הישראליות באירופה 15/16 - עם הפנים לעונה הבאה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/5/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,158
    לייקים שהתקבלו:
    26,248
    מין:
    זכר
    את מי זה מעניין שלמשך מחצית.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,158
    לייקים שהתקבלו:
    26,248
    מין:
    זכר
    אז כנראה רק אותך. כדורגל נמשך 90 דקות עם תוספת זמן. בשורה התחתונה כמיטב המסורת ביזיתם את הכדורגל הישראלי באירופה על המגרש ואף מילה מה שקרה מחוצה לו.
    לא סתם צחקתי על השאיפה הרבנ שלכם להגיע לאירופה. כאילו טתם יודעים מה לעשות עם זה.
     
    ייא אוהב/ת את זה.
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אז מה אתה טוען שהם קבוצות חלשות שהישראליות צריכות לעבור?
     
  4. Garcia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/12
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    26
    1. יחסי בטים משקפים יחסי כוחות, יכול להיות שלא בדיוקו של האחוז, אבל הם משקפים. ובלי קשר לזה האנשים כאן בצדק קבעו שת'ון פייבורטית ברורה, אם זה עכשיו ואם זה לפני המפגש. התוצאה של המשחק אתמול לא הייתה אמורה לשנות את זה(אלא אם הייתה אתמול מתרחשת תוצאה ממש חריגה).

    2. אתה כותב שטויות, באר שבע לא הייתה פייבורטית במשחק הראשון, הבוקיז פחות או יותר איזנו את שתי הקבוצות, ולצדקתם אכן כך זה הסתיים ב1-1.

    3. לגבי הX נכון, זה לא הרבה בכלל ולא נחשב משהו חריג בתור ליין של משחק וזו גם לא הפתעה אם אתה מנסה לייצר את זה, כי היחסים היו קרובים אחד לשני. אבל אנחנו חורגים מהנושא וזה לא קשור לעניין, כי גם בלוגיקה פשוטה אפשר להבין שתמיד בין 3 היחסים של הליין, יהיה יחס אחד שיותר גבוה מהשני. היחס הגבוה מה-3 לא מעיד על סיכויו להיתפס, ובעצם לא מעיד על כלום.

    4. שתי הקבוצות ממש לא באותו לבל.

    5. לא דיברתי בכלל על תנודות יחסים, וזה לא קשור לעניין, קשור יותר לכיוון שאליו המהמרים הולכים.

    6. אני כן מבין למה אתה מסרב להאמין לנתונים האלו, בכל זאת אוהד באר שבע, אבל אני ממליץ להפנים את זה ולקבל את זה, ככה בסוף לא תצא מאוכזב יותר מדי בגלל שבאת בציפיות על בסיס שווא.

    |

    2. מאחל בהצלחה לב"ש, בתור אוהד מכבי, רק טוב זה יעשה לנו שיהיה לכם עומס באירופה.
     
  5. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    ליברץ' מעניינת. לא ממש שמעתי את השם הזה לפני, ושהבנתי שמדובר במקום 12 (!) בליגה הצ'כית דיי נרגעתי.

    אבל כעת מעיון על ערך הויקיפדיה שלהם אני רואה שב3 העונות שקדמו לזו הם סיימו מקומות 1-4. מעניין מה גרם לנפילה הגדולה שלהם בעונה הנוכחית.

    על הנייר, מקום 12 בצ'כיה עדיף על מקום 3 ו4 בקפריסין ויוון.
     
  6. Maudy Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/15
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    30
    מין:
    זכר
    אז זה אומר שהם זכו בגביע לא?
    הליגה הצ'כית די צמודה יחסית.מסכים לגבי זה שביוון וקפריסין הפערים בין הגדולות לשאר הליגה יותר גדולים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/15
  7. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    1. ת'ון לא הייתה פייבוריטית ברורה לא לפני וגם לא אחרי המשחק, יחסי הכוחות בינינו היו דיי שווים עם יתרון קל לת'ון וגם זה לא בגלל סגל הרבה יותר נוצץ אלא בגלל ניסיון עשיר יותר במסגרות ובמעמדים האלו. לא ראיתי אתמול וגם לא בכמה משחקים שלהם שראיתי באינטרנט שום דבר מיוחד או אספקט ביכולת שהוא רמה משלנו, לצורך העניין מכבי של אוסקר וסוזה עוברת את ת'ון בלי להזיע.

    2. אני כותב שטויות? ביום המשחק באר שבע קיבלו יחס 2 ות'ון 2.9, אז או שאני אהבל חסר מושג (לא שולל) או שעל פי היחסים האלו באר שבע פייבוריטית. בהמשך היום הייתה נטייה קלה לת'ון והיחס עליהם טיפה ירד אבל עד שריקת הפתיחה גם לפי הבוקיז שאתה מייחס להם יותר מדי חשיבות בקביעת הפייבוריטית היינו פייבוריטים.

