האנגליות באירופה 2004/05

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rudess, ‏26/8/04.

  1. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    0-0 כל כך מטעה. המשחק מאוד הזכיר את זה של ארסנל בברידג' לפני שבוע. הקצב היה משובח, הנחישות וההקרבה של השחקנים לא ביישה את המעמד וכל שוער אחר חוץ מפטר צ'ך כנראה היה סופג לפחות שער אחד היום.

    כמו שציפיתי, זה לא היה דו-קרב של לאמפרד וג'רארד במרכז השדה אלא משחק הרבה יותר רחב לכיוון קול אצל צ'לסי וריסה בליברפול. הכובע שלי שוב יורד לאחר עוד מפגן הגנה משובח של ליברפול, שרק לפני עונה הייתה סופגת את השערים הכי מצחיקים באנגליה. אסור לשכוח שאריות אירופה בדמותן של ברצלונה ובאיירן חטפו רביעיית בברידג' ודווקא ליברפול, שלא מצליחה לסיים בין ארבע הראשונות בפרימיירשיפ, נראתה כל כך שלווה ושקטה מאחור ושמרה על רשת נקייה. בכל סיטואציה אחרת הייתי ממליץ לשלוח את ג'יימי קארגר לנבחרת, אבל לרוע מזלו אנגליה התברכה בעוד שלושה בלמים מהטובים בעולם.

    אני עדיין מהמר על צ'לסי כעולה לגמר. באנפילד ליברפול חייבת לתקוף ולנצח, שם ההגנה של האדומים תפתח ודאף/רובן יהיה על כנף שמאל כדי לאזן את הדומיננטיות של ג'ואי קול.

    לאחר צפייה בשני חצאי הגמר אין לי שום בעיה לומר שתהיה זוכה אנגלית העונה בליגת האלופות.
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אחלה כדורגל, אחלה אווירה, החל מהדקה ה-16 גם אפשר היה לראות כמו שצריך (זו הייתה הדקה בה העברתי לערוץ הטורקי)...

    איפה לוסיו איפה?!? בלעדיו ג'ואי קול לא מצליח לשים גול גם מול שער ריק... לאור העובדה שהיום קול לא חגג שער, גם אפשר קצת יותר בקלות לבוא אליו בטענות - הוא ממשיך להעדיף את הבעיטה כמעט תמיד על מסירה איכותית. היום שלוש פעמים ממצבים נהדרים הוא ניסה להקפיץ מעל דודק במקום למסור לשחקן פנוי שהגיע מאחור.

    ברגע שמוריניו אמר במסיבת העיתונאים שלא צריך להיכנס לפאניקה ושהמשחק המכריע עבורו יהיה באנפילד, אפשר היה לצפות את המשחק המבוקר וההרכב נטול רובן. בניגוד לבליצ'ים מול בארסה וביירן - היום מוריניו בא קודם כל לשמור על רשת נקייה.

    אחחח, איזו באסה שאותו כדור טועה לא הכניע בסופו של דבר את דודק - זה היה סיכום אידיאלי לעונה של שתי הקבוצות.
     
  3. Ljungberg 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/04
    הודעות:
    1,154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי אפשר להינות משידור באינטרנט http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx .
     
  4. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז תראה בטלויזיה.
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    תסכימו איתי שראינו כבר הרבה משחקים יותר טובים בין הגדולות של אנגליה מהמפגש של אתמול שכולם כל-כך מהללים. אני אתמול בעיקר התרשמתי מג'יימי קראגר (איש המשחק שלי), שנתן תצוגה הגנתית הירואית כולל כמה חילוצי כדור מדהימים בשנייה האחרונה וניטרול כמעט מוחלט של דרוגבה המפלצתי.

    ויי ויי ויי איזה גומלין מחכה לנו, ללקק את האצבעות, אני מבטיח שהוא יהיה הרבה יותר טוב מהמשחק של אתמול.
     
