הפועל באר שבע 2016/17 - אלופים שנה שניה ברציפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    לא מכיר את אוחנה אבל אנחנו חייבים לחשוב על העתיד, יש לנו את הקבוצה המבוגרת בליגה לדעתי, וטובה שעה אחת קודם מאשר לחכות לעונה הבאה עם הגב לקיר כשכל הקישור וההתקפה שלנו עם שנה יותר בפז"מ. פחות אכפת לי כמה הוא ישחק כבר העונה, שיכנס לאט לאט.

    מחיר מוגזם? אולי, כנראה, אבל מה שאנחנו חוסכים על המשכורות, יחסית לאיכות השחקנים, לפחות מוציאים על העתיד.
    דן ביטון? חבל, אבל אם האופציה היא על מחיר גבוה אין לי תלונות.

    אפשר עוד הצעה?
    או שאוגו מעדיף לשחק בב"ש בסכום כזה מאשר בקבוצה אחרת בישראל בסכום גבוה יותר.
    או שגם הובטח לו שלא יעמדו בדרכו בסוף העונה ואז הוא יודע שיוכל להרוויח יותר באירופה אם ישמור על הרמה שלו.
    למרות שאני לא פוסל את עניין הברך גם זה הגיוני.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  2. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    גאדיר גם ככה פצוע ככה שאין לו כרגע על מה להיות מתוסכל...
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    עשה קריירה.
    בלי לרוץ,
    בלי חיים ספורטיביים בשלבים הקריטיים,
    עם סטיגמה בעייתית,
    ללא כל המגרעות האלה ובאובייקטיביות מלאה, כאחד ראה את כל כוכבי הכדורגל שצמחו כאן משנות ה-90 מניח שערן לוי היה ב level אחר מרובם המוחלט כי את המתנה שנתן לו האל ברגל כמעט אף אחד לא קיבל. מעטים בעולם.
    לפעמים אני רואה משחקים באירופה ואתה רואה שחקן מתהלך עם הכדור בצד ימין, שחקן חופשי 40 מטר ממנו בצד השני ואתה מבין שאין מישהו במגרש שבאמת מסוגל לתת לו את הכדור כמו שערן היה יכול לתת.
    כמובן שערן מהרבה בחינות אחרות לא קרוב לרמות האלה אבל מבחינת מה שיש נטו ברגל- נדיר!

