הפועל באר שבע 2016/17 - אלופים שנה שניה ברציפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338

    אתה גדול.... :), ייתכן מאוד שאתה צודק, הכל פתוח.

    רק תזהר... פעם שעברה אמרת בלוף גם על אוחנה וחטפת ממנו שער של מאסטרו... מקווה בשבילך שזריהן לא יהיה בסגל.... :)
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    לא רק זה, טען שעדיף לנו ללכת על ברשצקי מאשר על אוחנה :)

    מי ששמע את בכר היום מבין שהוא עוקב אחרי זריהן כבר כמה שנים, עוד מהתקופה שבכר אימן בנוער וזריהן היה שחקן נוער.
    אני סומך על בכר בעיניים עצומות...
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    עדיין זה תלוי בעיקר על זריהן, הוא לא כישרון כמו אוחנה.. הוא יכול להיות בלוף, הוא יכול להצליח.. חובת ההוכחה על השחקן. זה הימור הרבה יותר גדול מאוחנה.
     
  4. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    קודם כל לשחק מולכם זה הפסד בטוח אז לא צריך להתרגש יותר מידי.

    דבר שני ב3 מיליון אירו לעומת רבע מיליון שקל + שליש שכר, בטח שעדיף ללכת על ברשצקי במקום אוחנה. זה שאוחנה שחקן יותר טוב מזריהן והוא כן מצליח להשתלב, לא אומר ששבעת הקישורים לא תקפים גם אליו.
    מתי שיפול האסימון זה ברגע שינסו להזדכות אליו, או שתצטטו לי שוב את דודו שאמר שיש הצעה יותר גבוהה על השולחן ? חחח

    נ.ב.
    אני גם היחידי שאמרתי שמיגל ויטור הולך להיות בלם גדול על הליגה ושילוב מושלם, כמו שצדקתי לגביו אני מאמין שגם בנוגע לאוחנה צדקתי ובנוגע לזריהן זה ברור.
    נ.ב.2.
    אמרתי לפני שנה+ שאלונה כזאת חרדתית לא לצאת פרייארית והיא התלכלכה על פרוטות. כיף לראות שמאכילים אותה פעם אחר פעם, ג'קי יצטרך הארכת מאסר בשביל לספור את השטרות ודודו כמו דודו, צוחק כל הדרך אל הבנק.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    כמו שאמרתי לך בעבר, לא נכנס לרווח עתידי, פה כנראה שאתה צודק ואני לא רואה איך אנחנו עושים רווח על אוחנה.. למרות שזה ייתכן, אבל אני מניח שזה לא מעניין.

    חיפשו לחזק מקצועית את הקבוצה, אוחנה עונה על זה מצויין, הוא שחקן פשוט טוב הרבה יותר מברשצקי, נשים בצד את הסכומים. לא יודע אם הרווח מעניין את אלונה, היא חיפשה לחזק את הקבוצה בשחקן צעיר וכשרוני, וזה מה שעשתה.

    זריהן זה סיפור קצת אחר, כי הוא לא הבטחה אדירה כמו אוחנה.. אבל שוב, רק הזמן יגיד מה השורה התחתונה לגבי העסקה הזו. הכל פתוח. אגב גם פה, אני בטוח שהרווח העתידי לא היווה שיקול ולא מעניין. רק חזוק מקצועי של הקבוצה- העונה ובעיקר בעתיד.
     
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    לא נאמר בכעס, סתם תהיתי לגלות עוד מקרים שהתקנון גמיש (כמו למשל בהעברה של נג'וקו לקרית-שמונה, קבוצתו השלישית, מכיוון שההתאחדות לא מתייחסת לגביע הטוטו כמפעל רשמי לענייני חוקי ההעברות).

    במחשבה נוספת, אולי הייתי צריך לשתוק, הייתם פחות לחוצים להשאיל אותו, נתקעים איתו בינואר, הוא היה מתמרמר ועוזב איכשהו ;)

    אם נתעלם מהפן הכספי, ואם הוא יבין שהוא מיועד להיות שחקן גיבוי לאותם משחקים נגד נמושות הליגה כדי לתת מנוחה לשחקנים הבכירים, אז זו החתמה טובה.

    אני חושב שמבחינת פוטנציאל התפתחות, אין כאן משהו מעבר לשחקן ספסל לגיטימי לקבוצת צמרת. חשוב לזכור שקבוצה צריכה גם כאלה.