  6. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דרוגבה הוא מחמיצן גדול(כן, קירק, אתה צוחק על בארוש ואנחנו יכולים לצחוק על דרוגבה), ובטח שלא שווה את הסכום ששולם עליו. ג'יבריל סיסה שהיה מלך השערים בליגה הצרפתית והבקיע 8 שערים יותר מדרוגבה, הוא שחקן לא פחות טוב ממנו , והוא עלה חצי מחיר.

    ויירה, לדעתי המשחק היה טוב אתמול בעיקר בגלל הקצב המצוין שלו. זה אמנם היה במסגרת ליגת האלופות, אבל האינטנסיביות והאנרגטיות היו כמו בליגה האנגלית, אם זה היו שתי קבוצות מספרד למשל משחקות אתמול, לא היית רואה כזה קצב מהיר ורצחני. וכן כמו שרשמתי בהודעתי הראשונה, קראגר היה בהחלט מצוין, כמו גם ביסקאן.

     
  7. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין הרבה חלוצים עם יכולות טכניות ואתלטיות כמו דרוגבה,אבל יש לי הרגשה שהוא יכול להיות טוב יותר בקבוצה אחרת.
     
  8. Ljungberg 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/04
    הודעות:
    1,154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא שודר.
     
  9. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רשמים מאתמול:

    - ההתקדמות הגדולה ביותר אצל הסקאוזרס העונה היא בלי ספק ג'יימי קראגר. אין מה לומר, הבחור התבגר, הפסיק עם הטעויות האוויליות וההסתבכויות, הוסיף משחק הקרבה, שקט ובגרות. פשוט נכס להגנה באדום.
    בנבחרת אנגליה יכולים לשמוח, יש להם על הספסל גיבוי בדמות שחקן הגנה כלבויניק מעולה.
    - ההיעדרות של צ'אבי אלונסו מהגומלין קריטית בהרבה ממה שנדמה לרבים. לא רואים כל יום שחקן שעושה כל כך הרבה עבודה שקטה. העובדה שהוא ספג את הכרטיס שלוש דקות לסיום רק מעצים את האכזבה.
    - מה יהיה עם מילאן בארוש? הבן אדם פשוט הולך לאיבוד לפעמים.
    - פטר צ'ך - יחד עם קסיאס ובופון - השוער הטוב ביותר בעולם כיום.
    - אתמול היה אחד המשחקים הפחות טובים של פרנק למפארד העונה.
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    יופי צ'יקובסקי, שוב אתה מראה כמה מהר אתה מסוגל לשכוח.

    אז סיסה עלה חצי מדרוגבה, סו וואט? את מי זה מעניין בכלל?!? מה גם שאי אפשר להשוות מחירים בין שחקנים שצ'לסי קונה לשחקנים שהולכים לקבוצות כמו ליברפול או אסטון וילה. קבוצות שנכנסות עם צ'לסי למו"מ על שחקנים ישר מוסיפות 20% כי הצאר יכול להרשות לעצמו.

    התפקיד של דרוגבה הוא לא להבקיע. אתם יכולים לקשקש עד מחר עם זה שהוא חלוץ - קודם תמצאו קישור שכבש כמו הקישור של צ'לסי ואחרי זה נדבר. דרוגבה אחראי להרבה מאוד שערים של צ'לסי העונה, למרות שבחלקם הגדול הוא לא היה שותף פעיל במהלך. הנוכחות שלו והיכולת שלו למשוך בלמים עושות לדאף / למפארד / רובן / קול את החיים קלים בהרבה.

    אגב, לדידי יש עד עכשיו 16 שערים ככה שלא בדיוק ברור לי העיתוי בו בחרת לקפוץ בראש.
     
  11. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא גם יודע לקבל כדור עם הגב ולשמור עליו עד ששחקני הקישור מצטרפים להתקפה. יכולת לראות את זה מצוין במשחק מול באיירן. חלוץ צריך להימדד לא רק לפי כמות השערים שהוא מבקיע אלא לפי תכונות אחרות שעוזרות לקבוצה. לחץ על הבלמים, קבלת כדורים ארוכים עם הגב, כל אלה תכונות שנחשבות לבונוס אצל חלוצים ולדרוגבה יש אותן.
     