    ונחזור לעניין- הפועל ב״ש מועדון שכולם מדברים כל הזמן על הזהות הבאר שבעית הכל כך חזקה שלו. נכון שאנחנו בשנת 2016 וכבר אין כל כך משמעות לעניין של שחקני בית- ועדיין, ברגע שברדה יפרוש כל מה שישאר זה אוסף של שכירי חרב בלי שום זהות.
    אלונה משקיעה בנוער בב״ש מאז שהגיעה. כמה שנים היא בב״ש? 8?
    אם גם ההכי טוב שהיא ייצרה בתקופה הזו לא מספיק טוב ובכזו קלות היא רצה לשלם מיליונים על חצי כרטיס של שחקן לא מוכח ממחלקת נוער אחרת ומוותרת עליו- עולה השאלה בשביל מה להשקיע כל כך הרבה במחלקת נוער ולספר שזה אחד הדברים החשובים במועדון? בשביל שאולי פעם ב 50 שנה יצא בניון ופעם ב 30 שנה יצא ברדה?
    עזבו עניינים של זהות שיכול להיות שבאמת כבר לא מעניינת אף אחד(בטח כשיש הצלחות)- זה גם לא כלכלי.(אלא אם הסיוע מהעיריה מותנה בזה)
    לדעתי זו גם בעיטה ברגל למחלקת הנוער וזה טיעון שאמרתי גם בנתניה. נכון שיש יוקרה של מועדון נוער שמשתקפת מההצלחה של קבוצת הבוגרים אבל לדעתי במציאות של היום זה פרמטר פחות חשוב להורה ששולח את הבן שלו למחלקת נוער. כשהורה שולח את הבן שלו לדעתי הוא רוצה שיצא ממנו שחקן ומה שעובד הכי טוב זה לראות מי הם בוגרי המחלקה(טוברוק יודעת לנפנף בזה מצויין) ומה הסיכוי שלהם להשתלב בקבוצת הבוגרים.
    לאט לאט יבינו בב״ש שבמחלקה שלהם זה כנראה לא יקרה והזליגה שחווים היום במכבי ת״א תקרה גם שם ולדעתי עבור ב״ש זה הרסני פי כמה. ואל תגידו לי אין אלטרנטיבה בדרום. עובדתית- לא מעט כשרונות באר שבעים ברחו מבאר שבע כשהבינו שאין להם מה לחפש שם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    amn אוהב/ת את זה.
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    קשה לי להאמין שאם דן ביטון באמת יבלוט באשדוד הוא יסכים לעבור באופן קבוע לאשדוד גם אם בן זקן יציע עליו X כסף.
    אם הוא יכשל באשדוד אז כמובן שבן זקן לא יממש את האופציה.
    הדרך היחידה לדעתי שדן ביטון יישאר באשדוד מעבר לשנתיים השאלה היא שהוא יציג יכולת טובה אבל לא טובה מידי, כזאת שמתאימה לקבוצה כמו אשדוד, אבל לא מספיק טובה לקבוצה כמו באר שבע.
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אם הוא יהיה טוב יותר ובשל יותר ג׳קי יממש את האופציה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    amn אוהב/ת את זה.
  6. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    מ.ס אשדוד תוכל לרכוש את כרטיס השחקן של דן ביטון בעוד שנתיים - וואלה! ספורט

    יש מחיר, ואחד זול מאוד. אפילו אם זה מיליון שקל עבור חצי מהכרטיס של דן ביטון - אחרי ששנתיים הוא מושאל אצלך, עוד ג'קי יפעיל את האופציה ואז ימכור ישר כמו במקרה של אלי טביב ושלומי אזולאי (עם ראשל'צ).

    לב"ש הוא יחזור אם ג'קי יוותר עליו (לא יקרה) או שאלונה תשלם.
    גם צ'לסי עשו את זה עם דיוויד לואיז אין בזה בושה, סה"כ כסף. לא חסר לה.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    אם המטרה היא להפוך לשחקן כדורגל (לא בהכרח בהפועל באר שבע, אלא להתפרנס מכדורגל כמקצוע), אז דווקא יש שיפור בנושא בשנים האחרונות ואנחנו רואים שיש לא מעט יוצאי מחלקת הנוער שלנו שאומנם הם לא טובים מספיק כרגע כדי לשחק בהפועל באר שבע, אבל הם בהחלט מוצאים את עצמם בקבוצות מקצועניות אחרות (לוטם זינו בתון השוויצרית, שמעון לוגסי בשעריים, רז רחמים, אור חביביאן וספורטס בהפועל פתח תקווה, יוסף אבו לאבן, מוסא תראבין ועמראן אל קרנואי בבני לוד, ירדן אבו חצירא בהפועל אשקלון ועכשיו דן ביטון באשדוד).

    רק השבוע דיברתי עם אחד מהשמות למעלה בחדר כושר, בחור מאוד אינטליגנטי דרך אגב, ודיברנו בדיוק על הנושא הזה. שבעבר, בגלל שהקבוצה הבוגרת לא הצליחה, לא הייתה המותג שהיא היום, שחקני הנוער שלנו שלא מצאו את עצמם בבוגרים התקשו מאוד למצוא קבוצה בשתי הליגות הראשונות והיו צריכים (אם עדין החליטו שרוצים לשחק כדורגל) ללכת לקבוצות הדרומיות בליגות הנמוכות כי אלה היו הקבוצות היחידות שהכירו אותם. היום לעומת זאת, הבולטים בשחקני הנוער של באר שבע זוכים להצעות משתי הליגות הבכירות גם אם הם לא מוצאים את מקומם בקבוצה הבוגרת וזה כן שינוי שאלונה גרמה לו, גם בהשקעה במחלקת הנוער וגם דרך ההצלחה של הקבוצה הבוגרת.
    מצד שני, שחקנים שבהפועל באר שבע של פעם היו כניראה מקבלים דקות, אם לא בהרכב אז כשחקני סגל רחב, שחקנים כמו דן ביטון, ירדן אבו חצירא, יוסף אבו לאבן ועמראן אל קרנואי, היום הם לא מספיק טובים בשביל ההרכב הראשון ואפילו בשביל סגל הקבוצה.

