דיון החדשות 2016/2017

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏6/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    האמת שאני בכלל לא רואה סיבה לשחקן לעבור מרעננה לקריית שמונה כיום. למאמן עוד מילא, שינוי אווירה.
    גם מי יכול לעבור? מרעננה אני יכול לסמן את מוחמד שכר ואולי יובל טיטלמן (או איזה עדי נמני) שקריית שמונה יכולה לשים עליהם את העין, וזה לא כזה מעבר סביר. יש גם את והבה שכבר היה בקריית שמונה (בכלל יש להם 2-3 אקסים שלהם) שאני חושב שיותר הגיוני שיעבור לקבוצת צמרת מובהקת יותר.
     
  2. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    בן ווהבה יכול לעבור רק לבית"ר וזה אם טביב את דמאיו יחליטו שמורי לא נשאר. מעבר לק"ש של בלם ליגה לגיטימי, הוא מעבר הגיוני לגמרי.
    תוסיף את שכר, עדי נימני, טילטמן, וגם את אסף צור ששמעתי שאיזי שם עליו עין, יובל שבתאי שיחזור יותר קרוב למשפחה, וכמובן אמבולה. או בקיצור, אם איזי לא היה מתנהג בצורה מעולה לקולוגות שלו, הוא היה קובר את ההווה והעתיד (הנראה לעין) של רעננה במחי כף.
     
  3. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    לא ציינתי את אסף צור ואמבולה כי זה נראה לי לא סביר.
    לגבי אמבולה אני חושב שמעבר לחיפה שקוף, ואת אסף צור אני רואה בבאר שבע או מכבי תוך שנה-שנתיים (בבאר שבע על חשבון גורש, במכבי פחות אבל לך תדע). לכן לא ציינתי אותם.
     
  4. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    5,010
    לייקים שהתקבלו:
    2,586
    מין:
    זכר
    אשר אלון עשה לאמבולה מה שג'קי עשה למרציאנו בזמנו והרס לו את הקריירה.
    הוא כבר היה סגור אצלנו ואז בלי שום התראה אשר העלה את הדרישה למיליון יורו. אמבולה נתקע ברעננה וזאת העונה הכי חלשה שלו מאז הגיע לארץ.

    אין שום סיבה שחיפה ילכו עליו.. באמת שעדיף כבר לרוץ עם סאן מנחם.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,027
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    ynet גיא לוזון מעדיף את גרנט כמנהל מקצועי - ספורט

    האמת שהידיעה הזאת נשמעת אמינה, יענקלה כל שנה מוציא מהכובע איזה שפן פופוליסטי כדי לשמור על המנויים. אברם כמנהל מקצועי זה אחלה שפן, למרות שלכל בר דעת ברור שאברם יהיה אצלנו מנהל מקצועי כמו שהוא היה מנהל מקצועי בתאילנד. כלומר יקבל כסף על עבודת סקאוטינג במכוני עיסוי.
     
  6. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    גיא לוזון.. מעדיף (!) .. את גרנט כמנהל מקצועי.. כל המצב של חיפה במשפט אחד.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    מתנהג יפה לקולגות שלו, בדיחה יפה. ראינו עם אלונה בזמנו איך הוא "התנהג יפה", כשפוצץ הכל וחירב לנו את ההכנות לגמר הגביע רק בגלל האגו שלו.
    איזי הוא אדם שהשתן עלה לו לראש וזה מתבטא בכל צעד שלו. אפשר לחשוב שלרעננה יש היום בסגל שחקנים משדרגים כמו נואקמה או את קנגווה שאיזי מוותר על רכישה שלהם, כמה שחקני ליגה סבירים/ראוים, כמה כישרונות לעתיד (משהו שלקריית שמונה יש בעצמה לא מעט), לא משהו שקריית שמונה סימנה כיעד חובה לקיץ...
     
