דיון התקשורת לעונת 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏12/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    בוודאי שיס צודקים יש חוזה חתום.
     
    DRORIKO ו-Drama2 אוהבים את זה.
  2. carew Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/08
    הודעות:
    116
    לייקים שהתקבלו:
    55
    ערוץ הספורט מתכוון להחשיך ליס את משחקי ליגת העל בכדורגל(לא כולל המשחק המרכזי) וכל משחקי היורוליג עד להודעה חדשה
     
  3. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    ערוץ הספורט חוצפנים גדולים. הם כנראה שוכחים כאשר הם איבדו את הליגה הספרדית יס והוט לא קיזזו בסכומים מכיוון שיש חוזה חתום. למרות שמהצד השני יס והוט פתחו את החוזה מול וואן והוסיפו לוואן כמה מיליונים...

    אז ערוץ הספורט עשה את כל התרגילים המלוכלכים האלה נגד הוט כי בדיוק נגמר החוזה. אבל ביס הסיפור שונה יש חוזה חתום עד שנת 2018.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,957
    לייקים שהתקבלו:
    14,654
    מין:
    זכר
    YES. קודם כל אני לא מבין איך חותמים עם חברה שיש לה בעלות צולבת על 2 ערוצים, אבל גם אם כן עושים את זה לחברה הזאת אסור לנצל את זה לרעה. זה נשמע לך הגיוני ש-RGE תכפה על YES בצורה בריונית לא לפתוח ערוץ ילדים חדש? זה הכי לא חוקי שיש
     
    danielone אוהב/ת את זה.
  5. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    זה שיש להם בעלות צולבת זה בסדר. כמעט לכל הקבוצות יש כמה וכמה ערוצים בקטגוריות שונות.

    אני גם לא בטוח שהמלחמה כרגע היא בגלל ערוצי הילדים ולא באמת בגלל ערוצי הספורט. הטענה של ערוץ הספורט היא שברגע שהם הוסיפו "מפעלים חדשים" אז יס צריכה להוסיף להם על זה כסף, ועזוב את זה שהם איבדו במהלך החוזה את הליגה הספרדית. סבבה יש פה סכסוך עסקי ויש דרכים לפתור אותו. אבל כמו שכתבת ערוץ הספורט בחרו בדרך הבריונית.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,957
    לייקים שהתקבלו:
    14,654
    מין:
    זכר
    בעלות צולבת זה אמנם משהו שמחזיק לפי החוק,אבל זה לא משהו שצריך לקרות והגיע הזמן לשנות את החוק הזה. בעלות צולבת זה משהו שהרבה פעמים מביא למצבים אבסורדים ופסולים. קח למשל את ערוץ 24 שהרבה פעמים פועל כדי לקדם תכנים של קשת במקום להיות ערוץ מוזיקה.
     
  7. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    שוב אני לא אומר שזה טוב או לא. זה המצב הקיים כיום בשוק וזה ככל הנראה גם מה שיהיה בהמשך, לא רואה מצב שלא יאפשרו את זה בהמשך. יכול להיות שיכניסו כל מיני הגבלות אבל זה כבר לנושא אחר.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עוד סיבה לעבור ליס.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,957
    לייקים שהתקבלו:
    14,654
    מין:
    זכר
    אגב היום בעידן הסטרימינג קלפי המיקוח של ערוץ הספורט הרבה יותר חלשים מבעבר, כאשר אפילו את משחקי מכבי ביורוליג אפשר לראות דרך האינטרנט. הדברים היחידים שלערוץ יש בלעדיות מוחלטת עליהם זה הליגה בכדורסל והמשחקים מדרג ג׳ בכדורגל, ועם קריית שמונה-בני יהודה אתה לא יוצא לקרב.
     
