דיון התקשורת לעונת 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏12/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,991
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    לחמן מפרשן עכשיו את גבון נגד *שם אפריקאי גנרי כלשהוא*. עכשיו אין לי בעיה עם זה, לחמן אחלה פרשן, השאלה מה החברים מבירת העמק חושבים על זה
     
  2. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    הם שיחקו אתמול, יש להם משחק הבא בעוד 9 ימים. אני מעריך שגם ככה לא תוכנן אימון מוצ"ש לעפולה. אז לדעתי הם חושבים שזה בסדר גמור
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,226
    לייקים שהתקבלו:
    26,264
    מין:
    זכר
    גיא לוזון הפך לאברם של ואן.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כל אוהד כדורגל בטוח שהסיקור התקשורתי לו זוכה הקבוצה שלו הוא לא מספק. שמחפשים אותה בנרות לרוב, לצד כתבות אוהדות מידי פה ושם אם אג'נדות כמו הפועל ת"א והרומנים - 'זה יסתיים באליפות?' או הפרגון לאדומים ב-One כשברקוביץ' היה חלק מהמערכת. בעקבות כל הפרסומים על 'הרשימה השחורה' של 'ידיעות אחרונות' בעניין הפוליטי ולצד זה החבר'ה בהם אסור לגעת - מעניין אותי מה דעתכם בכל הקשור לתקשורת ספורט.

    מכבי כדורסל תמיד תזכה לסיקור מטורף בערוץ הספורט במהדורה ואתם מבינים את הקשר, וכך גם באתר, אבל קוטלים אותה הרבה. אוהדי הפועל חשבו שעמית גולדשטיין מ-'וואלה' הוא אנטי, עד שגילו שכל הבורות שהוא חשף הם אמת ויציב. אז: אני זוכר את אמיר אפרת, שכתב איי-שם ב-2010 ב'ידיעות' - כאנטי גוטמן ואנטי שכטר. הסיפור האחרון המצחיק היה האנטי של 'ידיעות' כלפי ערן זהבי אחרי שכתב טור אצל המתחרים. אני פחות מדבר על טורי בדיחה כמו זה של יניב קטן ב-One או פרימו שידוע בתור אנטי מכבי אלא משהו עמוק יותר אם זכור לכם.
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    רונן דורפן כתב על נוהג שגם אני זוכר אותו-שבמשך שנים מדי שבוע הייתה בספורט של ידיעות מודעה מטעם מכבי תל אביב בכדורסל לקראת משחקה באירופה-"ביום חמישי מכבי תל אביב נגד X בהיכל יד אליהו". מודעה שאין שום סיבה לפרסם-כי מי שרוצה לקנות כרטיסים הם נגמרו מזמן, ומי שרוצה לראות בטלוויזיה יודע שזה בחמישי בערב בערוץ 1 ואם הוא לא יודע אז כתוב במדריך הטלוויזיה של העיתון, אין צורך לשפוך כסף על מודעה. הוא העלה את הטענה שבמודעה היקרה הזאת מכבי קנתה לעצמה סיקור חיובי לאורך השנים (רפאל נאה).

    ספורט הוא תחום בעייתי בנושא של אתיקה בגלל זכויות השידור. אתה לא צריך לשלם לצה"ל כדי לראיין את הרמטכ"ל, אתה כן צריך לשלם לפרמיירליג, והרבה, אם אתה רוצה לשדר את המשחקים. ואז באופן טבעי הסיקור של בעל הזכויות יהיה אוהד עד מלוקק.
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,232
    לייקים שהתקבלו:
    4,940
    גם צריך לקחת בחשבון שאנחנו חיים כיום במציאות אחרת. בעבר היו מעט כלי תקשורת ואם היית זוכה לסיקור חיובי בהם, הכל היה בסדר. היום זה כבר מעבר לקיומם של כלי תקשורת "רגילים" רבים, אלא כל הרשתות החברתיות ובלוגרים ועוד מיליון ואחד דברים, שמזרימים לאנשים סיפורים בלי סוף.

    אפילו אם ערוץ הספורט היה מלקק למכבי בלי סוף - וכפי שנכתב כאן, הוא דווקא מבקר אותה - זה באמת היה גורם לאנשים לחשוב שהכל בסדר כשהם רואים איך היא משחקת ושומעים ביקורת ממקומות אחרים? כבר לא.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מתפתח כאן דיון מעניין והלוואי והיה לי כוח לרדת לרוזולוציה שמדברת על הנושא האקטואלי הטעון כמו ביבי ומוזס ואיפה ישראל היום עומד כאן(קראתי את כל טורי הדיעה והכתבות של 'הארץ' בנושא, והשאלה האם להם אין גם אינטרס כביכול לכתוב על שני מתחרים והאם ב-'הארץ' הכל תמיד היה נקי במאה אחוז?). אני רק רוצה לומר שבגדול תקשורת הספורט בעלת כוח השפעה אבל עדיין מדובר כאן בכדורגל, שואו, בידור ודרמה. ברור שאנחנו חיים את המשחק הזה כל הזמן אבל זה עדיין לא חיים ומוות כך שכוח ההשפעה של תקשורת הספורט הוא נמוך יותר לדעתי.