    3. אז אם היחסים היו קרובים אחד לשני סימן שלפי הלוגיקה שלך היחסים בבטים משולים ליחסי הכוחות ולכל הפחות הקבוצות קרובות אחת לשניה ברמתן לא? אתה קצת סותר את עצמך אבל בסדר מה כבר אפשר לצפות כשאנחנו מנהלים דיון על יחסי בטים כקביעה מי פייבוריטית ובוקיז כמשל לקוראים בקלפים.

    4. בסדר.

    5. לא אכפת לי לאיזה כיוון מהמרים הולכים ואני עדיין לא מאמין שזה הנושא העיקרי שהגענו לדון עליו.

    6. אני לא בא עם שום ציפיות בלי בסיס עובדתי לצפות. אחרי שראיתי את הקבוצה אתמול אני בטוח ביכולת שלהם לעבור אבל לא חושב לרגע שאנחנו פייבוריטים וגם חזרתי על זה כמה פעמים מאתמול ועד לרגע זה.

    2ב. כל הקמפיין האירופי שלנו הוא בשביל שלכם יהיה טוב, אוהבים אתכם.
     
  8. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    אתם מדברים כאן על טווח רחוק ושאתם מרוצים אבל אם בעונה הבאה תקבלו הגרלה קשה יותר ושוב תודחו עם משחק צמוד מה תגידו?
    קיבלתם הגרלה שאפשר להתמודד איתה ושוב עשיתם תשטויות הקבועות של ישראל..בשביל להתקדם ולהפסיק לספר סיפורים על טווח רחוק או דרך צריך פעם אחת לנצח מדורגת במיידי... אני בטוח שב1-0הייתם עולים כי תון לא תכבוש3 בבית שלה. במצב הנוכחי פנדלים שם יהיה הישג מרשים גם אם תודחו בהם... אני מהמר על 2-1מרגיז כזה ובן שהר יהיה אשם בזה שלא נגמר 2-2.
     
  9. Garcia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/12
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    26
    1. אי אפשר לראות את כל התמונה במשחק אחד, בגלל זה אתה מוטעה. לגבי מכבי של אוסקר וסוזה, שטויות, אומנם עוברים אבל עם הרבה זיעה, להזכירך לא צלחנו את מאריבור והיא באותה רמה של ת'ון. אומנם אפשר לתרץ שזה בגלל המלחמה והביתיות, אבל עדין כשלנו.

    2. אומנם בווינר באר שבע קיבלה 2, אבל ווינר הוא לא מדד גם כי היחסים שלו הכי נמוכים בעולם(בשביל לגזור יותר קופון) וגם במיוחד לא כשהישראליות משחקות באירופה ויש עדר נוסף לכיוון של מהמרי הישראליות.
    אלו בכל אופן היו היחסים מ3 הסכוניות הגדולות בעולם:

    באר שבע 2.3 | תיקו 3.3 | ת'ון 2.8

    יחס של 2.3 מול יחס של 2.8 זה לא יחס של פייבורטית.. וכל מהמר יגיד לך את זה. יש כאן 3 יחסים שיחסית מאוזנים(וכן יחסית, כי נדיר מאוד שיש איזון מושלם, כי גם כשהמשחק מאוזן תמיד המהמרים נוטים לצד מישהי ואז היחס נוטה בהתאם). אז המשחק אתמול קיבל ליין עם 3 אופציות מאוזנות, ומה שקרה בסוף אכן הייתה המגמה שהליין שיקף. ולצורך העניין גם בכלל לא רציתי להיכנס לעניין הזה, כי אני דיברתי על מפגש ולא על משחק בודד, כי כל בר דעת יודע שלקבוצה החלשה במשחק בודד היחס עדיף יותר מצמד מפגשים, בדיוק כמו שקבוצה חלשה תזכה ליחס מועדף בהימור מחצית מאשר הימור על משחק שלם. אני לא מבין למה צריך להסביר את זה, זו לוגיקה פשוטה.

    3. כמו שהסברתי מקודם, אז לא, כי מדובר על מפגש, ולא על משחק בודד. כדי להפשיט לך את זה שתבין, אני אחזיר אותך אחורה שנתיים, מכבי נגד באזל בבית, משחק גומלין(אחרי ה1-0 הביתי של באזל), יחסי המשחק:
    2.8 מכבי | 3.4 תיקו | 2.6 באזל

    המשחק נגמר ב3-3. את ההסקה אני משאיר לך. ואם לא הצלחת, רמז, לא, מכבי לא שווה ברמתה לבאזל.

    4. זה בסדר, תתוודה בהדחה.

    5. אם לא הבנת את כוונתי, זה מה שניסיתי להסביר לך, שאין קשר לתנודות(שהם כיוון המהמרים), אני מלכתכילה לא דיברתי על זה כי אין לזה קשר.

