דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,817
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    מצחיק שרק לפני פחות מחודש הוא התראיין ביחד עם טל בן חיים על תקן הנציג של הקבוצה
     
  2. Drama Guest

    אז, אולי, נחזור... קצת........ אחורה ?

    עהאד עזאם עבר לק"ש עבור 750 אלף ש'ח
    רועי שוקרני עבר לק"ש עבור עהאד עזאם
    רוצ'ט חתם בה.חיפה

    רוצ'ט ועזאם ו750 אלף על שוקרני זאת עסקה סבבה
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,817
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    כן אני יודע ששוקרני בקריית שמונה
     
  4. Drama Guest

    שזאת עסקה לא רעה לחיפה. זה שרוצ'ט שחקן בינוני זה ברור גם בתוך החממה של ק"ש. תמיד התנגדתי לכך שהוא יגיע אלינו (ומזל כי גידי באמת פורח העונה)

    אבל גם בשורה התחתונה לפי דעתי במקרה הנ''ל ידה של הפועל חיפה על העליונה. שוקרני שחקן טוב אם כי מאכזב כעת בקריה, אבל אני חושב שזה ששרוצ'ט הולך רק יעשה לו טוב.
    אם נחבר את העסקאות ביניהם בשנתיים האחרונות הפועל חיפה קיבלה עבורו 3/4 מיליון. זה מה שהוא שווה עם כל הכבוד (הוא שנתון 91 עד כמה שידוע לי, לאן כבר ימכר למעט אלונה או שחר ?)
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    דורון אוסידון אמר בפרוש שהוא לא פראייר לתת לשחקן בגיל של בדש חוזה ל-3 שנים ובצדק. היינו בסרט הזה עם שלו מנשה.
    אם היה מדובר בסכום זניח אז מילא... מדובר בסכום שאני מניח שעולה על 120 אלף דולר בעונה.
    ברק בדש מבחינתו עשה את ההחלטה הנכונה- בגילו זה בסדר גמור שהוא מעדיף לדאוג לעתידו הכלכלי מאשר לחזור לבית שתכלס, הוא די נזרק ממנו בטענה שהוא לא מספיק טוב.
    אני לא רואה שום סיבה בעולם שהוא היה מעדיף ללכת לקבוצה כמו רעננה על פנינו אם לא מדובר בסיבה כלכלית.
     
  6. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    למשל שרעננה הולכת לרוץ הרבה יותר חזק מנתניה שעדיין מתאוששת מהעונה שעברה
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ממש לא חושב שהוא חושב כך.
    אני גם לא יודע למה אתה כל כך בטוח במה שכתבת...
    וגם אם כן, סיום של רעננה כמה מקומות מעל נתניה עדיין לא אמור לגרום לשחקן לרצות לשחק שם בדיוק מאותה סיבה שלא משנה כמה ק"ש תרוץ למעלה- ברגע שמגיעה הצעה מהפועל ת"א או מכבי חיפה הוא לא יחשוב פעמיים.
     
  8. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    מכבי חיפה לא, הפועל תל אביב או בית"ר ירושלים והוא לא יחשוב פעמיים ויחתום בקרית שמונה.
    ברעננה כבר שנים נבנה משהו טוב. אין עוררין שהוא העדיף את רעננה בזכות ההצעה הטובה יותר והארוכה יותר שהוא קיבל שם (שזה גם חלק מבנייה של משהו טוב), אבל אל תזלזל ברעננה רק כי זה מועדון עם פחות מסורת ואוהדים.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אני לא מזלזל בקבוצה. אני מזלזל במועדון. בעיני אין לו מקום בליגת העל. מיותר לחלוטין.
     
  10. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    זה יגרור אותנו לויכוח ארוך אם הכדורגל שייך למי שאומר שהוא אוהב כדורגל, או למי שמוכן להשקיע מכספו וממרצו, וזה לא קשור בשיט לחדשות ולהחתמה (התמוהה, כן) של בדש ברעננה - אז רק אני אומר שזכותם של אשר אלון ודמיאן רויטמן לא רק לשחק פוטבול מנג'ר אלא גם לנהל קבוצת כדורגל אמיתית, בטח אם הם מוכנים להשקיע בזה, ועושים את זה בהצלחה ותורמים בחזרה לקהילה (מחלקת נוער טובה) גם אם הם עושים את זה בקבוצה בלי אוהדים. כאילו ברור שבנאדם שרוצה לנהל קבוצת כדורגל בכסף לא גדול במיוחד יקח קבוצה בלי אוהדים, הרי את מכבי חיפה הם לא יכולים לרכוש. ובעצם אשר אלון כבר ניהל קבוצה עם אוהדים, והאוהדים שם לא ממש השתגעו עליו. אז אולי עדיף לנהל "מועדון מיותר לחלוטין" שאין בו אוהדים שיפריעו...
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    זכותם. אני לא אומר שלא. לדעתי זה פרויקט שגם עיריית רעננה נותנת לו יד והם עושים דבר יפה בעיר שבאופיה היא עיר רגועה, אנשים מבוססים ויכולת לתת את כל התנאים לצעירים בעיר להשקיע בכדורגל ולהצטיין. מנגד- לקבוצה שלא מעניינת כמעט אף אחד אין מקום בעיני בליגת העל! זו דעתי ואולי היא תשתנה כפי שהיא השתנתה לגבי מכבי פ״ת שעם השנים גם יצרה לעצמה גרעין אוהדים גדול יותר.
    נכון לכרגע זו הקבוצה המיותרת ביותר בליגה. למעשה היחידה בעיני שמיותרת למרות שהייתי מוותר על לפחות עוד קבוצה או שתיים ומעדיף על פניהן קבוצות אחרות- עוד קבוצה ירושלמית ועוד קבוצה במישור החוף הדרומי.
    לגבי אשר אלון- הוא הודה יותר מפעם אחת שרעננה מתאימה למידותיו. שנתניה היתה גדולה עליו ולא התאפשר לו בנתניה להתנהל על מי מנוחות כמו ברעננה בגלל לחץ הקהל. באופן כללי אני די בטוח שהוא כמעט לא משקיע כסף פרטי.
     
