דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    זה ממש לא נראה בבירור שחונקים. תמונה יכולה מאוד לבלבל. יכול להיות שמצדו השמאלי יש מהומה והרחיקו אותו משם בכוח או מנעו ממנו להתקרב והוא מעד אחורה.

    זה נכון שאי אפשר לכסות את כל האירוע, אבל לפחות סרטון מהאוהדים או ממצלמה אחרת או שמכבי תציג בבית הדין (זה אולי יקרה ברביעי הבא) כי בנתיים אני רק שומע שמאבטחים התחזו והכניסו לשחקני מכבי מכות אבל בפועל לא ראיתי את זה קורה. אז אתה אמרת שזה שזה לא צולם לא אומר שזה לא קרה, אז אני אומר שזה שזה לא צולם זה לא אומר שזה קרה.
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    למה ששחקני מכבי ישקרו למען השם?
     
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    כדי להסיט את האש מהם, כדי לנסות ליצור אנטי בתקשורת כלפי סכנין..יש לא מעט סיבות..
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690


    שימו לב בסוף הסרטון איך מאבטחים דוחפים באגרסיביות את שלומי אזולאי (למה? אלוהים יודע. מזכיר שמאחורה יש קיר ויציע של מכבי, ולא צוין בשום מקום שהוא התפרע או משהו בסגנון).
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    צריך לעשות הפרדה ברורה בין שני המקרים המבישים האלה שהיו חלק מערב שהכדורגל הישראלי יעדיף לשכוח. גם אם אנשי סכנין שהיו מעורבים הם חולירות ואמרתי לא פעם שאני מקווה שהם ייענשו בחומרה(וכל הטענות שלהם על נושא דגל ישראל הן פאתטיות גם אם ברור למה שחקני מכבי עשו זאת בטיימינג הזה, שלא ישכחו שם באיזה מדינה הם נמצאים) - זה לא מצדיק את כל סיפור ראיקוביץ', אני לא זוכר דבר כזה ששחקן דוחף מאמן. למכבי לא היה שום קייס גם לדחות את הדיון או משהו כזה, בגדול זה סיפורי סבתא. אבוקסיס לא היה צריך לעמוד לדין בכלל על תנועת ה-'יש' הזאת. הוא לא קילל ולא עשה משהו לא בסדר וזה חלק מהספורט.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    היה ברור בשידור חי שמשהו מסריח עם המאבטחים/סדרנים של סכנין.
    לא ברור בכלל איך שחקני מכבי שבכלל לא היו קרובים לאירועים פתאום הוקפו סביב המון של אנשי אבטחה.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    למה את חייב לבדות כל הזמן הקשרים שלא קשורים האחד לשני?
    מכבי לא אמרה שראיקוביץ' עשה מה שעשה בגלל אנשי סכנין, היא לא הצדיקה אותו, ולמעשה כתב ההגנה המתוכנן היה בכלל בנוגע לזה שלא איפשרו לו להיות מיוצג. הבקשה לדחיית הדיון אף היא הייתה מנסיבות משפטיות פרופר (רשמית, מעשית כנראה שבאמת בשביל שישחק נגד באר שבע).
    אבוקסיס עמד לדין גם על תקרית הגביע ויצא מאוד בזול. הוא התפרץ לדשא, אחרי שהורחק, ודחף את בן חיים. הוא, אגב, כן קילל, אפשר לראות בקלות שאמר לטוריחו fuck off.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אתה בעצמך אומר שמכבי 'עשתה הצגה' והסיבה לבקשת הדחייה היא כדי שראיקוביץ' ישחק במשחק העונה, לא צריך להיות גאון גדול בשביל לעשות את ה-1+1 הזה. אתה מוזמן לקרוא בדיון הקודם שהתלהם - שכתבתי שכל מה שקרה מבחינת האבטחה בסכנין היא בושה וחרפה והמשחק איבד כל ערב ספורטיבי. אבוקסיס עצמו אמר שפטר בוס קילל אותו. לגבי ההתפרצות לדשא אחרי שהורחק - מסכים שזה מצדיק עונש כנראה לפי התקנון, זה פשוט נראה לי הרבה יותר 'רגוע' לעומת דברים אחרים שקראו שם. בשורה התחתונה אני לא מסכים עם זה שאבוקסיס עשה משהו לא בסדר בזה שהוא צעק 'יש' אפילו לספסל של מכבי. זה לא בידיוק מקרה ערן זהבי והפועל ת"א גם אם ינסו להשוות את זה.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,205
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    לפי הפרסומים האחרונים מכבי הגישה בקשה לבית הדין העליון של ההתאחדות לדחות או לבטל תעונש של ראיקוביץ. אסור להם לערער אז הם הגדירו את זה כבקשה, שתדחה כמובן.
    כל ההתנהלות של עו״ד של מכבי בפרשה היא לא נכונה ואפילו חובבנית, הדבר היחידי שהם עושים זה להציג את מכבי תל אביב באור חובבני ובכייני.
     
    oranfu ו-Telkiyski אוהבים את זה.
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    בלי לשים לב הם גם מגמדים מאוד את ליפשיץ בהתנהלות שלהם. הכפייתיות של מכבי בניסיון לבטל את העונש של ראיקו בוודאי גורמת לליפשיץ להרגיש כמה אין לאף אחד במכבי אמון ביכולת שלו להגיע לרמת היכולת של ראיקוביץ' בתקופה האחרונה.
     
