דיון הליגות הנמוכות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏21/10/14.

  1. עיר הפועלים Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/14
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר
    עידן,
    מזדהה ומבין את מה שאתה אומר.
    המיזם שלנו, בדומה לשלכם, קם עקב ניהול מזעזע לדעתנו של הקבוצה המקורית.
    המהלך שלנו נועד להציל את המועדון, אבל אנשים צרי אופקים ועם יד קלה על המקלדת קוראים לנו "בוגדים" ואמירות מגעילות אחרות.
    גם אצלנו יש המון ריבים על גבי הרשת, לעיתים זה מגיע לפסים מאוד מכוערים שאני מאוד מפחד שיובילו לפערים כבדים מדי. בסופו של דבר כולנו אוהדים את אותו המועדון והמטרה (מוזמנים לקרוא את עקרונות העמותה באתר האינטרנט שלנו) היא להתאחד עם הקבוצה המקורית, על מנת לחזק אותה ולהוות חלק משמעותי בה.
    ואצלנו מדובר על קבוצה בליגה ג' מול קבוצה בליגת העל, אני מפחד לדמיין לאיזה פסים מכוערים זה יגיע במקרה ונהיה באותה הליגה או בהפרש של ליגה אחת מהשנייה ונהווה איום רציני על המועדון (ובמוקדם או מאוחר הפועל של כץ תרד ליגה, כל שנה זה בלוף עד שזה מתפוצץ, אולי כבר השנה).
    אני עוקב אחרי קטמון כל משחק, מקווה שתנצחו ותוכיחו שעד האיחוד, אתם פה להישאר, למרות הזלזול של אוהדים מסוימים בכם.

    במישור המקצועי:
    הפועל רובי שפירא חיפה מנצחת את עירוני ברטעה במשחק לא פשוט במגרש עם "דשא" מזעזע 2-0. מדובר על משחק השלמה שנדחה מלפני חודש עקב המצב הרגיש שהיה בארץ. חבל רק שהמשחק נערך בשעה 14:30 באמצע השבוע מה שהבריח מאות אוהדים.
    כובשי השערים: כפיר לייבוביץ' בפנדל ודייגו מראדונה (אמיתי, זהו שמו בתעודת הזהות והוא שחקן ענק ובנאדם זהב).

    לאחר משחק ההשלמה, הפועל רובי שפירא חיפה עולה למקום הראשון בליגה ג' מחוז שומרון עם 19 נקודות מ-7 משחקים, 2 נקודות מעל בית"ר פרדס חנה מהמקום השני. מקווים לשמור על המקום הזה עד תום העונה ולמצוא עצמנו בליגה גבוהה יותר.
     
  2. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    עיר הפועלים, הדברים שאתה כותב מרגשים מאוד ומזכירים בנקודות את בית"ר נורדיה מבחינת ההרגשות, ולמרות שיש דמיון יש הבדל בפרטים הקטנים וזה חשוב כי לא כל קבוצות האוהדים הן אותו דבר, ולאוהדי הפועל חיפה יש את המאפיינים שלהם ולנו את שלנו. שאלה: האוהדים שבחרו לעזוב להפועל רובי, היו האוהדים הדומיננטיים של הגוש המעודד ביציע, או הפחות פעילים? ומי שנשאר בקבוצה של יואב כץ?
    אם יש משהו שהוא בעוכרינו, זה שהאוהדים של נורדיה, כולם שרופים על בית"ר ורובם גדלו ביציע המזרחי, הם לא מהגרעין הקשה של אוהדי בית"ר שנוסעים לכל משחק חוץ ובאים לאימונים, וזה מרתיע שחקני עבר ואנשי ציבור מלהזדהות עם הקבוצה (בעוד בהפועל רובי אפילו יוסי בניון קנה מניה).