  10. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,158
    לייקים שהתקבלו:
    690
    אני היחיד שלא מצליח לראות כלום בקודי? אני אישית מחפש לראות דברים יותר נישתים, כמו ליגה שנייה באנגליה, איטליה או ספרד למשל. לא מצליח.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ישראל מתייבשת - לאן נעלם הסקורר הישראלי? כתבה לא רעה ב-One על בעיית החלוצים הישראלים.

    1. דודו ביטון. משחק הבכורה של דודו ביטון במדי הפועל תל אביב היה בטדי. 19 בינואר 2015, 1:1 לא מרגש במיוחד. ההספק שלו בליגת העל מאז עומד על 32 משחקי ליגה וחמישה שערים - שניים במדי הפועל כפר סבא ועוד אחד לרשת שלה. מאז תחילת מאי הוא לא ראה דקת ליגה. חצי שנה אחרי, כשצריך לשלוח מסר לארון שוינפלד, כשאנס מחמיד פצוע ו-ויאם עמאשה פצוע, גיא לוזון נזכר בביטון. פעם הבטחת ענק. פעם שחקן שלו בסטנדרד ליאז'. שם, אגב, הוא לא נתן לו צ'אנס.

    שלומי ארבייטמן הבקיע גם הוא חמישה שערים בליגת העל מאז פברואר בשנה שעברה - ארבעה במדי הפועל חיפה ועוד אחד לרשת שלה. השבוע, לקראת המפגש עם האקסית מבאר שבע, הוא התמרק כמו אחד שרוצה לעשות רושם והצהיר: "כשאחזור להבקיע אעשה זאת בצרורות. אני לא דואג ויודע שאכבוש בקרוב". ארבייטמן בן 31, פעם מלך שערים, פעם אימת ההגנות בליגה, פעם מלפפון מבוקש. בבאר שבע עם הרוטציה, לא נתנו לו צ'אנס.

    החלוץ הישראלי במשבר. עומר דמארי נודד בקבוצת רד בול, המספרים של איתי שכטר בנסיגה, עמאשה נעלם, טוטו תמוז נפקד, עדן בן בסט סופסל, שמעון אבוחצירה סבל מפציעות, ברק יצחקי התבגר, אליניב ברדה מריח את סוף הקריירה והרשימה עוד ארוכה. "התשע" הישראלי, הסקורר המקומי, נעלם מהמפה בליגת העל. בן שהר, כנראה החלוץ הישראלי הטוב בליגה, לא תשע קלאסי. מלך השערים טל בן חיים בוודאי שלא. מלבדם, שום שחקן התקפה ישראלי לא כבש העונה מעל שלושה שערים בתשעה מחזורים.

    מדובר בשיאה של תופעה שהחלה לפני שנתיים, עם השתלטות ערן זהבי על הליגה. אם בעונת 2013/14 דמארי עוד נתן פייט על מלכות השערים, הדולקים בעקבותיו בשתי העונות האחרונות היו מוחמד גדיר, מאור בוזגלו ורועי קהת (2014/15) וגם אליניב ברדה, שלומי אזולאי ומהראן לאלה (2015/16). כלומר, נרשמה ירידה חדה בתפוקה של שחקני רחבה. הליגה חיפשה תואמי זהבי ועם דעיכת התשע הקלאסי בכדורגל העולמי, נעלם גם הסקורר הישראלי.

    2. ישראל מתייבשת. זו בעיה בהתהוות. כלומר, היא לא משפיעה בטווח המיידי. כל עוד זהבי בפורמת כיבוש, הצורך בחלוץ לנבחרת הלך ופחת. כל זימון מצא מספר מספק של חלוצים ישראלים בכושר טוב, כשהפעם היו אלה שהר ואלירן עטר. אבל כשמסתכלים רחוק, אפשר לזהות בעיה באופק. הכדורגל הישראלי לא מייצר מספיק סקוררים, אלא את אותם שחקנים טכניים וזריזים שלוקים בפיזיות. וזה לא מספיק כי בשנים האחרונות, מרבית המבקיעים הישראלים הבולטים בליגה יצאו החוצה ורובם - אולי כולם חוץ מתומר חמד ומונס דאבור - לא רשמו הצלחה לאורך זמן וחזרו. כך, להזכירכם, נולדה תיאוריית הפירמידה ששלחה את שכטר לבית"ר, את ארבייטמן להפועל חיפה ואת ביטון להפועל ת"א.

