דיון שמועות וחדשות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏1/1/03.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין שהוא ימכור אותו.

    יש גבול, ואני חושב שהוא לא ירצה להסתבך עם האוהדים כבר בהתחלה. למרות שכשאני חושב על זה יותר לעומק, אני לא יכול לומר שאוהבים יותר מדי את וידוקה במועדון.


    הבעייה היא שאין הצעות טובות. 5 מליון פאונד? איפה תמצא חלוץ ברמה דומה במחיר שבכלל מתקרב לזה? אבל ממועדון שמכר את קין בשביל כלום, ומצד שני בזבז 7 מליון פאונד על סת' "כשרון" ג'ונסון אני לא ממש יודע למה לצפות.
     
  2. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רגע פולדש- לא היית מעדיף למכור מאה וידוקיים על רובו אחד?
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה מזכיר במשהו את קוביקה... לפחות לי... שניהם בטלנים כאלה שלא עושים הרבה עבודה, אבל אחלה של חלוצים, סקוררים...

    לגבי וידוקה - לידס תעשה טעות אם היא תמכור אותו, כי אחרי הכל הוא מוכיח שהוא לא חלוד והוא באמת שחקן כדורגל, ואם רוצים לבנות שמה קבוצה רצינית אז בטוח שהוא יישאר...

    ומישהו מופתע שמכל המנג'רים באנגליה דווקא הודל הוא זה שקופץ?
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא שבימים אלה זה נדיר במיוחד אבל בכל זאת. ההוכחה החזקה ביותר למצב המביש שבו נמצא מועדון הכדורגל של לידס הן הקולות שהשמיע היום פיטר ריד בעיתונות האנגלית בעיקבות המשחק הגרוע אתמול בסיננט מרי'ס מול הקדושים.
    פיטר ריד אמר שאם המצב ישאר כמו שהוא כרגע הוא בלי לחשוב פעמיים מוותר על האפשרות להמשיך בתפקיד המנג'ר של הקבוצה. כמה נמוך אפשר לרדת? פיטר ריד מאיים על לידס!!! פיטר ריד!!!
     
  5. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לקח ללידס בדיוק רבע שעה להחתים אותו מהרגע שרגלו דרכה באלנד רואד אז למה שאני אתפלא אם הוא יעוף (כמעט) באותה מהירות.
    בכלל המועדון כבר זמן רב מתנהל בצורה חובבנית משהו,אז אני לא מבינה מה הפלא פתאם שמנג'ר כמו ריד (באמת מנג'ר לא יותר מידי גדול,הוא הוכיח זאת גם העונה) מאיים בפיטורים.

    בקשר לוידוקה- שימכרו אותו מצדי למכבי כפר קנא,והם יכולים לקחת את סמית' החלוץ המוכשר איתו, ויתחילו להביא שחקנים באמת על רמה.
    הגיון של מועדון, מוכרים את בוייר ו-וודי ומשאירים את סמידג'י ואת השמן האוסטרלי. :roll:

    (ולא פולדש, לא מעניין אותי שסמית' הוא חביב הקהל, כי עם תואר כזה הולכים לתחרות מלכות יופי לא למועדון כדורגל, וגם לא אכפת לי כמה הוא תורם כאסיסט, פעם אחרונה שבדקתי הוא חלוץ).
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א. חשבת פעם על זה שקשה לכבוש כשאין מי שימסור? תסתכלי על הקישור שלנו לפני שאת יורדת על ההתקפה ועל סמית'י. באקה? וילקוקס? מקפייל? אוקון? פחח... ותיכף באטי יעשה בכורה עונתית... נו באמת, אין מי שימסור כדורים לחלוצים. זה מוביל לכך שסמית'י חייב לסגת אחורה ולספק בעצמו את הכדורים. עובדה - הוא בכושר מעולה. עושה המון על המגרש, מבשל לכולם, מעורב במשחק. אז חלוץ קלאסי הוא לא, אבל קיצוני קלאסי הוא באבוע כן. וכרגע וידוקה מספיק לי, אני לא מאמין שבמחיר שנקבל עליו נוכל להשיג משהו יותר טוב.
    ב. אני לא יודע מה יש לך אישית נגדו, אבל זה מפגר.
    ג. קשור לא'... צריך קשר עם טכניקה גבוהה ויכולת מסירה טובה. רוח הלחימה של לפני שנתיים התנדפה לה מלידס, אז חייבים משהו במקום, שחקנים עם ראיית משחק (אין) או שחקנים מהירים עם יכולת כדרור טובה (בקושי). עד שלא מביאים משהו לידס תמשיך לדשדש.
     