    NDJ, בניגוד לקטמון ורובי - בנורדיה הבעיה היא לא בעלים שאכפת לו מכסף ולא מניהול נכון של הקבוצה, אלא בערכים. וזה לא משהו שרוכש והחלפת מנהל שיווק יכולים לשנות, זה תהליך ארוך מאוד שקשה עד בלתי אפשרי לשנות מבפנים (אחרת היינו נשארים בטדי), והתקווה היא שבסוף הם, קרי הלה פמיליה, כן יתבגרו או ילמדו בדרך הקשה. כך שאיחוד לא הכי רלוונטי. זו גם לא האפשרות היחידה. יש אפשרות שג'רוזלם הולדינגס או איך שלא קוראים לגוף שמנהל את בית"ר יפשוט את הרגל והעמותה שלנו תירש את הקבוצה (כמו אוסישקין והפועל של אייזנברג, אבל שם זה היה הרבה יותר קרוב), ויש אפשרות שפשוט יהיו 2 קבוצות של מועדון בית"ר ירושלים. לא תחת אותו ניהול, אבל בשיתוף פעולה. אחת תהייה הקבוצה הגדולה שמביאה 30 אלף אוהדים מול הפועל בטדי ביום שני ב-21:00, והשנייה תהייה קבוצה אלטרנטיבית שמשחקת בשישי בצהריים באווירה שיותר מתאימה למשפחות.

    נווה, קח בהומור, זה לא זלזול, קצת הומור. חוץ מזה שהקבוצה הזו היא קבוצת פרווה, שאין שם למי לקחת את זה ללב. המשחק נגד חולון היה חוויה שמזכירה בקצת את מה שאוהד הפועל רובי מספר על המפגש שלהם מול באקה מבחינת היריבה, אבל כשמדובר על חבורה של אנשים שרוצים לשחק כדורגל מדי פעם, אז אין את האווירה הזו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/12/14
    עיר הפועלים אוהב/ת את זה.
  3. עיר הפועלים Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/14
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר
    Ice Cream, הגרעין שהקים את הפועל רובי מורכב מאוהדים שרופים מבוגרים (רובם 45+) ויחד איתם מדובר על שני אנשי עבר במועדון- אבי קאופמן, שהיה המנכ"ל בתקופה של רובי שפירא, ודרור מורשליקוביץ, שהיה הדובר בתקופה. אלו שני אנשים שמזוהים פי 17,000 מיואב כץ עם הפועל חיפה, ויחד עם דמויות בולטות ביציע סחפו אחריהם אוהדים רבים.
    האוהדים מורכבים מכל קצוות הקשת, ניתן לומר שאם יש קבוצת אוהדים שאכן היא הדומיננטית אלו באמת ארגון "שער 5", הארגון המעודד של הקבוצה, שמאות מהם באים ונותנים את הטון במשחקים.

    וזה מה שעצוב בתור תומך של הפועל רובי. עונה ראשונה בסמי עופר, כל המעודדים לא מגיעים בכלל. אווירה של בית קברות, 1,500 איש בעונה הראשונה באיצטדיון הזה (שתבין שבליגה הלאומית תחת מפרקים הבאנו לפעמים 5,000 למשחקים בקריית אליעזר, ובליגת העל עוד יותר כמובן בשנים הראשונות של כץ כמו 7,000 בדרבי), אווירה של "בית קברות" (ציטוט של כאלה שעוד הולכים למשחקים בסמי עופר), ושומעים בעיקר קללות למאמן, לשחקני הבית ולמי לא. זה מה שנשאר ביציעי הפועל חיפה.