  12. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    ME, הספונסר הראשי שלהם - זו חברה שלו. ולפי הדו"ח האחרון הוא ורויטמן שמו מיליון וחצי שקל דרך חברות חיצוניות בעונה האחרונה, כלומר במסגרת החסות.
    אי אפשר לומר שלבנאדם שלקח קבוצה, השקיע בה, ניהל אותה בצורה טובה והעלה אותה לליגת העל שאין לו זכות להיות שם כי אין מספיק אוהדים, בזמן שבפורום של מכבי נתניה משתמש בשם עידן444 מתלונן שבתקופה כזו שאין לו שקל לשים על מכבי נתניה, אנשי עסקים שיש להם יותר כסף לא שמים.
     
  13. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    921
    לייקים שהתקבלו:
    422
    רעננה בונה את המסורת שלה ממש ברגעים אלו והדעה הרווחת של החוסר "זכות קיום" לא מעניינת לא את ראשי המועדון (שהשקיעו מעל ל3 מיליון ש"ח מכיסם מאז שהגיעו) ולא את מעט האוהדים שכבר קיימים ומאמינים שניתן ליצור מסורת.
    הדבר הכי משמעותי שעוצר אותנו מלהתפתח הוא נושא המגרש שמקשה מאוד גם כלכלית אבל אני מאמין שאם תוך 5 שנים לא יקום אצטדיון ראוי בעיר אנחנו לא נחזיק מעמד בליגת העל וכולם יקבלו חזרה מועדון מיותר אחר כמו אחי נצרת המתורבתים או מ.ס אשדוד שהביאו המונים או קבוצה בקריסה כלכלית כמו נתניה שלא שילמה משכורות לעובדים שלה אבל היי יש לה מסורת..

    וסתם שתהיה לך נקודת מבט של הצד השני, אני בתור אוהד של קבוצה בלי הרבה קהל תוהה לעצמי לפעמים איך ההרגשה להיות טיפה בתוך ים ובכל זאת להרגיש קרבה כלכך גדולה למועדון שלך... אני בתור אחד שמכיר אישית את ההנהלה ואת רוב השחקנים והאוהדים, מחובר למועדון הזה ברמה מאוד גבוהה וכשמישהו אומר לי שהמועדון שלי מיותר זה מרגיש לי כמו זלזול בדבר ש"בחרתי" לאהוב.
     
  14. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אשר אלון בנתניה כבר עונה שמינית ברעננה, רויטמן שש. ואם רק עונה שעברה שניהם השקיעו מיליון וחצי שקל וההכנסה הכי משמעותית עד הקיץ הייתה מכירת מיקי סירושטיין - נראה לי שזה הרבה יותר מ-3 מילון.
    ולמה אתם לא משחקים במגרש קרוב יותר, בהרצליה או ברמת השרון?

    יצא לי לאהוד קבוצה עם מאות אלפי אוהדים, קבוצה שחייתי על הפרט הכי קטן והייתי גם בקשר עם כמה אנשים - אבל לא גדול האוהד הבכיר שם, ועכשיו אני אוהד (ובעלים שותף..) של קבוצה עם כמה מאות אוהדים ואני מהאוהדים הפעילים ולא רק שאני מכיר את כולם גם כולם מכירים אותי - תחושת הקרבה פלוס מינוס אותה תחושה, מבחינת אהבה לקבוצה ואהדה וכל התחושות האלה שאוהד כדורגל לא באמת יכול להסביר - לגמרי אותו דבר. גול זה גול.
     
    אבי סנדור אוהב/ת את זה.
  15. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    יש סיכוי שבאמת תהיה שביתה ואין ליגה שבוע הבא?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.