    העיתון המודפס הולך ומאבד מכוחו אולי בגלל האינטרנט וזה נכון, אבל עדיין מילה מודפסת היא בעלת כוח.

    לגבי מה שאמרו כאן, יכול לומר מניסיון אישי שלי - רציתי לכתוב על פרויקט פתיחת הליגה הספרדית השנה. כתבה יותר בסגנון 'שם המשחק' ולא לסקור רק את הגדולות כי כולם יודעים את המצב - סימאונה זה אתלטיקו, שהפעם ניסתה ללכת על גישה התקפית| בארסה העמיקה את הספסל ותלויה במפלצות שלה מקדימה| וריאל מדריד מגיעה לשנת מבחן של זידאן עם לחץ גדול אחרי חמש שנים בלי אליפות. כתבתי יפה וקולע האמת גם על קבוצות הצמרת האחרות כמו סביליה, על העידן בסלטה ויגו אחרי נוליטו, הבלאגן בויאריאל, שובם של המנוסים - קיקה וחואנדה ראמוס, על הפרויקט של לאס-פלמאס ועוד ועוד ועוד. בספורט5 ו-וואלה אמרו 'תודה' אבל אין זמן לפרויקט רחב, ובספורט1 דיברתי במייל עם סגן העורך. בהתחלה הוא דרש לצמצם את הכתבה מבחינת מילים ועשיתי זאת, אחר-כך הוספתי פרשנות שלי ע"ח עובדות יבשות. וברגע האחרון 'בחרתי שלא להעלות, ולא בגלל שזה לא היה טוב'. אג'נדה בקיצור, באתר שלהם רוצים להדגיש את הליגה האנגלית. וזה בסדר, אבל הוא יכל להגיד את זה קודם. ב-One למשל לא השיבו לפנייה שלי.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,991
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    זה קצת אוף טופיק,אבל הסיקור הצבאי הוא לא יותר טוב. אמנם אתה לא צריך לשלם לרמטכל בשביל לראיין אותו אבל אתה כן צריך לשלם לו בשביל אייטמים בלעדיים(מטוס חדש שמגיע, ראיון עם קצין ביחידה סודית וכו') וב"לשלם" אני מתכוון ללקק לו מכל הכיוונים. לא סתם כל הכתבים הצבאיים נראים כמו דוברי צה"ל בהתנדבות. התקשורת בכלליותה היא יחסים של תן וקח. כולנו זוכרים את הקטע המפורסם של גדעון סער מתדרך את בן כספית מה לכתוב, מן הסתם סהר נתן לו צ'ופרים בתמורה (לא שאני בא בטענות לאחד מהשניים, אבל ככה העסק עובד)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/17
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    לא יודע מי רשם שערוץ הספורט מבקר את מכבי ת"א סל אבל מה זה צריכים לחשוב שוב. מי שמגדיר ביקורת ב"ניקולה ככה" ו"שמעון ככה" - נופל ישר לפח.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,991
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    מפחדים לגעת שם בראשי הקודקוד. אפילו בבן של אחד מהם. ניקולה לצערו לא מחזיק באחוזים מערוץ הספורט(וגם לא בחברים שמפרשנים שם)
     
  11. robertocarlos.m Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    1,428
    לייקים שהתקבלו:
    803
    עומרי אפק עכשיו- ״בבית״ר אף שחקן לא הבקיע מעל 7 גולים בעונה ב-5 שנים האחרונות״

    רואקביצה הבקיע שם 14 גולים עונה שעברה וזה רק ממה שעלה לי לראש עכשיו.

    + בחידה היומית שאלו שם באיזה אולימפיאדה זכה מוחמד עלי במדלית זהב ואחת התשובות הייתה מקסיקו 70׳ (מונדיאל)

    הערוץ הזה מתדרדר מרגע לרגע
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,812
    לייקים שהתקבלו:
    19,452
    ואפק הוא עוד האינטליגנט והרציני שם (כביכול)...
     
    Drama2 ו-robertocarlos.m אוהבים את זה.
  13. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    ועל זה נאמר, זה שאתה אומר דברים בביטחון לא הופך אותם לנכונים.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,991
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    אפק בתור פרשן אולפן הוא סבבה(בתור פרשן משחקים בינוני מאד) לא חושב שמישהו הגדיר אותו כאיזה פרופסור, אבל מעדיף אותו בהרבה על שאר האפסים של הערוץ
    אגב שנה שעברה הוא היה בערוץ הקיבוץ של האיטלקית והפתיע שם לטובה, חבל שלא המשיך גם השנה
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איפה זה נאמר?
    איציק זוהר ובוני גינצבורג עושים זאת כבר שנים ולאף אחד שמעסיק אותם לא אכפת, אז כנראה שהם כן נכונים. בשבילם.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.