  8. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    תאשים את אלונה בהתנהגות לא לעניין.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,027
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה זה בעצם בובת בבושקה, יש את הבובה הגדולה שזה יענקלה,בתוכה יש את הבובה היותר קטנה שזה אברם ובתוכה יש את הבובה העוד יותר קטנה שזה לוזון.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    אלונה? זאת שפנתה לאיזי ושאלה אותו האם בכר פנוי עוד לפני שהחליפה מילה עם בכר? זאת שביקשה מאיזי שהחליט לפוצץ הכל שלפחות יחכה עוד יום כדי לא לפגוע באלישע שבאותו היום ליווה את הבת שלו לחופה?
    הלוואי עלינו שכולם היו מתנהגים כמו אלונה, שבניגוד לבעלים אחרים עושה הכל לפי החוק, הכל בצורה ישרה, שפונה קודם כל לבעלים (איזי, אלון, גולדהאר) לפני שפונה למאמן/שחקן, אפילו שזה יכול לפגוע בה (כמו שקרה בגמר הגביע) כי כמעט כל בעלים אחר במקרה של בכר היה סוגר עם בכר בלי שאף אחד ידע, ואז מפרסם את זה בקיץ אחרי גמר הגביע, ואז ההכנות שלנו לא היו נפגעות, אבל אלונה שונה, ולכן אלונה פנתה לאיזי בנוגע לבכר למרות שידעה שיש סיכוי שהתעניינות שלה בבכר תצא החוצה לפני גמר הגביע מה שיוביל לפגיעה קשה בהכנות שלנו לגמר הגביע.

    אבל זה בסדר, שכותבים כאן ימשיכו לסלף את האמת ולהציג את אלונה באור שלילי רק כי בגלל החוק הקיים לא שילמנו שקל על יובל שבתאי כשחתם, וישבחו אדם כמו איזי שמפטר מאמנים בשידור חי ומאחורי הגב שלהם בתקשורת בלי ידיעתם ואחרי זה גם עולה לכל מיני תוכניות ועושה לאותם מאמנים משפט שדה בניסיון לגמור להם את הקרירה...
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  11. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אם זה אכן ככה אז אני לוקח את דבריי בחזרה.
    ממה שאני זוכר מאותה תקופה - היא פנתה אליו תחת חוזה, ואחרי מה שיענקלה עשה עם עטר,
    אין לי סנטימנטים להתנהגות כזו.
    בלי קשר למקרה הזה, לא זוכר שהיללתי אי פעם את איזי ובטח שלא 'הצגתי באור שלילי'
    את אלונה (חוץ מההודעה הקודמת, כמובן) שהיא לדעתי מודל בעלות שצריכים לאמץ כמעט
    כל בעלי הקבוצות בארץ.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    כיוונתי יותר ל - Drama2, שכאוהד של קבוצה קטנה נפגע קשות בזמנו כשניצלנו את החוק הקיים והחתמנו את שבתאי בלי לשלם עליו שקל להפועל רעננה ומאז סימן את אלונה. מה שלא מפריע לו להחמיא לאיזי שמתנהל בצורה בריונית ודוחה כלפי כל מאמן שעובד אצלו.

    בנוגע למקרה אלונה - שרצקי - בכר, אחרי ההודעה שכתבתי חיפשתי את הציטוטים המדויקים, ומסתבר שהזיכרון שלי מצוין (רק תחליף חתונה בחינה) -
    ynet שרצקי: "בכר בגד", ברקת: "מאוכזבת מאיזי" - ספורט

    "בצעד נדיר מאוד היא תיארה את הצד שלה בסיפור הלא שגרתי, בסטטוס שפורסם בדף הפייסבוק של המועדון. השורה התחתונה שלו חד משמעית: ברקת מאשימה את שרצקי ותולה בו את האשמה למהומה שנוצרה. עוד היא טוענת כי הוא שיבש את תוכניותיה - לפרסם את החלטה בנוגע ללוי רק לאחר גמר גביע המדינה, שיערך ביום רביעי הקרוב.

    כך כתבה ברקת בסטטוס: "מאחר ומתפרסמים דברים לא נכונים ביומיים האחרונים, החלטתי לספר לכם את מה שבאמת קרה. הבטחתי להודיע לאלישע לוי אם בכוונתי להאריך את העסקתו אחרי חצי הגמר. ביום ראשון השבוע החלטתי שאחרי שלוש שנים מוצלחות יחד, דרוש שינוי", פתחה את דבריה.

    "אחרי קבלת ההחלטה", המשיכה הבעלים, "החלטתי להיפגש עם אלישע ביום חמישי, לאחר אירוע החינה של בתו, כדי להודיע לו על החלטתי ולתאם את מועד פרסום ההודעה - תוך כוונה שההודעה תצא אחרי משחק הגמר".

    "באותו שבוע קיבלתי פנייה מסוכנו של ברק בכר, שאמר לי כי יש לברק אופציה להשתחרר מקרית שמונה במקרה ויש לו אפשרות להגיע למועדון גדול", הוסיפה ברקת. "השבתי כי אפנה אליו רק במקרה שאלישע לא ימשיך, ורק אם אקבל אור ירוק מאיזי שירצקי. לכן הדבר הראשון שעשיתי היה לפנות לשרצקי. איזי ביקש יומיים לחשוב, ואמרתי לו שייקח את הזמן כי לא אקיים כל פניה לברק לפני גמר הגביע וללא אישורו".