    מדובר כאן על איבוד מאסיבי של אוהדים בתקופת כץ. אני אישית מכיר בערך 10 אוהדי הפועל חיפה שהיה מגיעים לכל משחק בית ולהמון משחקי חוץ, שפשוט אין להם קשר עם המועדון, אפילו לא ממש עוקבים אחרי תוצאות כי הם מרגישים ניתוק עצום ממנו. וזה אחד הדברים הכי כואבים שיש. היחידים שאולי יכולים להבין אותנו זה אוהדי הפועל ירושלים. כמעט בלתי אפשרי ליצור גרעין חדש של אוהדים כאשר משחקים בליגה השנייה, בעוד היריבה העירונית לוקחת אליפויות ומשחקת בצ'מפיונס. אז כאשר יש בעלים שעושה הכל כדי להרחיק אוהדים מהמגרשים, תוך 10 שנים מאבדים 5,000 אוהדים ביציעים, שלמועדון בסדר גודל כזה זו מכה אנושה. והפועל רובי שפירא חיפה באה לתת אלטרנטיבה ולנסות לאט לאט להחזיר את האור על פניהם של אותם אוהדים אבודים. זה לא ייקח שנה ולא שנתיים, אך אנו מקווים שזה יתממש.
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,829
    לייקים שהתקבלו:
    1,174
    שופט גרוע והרבה החמצות הובילו להפסד 1:0 של בית"ר נורדיה נגד חבל (הצגות) מודיעין וככל הנראה גם לגניזת חלום העליה כבר השנה וזאת לאחר שהפער מהמובילה חולון צמח ל8 נקודות
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    איפה בונים לקטמון מגרשי אימונים? כמה מגרשים יהיו במתקן?
     
  6. עיר הפועלים Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/14
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר
    חבל לי על נורדיה, מבחינתי כל הישג של קבוצת אוהדים זה כוח ומשמעות בכדורגל הישראלי.
    מאחל לכם בהצלחה בפרוייקט הנהדר, תזכרו שאנחנו רצים מרתון ולא ספרינט!

    אתמול, הפועל רובי שפירא חיפה מתארחת בג'סר א-זרקא ומביסה 8-0 את הקבוצה המקומית.
    כובשי השערים: איתן יואש שלושער, כפיר לייבוביץ' צמד, שגיא חייט צמד ודייגו מראדונה אחד.
    במהלך המשחק נרשמה תקרית חמורה של זריקות אבנים מהיציע של ג'סר לכיוון היציע שלנו.
    אבן אחת פגעה באפו של אחד האוהדים, המשחק נעצר למספר דקות ומשטרה ומג"ב הוזמנו לאיצטדיון, והרוחות נרגעו.
    חשוב לציין שרוב רובם של אוהדי ג'סר התנערו מאותם שניים-שלושה ילדים לדבריהם, התנצלו אינספור פעמים, החמיאו ואיחלו לנו בהצלחה, ולבסוף אפילו כדי לגרום לנו להרגיש בטוח, עשו משהו די הזוי: חסמו את הכביש שעובר דרך היישוב החוצה וכיוונו את שיירת המכוניות שלנו לכביש צדדי, ואת השיירה הוביל רכב אחד שלהם עד ליציאה מהיישוב. זה היה מחזה די הזוי, עשרות רכבים נוסעים בכבישים היקפיים אחרי רכב מקומי עד ליציאה מהכפר. לאחר היציאה הם נופפו לנו לשלום ועם הבעות סליחה על פניהם.
    עוד חוויה לאוסף מליגה ג', שלצערנו התחילה מאלימות פושעת ונגמרה איכשהו, בלי פצועים ועם אווירה, איכשהו, טובה.

    חזרה למישור המקצועי: הפועל רובי מגדילה את הפער בצמרת לשלוש נקודות, ומסתמן לפי הגרלת המשחקים ששתי קבוצות יאבקו עד הסוף: אנחנו והפועל טירת כרמל, פרוייקט יפה כשלעצמו. ראוי לציין ששיחקנו פעמיים נגד הפועל טירה העונה, פעם אחת בגביע (ניצחון 3-0) ופעם אחת בליגה (ניצחון 1-0). על הנייר אנחנו קבוצה הרבה יותר חזקה ואמורים להגדיל את הפער ולעלות, אבל אנחנו הפועל חיפה, לא מזלזלים באף אחת ומשתדלים לעשות את העבודה תמיד בלי קשר לאף קבוצה אחרת.

