דיון התקשורת לעונת 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏12/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אתה יכול לחשוב ככה, כמו שאחרים יכולים לחשוב אחרת, כמו שפירטתי, יש מספיק סיבות לחשוב אחרת.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אפשר לחשוב הרבה דברים.
    בשביל דיון רציני צריך קצת ״common sense".
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני מבין שאתה לא מוכן לקבל דיעה אחרת, רשמתי לך את הסיבות למה אפשר לקבל דיעה שזהבי לא קפטן ראוי, לא שוכנעת? לבריאות. נקסט.

    רק אל תנסה להתנשא עם זה שהטיעונים שהבאתי הם לא "דיון רציני", רשמתי לך סיבות, מוזמן לא לקבל אותם. לא הפכתי את ההודעות שלך לתגובות לא רציניות, למרות שלא שיכנעת אותי בשום דבר. אם זכרוני לא מטעה אותי שמדברים איתך באותו מטבע אתה ממהר להיפגע. אל תזלזל בהודעות אחרים, אפשר לעשות את זה איתך בקלות ואז אתה מתקומם. אל תתגונן ותטען לדיון לא רציני, לא כל דיון חייב להסתיים בצורה מזלזלת.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/10/16
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    כשמישהו רושם ״אפילו זהבי לא מאמין לעצמו שהוא אמר שהוא לא מעל הנבחרת״ הדיון די מאבד את הרצינות. אנחנו לא קוראי מחשבות.

    כל אחד זכאי לדעה שלו, ועל הדרך מותר לי לפקפק ברצינות הדעה שלו. ככה זה בדיון.
    אין לזה קשר לזלזול.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    באותה הודעה רשמתי טיעונים בפסקה הראשונה. מזה התעלמת, בחרת להתייחס להערת אגב שרשמתי לאורימור. מוזמן להתייחס לפסקה הראשונה, היא התייחסה אליך ולזה במפתיע לא התייחסת.

    ודי ברור לי שהוא רואה עצמו במעמד גבוה יותר מאחרים, לזה אפילו אלישע התייחס בצורה די ברורה.. לא מבין איך ניתן להתכחש לזה, אבל שיהיה, זה לא עיקר הדיון.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    חשבתי שאנחנו 'לא קוראי מחשבות', ואז מגיעה שורה כזו: "אני מאמין שבתוך הנבחרת יש מספיק שכן הזדהו כמו שיש כאלה שלא הזדהו, וזה היה אותו דבר גם אם אלברמן היה הקפטן ועונה בצורה היבשה שהוא אוהב לענות בה". אז יש גם כאלה שלא יכולים להסתכל בפנים של האדם השחצן והנפוח הזה.
    לא היה קורה כלום אם זהבי פעם אחת היה בולע את הרוק כביכול כשהעיתונאים לדעתו, ולדעתו האישית בלבד - עברו את הגבול - ושומר על פוליטיקלי קורקט. הפעם הוא לא במכבי ת"א. כנות לא תמיד מנצחת, אבל העיקר שאתה גאה בו. התקשורת האדירה אותו כשהיה צורך וכשהיה מקום להעביר עליו ביקורת אז בהחלט עשתה זאת. שוב - מה עם כל הדיווחים החיים על האורז הראשון שזהבי אכל בסין, הכתב ששלחו שילווה אותו שבוע שלם, הפמפום של המעבר הזה בכל מקום? אז רק מחפשים את רעתו? ועל איזה אינטרנסטים מדובר? צנציפר שונא זהבי? אבל לפני חודשיים וחצי הוא התארח אצלו שבוע. הכתב של One שונא את זהבי? אולי לחלק מהכותבים כאן יש אינטרס. אני אוהד הפועל למשל אז כביכול יש לי אינטרס, אבל אני מאוד אובייקטיבי לגביו וכבר אמרתי למה, וזהבי הרי לא נעלב בגלל הפורום אייסוקר, הוא לא קורא כאן. וכן, 'מלקקים', 'עכברים', 'פירקתי את הליגה' - זה מיותר, זה לא מכובד, זה לא מתאים. וככה זה גם נראה במגרש כשהוא לא ספר אף-אחד.
     
