דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אגב, המשפט שסיימת איתו מסתדר מצויין עם היוזמה הזו. כרגע בכדורגל שלנו אין תחרות.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אתה מתאר את היורוליג כאילו זה ליגת האלופות בכדורגל, ממש לא. היורוליג עצמה, הכסף שהיא משלמת הוא גרושים. הסכמי השידור הם עם גופים בארץ שמשדרים את מכבי, הפועל לא יכולה להשיג את זה אם תהיה ביורוליג? בוודאי שתוכל אם תתמיד ותצליח. אבל אתה צריך להבין: אני איתך בדעה שמי שאלופה תלך ליורוליג, אני בכלל נגד השיריונים בכל אירופה, אני בעד שצריך לעשות כמו באופ"א, דירוג לפי מדינות, הצלחות יגדילו את המקומות של המדינה, כשלונות יורידו, אני מסכים איתך, שצריך לעשות איזה משהו, אבל המצב היום בכדורסל הוא פאתטי, והמצב הישן למרות שבעיניי הוא אידיאלי, בעיניי אחרים הוא לא. לעשות תקרת שכר, לעשות כל מיני דברים שיגבילו את מכבי אבל בפועל עתידית יגבילו כל קבוצה שהיום תהיה בעד זה, זה לא פיתרון, זה סירוס, וסירוס כמו סירוס, מביא איתו נזקים.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    קבוצות קודם כל בגלל הקהל שהולך אחריהן, צריכות להיות שקופות, כמו חברות פרטיות שמנפיקות אגרות חוב, מבחינה פרטית אין עליהן פיקוח אבל הן מחויבות בדוחות לרשות לניירות ערך ולמעשה לכלל.
    אבל כן, אם רוצים להתקדם, להשתפר, צריכים לעמוד באמות מידה מסוימות, אם אתה לא יכול, אל תהיה. אני לא מבין מה הבעיה עם זה, להיפך, זה בהכרח יגרום לאנשים כן לחפש את הדרכים להצליח.
     
  4. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    לא יכול מה? לא יכול להשתפר? לא יכול להיות ברמה שמספיקה לעומר אוהד מכבי? לא ברמה שאנשים עם רולקס יבואו למשחקים לאכול סושי? זה אכזרי לבטל קבוצות שהן מפעל של איש אחד או כמה (או עירייה מגלומנית) שמשלמים משכורות לעובדים, משקיעים בנוער, מייצרים משהו לקהילה... וגם אם לא עושים את כל זה - פשוט בונים קבוצת כדורגל שזה מה שהוא רוצים. למה להגביל אותם?


    @עידן444
    הכדורגל עוד מספיק תחרותי. מכבי כן מנוצחת, היא הבטיחה את האליפויות שלה רק 3 מחזורים לסיום, ויש לאן להתקדם גם בלי להגביל את התקציב של מכבי בשביל שקבוצות אחרות ישתפרו.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    ממש לא מסכים. השכר הממוצע של הכדורגלן הישראלי סביר מאד ביחס לתרומה שהוא מביא, והרבה יותר נמוך ביחס לליגות טובות מאיתנו. אם שחקן ממוצע במכבי פ"ת היה מרוויח כמו שחקן ממוצע בהולנד הייתי מסכים איתך,בפועל הוא מרויח כמו חבר אגד(וחבר אגד ימשיך להרוויח עד הפנסיה,אותו שחקן במכבי פ"ת יפרוש בגיל 30-35). זה שיש פה כמה שחקנים שמרוויחים מיליונים זה מיעוט לא מייצג ומדובר או בשחקנים ששווים את זה(זהבי,בוזגלו,2 הטב"חים) או בליגיונרים שחזרו ואיכזבו,וגם אין הרבה כאלה וגם הם מגיעים ל2-3 קבוצות הגדולות ולא למכבי פ"ת או הפועל רעננה.

    עריכה: בבקשה
    טבלת השכר חשפה: יש 40 מיליונרים בליגת העל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/6/15
    ocean99 אוהב/ת את זה.
  6. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לא חסרים בעיות בכדורגל שלנו.

