הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא הבנתי מה הקשר למאזן. אם השמינית במערב תיקח אליפות זה לגיטימי למרות שעלתה עם מאזן שלילי? אז נכון שבNBA זה סדרות אבל מבחינת השיטה ראשון עשתה מה שהיא צריכה בלי קשר למאזן בליגה הסדירה. עברה יריבה חזקה יותר מהרצליה או הפועל ללא יתרון ביתיות ובפיינל פור ניצחה את שתי הבכירות. אם זה לא מוצדק אז אין מוצדק. כך או כך, וזה אמרתי באמצע העונה, לא למכבי ולא להפועל זה הגיע לאור מה שהראו השנה ביחס לתקציב שלהם.

    אגב, דיברתם על דונטה אם להשאיר, אל תשכחו שעכשיו צריך לשלם עליו מס גבוה הרבה יותר כישראלי, ככה שזה חתיכת שיקול שלא בטוח ששווה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/16
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הפנים של גיא הראל בוהה כמו איזה אידיוט כשנגמר המשחק - פרייסלס.

    ממתין בקוצר רוח לפוסט האליפות של אורי אלון בפייסבוק...אה, רגע.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    פרנקו:"אני מאוד רוצה להמשיך" - אני באמת יודע על איזה סמים הוא. האדם השנוא ביותר בארנה כרגע. רבאק קח אחריות על ההפסד.

    אם שואלים אותי, מאמן חדש בדחיפות ואני ממש מקווה שפיני גרשון ייאמן אותנו. לא רוצה ישראלי בינוני ואין לנו את היכולת להביא מאמן אירופאי טוב לדעתי. פיני האופציה העדיפה במצב הנוכחי.
    בסגל צריך לעשות חריש עמוק. רק טימור, מנקו, רולנד ואליהו(למרות הכל) ראויים להישאר. גפני ודנטה גם אמורים אבל כל אחד והסיבות שלו צריך לעזוב(לא מספיק טוב והשני השכר כבר לא משתלם).

    idans10, בשבילך דבריו של אורי:
    "גאה בקבוצה הזאת! היינו אלופים ראויים והובלנו את הליגה לאורך כל העונה, אבל היום הגיע יותר לאלופה הנכנסת. הניצחון הגדול שלנו זה אתם האוהדים, שהראיתם לכולם מי הקבוצה עם הקהל מספר 1 בארץ כל השנה".

    נחזור חזקים יותר בעונה הבאה, תודה לך הפועל ירושלים.

    עריכה:

    שאוהדי מכבי כל כך שמחים מהכישלון שלנו כנראה ש.......תשלימו לבד.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,215
    לייקים שהתקבלו:
    6,062
    בסה"כ יש כרגע עוד קבוצה שכדאי לעקוב אחריה בפגרה. לאלופה החדשה יש מספר משימות לא קלות. יש ליעקב פרי הרבה עבודה. מה יהיה עם מונרו וליונס למשל? האם דוסון יעזוב ולאן? בסופו של דבר ראשל"צ הפתיע את כולנו עם אליפות היסטורית, אבל מבחינתי היא כן הקבוצה עם ההופעה הכי טובה באירופה. אז משום מקום היא לקחה אליפות, אבל במשך חודשים היא כן הציגה פוטנציאל. מונרו, דוסון וליונס שלישייה שגם יכלו לעזור למכבי או ירושלים. לדעתי לא היתה למכבי העונה שלישייה כזאת וזה בעיניי עוד הדבר הכי מדהים. זה רק מחזק את גודל הכשלון של הנהלת מכבי.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אז מי הולכת ליורוקאפ? כי תאכלס לירושלים לא מגיע עכשיו לפי הדירוג...
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,215
    לייקים שהתקבלו:
    6,062
    @Roma
    למה לא לשמוח לאיד? ועוד איך אני עושה את זה (לא בפרצוף שלך כי אתה בסדר גמור), אבל אל תחשוב שאני עכשיו יותר שמח מאשר כועס על המצב בקבוצה שלי. שם טמון ההבדל בין אוהדים מכבי שמחים לאלה ששונאים אותנו סתם. אני כבר שכחתי מה קרה אתמול, אנשים אחרים אולי עוד יחגגו הרבה זמן שהם עשו העונה סוויפ על 'קבוצתו של דון שימון'...