    6. - 2.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/15
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אנחנו נגיד שהסטטיסטיקה בסוף מתיישרת ושאם נראה מספיק טוב התוצאות יגיעו, מכבי כבר שלוש שנים נראית כמו קבוצת כדורגל מעולה שאין לה מתחרים בליגה ועדיין לא עשתה כלום באירופה בפרק הזמן הזה, זה אומר שמשהו אצלם לא טוב? לפעמים יש גורמי כוח עליון שמשפיעים על התוצאה ואין להם קשר ליכולת, לפעמים משחקים הכי טוב שאפשר אבל איבוד ריכוז של שניה אחת הורס הכול, כמובן שזה אספקט שבאר שבע לוקה בו המון שנים וצריך לשפר אבל גם אי אפשר לבוא בטענות ולעמוד על הגדר בגלל זה.
    אפשר לשחק גרוע כמו בתקופת אלישע ולנצח אבל בסופו של דבר זה יגמר כמו שזה נגמר ואפשר לשחק כדורגל טוב ולחכות לתוצאות שיגיעו, הרבה קבוצות פספסו הזדמנויות יותר גדולות ממה שהיה לנו אתמול ולא נפלו למרה שחורה בגלל זה, אם נתכנס בתוך עצמנו ונתאבל על החמצת ההזדמנות אתמול זה יפגע באופן ישיר בגומלין ואין בזה שום תועלת, צריך לקחת את כל הנקודות החיוביות ולהמשיך להתכונן למשחק הבא כי היכולת מעודדת ומעלה את הסיכויים שנעבור שלב.
    אני באמת מעדיף את זה על עוד 1-0 מקרי משום מקום כמו בתקופת אלישע.
     
  11. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    זה נכון בליגה, באירופה עדיף לנצח 0-1 מכוער מ3-3 יפה.
     
    ייא אוהב/ת את זה.
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    יכול להיות אבל אני לא ממש עושה הפרדה בין המסגרות ומבחינתי הדרך חשובה יותר מהתוצאה כי אני מאמין שאם נשחק ככה אנחנו נוכל לעבור את ת'ון ולא משנה איפה יהיה המשחק.
    דרך אגב, כולם מדברים כמה פראיירים באר שבע ואיך הם איבדו את היתרון, מישהו פה דיבר על הפנדל? באיזה יקום הצלילה של רוחאס זה פנדל? היתרון יותר נגזל מאיתנו מאשר הושג ע"י ת'ון.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אגב זה רק אני או שבית"ר יצאו קצת פראיירים?
    אני יודע שזה יישמע מגוחך אבל בתכלס ב11 על 11 המשחק (מה10 דקות בערך שראיתי) היה די שקול וביתר הצליחה אפילו לתת שער חוץ ולהשוות.
    נראה לי שאם דסה לא מקבל אדום אדיוטי ביר במקרה הכי גרוע חוזרת לארץ עם הפסד 3-1 ועם קצת עניין סביב הגומלין. במקרה הטוב היא הייתה חוזרת עם הפסד 2-1 או איזה 2-2.

    ב"ש-תון. נראה לי מקרה ישראלי קלאסי של "ראינו שהשד לא נורא כל כך. אפשר לנצח אותם הם לא כאלה טובים" וזה. בסוך דקה 20 יהיה 2-0 לתון.
     
  14. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    אוקי מכבי אימפריה בליגה דורסת פה הכל אבל באירופה היא נמושה מפדחת... מזה שווה? זה בדיוק כמו זהבי. מנכל בארץ וכלום בחו"ל...בשביל להגיד באמת התקדמתם ויש תוצאות אז זה דרך אירופה לדעתי. וגם תקחו אליפות בארץ עוד שנתיים ותודחו כל שנה סיבוב 1 באירופה מבחינתי זה לא התקדמות. אני מעדיף לעלות לבתים של אופא ולסיים כל עונה סגן בארץ אן עם גביע מאשר לקחת פה אליפויות ולעוף סיבוב 1 מאירופה כבר ביולי. אירופה יותר מרגשת אותי וחשובה לקידום הכדורגל הישראלי. זאת דעתי ואני יודע שרוב האוהדים בארץ ממש לא בדעה הזאת והליגה מעל הכל... מחשבה מוטעית לדעתי.
     
    EuropeGuy, Sarek ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  15. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    זה מטריף את הדעת שעל סמך פדיחה גדולה, שיכלה להיגמר גם בניצחון מוחץ (אם לשפוט לפי החצי הראשון), שעדיין ניתן לתקן, קוראים למכבי נמושה.
    להזכירך, באותה מידה גם הגיעו לשלב הנוקאאוט באירופית לפני פחות משנתיים.

    ואני מוכרח לציין ש"מעדיף כל שנה סגנות ואירופה על פני אליפות" נכנס בקלילות לשקרים שאוהדי הפועל מספרים לעצמם.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.