    כמה דברים שאפשר:
    - שקיפות תקציבית ולדאוג שקבוצות לא יקלעו לקשיים כלכלים באמצעות פיקוח הדוק.
    - במקום הגבלה של 100 מיליון, אפשר לעשות שמ40 מיליון אחוז מסוים מהתקציב יהיה חייב להיות מושקע במחלקות נוער, ככה על כל שקל מעבר שרוצים להשקיע בשחקן רכש צריך להשקיע את זה חזרה גם בנוער.
    - שיווק הליגה והכדורגל באר.
    - שדרוג מתקנים, מחירי כרטיסים נמוכים, תח"צ למשחקים, שעות קבועות שנקבעות בהתראת זמן גדולה יותר, יחס טוב יותר לאוהדים.
    - הקמת כמה שיותר מגרשים ועידוד כמה שיותר ילדים לשחק כדורגל. (לעתיד בעיקר)
    -אפשר גם לנסות הגבלת כמות הסגל מעל כמות שחקנים מסוימת, אם רוצים למנוע מצב שקבוצה מחזיקה בכל הישראלים הכי טובים ואז קבוצות יהיו חייבות במינימום להשאיל שחקנים שירצו לשחק בליגת העל או למכור אותם או למנוע תופעה של שחקנים מנודים ויותר מידי שחקנים שיושבים על הספסל.


    בנוסף יש שתי בעיות עיקריות בכדורגל שלנו:

    הבעיה העיקרית - שוק הישראלים שהולך ונהיה גרוע משנה לשנה, תראה למשל עכשיו אותנו (הפועל), רוצים לבנות קבוצה חדשה, אבל אין ישראלים, אז מחתימים זרים ואיכשהו גם עברו 5 ויצטרכו להשאיל, זה כנראה בא ביחד עם ההצלחות של הפועל וחיפה באירופה בעשור הקודם, כל שחקן ישראלי כמו קני סייף,רמי גרשון או רועי קהת, לא נכנס עכשיו אם הם טובים או לא זה לא הדיון, יוצאים לאירופה ישר, בלי לעבור כמה שנים, או לעשות את המסלול דרך מה שנקרא "קבוצה גדולה", פעם לאירופה היו יוצאים רק שחקנים שגדולים כאן על הליגה ולא כולם וגם אחרי כמה עונות,, מה שהשאיר כאן ישראלים טובים מספיק, היום שחקנים עוברים לאירופה אחרי עונה, עונה וחצי טובות, יש כ"כ הרבה ישראלים שאם היו חוזרים לליגה הליגה הייתה נראת יותר טוב.
    השחקנים האלה בורחים, ואין להם מחליפים ברמה שלהם לרוב, ורמת הכדורגל הישראלי יורדת.
    כל עוד יש הגבלת זרים של 5 אז אתה חייב מספיק ישראלים, ובגלל שאין כאלו אין את מי להחתים כדי להתחרות, אז נאלצים להסתפק בשחקנים בינונים או בברירות מחדל.

    אפשר לנסות להגביל מספר שחקנים בסגל וככה לשחרר ישראלים לקצת יותר קבוצות אבל זה פתרון חלקי, הגדלת זרים לא בהכרח תעזור ועשויה לפגוע בנבחרת ולמצב שזרים מתחלפים בתדירות גבוהה ופחות חיבור לקבוצות.


    בעיה נוספת לדעתי זה הגדלת הליגות שהרבה פה לא מסכימים איתי, לדעתי ההגדלה של הליגה האיצה את התהליך וגרמה בבת אחת להרבה קבוצות לאומית לעלות ופירקה את כל הליגה הלאומית, הקבוצות האלה עלו לליגת העל ולמרות שחלק מהם ירדו הרמה שלהן חלחלה בהדרגה לליגה, בנוסף הליגה הלאומית התפרקה ונחלשה עוד יותר בגלל שגם לשם עלו הרבה קבוצות.

    כמו שאני רואה הגישה של המנהלת היא לצמצם בחזרה (לדעתי יותר מהסיבות הכספיות) ואני מקווה מאוד שזה יקרה.