    ברקת ממשיכה: "ביום רביעי איזי הודיע לי שיש לי אור ירוק להתקדם, משום שהחליט לפטר את ברק בתגובה לכך שניהל מגעים מאחורי גבו, ושהוא הולך לפרסם את כל השתלשלות העניינים תוך שעתיים. 'מגעים מאחורי הגב?' שאלתי. ניסיתי להסביר לו כי לא התקיימו שום מגעים עם ברק או סוכנו, אבל ללא הועיל. המומה ומופתעת ביקשתי מאיזי לחכות עד אחרי הגמר, אבל הוא הסכים לדחות את הפרסום רק עד ליום חמישי, לאחר הפגישה המתוכננת עם אלישע".

    "אני אוהבת ומכבדת את איזי אבל בהחלט מאוכזבת מהדרך בה בחר. אני מאוכזבת כי למרות שנהגתי בהגינות, פניתי אליו ולא פעלתי מאחורי גבו, נפגעו אנשים שלא מגיע להם וללא סיבה", הוסיפה ברקת בסטטוס.

    את הפוסט המפורט היא חתמה בדברים האלה: "ולגבי התזמון - ברור שהייתי מעדיפה שההודעה תצא אחרי הגמר. זו גם הייתה התכנית. אבל מאחר ואיזי פעל כפי שפעל, לא נותרה לי ברירה אלא לפעול מיידית. אני בוטחת במקצוענות של אלישע ושל השחקנים שלנו, יודעת שכל מי שמגיע לגמר הגביע עושה הכל ויעשה הכל כדי לנצח. אני שלמה עם החלטותיי, שנעשו לטובת הקבוצה ואוהדיה. ועכשיו, כשהפרטים בידיכם, תשפטו אתם אם מדובר בהתנהלות לא הגונה".

    בעלי עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי, מיהר להגיב לדבריה של אלונה ברקת. שרצקי לא נשאר אדיש ועקץ: "לאחר שקראתי את דבריה של אלונה ברקת לא יכולתי שלא לשים את הדברים על דיוקם, לפרט ולחדד מספר דברים חשובים".

    "אלונה ברקת פנתה אלי ביום שלישי בשאלה האם היא יכולה לנהל מו"מ עם ברק בכר", מסר שרצקי. "הודעתי לה שאני מבקש יומיים לחשוב על הנושא ושאחזור אליה עם תשובה. חשוב להדגיש ולהבהיר כי בשיחה הזו אלונה לא טרחה לספר לי כי כבר קיבלה פנייה כלשהי מברק או מי מטעמו. ביום רביעי בבוקר, תוך כדי שיחה שלי עם אלונה, התבררה לי העובדה כי פנייתה של אלונה אליי הייתה רק לאחר ששוחחה עם סוכנו של ברק בכר, שפנה אליה".

    "באותו הרגע הודעתי לה שאם כך הדברים - אז אין על מה לדבר מכיוון שברק בכר מפוטר. הוא מפוטר משום שמעשיו מהווים בגידה באמון שנתתי בו. הסכמתי לדחות את פיטורי ברק ואת ההסבר להן בכ-24 שעות, מהסיבה הפשוטה שאלישע לוי חגג באותו היום אירוע חינה לביתו".
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אלונה עשתה הכל לפי הספר.
    את זה טענתי לאורך כל הדרך.
    יש לי תחושה שזה יצא מגעיל בגלל מישהו אחר.
    ניחוש אחד מי זה.
    הטעות של אלונה היתה שהיא לא צפתה את הפיצוץ ובדיעבד היתה צריכה לחכות בעצמה לטיימינג הנכון וזה ממש לא שבוע לפני הגמר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,236
    לייקים שהתקבלו:
    26,267
    מין:
    זכר
    מי ישמע אלישע ניצח בגמרים של גביע גם כשהכל סביבו היה שקט.
     
  15. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    @Sir Alex Ferguson
    אני לא מבין למה אתה לוקח דברים כל כך ללב, אני רואה שזה גורם לך לחוסר נוחות כאשר איזי מתנהג בקלאס לקולגה.
    אם הייתי יודע שזה היה גורם לך ככה להתעצבן, ולרשום 2000 מילה על כמה אלונה נהדרת וכמה איזי פועל בצורה-לא-צורה, הייתי פוסח על כך.
    בכל זאת, פסח.

    חג שמח
     
מצב נושא:
הנושא נעול.