    אבל, גם אם נתעלם מהפן הכספי (וזה קשה לי באופן אישי), אני לא חושב, על סמך ההתרשמות שלי מאופיו של זריהן שהוא מסוגל להשלים עם זה שבתרחיש האופטימלי הוא יהיה שחקן ספסל בכיר.
    היתרון היחסי הוא שכל עוד דודו הסוכן שלו, יש סיכוי סביר שתקבלו חזרה 600 אלף יורו במעבר לאיזה קבוצה בבלגיה בעוד שנה-שנה וחצי מהיום, כשהוא ימאס במעמד הזה.
     
    Don Joan Roman ו-gilad16 אוהבים את זה.
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    כמה דברים:

    1. הסכום של זריהן נמוך בהרבה ממה שפורסם.

    2. אני מניח שבכר מכיר את הסעיף המדובר לגבי שיתוף של חריגים בקבוצות נוער, ולכן הכוונה היא בטח או להשאיל את חלאילה בינואר או להשאיר אותו עד סוף השנה שיתאמן עם הסגל ויתאקלם בקבוצה.

    3. אני באמת חושב שבמציאות הכלכלית של היום, בטח לאור הגילאים של אוחנה וזריהן, הסכומים ששולמו עליהם, גם אם נלך לפי מה שפורסם בתקשורת (ולגבי זריהן עובד מועדון אמר לי שמדובר בסכום נמוך בהרבה ממה שפורסם), הוא לא מופרז.

    4. בכל מקרה, וכבר כתבתי את דעתי, מעדיף שהכסף שהכנסנו מאירופה ילך לרכישת שחקנים לחיזוק הקבוצה, גם אם הם יכשלו בסופו של דבר, מאשר לאיזה מסע שופינג של אלונה בפריז.
     
  8. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    @לירן
    זה בדיוק כמו שאגיד שאני מעדיף את דנינו על רמי גרשון. די ברור כי ביכולת הנוכחית גרשון יותר טוב מדנינו. אבל מי מחשב את זה ככה ?
    מסתכלים על תועלת שולית לאורך התקופה בשיקלול השקעה בשיקלול מכירה עתידית. ולפי החישובים שלי, עדיין, ברשצקי עדיף על אוחנה.

    הייתי לוקח בעירבון מוגבל את הנק' הנחה כי כל שחקן שדודו מביא הוא יכול למכור באותה עלות, אם זה היה ככה אז הוא היה מעביר שחקן כמו זריהן ישירות לבלגיה בעבור הסכום העצום ולא לסכן את היחסים עם אלונה.

    אני חייב לציין שזה מצחיק לראות אותכם מתעלמים בכוח מעלות הרכישה כשזה לא נוח לכם, הרי דאגו כאן להזכיר בכל הזדמנות שלוסיו מרוויח 'רק' 180K דולר וכמה אוגו והובאן ונוואקמה מרוויחים. איך כל שחקן הוא 'גניבה'.
    (בנוגע לסעיף 3 של פרגוסון)
    בהזדמנות זאת יש לציין את מכבי ת"א, ביה"ס לעסקים מס'1 במדינה, על כך שהם ניפחו בצורת חסרת פרופורציות את המחירים על שחקנים צעירים (ראו ערך יחזקאל את רייכרט) אך מה שלא יודעים זה שבעצם הם לא שילמו שקל עליהם אלא רק הוציאו את המחיר מפרופורציה ועכשיו ב"ש משלמים ובמזומן. שאפו למכבי ת"א, ותודה מהלוזונים את ג'קי שכרגע הם יכולים לספור מזומנים על שחקנים עד גיל 24. פעם היינו צריכים להיפרד משחקנים בעבור גרושים.

    את אלונה מאוד מאוד מעניין התדמית ו"לא לצאת פרייארית" (ממקור ראשון, בדומה למה שכתבתי לפני שנה+). וכפי שנאמר בעבר, מי שבורח מ"לא לצאת פרייאר" בוודאות יצא בסופו של דבר פרייאר.

    מה שכן, אם מסתכלים בצורה כוללת בתור קבוצת צמרת, אתה רוצה ששחקנים כמו רמי גרשון או רפאלוב או שאר המיוצגים הבכירים ע"י דודו ינחתו אצלך, אתה צריך לשמן את הסוכן. כסף מזומן קונה הכל, ו2.1 מיליון אירו קונים נאמנות.
    בזה אפשר להגיד שאפו לב"ש שהם יכולים להיות רגועים בנוגע להיכן רמי ינחת.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אם מכבי תל אביב תהיה בתמונה רמי גרשון ינחת שם, הוא יהיה איפה שיציעו לו יותר.
    בנוגע לסכומים אתה צודק, לפעמים מדגישים את המחיר הנמוך, ושהמחיר גבוה פחות רוצים להתייחס, זה בהחלט נכון.


