בהיסטוריה. מי ישמע לירוי סאנה החמיץ בשער ריק, כולה אחד על אחד. הוא היה בבצורת מאוקטובר עד למשחק נגדנו, תקופה לא טובה וזה קורה. אגב אני תמיד קוטל את סגנון המשחק שלנו, זה לא מספיק טוב, בעיקר מה שהיה נגד לייפציג. לך תשתה מים קרים, אפילו המועדון העלוב שלך בירך בטוויטר.
     
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    ככה זה שהקלאסה מתפרצת. בין הפותרים שיצטטו אותי בהתייחסות לשופט או באובססיה החולנית של האיש בלפמפם את "המועדון העלוב שלך" לדיון יזכה בשובר לספר. מעשית, גם אתמול הייתם הקבוצה הפחות טובה על הדשא (כמו לאורך שלבי הנוק אאוט) ועל כן זה סופר לגיטימי שתהיה ביקורת על הפערים בניצול המצבים. שאר המלל מדף המסרים כמו כמות הזכיות עם המועדון שאיתו אני או כל כותב אחר מזוהה פחות עושה עליי רושם.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אתה חד משמעית אובססיבי, אני פה כדי לנפץ לך את בועת בארסה מאניה ולהעמיד אותך ואת המועדון שלך במקום. עידן ליאו מסי היה משהו חד פעמי. אף אחד לא בורח מזה שלא היינו טובים גם אתמול ושהכדורגל של ריאל מדריד בינוני מאוד, ואני מעביר ביקורת כמעט כל שבוע. גם במשחקים הסתמיים בליגה וגם כשמשחקים בהתרפסות נגד באיירן מינכן משום מה ביחס למצב הסגל והמומנטום. אבל אם בכל עונה אנחנו משחקים חרא וזוכים בליגת האלופות אז כנראה זה לא מזל. אבל מזל זה טיעון של קנאים. שיפוט? תסתכל על הטרבל הראשון שלכם. על "הרמונטדה הגדולה בכל הזמנים" לפני שיובנטוס באה איתכם חשבון, על האדום לפפה ב-2011, יפה.

    דורטמונד החמיצה מצבים. אדיימי שחקן שלא בשל לגמר ליגת האלופות עדיין. החלוץ פולקורג עושה עבודה טובה מאוד ולוחץ וגם הוא לא סקורר כמו ג'וד בלינגהאם עקרונית, מה לעשות.

    מי ישמע אתה אדון קלאסה, משרברב את הקבוצה פח שלי מישראל לדיון [אם זה היה הפוך ומכבי חיפה ירוק עולה הייתה יורדת לא הייתי עוקץ אותך, זה קצת אחרת]. בין ריאל מדריד וברצלונה יש קצת יותר קשר מאשר בין ריאל והפועל.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    נו אז אם אתה מסכים איתי שלא הייתם טובים אתמול על מה אתה מתווכח ומוציא כל כך הרבה אגרסיות? פחות תגובות על אוטומט והיית מגלה עוד שניים-שלושה כותבים בדיון עם אותה דעה. אבל אתה כל כך עמוק בתוך דף המסרים שכבר אין לך שליטה על הסוגרים. את הקריצה להפועל אתה הבאת על עצמך כשקבעת איך ומה אני מרגיש אז אל תתקרבן לי. אבל ההמשך עם בארסה מאניה, מסי והשופטים... אלה קווים ודמותה של האובססיה ולאף אחד מאיתנו אין את הכלים המתאימים.
     
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    מי לדעתכם צריך להיות מוביל כרגע במירוץ לכדור הזהב? אני אישית חושב שבלינגהם כבר כמעט חצי שנה נראה רע. גם בחצי הראשון שהוא היה מצוין קצת הגזימו איתו והיה ברור שלא ייתכן שבמשך עונה שלמה כל משחק ייפול לו ריבאונד לרגליים מתוך ה5.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,766
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    טוני קרוס. לא פופולרי אבל הוא היחיד בריאל שהגיע באמת לעונה הזו וגם לגמר.
     
  12. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    קרוס בחירה ראויה מאוד ומתבקש על קריירה מדהימה. אבל גם ויני מועמד ראוי, התחיל לא משהו את העונה (גם שיחק מעט בגלל פציעות) אבל מאז ינואר הוא החזיק כמעט את כל משחק ההתקפה שלנו על הגב, ותמיד הופיע ברגעים החשובים. אני מסכים בכל מקרה שבלינגהאם לא צריך להיות במקום גבוה מאוד במירוץ. סטטיסטיקת השערים המטורפת שלו היא בעיקר בונוס לעבודה הגדולה שהוא עשה בקישור עד החורף בערך, אבל מאז הוא נחלש מאוד גם באספקט הזה.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    אני גם לא כזה בטוח שהוא היה צריך להיות שחקן העונה בספרד. ויני וגונדואן גם היו מצויינים וגם סורלות במעט שראיתי ממנו.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ג'וד בלינגהאם הפסיד לוויניסיוס ג'וניור בפיניש. הוא באמת נחלש. אבל ג'וד הבקיע וסחב את הקבוצה משמעותית בפתיחת העונה כשריאל מדריד הייתה מתחילה כל משחק בפיגור ולא משחקת כדורגל טוב. הוא באמת עשה שער כמעט מכל מצב. טוני קרוס עם העונה הכי טובה שלו בקריירה, זה יהיה לדעתי פרס מפעל חיים, אולי כמו עם לוקה מודריץ'. מבחינת עונה היסטורית של קשר - זה לא שם. מה עוד? העונה של ברצלונה הייתה כל כך חלשה בסופו של דבר, היא הפסידה בכל משחק גדול, כך שגם אם אילקאי גונדואן היה נקודת אור - לא רלוונטי לדעתי. ויניסיוס השחקן הכי טוב בעולם מאז 2024. למשל במשחק השני נגד באיירן מינכן לדעתי הוא עשה הופעה של ציון 10 בעיתון גם לי להבקיע.
     
  15. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    לדעתי אמבפה עדיין לפני ויניסיוס אבל בהחלט יכול להיות שהוא שני לכל הפחות בין שחקני ההתקפה. בכל המפעלים ויני לדעתי מוביל אם מסתכלים רק על ספרד הסיפור יותר צמוד. אני כן חושב שגונדואן ראוי לציון ואני לא רואה איך היכולת של בארסה רלוונטית לדיון. יכול להיות שבאמת בגלל שכבר הרבה זמן ג'וד נראה רע כבר הספקתי "לשכוח" את התקופה שבה הוא באמת סחב את ריאל. אם כי לא היה לי ספק שזו סטיית תקן מטורפת והוא לא ייתן ריבאונד מה5 כל משחק עד שהעונה תיגמר. בסופו של דבר אולי הוא באמת בחירה לגיטימית בהסתכלות על הליגה אבל בהסתכלות רחבה יותר אני חושב שויני מנצח.
    אגב אני עדיין משוכנע שב22 ויני היה טוב בהרבה מהעונה