  7. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,394
    לייקים שהתקבלו:
    621
    איך זהבי נראה על המגרש? הוא הגיע ליותר מצבים מחמד

    ערן זהבי כמשל: בממלכת מוזס, הנקמנות מעל הכל? | העין השביעית
     
    orimor2212, DRORIKO ו-Blanco 7 אוהבים את זה.
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מה אתה מנסה לעשות פה? לעקוץ ולצאת גיבור?
    צריך להיות קורא מחשבות כדי לדעת שלכל מטבע יש שני צדדים?
    מה נסגר איתך?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עמיקם אתה עושה לזהבי הנחות. אתה רוצה שיקבל מדליה על זה שאיים על השער? היה חייב למסור לחמד שהיה חופשי נגד מקדוניה וככה ישראל עולה ל-3:0 והשאר היה גארבץ'-טיים. אפילו במשחק נגד ליכטנשטיין הוא לא כבש. לא ראיתי שום מאמץ קבוצתי וספרינט למען הנבחרת. לגבי מה שהבאת - זה לא שייך. הסיפור ההוא מוכר וידוע ובאותו פרק זמן גם כתבנו על זה בידיוק בדיון הזה, אתה מוזמן ללכת אחורה איזה 20-30 דפים אם יש לך זמן. ב'ידיעות' התנהגו אז כמו ילדים נעלבים וזה לא היה במקום. אבל לא ראיתי אחרי המשחק ביקורת ארסית של צנציפר למשל בהשוואה לכלי תקשורת אחרים - גם בישראל היום קטלו את זהבי, גם ב-One, גם בערוץ הספורט, ובצדק.
     
  10. yakar Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/07
    הודעות:
    887
    לייקים שהתקבלו:
    269
    סך הכל העובדות הם שהרבה מאוד אנשים ראו את ההתבטאות של זהבי לא מתאימה.
    הרבה מאוד אנשים התפלאו ששמעו את הביטויים.

    אני חושב שזה מדבר בפני עצמו. קפטן נבחרת לא צריך לדבר בצורה שתקומם כל כך הרבה אנשים.

    יכול להיות שהוא צודק , ויכול להיות שהוא לא התכוון לדבר בצורה לא מתאימה , אבל אי אפשר להתווכח עם מבחן התוצאה.
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מה שההמון חושב לא רלוונטי.
    הרעיון מאחורי מה שהם חושבים כן.

    ובנוגע לערן זהבי, השנאה התהומית כלפיו מובילה לכך שלא חושבים בהיגיון בנושאים שלו, ודברים גבוליים מובילים לחריצת גורלות מיידית.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    רון עמיקם מסנגר על זהבי - מי אמר שפאסון זה חלק מהוראות ההפעלה של כוכב כדורגל?
    הנה חלקים:
    זהבי חוטף יותר מכולם כי הוא זהבי. וכמו שאוחנה - שעליו אמרו שיש לו קלאסה - לא הצליח לשמור על הפאסון לפעמים, כך גם זהבי. ומי אמר שפאסון זה חלק מהוראות ההפעלה של כוכבי כדורגל? להיפך. כל השחקנים הגדולים של ישראל היו כאלה שלא עשו חשבון. גלזר, סטלמך ז"ל, שפיגלר, שפיגל, אוחנה, ברקוביץ', גם זהבי. הם היו יוצאי דופן על המגרש ומחוצה לו.
    זהבי חטף על דבריו וימשיך לחטוף כי הוא לקח את זה על עצמו. במקום שהתקשורת תעסוק היום במשחק הדל שהפגינה נבחרת ישראל, היא עוסקת בזהבי. בלי שהתכוון לכך, שכב זהבי על הגדר בשביל אלישע לוי. כי אם אלישע לוי היה עולה על הגריל, הוא היה נחרך מכל הכיוונים.
    זהבי נשאל שלשום אם פסטיבל העיסוק בתפוקה שלו פגע בנבחרת והוא השיב בחיוב. אחרי הכל, כשמקריבים משחק כדי שזהבי יכבוש - כאילו הוא יובל אבידור - כך גם נראה המשחק. כשעולים למשחק עם שלושה שחקני הגנה בעלי רגל שמאל; כשתוקעים בקישור האחורי שחקנים מאוד איטיים שמתקשים להוציא את הנבחרת במהירות מהגנה להתקפה או למסור כדורי עומק; כשהמגינים בכושר לקוי מתחילת העונה; כשעושה משחק תקוע בקו ומסתפק בהגבהת מצבים נייחים ושחקן הקו השני כמעט ולא משותף במשחק, והיריב מנצל כמעט כל חור במערך כדי להוציא מתפרצות, אז משחק של 0:5 מסתבך ל-1:2.
    אלישע לוי קיבל בית מהחלומות. אין סיכוי לעלות, אבל יש סיכוי להראות דרך ולבנות אמון עם הקהל. בינתיים עושה רושם שהנבחרת מתקשה להראות דרך, ן-9,000 צופים שלשום (למרות שנמכרו יותר מ-13 אלף מנויים) זה כבר חוסר אמון. מזל שזהבי שמושך אש.