    כשעולם הכדורגל מובל על ידי מבקיעי על בדמות ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, ברור שהתשע הקלאסי מתחיל להיעלם או לכל הפחות נדרש לעבור אבולוציה מסוימת כדי להתאים לדרישות המודרניזציה. הבעיה בארץ היא שמבט לקבוצות הקטנות, לנבחרת הצעירה או אפילו לליגה הלאומית מגלה לא רק מחסור בשחקני רחבה, אלא בשחקנים שהם גולרים טבעיים. שחקנים שיכולים לספק מספרים יציבים לאורך כמה שנים.

    הנה כמה דוגמאות: שחר הירש ודור חוגי נעלמו בהשאלות, שובל גוזלן לא רואה מספיק דשא, גדיר נפגע מהרוטציה, שגיב יחזקאל לא משחק, אחמד עאבד לא כובש מספיק, עומרי אלטמן לא מתרומם מבחינה מספרית וגם ניב זריהן ואור אינברום עוד צריכים להוכיח יציבות סטטיסטית בדיוק כמו מיכאל אוחנה - כישרון ענק שמוגדר כאן כדבר הבא. מאז הקמת ליגת העל, רק פעמיים הוכתר בה מלך שערים זר - רוברטו קולאוטי ב-2005 וסמואל יבואה ב-2008. השנה, טוני וואקמה, לוסיו ו-וידאר קיארטנסון יכולים לאיים על בן חיים ושהר. במילים אחרות, ישראל מתייבשת. אולי נרגיש את זה בעוד כמה שנים.

    ולגבי חלון ההעברות בינואר:

    3. הרשימה. ינואר מתקרב, מילת הקסם הכי משמעותית בכדורגל הישראלי, והשמות כבר נזרקים לאוויר. השנה שעברה הוכיחה שפער קטן בצמרת מכניס את שתי הגדולות לכוננות העברות. אם מכבי חיפה ובית"ר ירושלים יהיו בתמונה, החלון יקבל עוד טוויסט מרתק כשעל המדף שוב יהיו ליגיונרים חוזרים, צעירים פורצים ו-ותיקים שיחפשו לרדת במדרגות הפירמידה כדי לקבל דקות. הנה רשימת השחקנים החמים ביותר לקראת פתיחת החלון לפני סדר יורד: עומר דמארי, ז'אורז'יניו, ארון שוינפלד, אור אינברום וניב זריהן, דור אלו, ברק יצחקי, עדן בן בסט, פיראס מוגרבי, מוטי ברשצקי, מקסים פלקושצ'נקו
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הכדורגל הישראלי לא לבד, יש מחסור בחלוצים טובים בעולם היום.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    התוכנית שיש עכשיו, בשבת בצהריים בערוץ הספורט פשוט הזויה. יושבים חבורה של אנשים ומדברים על משחק שמתקיים במקביל, בלי אשכרה לראות אותו. מדהים.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,957
    לייקים שהתקבלו:
    14,654
    מין:
    זכר
    ועוד טליה סלנט אומר אחרי הגול של בנצי מושל "רואים את ההשפעה של יוסי מזרחי" מה?
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,957
    לייקים שהתקבלו:
    14,654
    מין:
    זכר
    נכון שהליגה האיטלקית כבר לא פופולארית כמו בשנים עברו, אבל מפה ועד להעדיף משחק של נבחרת ישראל בנשים על משחק של נאפולי? כוס אמא של ערוץ הספורט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/11/16
מצב נושא:
הנושא נעול.