    אני עדין מחזיק מאוד מדן ביטון, אבל גם השם שלו עלה באותה שיחה, ואני טענתי שאם כשמליקסון פצוע וטוני בספסל וברדה וגאדיר פצועים הוא עדין לא עולה בהרכב מול הפועל ת"א ונכנס רק כמחליף במחצית השנייה, אז כניראה שבכר חושב שגם הוא, עם כל הכישרון שלו, לא מספיק טוב בשלב הזה להפועל באר שבע. ולכן, מבחינת דן ביטון, ההשאלה הזאת היא דבר מצוין, ושוב, עם כל הכבוד לאופצית הרכישה, אם דן ביטון יצליח באשדוד כמו שאני חושב, הוא יעדיף לחזור להפועל באר שבע מהדלת הראשית מאשר לעבור באופן קבוע לאשדוד.

    אני מאוד בעד השחקן המקומי, אבל ברגע שהקבוצה מתקדמת מקצועית ככה גם הרף המקצועי כדי להיות חלק מהסגל עולה. כמו שאופיר דוידזאדה הצליח לעמוד ברף, כמו שהחזירו את אליניב ברדה כי הוא עומד ברף, ככה גם יתר השחקנים המקומיים יצטרכו לעמוד ברף. זאת המציאות של כדורגל מקצועני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/9/16
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    @Drama2 אתה חבר ב'צבא האמת של דן ביטון' או משהו כזה? אז יש לו שמאלית שאין להרבה בגיל שלו. יופי. מזה לא נהיים שחקני על.

    מדבר על אוחנה במונחים של זלזול והורדה מהערך, אבל מצד שני מהלל את ביטון כאילו מי ישמע כמה משחקים כבר ראית של ביטון ומה הוא הראה באותם משחקים.

    אי אפשר לשים את ביטון ואוחנה באותה רמה, פשוט אי אפשר.

    "אמרתי שהוא יכול להיות שחקן לגיטימי לקבוצת אמצע טבלה בליגת העל, וזאת מחמאה גדולה" - קראתי הרבה תגובות על המעבר. מהאוהדים לנו, מהאוהדים הניטרליים, מאוהד מכבי. אף אחד, אבל אף אחד, לא אמר שהמקסימום שאוחנה יכול להגיע אליו זאת קבוצה אמצע טבלה בליגת העל. כנראה יש לך אנטי אליו או שלא ראית אותו בכלל משחק אם זאת המחשבה שלך.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    1. ערן לוי בנה קריירה שלמה על השמאלית.
    2. רשמתי עוד הרבה לפני כל הדיון הזה, שהייתה עוד את ההצעה של איזי, כמה זה חשוב ונכון עבורו לעבור כי יכול להתפתח ממנו שחקן של טופ ליגת העל והלאה ובמידה וישאר בב"ש על הספסל זה לא יקרה.
    לכן "צבא חברים" זה בדיחה, אני חושב שהוא שחקן בין הטובים לשנתון שלו ואני מחזיק ממנו מאוד והוא בטח לא היה אמור להידחק החוצה בטרייד על שחקן מאותו שנתון שלא עולה עליו בעשרות מונים (כפי שאתה מציג זאת)
    3. ראיתי אותו כמו שראיתי הרבה שחקנים ועם חלק פגעתי בול (התייעצו איתי בעונה ששון וייסמן כיכב בנוער ואמרתי שהוא כבש ולימים צדקתי) ובחלק לא פגעתי בכלל (חשבתי ששכטר אחרי העונה הראשונה בהפועל תא ידעך עם הזמן).ברגע שיש לך דעה חד משמעית לגבי שחקן במקום לשחק בניחושים בדיעבד - רק ככה אתה משתפר עם הזמן ומקבל "עין" .
    4. (זה כבר השערה) אם הייתי כותב פה לפני שנה שמיכאל אוחנה יותר טוב מדן ביטון הייתי מואשם בהנצחת הקיפוח, גזענות ושובינזם.
    5. ראיתי את מיכאל אוחנה מספיק (לא יודע מי ראה מה בפורום אבל אני מאמין שאני ראיתי אותו הכי הרבה בעינייםכאן) ואת דן ביטון ראיתי רק פעם אחת בעיניים אבל יצא לי לראות אותו דרך הטלוויזיה, ומה אני אגיד לך, ממש לא 4.5 מיליון ש''ח ודן ביטון תמורת מיכאל אוחנה. אבל ממש לא.
    6. יש דבר בנוסף לכישרון שקורים לו אופי וקבלת החלטות. בגלל זה לא עשו אקזיט על קלאודיו בומבה.