    כולם אשמים חוץ מזהבי, בקיצור. מעניין שחמד כן הצליח להסתנן לרחבה לכבוש וכך גם טב"ח. יוסי בניון שיחק גם כן עם גלמים והיה מצוין בנבחרת וכבש גולאסויים בכוחות עצמו - קפריסין, שוויץ. הוא שיחק עם נמני שהיה בישורת האחרונה שלו ועם באדיר ועידן טל שלא תמיד היו בשיאם בנבחרת. זהבי הגיע למצבים ולא ניצל אותם. אגב, זהבי לא לקח שום דבר על עצמו. לקחת על עצמו זה לומר 'הייתי לא מספיק טוב בנבחרת'. עד היום הוא כבש איזה שער מצמק נגד רוסיה בקמפיין של גוטמן ולא הביא אף נקודות על שמו, בכלל. עומר דמארי, טב"ח החלוץ, תומר חמד ואחרים כן עשו זאת. אגב, ברקוביץ' לא היה קפטן של הנבחרת. ולא הייתי מתגאה בפה הגדול שלו. פאסון זו דרישה מקפטן. וההתקפה עליו לא הייתה כזו גדולה וארסית, ממש לא.

    - המשתמש סמואל אטו - אני לא אוהב את זהבי אבל פירגנתי לו שוב ושוב וכבר אמרתי. ההבדל הוא שאתה לא מסוגל לכתוב עליו מילה אחת רעה, זה הכל.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,796
    לייקים שהתקבלו:
    19,446
    זה לא אתה זה שכשכל המערכת במכבי חיפה טענו שרוצים את עטר טענת שהם סתם אומרים והם מתכוונים ההיפך?
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,950
    לייקים שהתקבלו:
    14,653
    מין:
    זכר
    אגב לירן שטראובר,שכזכור נזרק מערוץ הספורט לפני קצת יותר משנה מתחיל לאט לאט לחזור אליו . כבר כמה פעמים בחודש האחרון שהוא מתראיין לתכנית הרדיו של הערוץ,כולל אתמול. וזה מבלי לתת את דעתי אם צריך או לא צריך להחזיר אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/10/16
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,273
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    אגב, לא יודע כמה שמו לב לזה, אבל כל הראיון עם זהבי הוא קצת מוזר.
    ביקשו ממנו להתראיין והכתבים לחצו עליו אז הוא אמר "אוקי, כמה משפטים קצרים". יצא שראיינו אותו איזה 7 דקות, עם לא מעט שאלות עם מספר כתבים רב, ואפילו אחד מהם גם זרק לו בסוף "אמרת כמה מילים בסוף יצא 7 דקות".
    אז די מתבקש לשאול איך אמור לעבוד כל הסיפור הזה. יש מסיבת עיתונאים בסוף המשחק שבה אני יודע שיש זמן קצוב לשאלות. זה היה נחשב כחלק מהזמן הזה? זה היה מיד אחרי המשחק והוא בחר להתראיין לכתב ספציפי? (היה נשמע שהיו שם הרבה).

    כי אם, לדוגמא, זמן לענות לכתבים אחרי משחק בתור הקפטן (כמו גם המאמן), הוא נניח 5 דקות, וממשיכים לשאול אותו שאלות, הוא יכול בקלות להגיד שנגמר הזמן ולכן הראיון כעת צריך להגמר. התחושה שלי שזה מה שהיה גם אמור לקרות רק שהם המשיכו לשאול שאלות, ונוצר מצב שהוא ענה בחוסר חשק.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.