  7. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מה אתם רוצים מאלן סמית'? כולם ראו מה הוא יודע לעשות נגד הפועל ת"א ( :twisted: :twisted: :twisted: ). ובכלל הוא שחקן עם סיום טוב, נגיחות לא רעות והרבה תשוקה למשחק (עם כי היא גובלת בשיגעון). והוא לבקן..... אין הרבה חלוצים לבקנים בפרמיירשיפ..... וידוקה הוא גם שחקן טוב, אם כי אני לא אוהב חלוצים מסוגו... אני מעדיף חלוצים סטייל הנרי או ראול, אבל בשביל לידס יונייטד הוא מספיק טוב והם לא צריכים למכור אותו.
    הם צריכים שחקן טכני שיודע להרים בסגנון קיואל, כפי שפולדש איבחן.... אם ווסהאם יירדו ליגה שיפתחו את הכיס ויביאו את ג'ו קול התותח או אולי את ריינה מסנדרלנד...
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    הבעיה של לידס היא מזומנים, אם לא הייתה בעייה כזו אף אחד לא היה מדבר על למכור את וידוקה ובטח שלא את סמית'. לפי דעתי אלן סמית' נמצא במילכוד מסויים. הוא לא סופר סטאר ולא שחקן שיכול להוביל קבוצה, לא מבחינת יכולות טכניות ובטח שלא מבחינת אופי ומנטליות. בלידס רואים בו את "ה"איש שלהם אולי שני רק להארי קיואל. הוא לא מסוגל לספק את הסחורה. הוא לא חלוץ קלאסי, אין לו את היכולת לשחק עם הגב לשער כמו כל חלוץ אנגלי טיפוסי, זאת אומרת שהוא צריך לרדת ולשחק יותר מאחור, וזו הבעיה שלו ואולי יותר מכך, של לידס. הארי קיואל הוא בדיוק אותו שחקן והם עולים אחד לשני על המשבצת. לידס מתקשה מאוד לשחק עם וידוקה קיואל וסמית' ביחד (לדעתי להכליל את שלושתם בהרכב זה דבר מתבקש היות והם השחקנים הכי טובים שיש למועדון...).
    אני חושב שהמוצא היחידי של החבר'ה מיורקשיר יהיה למכור את אחד מהשניים. אם אני אוהד לידס, אני מעדיף לראות את הארי קיואל ממשיך ואת סמית' הולך לטייל במקומות רחוקים.

    ואפרופו שחקנים מסנדרלנד, אם כבר לידס מוכרת את וידוקה האיש האידיאלי (לפחות מבחינה מקצועית) להחליף אותו מבחינת סגנון משחק הוא קווין פיליפס.
     