    שיהיה לכם בהצלחה עם אוחנה
    אני שמח בשביל דן שהוא יתפתח וינסה להגשים את הפוט' שלו במקום להיות בספסל של ב"ש, דבר שלו איחלתי מהתחלה.
     
  10. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אני מניח שהאופציה מדברת לכל הפחות על זכויות בכרטיס השחקן / אחוזים ממכירה עתידית, ועל זה אין צורך בהסכמה של השחקן.

    אם ב"ש ירצו שחקן שלפחות 50 אחוזים ממכירה שלו יהיו שייכים לקבוצה אחרת, זו כבר שאלה אחרת.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    1. מיכאל אוחנה הוא כישרון עצום. עצום.
    מי שטוען שאם יממש את הכישרון שלו המקסימום שהוא יכול להגיע אליו זה קבוצת אמצע טבלה בליגת העל כניראה לא ראה אותו מספיק, או פשוט מוריד מערכו בגלל שעד עכשיו הוא שיחק בקבוצה שנעה בין הליגה הראשונה לשנייה ובנבחרת האולמפית, שזה לא כמו לשחק במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל סטייל דור פרץ שהפך בין לילה לכוכב על למרות שמבחינת כישרון הוא לא מתקרב לכישרון שיש לאוחנה.

    2. דן ביטון, במונחים של מחלקת הנוער של הפועל באר שבע, הוא גם כישרון עצום, אם כי כשמסתכלים עליו בהשוואה לשאר השחקנים הצעירים במדינת ישראל, הוא כישרון פחות גדול ממיכאל אוחנה.
    דן ביטון, כבר היום, שווה הרכב במשהו כמו 70% מקבוצות ליגת העל.

    3. חשוב לציין שמדובר בשחקנים שונים מאוד האחד מהשני. דן ביטון הוא שחקן שבולט יותר בזכות ראיית המשחק, הבעיטה והמסירה, בעוד אצל אוחנה היתרונות הם דריבל מצוין, טכניקה אדירה, כוח פריצה נפלא עם הכדור, בתוספת למהירות ופיזיות שהופכים אותו לשחקן מאוד נפיץ ומסוכן.

    4. לא מבין למה חייבים להקצין את האחד על חשבון השני. מדובר בשניים מהכישרונות הכי גדולים שיש היום בישראל, ולצערי בדור שלהם אין יותר מידי באיכות הזאת, וההימור שלי הוא שבעוד שנתיים הם ישתפו פעולה ביחד בהפועל באר שבע, ולכן אני הכותב האחרון כאן שיוריד מערכו של אחד מהם על חשבון השני.
     