    אפשר גם אולי לנסות כמה צעדים חריגים:
    - להגביל את מספר השחקנים בסגל של כל קבוצה, כדי שקבוצות לא יחזיקו סגלים רחבים מידי ושחקנים ישראלים "מנודים", זה יחייב קבוצות או למכור את השחקנים האלה או להשאיל* (חלק מהשחקנים לא ירצו לשחק בלאומית או בתחתית מה שיאלץ את הקבוצות למכור אותם)

    *אפשר גם להטיל הגבלה על מספר ההשאלות שכל קבוצה משאילה.

    או צעד חריג יותר, קצת פחות נכון לגולדהאר ונכון יותר לגאידמק שבא והשתגע
    מעל תקציב מסוים (100 מיליון נגיד) על כל שקל שבא לא מהכנסות אלא מהשקעת הבעלים, חצי ממנו הולך לאיזשוהי קופה שתפתח במנהלת שתדאג לפיתוח בליגות הנמוכות או שדרוג מתקנים או כל משהו אחר שידאג לפיתוח הכדורגל בארץ (בין אם זה סבסוד כרטיסים או כל צעד אחר שחשוב) אבל שלא יילך לעסקנים בהתאחדות.

    ככה אתה לא מגביל אבל אתה דואג לנצל חלק מהכסף כשבא מילארדר כזה ומקדם קבוצה אחת ומנסה לקדם באמצעותו עוד דברים בכדורגל.


    שוב אבל אני עדיין לא רואה טעם להטיל את הצעדים החריגים האלה כי הכדורגל כאן הוא כן תחרותי.
     
  7. Drama Guest

    מי אמר לך ששחקני מכבי פ"ת לא מרוויחים סכומים סבירים ?
    דניאל דימוב עונה אחרונה הרוויח 120,000 אירו
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    -למה מכבי חיפה למשל צריכה להשקיע 40 מיליון במחלקת נוער? יש לה איזשהיא מחויבות לכדורגלן הישראלי? יש לה מחוייבות רק לעצמה,ככה זה בכל העולם. אתה יכול לראות בבארסה ובבאירן שיותר ויותר שחקני בית נדחקים מההרכב בשביל זרים/שחקנים ממועדונים אחרים. קבוצה צריכה להשקיע במחלקת נוער רק אם היא מרגישה שזה משרת אותה, את הקבוצות הבינוניות ומטה זה משרת(בדיוק כמו בליגות הגדולות אגב) אם מכבי רוצה להשקיע הון במחלקת נוער בשביל להוציא דור מיכה אחד כל דור זאת זכותה,אם לא זאת גם זכותה.

    -עם הסעיף של הגבלת הסגל אני איתך לגמרי.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    דניאל דימוב הוא זר,אני דיברתי מפורשות על ישראלים.
     
  10. Drama Guest

    לכיס של הישראלים לא נכנסתי אבל לפי רמת החיים שלהם מצבם ממש לא רע.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    מאיפה אתה יודע מה רמת החיים שלהם?
     
    ocean99 אוהב/ת את זה.
  12. Drama Guest

    חיסיון עיתונאי – ויקיפדיה
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    חחחחח טוב עכשיו אני כבר בטוח סופית שאתה מנסה להסתלבט עלי
     
  14. Drama Guest

    ממש לא.
    מה זה משנה איך אני יודע ? אני יודע. חיים לא רע, נהנים מהחיים - מסעדות,בילויים,ימי כיף,רכבים. אל תדאג להם.
    הם לא מיליונרים וגם לא קרוב, וחלקם נופלים בפח הלוזוני וחותמים בעודם צעירים על חוזים ל4-7 שנים לפני הפריצה (והם חייבים כי אם לא הם ימצאו את עצמם בחוץ) בשכר לא בשמיים אבל אין תלונות.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אין שום דבר רע במסעדות,בילויים,ימי כיף ורכבים. כמו שאמרתי השחקן הממוצע מרוויח כמו חבר אגד=מעמד ביניים. אבל זה ממש לא השתוללות של שנות ה-90 שהיית רואה שחקן בינוני כמו אורן זיתוני עושה סיבוב דאווין עם הפרארי שלו,נגמרו הימים האלה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.