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    הבעיה היא שערכו הכספי של קיואל גבוה בהרבה מזה של סמית', וייתכן שמכירה של סמית' לא תספיק לקבוצה... אני רק מקווה שהארי הקוסם לא יעבור ליונייטד כפי שלחשושים באנגליה אומרים.... הוא באמת שחקן ענק..... שיבוא לארסנל במקום ברגקאמפ. ואני בכלל לא בטוח שפיליפס יהיה זול יותר מהמקרר וידוקה. הוא לדעתי שחקן טוב יותר, אם כי השנה לא שמעו עליו הרבה (ככה זה כשאתה משחק בקבוצה התקפית וטכנית כמו סנדרלנד....)
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדאש,זה שטויות אין לי שום דבר אישי נגד סמית' (חוץ מרביעייה מטורפת שהוא הבקיע דווקא נגד הפועל, אבל עוד לפני לא התלהבתי ממנו) אני פשוט חושבת שבעידנו הבאמת קצרצר של טרי ונאבלס, כשלידס הציעה למכירה גם את התחתונים של אשתו של רידסדייל זה היה נחמד במקום למכור את וודי שהוא באמת אליל בדמות כדורגלן אנשים אחרים.
    ושוב, מה הדיון הזה על למכור את סמית'? זה הרי בחיים לא יקרה. הוא גדל במועדון או משהו, זה מספיק מכה מתחת לחגורה של האוהדים שבוייר ווודגייט בחוץ,אז סמית'? בחיים לא, כנ"ל לגבי קיואל.
    אם הדיון הוא על הבעייה של לידס בגדול אז כמובן שהתשובה זה מזומנים וזה לא חדש לאף אחד ועכשיו ברצינות פולדאש בייב, זה שהקישור של הלבנים הוא אנמי משהו זה לא חידוש בשבילי, אבל מה נעשה בנידון? כסף לשחקני חיזוק אין לנו, אבל אני יכולה לבקש מפנחס זהבי להציע את אבוקסיס בשמי אם אתה רוצה... :wink:
     
  11. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור שאין לי איזה פיתרון קסם, מה שכן... אני מפחד מהמחשבה על מה יקרה כשמילנר יתחיל לפתוח בהרכב, אולי כבר שנה הבאה. הוא, קיואל וסמית'י זה יותר מדי שחקנים באותו הסגנון ופחות או יותר באותה הרמה (לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו).
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    * טרבור ברוקינג, שחקן העבר הגדול, הוא ככל הנראה המחליף של גלן רודאר מנג'ר ווסטהאם שאושפז בבי"ח בעקבות בעיות בריאותיות. ראודר סובל מבעיות בליבו וכלל הנראה לא יחזור לעמוד מאחורי הקווים העונה.

    * סטפן הנשוז, "מעוז" ההגנה של ליברפול שלא שיחק מאז גבר גביע הליגה נגד מאן יו לפני כחודש סיים סופית את העונה. הוייה הודיע שאין טעם לסכן אותו וזאת למרות שהוא בשלבי החלמה מתקדמים. המממ... מבט חטוף על התוצאות של הקבוצה מאז שהנשוז בחוץ דווקא מלמד שהם לא מתגעגעים אליו מי יודע מה :roll: (פולדש - מליון, לא פני יותר...)
     
  13. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח קירק...

    אני מודה שצדקת, יכול להיות שהנשוז באמת לא שווה את מה שעשו ממנו. למרות שאני עדיין חושב שתיאום כמו שיש לו עם הופיה אין בהרבה קבוצות.
     
  14. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים עם פולדאש.... מה גם שאני באופן אישי לא הייתי סומך כל כך על טראורה, הוא מזכיר יותר מדיי את בראמבל...
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    * ארסנל רוצה להתחזק בשני צ'כים. הראשון הוא חלוץ באניק אוסטרבה- מיכל פאפאדופולוס והשני הוא שוער ראן פטר צ'ך שהוא גם שוער הנבחרת.

    * הערעור של ארסנל על ההרחקה של קמפבל נגד מנצ'סטר נידחה.

    * בלקבורן רוצה לרכוש בקיץ את הבלם הברזילאי שמשחק בבשיקטאש. סונס נעול על קניית בלם והאופציות הנוספות הם לורנצו אמורוסו ופרנק דה בור.

    * ויירה שהיה אמור לחזור מהפציעה במשחק נגד לידס לא ישחק גם במשחק הזה.

    * מיק מקארתי הודיע שמספר שחקנים מובילים של סנדרלנד יעזבו בתום העונה. ככל הנראה מדובר בקווין פיליפס, תומאס סורנסן וג'ייסון מקאטיר.

    * אדווין ואן דר סאר הביע רצון עז שלואיס ואן חאל יהיה המנג'ר הבא של פולהאם כנראה הוא יודע שכך מקומו בהרכב יהיה מובטח.