יניב אלו אכן פרסומות מעצבנות אבל שכחת את הגדולה מכולן בתחום הזה: דיאט קוקה-קולה למון (סי-סי). פרסומת פשוט זוועתית, לא פגשתי עוד בנאדם שמבין מה הפואנטה שלה.... אם מישהו יוכל להסביר לי אותה אני אשמח מאוד.
היא אולי מעצבנת אבל מצחיקה נורא עם המבטא ועם ה"סי-סי" שלו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
Make it double! הפרסומת הכי דפוקה בהסטוריה. לא לדיון הזה לפי הכותרת שלו, אבל אחרת איפה אני אשים? שימו לב לפרסומת החדשה של אורנג' (אפילו שלא מראים את שם המותג או הסמל או הסלוגן המפורסם, יודעים כולם לאיזה מותג הפרסומת הזו, וזו הסיבה שבגללה המותג הזה הוא המותג המפורסם בארץ שנה שניה ברציפות) כל זה (גאוני!!!! צריך לראות כדי להבין) בתקציב של 100 שקל ואני מגזים. מי אמר שכסף הוא הקנה מידה? צריך קופירייטר חכם ולאורנג' יש!
פרסומת שקוממה אותי כמעט הייתה הפרסומת האידיוטית עד פיגור ל"פרי-מור". למי שלא זוכר או יודע, הסלוגן שלהם זה "אנחנו לא עושים כלום, רק סוחטים תפוזים טעימים". אז קודם, באמת כל הכבוד לכם. גם לא עשיתם כלום בתכנון מסע הפרסום כמו שאני רואה את זה, כי צריך להיות אוויל מושלם להעלות רעיון שכביכול מראה לצופה שלא משקיעים במפעל טיפה של מאמץ או עבודה במיץ שלהם. ושנית, בתור אחד שקצת מתמצא בפירות הדר, אחרי הכל אני בא משושלת של פרדסנים, ואפילו יודע לקטוף על פי התקן, אני יכול לומר לכם שהם משקרים. הם אמנם כנראה באמת לא משקיעים שום עבודה במיץ, אבל התפוזים שלהם תפלים ופשוט על הפנים. מבין כל המיצים בשוק, כדאי לקנות את אלה שבדוכנים או אם כבר אז פריגת 100% או את גרסת הפאלפ שלצערי כבר לא קיימת (אני חולה על חתיכות תפוז). ועוד הערה על פרסומות. אני לא סובל את הפרסומות בארץ. למה? כי במקום לפרסם את המוצר נטו, אוהבים להתחכם עם הצופה ו"להביא לו אותה בהפוכה". נכון שהצרככן הישראלי קצת אידיוט, אבל הגישה הזאת מוציאה מהכלים לפעמים, כשאתה רואה איך המפרסם משקיע מאמץ בלהתחכם ולא להבהיר מה המוצר. דוגמה קלאסית לכך היא הפרסומת לפאנטה שוקטה. איזה יופי, טל פרידמן עם בלונים. למה לא טורחים להסביר לי מה זה השוקטה הזה???
אחת הפרסומות המוזרות זה הפירסומת עם הגלידת אהבה הזאת של שטראוס. כאילו הבחור אוכל גלידה ואז יוצאת הזאתי מהים, כאילו מה? סרט פורנו עם גלידות?
וואי אני מת על הפרסומת החדשה של נטוויז'ן אם האישה ששורכת לאיזה איש שהיא פוגשת ברחוב את השרוכים ווו פרקתי את זה.... (למרות שזה לא הכי קשור לדיון)
כבר אמרתי כמה שבירקנשטוק מעצבן? בכל מקרה, היום ראיתי יחד עם חבר שלי בפעם אחת וראשונה פרסומת חדשה ל"כיף" בערוץ 24, פרסומת שללא ספק היו צריכים לצנזר וטוב שלא צינזרו. אחחחחח לואיסנה, כמעט ניסיתי לדחוף את עצמי לתוך המסך. איך פערתי עיניים ופה במשך 30 שניות רצופות, תענוג אך בנוסף גם צער על כך שהיא נמצאת כמה? 12 אלף ק"מ מפה? זה לא משנה......... אוף לא יאמן, אני חושב שהיא צעירה ממני וקבלו אותה. בקיצור, פרסומת שחובה לראות.