דיון החדשות 2016/2017

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏6/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    למה הוא צריך להתפטר אם גם ככה עומדים לפטר אותו?
    אתם תשלמו לו משכורת בתקופה הזו שהוא יהיה ללא קבוצה?
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עדכון מוברך: מסתמן - קבוצה שתלך לפירוק - תרד ליגה.

    החל מהעונה הבאה, קבוצה שתלך לפירוק או הקפאת הליכים תרד ליגה באופן אוטומטי ולא יורדו לה רק 9 נקודות ליגה כפי שנהוג באירופה – כך מסתמן בעקבות דרישה של כמה גורמים בכירים בכדורגל הישראלי שיביאו את הנושא להצבעה בישיבת ההנהלה הקרובה וישיבת מנהלת הליגה.
    אותם גורמים טוענים כי כל קבוצה תוכל ללמוד ממה שעשה אמיר כבירי, אלי שגב ואחרים כי העונש של הפחתת 9 נקודות הוא לא מרתיע. במנהלת הליגה ובהנהלת ההתאחדות לכדורגל יש רוב לבקשה. בינתיים, הכעס כלפי עופר אורליצקי ובקרת התקציבים עולה מדרגה. הביקורת כנגד יו"ר הבקרה תביא ככל הנראה לפתיחת חקירה בעניינו. בעלי קבוצות מבקשים לעלות כמה שאלות מהותיות בנוגע לתפקודו של אורליצקי ולא מן הנמנע שיבקשו לבטל את חוזה העסקתו לשנתיים הבאות.

    אין ספק שסנקצייה של הורדת 9 נק' נראה כמו כלום ושום דבר למרות לזה מתלווה גם כתם גדול ועתיד לו בערפל, ואני בטוח שהפועל תסתבך.
     
  3. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    1. הוא היה משחק בליגת העל
    2. יש עליו הצעות גם היום
    3. יש עליו הצעות מחו"ל גם היום

    DONT HATE THE PLAYER HATE THE GAME
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    12 שנים של כתם: יואב כץ הורס בשיטתיות את סיכוי לצמוח
    תחת הבעלים הנוכחי, הפכה הפועל חיפה למועדון חסר שאיפות או אנרגיות שמתנהל באופן מטורלל בכל הקשור לפיטורי מאמנים

    יואב כץ הוא כתם בכדורגל שלנו. לא שהכדורגל פה הוא דוגמה ומופת להתנהלות בעלים תקינה - רק בחודש האחרון זכינו לראות התרחשויות שלקוחות ממערכוני ארץ נהדרת בקבוצות אחרות – אבל אצל כץ זה קצת פחות מצחיק. 12 שנים שבהן הוא נאחז בכוח בקבוצת הכדורגל האדומה של חיפה, לא מרפה ממנה ולא חושב אפילו לרגע להפוך אותה לגורם משמעותי בכדורגל שלנו. את כל מרצו משקיע כץ במחשבה על השקל הבא שיחסוך, את כל יהבו שם כץ על שימור הקיים, והקיים הוא בינוני ומטה. איש חכם כץ. מקבל פרסום חינם, כמעט ולא מפסיד כסף כי הכל אצלו מחושב, ועל כך הוא ראוי להיקרא גאון. אבל בדרך הופך כץ את הפועל חיפה למועדון שפוף ומושפל, למרות הפוטנציאל הגלום בו. את מכבי חיפה אוהדים רוב תושבי העיר, וכמובן רבים מתושבי הצפון, אבל הפועל רכשה, בעיקר בשנות ה-90 הפוריות של רובי שפירא, קהל חדש וצעיר, והאנרגיות ההן החזירו גם את קהל הוותיקים שהלך לאיבוד אי שם בדרך. ואז הגיע כץ. בתהליך מדוד הצליח איש העסקים המחושב לגרום לרוב אוהדיה השפויים של הפועל חיפה לתעב את המועדון במקרה הקל, ופשוט לזנוח אותו ולהפוך לאדיש כלפיו במקרה הקשה.