    בשישי הבא מארחים את הקבוצה השנייה של טירת כרמל, מכבי, ולפני המשחק יארח טקס זיכרון לזכרו של רובי שפירא ז"ל, בהשתתפות אשתו, רחל, ובנו ליעם. אמשיך לעדכן שבוע הבא.
     
  7. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    המטרה המוצהרת העונה היא לעלות ליגה?
    כי עוד בתחילת העונה אפשר היה לנחש שזה לא יקרה.
     
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,829
    לייקים שהתקבלו:
    1,174
    כבית"רים אנחנו תמיד שואפים לטוב ביותר תוך כדי כיבוד היריבים שלנו והטוב ביותר בליגה ג' זה להעפיל לליגה ב'.
    כנראה שלא נצליח כי חולון חזקים יותר מאיתנו (מול שמשון עוד לא שיחקנו וחבל מודיעין גנבו מאיתנו נקודות זה היה יכול להיגמר גם בשש אחת לנו) אז זה לא נורא אבל עדיין אנחנו לא מוותרים על חלום העליה, נעשה הכל כדי שהוא יתגשם ואם לא נעלה בסוף (מה שכנראה יקרה) אז נלמד מהטעויות ונתקן לקראת העונה הבאה בתקווה שלא תצוץ לנו שוב קבוצה עם אנשי עסקים אמידים מאחוריה כמו חולון; כמו שידידנו "עיר הפועלים"(שם בבקשה?) אמר זו ריצת מרתון ולא ספרינט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/12/14
  9. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    תמיד יש 2-3 קבוצות שבונות סגל חזק לעלייה
    העונה זו חולון עונה הבא זו תהייה מישהי אחרת
    אתם בכיוון הנכון עם ההחתמה של אברמסון
    אבל בשביל להגדיל את סיכויי העלייה תצטרכו להשקיע עונה הבאה.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,829
    לייקים שהתקבלו:
    1,174
    גם לנו יש סגל חזק לעליה, יריבה ברמה של חולון אין כל שנה, אין ספק שנצטרך לעשות עוד התאמות בסגל אבל יש לנו קבוצה לעליה.
     
  11. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,577
    לייקים שהתקבלו:
    359
    מכוון שיש כאן הרבה נציגים של קבוצות אוהדים אכתוב את זה כאן. היום זה יום היסטורי להכח רמת גן היום הכח חוזרת לאוהדים שלה!!
    בעזרת ה' ויחתם החוזה
     
  12. עיר הפועלים Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/14
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר
    סגול בדם, תואיל לפרט?
    Don Joan Roman, השם הוא אביב.
     
    Don Joan Roman ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,829
    לייקים שהתקבלו:
    1,174
    נעים להכיר אביב, מירו.

    והנה הוקמה לה גם חנות המוצרים האינטרנטית של בית"ר נורדיה ירושלים
    נורדיה – מוצרים
     
  14. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,577
    לייקים שהתקבלו:
    359
    לא ממש יכול כרגע ,אבל בעיקרון עמותת האוהדים משתלטת על הקבוצה
     
  15. עיר הפועלים Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/14
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר
    נעים מאוד מירו!
    רעיון יפה עם החנות, אני יודע שגם אצלנו עובדים על משהו כזה.

    סגול בדם, מאחל לכם בהצלחה, מבחינתי כל קבוצת אוהדים זה הצלחה ויהי מה.
    לא רוצה שזה יישמע מזלזל או משהו כזה, אבל זה מתוך סקרנות (גם אצלנו אני לא בטוח שזה אפשרי)- יש לכם כמות אוהדים שיכולה להחזיק קבוצה בליגה הלאומית? או שמדובר פה על ספונסרים ואנשי עסקים גם?