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    1. יופי, אבל אנחנו לא רוצים שחקן כמו ערן לוי.
    2. אם הוא בין הטובים לשנתון שלו איך זה שאפילו לסגל של הנבחרת הצעירה הוא לא מוזמן?
    4. לא יודע למה אתה חושב ככה. אני תמיד תמיד צחקתי על אלה שאומרים שדן ביטון מדגדג ברמתו את אוחנה.
    5. ואם זה היה מילון תמורת אוחנה ודן ביטון זה היה בסדר מבחינתך?
    6. סומך על ברק בכר שיפקס לו את הצורה.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,989
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    אני אגיד בדיוק את מה שאמרתי על המעבר של יחזקאל למכבי-שחקן סופר מוכשר שאם במועדון ידעו לסדר לו את הראש הם ירוויחו כוכב. בכל מקרה יפה שבב"ש חושבים קדימה, בטח לאור הסגל המבוגר שלהם
     
  14. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    קודם כל, למה הוא לא בנבחרת, זה כי:
    א' הוא לא שיחק בקבוצה הבוגרת
    ב' (נשתמש קצת בטיעונים שלכם) כי זה ב"ש ולא סקסי להזמין מב"ש לנבחרת (או זה נכון עד שנה שעברה? כבר לא בטוח)

    פרגוסון בנוגע לאיכות של השנתון שלהם אני לא מסכים איתך כי השנתון שלהם פשוט מעולה ומפוצץ בשחקנים כישרוניים וטובים ברוב העמדות. דנינו, דור פרץ, חבשי, קלטינס, לביא, פלפוצ'נקו, ברשצקי, גולדברג ומחילה ממי ששכחתי ממנו.

    "חשוב לציין שמדובר בשחקנים שונים מאוד האחד מהשני. דן ביטון הוא שחקן שבולט יותר בזכות ראיית המשחק, הבעיטה והמסירה, בעוד אצל אוחנה היתרונות הם דריבל מצוין, טכניקה אדירה, כוח פריצה נפלא עם הכדור, בתוספת למהירות ופיזיות שהופכים אותו לשחקן מאוד נפיץ ומסוכן." (מההודעה של פרגוסון)
    וזה מתאר את זה הכי טוב, כי שחקן של דריבל ומהירות ובעיטה חביבה מינוס הוא לא כזה מסוכן כמו שנוטים לחשוב.
    זה מאוד מזכיר לי שפעם מאמני נוער היו לוקחים רק שחקנים מהירים אך בעלייה לבוגרים היו שמים לב כי כל המהירות שלהם מתבטלת.
    תן לי שחקן שיכול לפתוח את המשחק לWEEK SIDE, זה יכול לעזור הרבה יותר מעוד דריבל. מיכאל אוחנה במקס' יתפתח לטב"ח ואם משווה ביניהם כשהיו בני 21 אז יש לטב"ח יתרון עצום.

    לסיכום,
    מי יתן ואוחנה יתפתח לאלי אוחנה ג'וניור ואם ירצה השם אז דן ביטון יחזור לב"ש להרכב. ואם ירצה מיץ' אז הוא ישחק במכבי ת"א.
    שיהיה בהצלחה לכל הצדדים
     
  15. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    התווית על אוחנה היא דריבליסט.
    טבעי ששחקן שיש לו יכולות אחד על אחד כאלה ישען על הדריבל שלו. לא הופך אותו לסתם עוד דריבליסט... כמובן שבבאר שבע הוא יפחית מהכדרורים כי מדובר בקבוצה מסודרת מאוד עם המון כישרון ומאמן שיודע למקם אותך כמו שצריך.
    דן ביטון בהשוואה לאוחנה זה שחקן מפוחד שכמעט ולא מנסה לבצע פעולות ולהשפיע על המשחק.

    בקשר לערן לוי - אחלה קריירה הייתה לו, חצי מהזמן ליגה לאומית ובחצי השני קבוצות מרוסקות בליגת העל. ולדן ביטון אין רבע מהשמאלית שיש לו אגב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.