    ואין חדש תחת השמש. 12 שנים, ובכל שנה קוריוז רודף קוריוז. המקרה של אלי כהן, אושרי רואש וניר קלינגר הוא הסיפור השנתי החם אצל האדומים. עוד דוגמה לגועל האתי והערכי בו מתנהל המועדון. האם קלינגר היה מעז לדבר עם בעלים רציניים יותר כשיש במקביל מאמן בתפקיד? האם פרחח כמו רואש היה נותר ללא עונש אחרי תקרית הזויה ופוגעת כמו זו שבה היה מעורב עם כהן? וכמה אמיתות שמעתם במהלך שבוע אחד מכיוון אנשי הפועל חיפה לגבי מה שמתרחש שם? כמובן שלעתים אנחנו מגלים התרחשויות הזויות גם במועדונים אחרים. זה קרה השנה בקריית שמונה ובבני יהודה, זה קרה בעבר אצל אשר אלון, שלא לדבר על אמיר כבירי המבולבל. אבל ההבדל בין כץ לכל האחרים מצוי בעקביות. אצלו זה קורה בכל עונה. פעם זה סכסוך בין מאמן למנכ"ל, פעם איסור על נסיעה בכביש 6 או חסכון בארוחות, וכמעט בכל עונה פיטורי מאמנים - ולא תמיד בשל סיבה מקצועית.

    13 נקודות ומקום תשיעי אחרי 12 מחזורים, חמש נקודות מהקו האדום, חצי גמר גביע הטוטו - אפשר להתווכח אם אלי כהן הצליח או לא, אבל ברור כי לא הצד המקצועי הוא זה ששלח אותו הביתה, והביא במקומו מאמן שהמקסימום שלו בהפועל חיפה יהיה להשאיר אותה בליגה. יש כאן דפוס חוזר של ניהול מטורלל שמונע מהפועל חיפה לחפש דרך חדשה. ברור שלא תשמעו אף אחד מהשכירים של כץ מדבר בגנותו. הם רוצים לשמור על פרנסתם. אבל גם לא תשמעו מאף אחד מילה טובה על הפועל חיפה כמועדון ב-12 השנים האחרונות. מקבוצה שבאה מעיר גדולה, עם פוטנציאל אוהדים כזה, היה אפשר להוציא הרבה יותר עם אדם שבאמת רוצה בהצלחתה. הפרויקט שמגיע מלמטה, הפועל רובי שפירא חיפה, הוא קול המחאה השקטה שהרימו אוהדיה השפויים של הפועל חיפה. הם הקימו קבוצה עם נשמה וחזון, מיזם עם רצון להתקדם. בדיוק אותו תהליך שעברו אוהדי הפועל ירושלים עם בניית קטמון.

    החזון יוכל לאתגר את הפועל חיפה, אבל לא ממש לצמוח בעצמו למחוזות ליגת העל. אלא אם יבוא משקיע שייקח את המועדון שרץ כרגע קדימה במדרג הליגות ויבנה את מה שהייתה אמורה הפועל חיפה להיות - קבוצה עם שאיפות. זה היה יכול להיות הרבה יותר פשוט אם כץ היה מעמיד את המועדון למכירה, אבל למה לו? הוא נהנה. וכך, בפעם המי יודע כמה, אנחנו צופים מן הצד במועדון המגחיך את עצמו בכל פעם מחדש, רלוונטי רק בקרבות הירידה וממשיך באג'נדת ההישרדות שלו. המזל של כץ הוא שביום ראשון יש לו את מכבי תל אביב. ובכל פעם בשנים האחרונות, כשכץ מחליף מאמן, הוא עושה זאת רגע לפני המשחק מול הצהובים - וגם מנצח ומשתיק את כולם. כמו שאמרנו, גאון.

    ****

    אוהדי הפועל חיפה בפורום, מה דעתכם? הסגל השנה דווקא נראה חזק משנים עברו אבל זה לא מביא לכלום. כץ כן שם כסף ולא חושב שיש אנשים שעומדים בתור לקנות את הקבוצה אבל עצוב לראות מה שקורה שם. ההתנהלות מול המאמנים, ההתבטאויות העלובות בתקשורת, כל עניין החסכנות במים-חשמל-סנדוויצ'ים ועוד..
     