    כל הנקודה שלי, זה שאותנו מעניינת התרומה המקצועית, אוחנה כרגע לא פחות מהצלחה גדולה מבחינתנו, רק שימשיך ככה. הוא שחקן שהוכיח ששווה הרכב באלופה, רק שימשיך ככה.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
  10. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    היחסים בין דודו דהאן לרמי גרשון אלו יחסים מאוד מיוחדים, הלוואי וכל שחקן יתנהג ככה לסוכן שלו והלוואי וכל סוכן יתנהג ככה לשחקן שלו. הוא ילך לב"ש אם דודו יבקש ממנו ואם דודו ביקש ממנו אז הוא ידאג לו מול אלונה להרוויח שכר יפה.
    בקטע הזה אתה יכול להיות "רגוע", ניחא רפאלוב שיכול לבוא ולהגיד לו "אני רוצה ללכת למכבי חיפה" (כמו שמליקסון אמר לו בנוגע לב"ש), אבל רמי גרשון לא מזוהה עם אף קבוצה כאן.
    יש יתרונות בלעבוד מול סוכן בסד"ג כזה.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני חושב שאתה מפריז.. אם מכבי תל אביב תהיה מוכנה להשכיב 800 אלף ואנחנו חצי מזה? הסוכן הופך להיות שולי. הכל זה כסף.


    אני חוזר רגע לעניין הסכומים. אנחנו נמשיך להדגיש את הבינגוים האדירים שלנו כי מה שקרה פה בקבוצה הזו זה אחד ל.... חבורה של דמויות אדירות שהגיעו בסכומים נמוכים, פשוט פגיעות מרהיבות.

    אוחנה וזריהן לא כאלה, זה ברור, כי הם ישראלים גם זה הרבה יותר קשה. אלו שחקנים שבאו לתת תרומה מקצועית גבוהה למועדון, עכשיו או בתוך שנה שנתיים. חד וחלק, אם זה לא יקרה, הסר דאגה מליבך, נהיה פה עם שלט הכישלון והבלוף, עליי.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
  12. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    מכבי ת"א הציעו למליקסון להרוויח מה שהוא קיבל אצלכם בחצי מהזמן (אם אני לא טועה, אתם הצעתם 5 שנים והם 3 או אתם 4 והם 2 והטוטאל היה זהה). זה כבר לא הכל כסף בחיים, ובן שהר הראה שאם אתם רוצים אז אפשר לשלם גם סכומים גבוהים.

    אין לי שום בעיה שתעופו על כל גניבה שלכם, אבל סה"כ ביקשתי (מהמשתמשים המובילים כאן) להיות ריאלים. וריאלים זה לא אומר לרדת על שחקנים שלכם כאשר הם לקרדות, אלא לא לבטל את דבריי בכך שאמרתי שבשיקלול ברשצקי עדיף על אוחנה (איך אמר @amn זה קשה עד בלתי אפשרי להסתכל על השחקן בלי תג המחיר).

    לסיכום-
    1.
    גניבה ? זה להביא את ברשצקי מהפועל ר"ג ושיתרום באלופה.
    גנבו אותכם ? ילד בלי יכולת שלא חושב פעמיים לפני שאומר "אתיופי מסריח" ב600 אלף אירו.
    2. @לירן
    כמה זמן יקח לאלישע להגיע ממחלף ההלכה לראש העין אחרי שהוא יראה את דנינו בב"ש ליד ויטור ?
    בתור מי שמכיר את דנינו ואת ויטור, אם הם ישחקו ביחד, הייתם אומרים אמן גם ל2.5 מיליון אירו עבור 50% מהכרטיס. וזה עדיין לא אומר שזה לקרדה, גם אם הוא שווה את זה (והוא שווה), זה סכום מוגזם עד מופרז.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    1. יש הבדל בין סכום רכישה למשכורת.
    לקנות את כרטיס השחקן של טוני נואקמה במחיר של 750 אלף יורו זה משהו אחד, וזה לא יגרום לאף אחד מהשחקנים בקבוצה להתמרמר ולדרוש לפתוח את החוזה.
    אותו הדבר לקנות את כרטיס השחקן של אוחנה וזריהן בסכומים שנקנו.
    לעומת זאת לשלם לבוזגלו 700 אלף יורו משכורת זה משהו אחר לגמרי, וזה בהחלט יגרום לשחקנים בולטים אחרים בקבוצה, שמקבלים חצי מהסכום הזה, להתמרמר ולדרוש לפתוח את החוזה ומשם המשכורות של כל הקבוצה יזנקו למעלה.
    גם אוחנה וגם זריהן, הם מהמשתכרים הנמוכים בקבוצה. לא מתקרבים להרוויח את הסכומים שהשחקנים עם החוזים היקרים מקבלים, וזה הבדל גדול.