    הבאת בדיוק את הציטוטים למה אני צוחק עכשיו על אורי אלון. פשוט אי אפשר בשנתיים ליצור משהו שיאיים על קבוצה ששולטת כבר שנים בענף. פשוט אי אפשר, לא בכסף של אלון. כן, אם הוא היה מביא לפה שחקנים שמכבי לא יכולה להחתים אז הייתי מודה שאנחנו בבעיה. לשמחתי זה לא כך. הפועל ירושלים עשתה צעדים יפים קדימה, אבל היא לא 'אלטרנטיבה' רומא. היא הקבוצה עם התקציב השני בליגה ושום דבר אחר.

    דבריו של אלון רק מחזקים לי את גודל הכשלון בשנתיים האלה כי אלון רוצה להיות בגודל של מכבי. אם כך אז שלא יבוא עם זה ש'אנחנו הובלנו בליגה'. זה כמו שאתה בנ.ב.א מוביל בעונה הרגילה ואחר כך נחנק בפלייאוף. וזו המלה הנכונה ידידי, נחנק. אם רוצים או לא, ירושלים במגרש הביתי שלה איבדה אליפות לקבוצה פחות טובה. ושוב אני אומר, בעיניי האליפות יכולה להיות קריטי כי כרגע ירושלים לא מאיימת על מכבי. לא יותר מראשון או מכבי חיפה לפני מספר שנים. ההבדל היחיד הוא שלאלון יש את הכלים להביא שחקנים טובים יותר מהקבוצות שציינתי, אבל בשביל אוהד ירושלים אתה צריך היום באמת לחשוש מה יקרה אם מכבי חוזרת להציג כדורסל נורמלי. אפילו רק בשביל הליגה הישראלית.

    הפועל ירושלים פספסה אולי את הזדמנות חייה, אבל אולי שמעון וחבריו כבר ימשיכו לעזור לאורי אלון עם בנייה נוראית של סגל...רק שעכשיו גם בעיר בירת ישראל הניצחית יש בעיות לא פחות גדולות בטח אם אתה מסתכל על אליהו והלפרין. עכשיו אתה אולי מבין למה במכבי לא נלחמו באמת על הצמד?
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא הבנתי מה רע בזה, אתם עושים את זה כבר 60 שנה, רק הדורות מתחלפים. וכמו שזה בסדר לעשות את זה לנו וזה באמת בסדר, תענוג וחצי לעשות את זה לכם.

    אל אל ישראל
     
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    idans10,

    ששמחים בכישלון של משהו לרוב כי הוא מצליח או לפחות איים עלייך. זאת דעתי. בלי קשר רוב אוהדי ירושלים שאני מכיר לא אכפת להם ממכבי בכלל ואם כבר אז בין חולון לירושלים יש יותר שנאה(בגלל הקהלים). ושוב אני לא מתחבר לנושא, אני נטו מתעניין בקבוצה שלי ואף רוצה בהצלחת מכבי באירופה.

    de Middenweg,

    אין לי בעיה עם שמחה לאיד, אני פחות מתחבר. אני מתעסק בקבוצה שלי ופחות ביריבות שלי. לא אכפת לי אם ראשון לציון, חיפה או מכבי היו זוכות.
    אני שוב לא מבין מה אתם מצפים שאורי אלון יגיד? אנחנו ירושלים ואני קטנים ומכבי גדולים? הוא מנסה לשדר כיוון אחר וזה בסדר. זה לא מגוחך ולא שום דבר. כל הכבוד לבחור.