  5. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    במשפט הזה -
    הפסקתי לקרוא.

    לירן שכנר, אתה פרשן טוב אל תחלטר.
     
  6. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,892
    לייקים שהתקבלו:
    6,455
    לא מבין את המחאה של בני יהודה והצעקה שלהם להביא את גלאבן. שחקן שאפילו בהפועל אשקלון לא מקבל דקות.
    שמועות אומרות שאלי כהן הציע את עצמו לקבוצה. בהצלחה.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    מנת המשכל של האוהדים שקוראים את הקריאות הללו היא שלילית, לא מבין למה אתה מתייחס.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אל תנסה להבין אותם, הם לא זוכרים מתי הם באו למשחק כדורגל בשביל אשכרה להנות ממנו.
     
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אלו אוהדים שמגיע להם את דמאיו לנצח. לאהוד את כפר שלם יותר הולם אותם.

    במשחק גביע הטוטו מולנו שנה שעברה או לפני שנתיים, עם נבחנים ושחקני נוער, הם היו בפיגור 3-1 או 3-0 ומדקה 75 חלק מהקהל לא הפסיק לקלל את ההגנה. עד לסוף המשחק כמובן.
     
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    הקבוצה שהייתי בהכי משחקים של מכבי נגדה היא בני יהודה, מדובר על מספר משוגע, בערך 20-25. אני מכיר את תרבות העידוד שלהם על בוריה, כולל איש מרגש שעושה גלגולים ביזאריים ביציע (כמוש היה בבית"ר פעם, רק מבוצע פחות טוב) ודי בטוח שכבר לא שם. אני נשבע לכם ששיר ההתלהבות שלהם מגולים הוא "אמא שלכם זונה" לקהל של היריבה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  11. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    ברח לי השם שלו, הוא נפטר
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    היה להם אוהד מבוגר שנראה כמו בבון שהיה הורג מצחוק(מעניין אם הוא עוד חי וקיים- תימני אז יש מצב טוב שכן).
    יש דברים שלא שוכחים.
    שנת 95. הנוער של נתניה בהצגה מוקדמת צריך לנצח את בני יהודה כדי לזכות באליפות. האצטדיון כבר די מלא. אותו אוהד יושב בלב שער 1(ההרד קור של האוהדים שלנו) והופך לקריקטורה בשלב שכולם עוד מבודחים והנוער שלנו בדרך להקפת אליפות. מזלו שהוא הלך אחרי משחק הנוער כי אני לא בטוח איך הוא יוצא מהאצטדיון שעתיים אחרי זה שהקבוצה הבוגרת ירדה ליגה לראשונה אחרי 32 שנה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    אני יתעלם מכל הבלאגן מסביב למועדון, נטו מבחינה מקצועית.
    הבעיה העיקרית של הפועל חיפה כבר שנים ששחקני בית נוראיים נמצאים בקבוצה בדגש על ההגנה, הבסיס של ההגנה שסופגת כל שנה הרבה שערים נשאר הרבה זמן.
    החלק הקדמי טוב אבל מעמדת השוער ועד הקישור האחורי נמצאים 2 שחקני סגל ראויים, השוער לבקוביץ׳ וקפילוטו הבינוניים וזה אומר הכל. עם חלק הגנתי כזה יאפשר להצליח.
    פלטאוזן, רואש, פינייריו, דורה, יאזו, מלול, מגמרשוילי, פישלר, תעקוב אחר הקריירה של כל אחד מהם ותגלה שהם נכשלו כבר הרבה שנים וזה הימור קשה לנסות להחיות את הקריירה שלהם.

    למזלה של הפועל חיפה, לסכנין אין שחקני התקפה ראויים, בני יהודה עם הגנה נוראית, רעננה בכלל על הנייר מאוד חלשה ויש עוד המון קבוצות חלשות בליגה.
    ה-11 הראשונים של עכו ומכבי נתניה טובים מהקבוצות שציינתי כאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/16
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,008
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    תגידו ברכות לשכונת התקווה, סוף סוף פתחו גם שם סניף של ג'פניקה
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    יצחק שום...
    אני מבין שאברמוב מת לרדת ליגה.
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.