הישראליות באירופה 17/18: מכבי וב"ש סיימו את דרכן באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/5/17.

  1. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    3,067
    לייקים שהתקבלו:
    2,424
    מין:
    זכר
    אני מודע לכך שזה תחום עם הרבה אי ודאות, אבל כמה נקודות דירוג עלינו לצבור כדי להיות מדורגים בסבירות גבוהה בעונה הבאה בפליאוף האירופית?
    השיטה החדשה טובה או רעה לנו?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ערב לא רע של כדורגל ישראלי אתמול ולא צריך לקחת שום ניצחון כמובן מאליו. אבל שני הנצחונות שונים. אחת ניצחה והודחה כך שהיא עם טעם חמוץ בפה ועם גאווה. ואחת ניצחה ועברה אבל עם הרבה סימני דאגה.

    1. מכבי ת"א פשוט אנמית וריקה. היא גילתה מגן שמאלי חדש - שוינפלד! מי רודף אחרי המגן שלו? - שוינפלד. מי נוגח כדור ברחבה אם לא טב"ח הבלם? - שוינפלד. מכבי עם אמצע עלוב מאוד. השחקן הזר החדש לא עושה כלום חוץ מלבעוט מרחוק, ייני מאבד המון כדורים וגולסה מסתובב נהדר על המטר אבל הוא אגואיסט. כשמיכה נכנס זה השתפר וגם דוידזאדה בסדר אבל מכבי חייבת חיזוק, זה היה כדורגל קשה לצפייה.
    סחטיין על הנצחונות הרצופים באירופה, מכבי הייתה אגרסיבית ונחושה, והמשחקים בלי ספיגה אבל כמובן שזה גם תלוי יריבות ואתמול היא פגשה יריבה שלא קשורה כל-כך.
    ראיקוביץ' מעל כולם שולט ברחבה כדוגמת מנואל נוייר והגיב אתמול מצויין לבעיטה אחת אדירה מרחוק, רואים כמה הוא נותן מעצמו ומוכן לעונה.
    אמרתי מלכתכילה שהשילוב של שוינפלד וקיארטנסון לא אפשרי. אז להסיט את ארון לאגף? אין לו את המהירות ולא את הטכניקה, חבל.

    2. בני-יהודה - קבוצת בצלם המאמן שלה. אפשר להגיד שזניט בדיחה וחרפה ומאנצ'יני עלוב ולא בטוח שהיה ההרכב הראשון של הרוסים וגם רצינות לא הייתה שם. ובנימת השגיא כהן - 'כל זה לא גורע כהוא זה', בהישג של בני-יהודה אתמול וזה אמור לתת לה גאווה עצומה, ניצחון למזכרת - אחד הגדולים בהיסטוריה שלה וכמובן דחיפה גדולה לליגה. כמה חבל שלאבוקסיס לא היה שחקן רציני להעלות מהספסל ולא את דובב גבאי. בניגוד אליו, צ'יבוטה שחקן מעניין, בכפר-סבא היה לו קשה אבל הפגין ניצוצות. הוא סיפק בישל א-לה-נאווקמה אתמול.
    אבוקסיס לדעתי חוץ מברק בכר הוא המאמן הטוב ביותר בארץ היום. הקבוצה שלו כגוש אחד, מחוייבת, עומדת נכון, כמה מהמרים שמו בווינר על התוצאה הזו?
    רועי גורדנה היה אדריכל הניצחון, במשחקו הגדול בקריירה לדעתי. כידרר וכידרר וכידרר ועשה להם סחרחורת, וואו. כשחקן בעמדה התקפית יותר אולי הוא יהיה ההברקה שלהם.
     