  12. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים עם שניכם, מצד אחד דרוגבה חלוץ מצוין שמגיע להמון מצבים, מסדר מלא מצבים לחברים, יוצר המון בלאגן בהגנת היריב וכמות כדורי הגובה שהוא לוקח מהמגנים מדהימה, הוא מגיע כמעט לכל כדור גובה על פני כל בלם ומכוון אותם מצוין, כשהרבה מאותם כדורי גובה הם כדורים אבודים שצריכים להיות של הבלם. הוא פשוט מדהים אותי בגישה שלו לכדורי הגובה. מצד שני אני לא מסכים איתך קירק שהתפקיד של דרוגבה הוא לא לכבוש, דרוגבה בא להיות חלוץ המחץ ובנוסף לכל האיכויות שציינתי מצפים ממנו לנצל את המצבים שהוא יוצר ולדעתי יכולת הכיבוש שלו ובעיקר הריכוז שיביא לניצול המצבים יחזרו אליו עם הזמן. במרסיי יכולות הסיומת שלו היו יותר טובות בהרבה. לדעתי הוא עוד יכול להוסיף הרבה יותר מחץ ולתת להנרי תחרות כחלוץ וסקורר הטוב בפרמיירליג.
    ודרוגבה הוא חלוץ ב100 אחוז, בכל אספקט במשחק שלו הוא מבטא תפקידים של חלוץ.. אתה ממש לא יכול להגיד שהוא עושה איזהשהוא תפקיד של קשר לדעתי.

    *ואני מצטרף לדברי אוהד הסיטי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/4/05
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני לא אמרתי שהוא לא חלוץ - אמרתי שבגלל כל אותם הדברים שציינת, חשיבות השערים שלו פוחתת לעומת חלוצים אחרים.

    למרות שברמות האלה, לא משנה איזה תפקיד כתוב לך במנג'ר - באחד על אחד מול שוער אתה אמור לכבוש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/05
  14. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אה הבנתי תהקשר של מה שכתבת עכשיו, בכל מקרה אני לא חושב שחשיבות השערים שלו פוחתת אלא שפשוט הוא מפצה על אי כיבוש השערים, אבל לדעתי השערים עוד יגיעו אם לא יקרה משהו לא צפוי (פציעות, בעיות בצלסי, ווטאוור).
     
  15. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק, את מי מעניינים המחירים שיש כסף בלי הגבלה והערך של השחקנים שצ'לסי קונה מזמן כבר לא ריאלי.
    התפקיד של דרוגבה הוא להבקיע בדיוק כמו שהתפקיד של הנרי הוא להבקיע, ונדמה לי שדרוגבה הגיע לפרמייר ליג ישר השוו אותו להנרי ואמרו שהוא יהיה הטיירי הנרי החדש של הפרמייר ליג, אבל הוא לא כמובן, כי הנרי יש רק אחד. ברור שהקישור של צ'לסי כבש הרבה שערים, כי ההתקפה של צ'לסי אימפוטנטית, משחקים שם חלוצים שלא מסוגלים בשיטה הנוכחית לשים יותר מ-10 שערי ליגה בעונה.
    אגב, גם בארסנל הקישור כובש הרבה שערים, פירס ופרדי לבדם כובשים יותר מ-10 שערים בממוצע כל עונה, ומבשלים בד"כ כמות זהה. זה יפה שדרוגבה מעסיק את המגנים ומפנה את השטח לאחרים, אבל גם חלוצים אחרים עושים את זה. בסופו של דבר, הוא חלוץ, והתפקיד שלו הוא לשים את הכדור ברשת של הקבוצה היריבה. ה-16 שערים שרשמת שהבקיע, זה בכל המסגרות אני מניח , כולל באירופה, כי בליגה נדמה לי שהוא הבקיע 10 שערים (כמו פרדי).