הנרי הנרי הנרי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏26/10/03.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אממ בני האמת היא שהקבוצה שלנו תתקשה לקחת העונה אליפות לפי הסגל הנוכחי (בעצם גם אתה מסכים על זה), אבל אני בהחלט מסכים איתך בעובדה שצריך להיות מאוד מרוצים שעברנו בשלום משחקי חוץ סופר-קשים כמו נגד ליברפול, מנ. יונייטד ומנ. סיטי, ואני די מופתע מהמיקום הנוכחי שלנו בטבלא.
    ואני כמובן חושב שהסגל המזדקן והעייף לא יספיק לנו לאורך זמן, אלא אם כן ונגר יתחיל לתת צ'אנס לצעירים המבטיחים של הקבוצה או יביא חיזוק זול בחורף. אבל מצד שני אני אוהב להגיע לעונות ככה, כשלא סופרים אותך יחד עם יונייטד וצ'לסי במאבק על האליפות, ומי יודע, אולי נפתיע עוד את כולם.
    ואגב ארסנל סגן ראש ממשלת רוסיה לשעבר פוטאנין מעוניין לרכוש את הקבוצה, ולפי מה שאני מבין גם לקומראד הנ"ל לא חסרים מזומנים.... אם הוא יבוא אז אפשר לדבר על חיזוק מהותי בחורף... אבל זה עוד מוקדם לספקולציות....
     
  2. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מרוצה שעברנו עם 10 נק' את המשחקים מול הגדולות, וגם אני לא חשבתי באוגוסט שלתחילת נובמבר נגיע בראש הטבלה. אבל לא פחות חשוב להסתכל על איך אנחנו משחקים. היכולת בינונית מינוס, וכמו שאמרתי- בלופים לא עובדים לאורך זמן. לסגל הזה הייתה היכולת לקחת אליפות לפני שנתיים. השנה? סיכוי נמוך מאוד. אנחנו לא קבוצה לאליפות ביכולת הזו, ובסביבות פברואר-מרץ, אם לא לפני כן, כשאחת המועמדות באופן טבעי תתחיל להישחק, זו כנראה תהיה ארסנל בגלל סגל עייף, מדולל וחלוד. ועוד לא הזכרתי את ההשפעה המוראלית מההדחה מהצ'מפיונס ליג, כשאת הסימנים הראשונים ראינו כבר היום בואלי. בשביל אליפות צריך שיפור רציני, כמה שינויים מרכזיים בהרכב, ורצויה גם כמות נכבדת של מזל. אם אלו יבואו, אפשר לדבר על אליפות.

    משחקים קלים? דבר איתי אחרי הדרבי, שאם אותו אנחנו לא מנצחים, ורצוי באופן משכנע, אנחנו יכולים לנשק לשלום לתואר כבר בעוד שבועיים. משחק העונה.
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א'. איפה קראת את זה?
    ב. מי מחזיק בארסנל עכשיו?