  3. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    קרואטיה נמצאת בעמדה הטובה ביותר היא עם 4/4, 1 בפלייאוף הצ'מפיונס, ו-3 בפלייאוף האירופית. היא רחוקה מקום 1 ממקום 15. (וזאת ליגה שבדרך כלל מדורגת מתחתינו)
     
  4. Yakir Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/17
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    מודה שהצפייה במשחק של מכבי הייתה די קשה אבל יש נקודות אור כמו שרשם כאן ראוליטו - שוינפלד אחלה מגן שמאלי, הבחור דינמו לא מפסיק לרוץ ולא נראה שזה משפיע עליו (חוץ מההתמקדות במשחק ההתקפי שלו), דור מיכה הפיח חיים בקבוצה בדקות שקיבל, די חששתי שהוא נכנס כי פאניונוס די שיחקה חזק וזה היה נראה כמו עניין של זמן עד שהעניינים שם התלקחו כי היו להם פה ושם כמה כניסות חזקות ומיכה שברירי וחוזר מפציעה אז לכו תדעו.
    חוץ מעטר שהלך לקנות עט בשביל החתימה הרשמית אני חושב שחייב ללכת על בלם זר ואחד כזה ששווה לשים עליו את ה-3 מיליון דולר כמו במקרים של ראיקוביץ וקיארטנסון ולא ללכת על איזו הבלחה בדקה ה90 של חלון ההעברות שיהיה פלופ ויארוז שוב בינואר
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,149
    לייקים שהתקבלו:
    26,247
    מין:
    זכר
    2011/12 - 3 קבוצות - מכבי ת"א, הפועל ת"א ומכבי חיפה
    2012/13 - 2 קבוצות - הפועל ת"א וק"ש
    2013/14 - 2 קבוצות - מכבי חיפה ומכבי ת"א
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  6. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    מהמר שמכבי מול רוזנבורג ובש מול קופנהאגן
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    למישהו יש ספק שמכבי נגד סודובה?
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,302
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    יוסי אבוקסיס הוא המאמן הכי אנדרייטד בארץ. כשרשמתי לפניי צמד המשחקים שבני יהודה תפתיע את כולם, זה היה גם בגלל שמאנצ'יני פשוט מאמן גרוע, אבל מכיוון שידעתי שמולו עומד מאמן טוב שיודע להעמיד קבוצה, זה הולך להיות צמוד ולא תבוסה סטייל בית"ר באירופה. אני אגדיל ואומר שאבוקסיס בהפועל ב"ש היה עשוי לעשות דברים לא פחות גדולים מבכר, ושזה המאמן שמכבי חיפה צריכה, כי מעבר לאיכות גם לאבוקסיס יש אופי מיוחד, לטוב ולרע. לבית"ר ומכבי כנראה לא יגיע, מה שמשאיר לחיפה סוג של מונופול עליו.

    בקשר למכבי, הכוכב האדום הגרלה לא פחות קשה מרוזנבורג והייתי מעדיף לא לקבל אחת מהן במקומם, כל השאר בערך באותה רמה ומכבי באה פייבוריטית. עם כל הביקורת, אני לא ראיתי את ב"ש משחקת כדורגל יותר טוב ממכבי, ומכבי עם 6 מ-6 הקיץ הזה וחשוב מכך, הם ספגו שער אחד בשישה משחקים, רואים שיש שיפור באספקט הזה. אפשר לזלזל ביריבות עד מחר, אבל בצמד המפגשים האחרון הם פגשו את אחת היריבות החזקות שיכלו לפגוש מבין הלא מדורגות, ועמדו בזה מצוין. אצילי נכנס לעניינים ואת דעתי האמיתית על כך לא אגיד ;)

    בקשר לב"ש, אני סומך על בכר שידע לשפר את הקבוצה גם בטווח קצר, אבל יש מצב שאפילו זה לא יספיק. תחושה שלי? סלטיק חוזרת.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,149
    לייקים שהתקבלו:
    26,247
    מין:
    זכר
    כשמדברים על מאמנים האנדרייטדים בארץ "שיודעים להעמיד קבוצה", השאלה העיקרית איך הם יודעים להעמיד קבוצה יוזמת וכזו שכל תוצאה שלה מעניינת מאות אלפי אנשים ואחראית לכותרות הראשיות בכל כלי התקשורת.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,302
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    אבוקסיס התמודד עם לחץ בחיים שלו, לא מדובר פה במרקו בלבול או חיים סילבס. לדעתי בתחילת שנות האלפיים הוא היה בטופ 5 אנשים שנואים בארץ.