  11. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,844
    לייקים שהתקבלו:
    6,437
    בכל זאת, גם את הופעת הבכורה שלו בליגה הוא לא סיים.
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    אוקיי, נתעלם לרגע מכל השאר כי לא תסכים, ואני גם חושב שאבוקסיס לא צריך להיענש על ה"יש" הזה, אלא על מה שקרה אחריו עם טוריחו ובעיקר מה שהיה בגביע.
    תסביר לי, עניינית, למה הפיו פיו של זהבי זה לא בסדר, אבל מקרה אבוקסיס תקין לגמרי (למען הסר ספק, שניהם הם בגדר התגרות, שניהם לא מצדיקים אלימות פיזית, וראיקוביץ' נענש בצדק). אם תגיד לי שפיו פיו זה מסית לאלימות אני לא אעמוד בזה.

    ------------------

    נאלץ להסכים עם משה (לא טועה, זה השם, נכון?) וסאות' בוי. מכבי כבר צריכים לשחרר וזה נראה רע. אולי כן צריך לפנות לבית משפט אזרחי, לא כדי לדחות את העונש, אלא כדי לזרז תהליכים בכל הנוגע לשינוי תקנון, וגם להציג את האקראיות באכיפתו. הסעיף הזה מטומטם.
    הייתי אומר שצריך להתונן גם נגד ניר רשף, אבל יהיה מאוד קשה להפיל אותו. אני כן חושב שיש בו מגמתיות לאור מקרי עבר, אבל לא קל להוכיח אותה.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לדעתי המצב היחיד שבו פעולה תקרא הסתה לאלימות זה אם אדם יגיד לאדם אחר "בוא נדפוק לו מכות", אחרת, זה סתם ערסים שמנסים להצדיק את ההתנהגות שלהם. חשוב לעשות הפרדה בין אלימות פיזית, לאלימות מילולית ולסתם תנועות. ה"פיו פיו" של זהבי היא לא אלימות פיזית מן הסתם, בטח שלא אלימות מילולית ואם יצדיקו אנשים שנפגעים ממנו, אז אפשר להצדיק כל אדם שנהג באלימות בכל סיטואציה בעתיד.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני אנסה לענות בצורה עניינית ומניח שלא תסכים איתי. שני המקרים ממש לא מצדיקים העמדה לדין(ואם אבוקסיס הועמד לדין על כך שהתפרץ למגרש אחרי שהורחק - זה לפי התקנון אז זה בסדר). ערן זהבי ירק לבאר ממנה שתה, זה סתם מגעיל. אני לא אקצין ואכתוב שלולא הפועל וגוטמן הוא עדיין מוכר בורקסים ומשחק בליגה הלאומית כי זו הגזמה פרועה, ועדיין. גם לשמעון גרשון מיררו את החיים והוא שמר על קוליות אתה יכול לטעון שאוהדים קיללו אותו(זהבי) ומיררו את חייו(בהתחלה, גם בדרבי שהוא הוריד חולצה והתגרה בשער 5 אחרי הוולה ב-2013 - זה היה עוד מתון יותר מצד הקהל של הפועל וגלי השנאה כביכול התעצמו בהמשך) - אבל יש הבדל בין שחקן שחייב לשמור על איפוק לבין אוהדים. זהבי ממש לא הסית לאלימות זו שטות של הקהל או יותר נכון חלק מהאוהדים שחיפשו להוציא תסכולים אחרים ותפסו טרמפ על המצב. יוסי אבוקסיס הרגיש שנעשה לו עוול בגביע ואני כן יכול להבין אותו, יש הבדל בין טעות שופט לבין חוסר ספורטיביות. אני לא חושב שהוא קילל את טוריחו. הוא הלך לעשות 'יש' לספסל, לא חיפש להתנגח עם הקהל של מכבי וזהו.

    ובחזרה לנושא הנוכחי - אבוקסיס הוא הרבה יותר קורבן מאשר 'פעיל'. כמו שטענת שיש הרבה שקפצו משום שמדובר במכבי, מועדון גדול ומכובד שקוצר אליפויות על ימין ועל שמאל ואני לא ציני - הרבה 'יצאו מהחורים' נקרא לזה ככה כי מדובר באבוקסיס והתדמית שלו שלילית מאוד, גם באשמתו.

    לא חייב להסכים איתי, מניח שלא תסכים איתי ולדעתי אפשר לעצור כאן אנחנו הרי לא נגיע לעמק השווה.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,205
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    למה צריך לפנות לבית משפט אזרחי? מי שקבע את התקנון הם חברי ההתאחדות שמכבי היא חלק ממנה.
    כמו שבמכבי ידעו (ביחד עם באר שבע וחיפה) לשנות את התקנון כדי שהגדולות לא יצטרכו לפרסם את הדוחות הכספים שלהם ככה היא גם יכולה לפעול בשביל לשנות את תקנון ההתאחדות במקרה הזה.
    בגלל זה לא הבנתי את התלונות של מכבי בנושא, התקנון לא מתאים לכם? תשנו אותו.
     
    oranfu ו-amn אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.