    2. קנייה של שחקנים צעירים היא שונה מקנייה של שחקנים מבוגרים יותר.
    כשאתה קונה שחקן צעיר, אתה גם משאיר לך את האפשרות להנות ממנו יותר שנים. משירותיו של ויליאם סוארס למשל, נהנו במשך 6 שנים שלמות, ולכן המהלך של קניית סוארס בסכום של 500 אלף דולר, שנחשב בזמנו לגדול מאוד ולשיא ההוצאה שלנו בהיסטוריה של המועדון, נחשב במחשבה לאחור לגניבה גדולה.
    זאת הסיבה, שברוב הפעמים, שחקנים צעירים עולים יותר, פשוט בגלל האפשרות שתוכל להנות מהם יותר שנים.
    אם בוזגלו למשל היה היום בן 21, 22, 23 ואפילו 24, אין לי ספק שהוא היה מוצא בקיץ או אפילו עכשיו בינואר קבוצה שהייתה שמה על השולחן לא מעט כסף עבורו. אותו הדבר טוני נואקמה. אבל כשאנחנו מתעסקים בשחקנים בגיל מבוגר יותר, בוזגלו בן ה - 29 הוא לא מישהו שקבוצה תשים כסף עבור כרטיס השחקן שלו.

    יתרה מכך, כשאתה קונה שחקן צעיר, אתה עדין לא קונה את המוצר המוגמר, ואתה משלם גם על הפוטנציאל והכישרון שלו. גם כאן אם מישהו כמו אוחנה שהכישרון שלו זכה להשוואה לחלק מהכדורגלנים הכי גדולים שהיו כאן, יממש את הכישרון שלו בבאר שבע, בטח ובטח אם זה יקרה במשחקים שלנו באירופה, הוא ימכר ביותר כסף מהסכום שהוא עלה לנו, גם עם האחוזים של אשדוד.

    וגם אם רק נחזיר את הסכום ששילמנו על אוחנה אחרי 2 - 3 עונות אצלנו, אז בסופו של יום את ההוצאה על כרטיס השחקן שלו החזרנו, ומה שקיבלנו זה רק את העלות של המשכורת שלו (שהיא כאמור לא גבוהה מידי) ובתמורה קיבלנו את התרומה שלו באותם שנים, כלומר גם במקרה כזה העיסקה של אוחנה מצדיקה את עצמה.

    3. הסיכוי היחידי שהעסקה לא תחזיר את עצמה אם אוחנה/זריהן יהיו אצלנו כישלון מוחלט. אבל זה סיכון שאנחנו יכולים לקחת, בטח לאור הכספים שהרווחנו השנה מאירופה, וזה סיכונים שקבוצה כמו שלנו חייבת לקחת לאור חילופי הדורות הקרובים והרצון שלנו לשמר את ההצלחה שלנו.
    אנחנו לא קבוצה קטנה שכישלון בעיסקה כמו של אוחנה/זריהן יכולה למוטט אותה מקצועית וכלכלית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/17
  14. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אתה חושב שהוא השקעה שתחזיר את עצמה, אני אומר ששטר חוב בסכומים הללו יש רק אחד בליגה וזהו ראיקוביץ' הענק.
    את הכסף סופרים במדרגות, נחזור להודעות הללו כאשר תרצו למכור אותו. עד אז זה דבורים בעלמא.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    דרמה יקירי, אין פה שום ביטול של דבריך מצידי, זה בהחלט יכול להתברר כבלוף, כמו שציינתי מספר פעמים- רק העתיד יגיד מה הכותרת של ההעברות האלה.
    אף אחד לא מציג את זה כגניבה, כי מדובר על סכומים גבוהים וזה ברור לכולם.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.