    קבוצה יוזמת? יביא תוצאות וזה מה שחשוב.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,206
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    אנחנו נקבל את רוזנבורג. נדפקנו העונה בליגת האלופות עם ההגרלה כך שלא אופתע אם אייאקס שוב תקבל את הקבוצה הכי קשה ברשימה שראינו.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    על פניו צמצום מפנק למכבי תל אביב, חוץ מרוזנבורג שזה בין שקול לקשה, כל השאר מכבי תל אביב עדיפה .

    יוסי אבוקסיס עשה קדנציה אדירה בסכנין, הוא מאמן מוערך מאוד ואני לא חושב שהוא אנדרייטד, הוא עושה עבודה גדולה ואפילו שונאיו יודעים להעריך זאת. הוא עשה עבודה גדולה בסכנין, התחיל טוב בבני יהודה, אין ספק שלהצליח בקבוצות כאלה זה חיים אחרים מלאמן בקבוצה הישגית וגדולה, אבל יהיה לו הזמן להוכיח זאת. הבעיה מבחינתו שהוא כנראה שרוף בבית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, בתקווה שבכר נשאר אצלנו לפחות 3-4 שנים, הפועל תל אביב נמצאת למטה, מה שמשאיר לו את מכבי חיפה כאפשרות הגדולה היחידה הנראית לעין.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אני זוכר שקראתי בעונה שעברה שאם מכבי ת״א תעפיל לבתים היא תהיה הראשונה שעושה את זה אחרי שהתחילה בסיבוב המוקדם ביותר? מישהו זוכר אם זה מדוייק?
    אם כן והיא תעשה את זה שנתיים רצוף זה קצת מרשים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/17
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    העיקר שאבוקסיס יצליח, סגנון המשחק בטח לא חשוב, מה גם שמדובר בבני-יהודה וסליחה אם זה נשמע פלצני. אני לא חושב שהסגל השנה טוב מהעונה שעברה. כמובן שהעונה רק בחיתוליה ואין לדעת איך בני-יהודה תתפקד. היא לא מספיק חזקה כדי לאיים על הפלייאוף העליון כך שעונה בלי תחתית לחלוטין ועם יציבות יותר מהעונה שעברה תיחשב כטובה לדעתי, בהתאם אם שחקנים צעירים יתקדמו(מת לראות את יחזקאל מגיע לשם), ומצד שני גם אף-אחד לא חשב שנראה את סכנין בפלייאוף.
    אבוקסיס בהפועל העדיף לשחק על מתפרצות למשל וזה חבל ופחות מתאים לקבוצה גדולה ומצד שני היה לנו קישור מרגרינה עם ורמוט שפצוע וטב"ח שאלוף במתפרצות. הוא צריך להוציא את המקסימום מהשחקנים שלו.

    לצערו אבוקסיס שרוף במכבי ובבית"ר ואפשר להבין למה למרות ששמעתי מחלק מאוהדי בית"ר לאו דווקא כאן שזה שווה צ'אנס וסגירת מעגל אפשרית, כך שלא נוכל לראות אותו באמת בקבוצה גדולה. התקווה שלי הייתה שהפועל תישאר בליגה ואבוקסיס יאמן אותנו.

    נחזור למכבי, מאוד-מאוד-מאוד אפורה ואיטית. אין לה סיכוי בקרב נגד באר-שבע בינתיים. יש לה בעיה בכל עמדה מההגנה וקדימה. ראיקו בטוח ויציב וגם ההגנה בסדר למרות טיבי.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איך היו ההרמות הבלגיות של דיוידזאדה אתמול?