    אין ספק שהעונה כישלון מהדהד וכן אפשר להגיד את זה נחנקנו ופישלנו בענק. אבל זה רחוק מסוף העולם, יש לנו ארנה חדשה ואין ספור אוהדים צעירים וחדשים ובעלים שנותן תקווה לעתיד טוב יותר. קצת אופטימיות לא תזיק והרבה אמונה. כולכם שוכחים איפה היינו לפני אורי אלון, כן היו הישגים פה ושם, היום אנחנו באמת שואפים למטרות רציניות גם עם עד כה נכשלנו, אני באמת מאמין שאנחנו נצליח אם אורי ימשיך להשקיע והפעם בתבונה וחשיבה.

    ועידן לגבי העקיצה לגבי היורוקאפ, בעולם מתוקן ראשון לציון עכשיו ביורוליג ואנחנו ביורוקאפ. אתם צריכים ללכת לפיב"א :) (אוהדי הפועל תל אביב מוחים).
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מתאים לי רצח פיב"א. ככה למכבי לא יהיה תירוץ למכור מנוי ב-700 אלף ש"ח וגם תהיה לנו הזדמנות להוסיף עוד גביע אירופאי.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    שרון אברהמי ממשיך בהפועל. מה לעזאזל חושבים שם? שזה אברהמי ולא נייט שעשה פלייאוף מצויין? שללא נייט הפועל נלחמת על הירידה? לא ברורה לי הארכת החוזה.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,215
    לייקים שהתקבלו:
    6,062
    @Roma
    אתה בחור הגון, אבל לא כולם ככה :D
    מבחינתי גם ירושלים תצליח באירופה, למה לא? אנחנו לא מדינת ספורט מצליחה וכל הצלחה מחוץ לגבול שלנו היא דבר מבורכת.

    לחזור לאורי אלון. אני רק מדגיש שפספסתם הזדמנות ענקית להתקרב למכבי, זה הכל. ימים יגידו אם הוא יצליח באמת לתקוע יתד כקבוצה מספר שתיים בארץ. מבחינת תקציב ואיצטדיון ירושלים כבר השיגה את המטרה שלה, אבל לא מבחינת כדורסל נטו. זה בדיוק הדבר שלפחות אותי מצחיק כי ראיתי כבר מספר עיתונאים שכתבו שה'מרד' נגד מכבי הצליחה.

    דבר נוסף שאני לא בטוח בו אם ההתפתחות האחרונה בליגה תורמת לפיתוח הכדורסל. לדעתי יש לנו בשנים האחרונות יותר אלופות מאשר במדינות אחרות. ביוון יש שתי קבוצות בולטות. ברוסיה צסק"א למעשה שולטת יחיד. בספרד זה בעיקר ברצלונה וריאל. אני באמת רוצה יותר תחרות בליגה הישראלית, אבל הרמה לא עולה. זו מכבי שירדה לכיוון הקבוצות האחרות, לא ההיפך. אני לחלוטין מבין את השנאה לכיוון ה'קבוצה של המדינה', אבל בעיניי הכדורסל שלנו לא מתקדם. וזה מה שאני אומר, זה בעיקר להרוס את מכבי ולא לבנות בעצמך...
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,215
    לייקים שהתקבלו:
    6,062
    וגם זה היה צפוי:
    ה-MVP מבוקש: דריל מונרו קיבל פנייה ממכבי תל אביב

    אולי כדאי לירושלים לנסות לצרף את ליונס?
    ראשל"צ לא תצליח הרבה זמן להנות מהתהילה שלה כי בסה"כ אין לה את המאמצים הכלכליים בשביל להתחרות במכבי וירושלים. אני בהחלט חושב שתוך זמן קצר היא תאבד את שלושת האסים שלה. זה מצב לא פשוט בשביל אוהדי ראשון, אבל אלה המציאות הקשה.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,448
    מעצבן. מקווה שלא. מונרו לא שונה לדעתי מדונטה סמית. חוגג בליגת הגמדים שלנו. אפילו הוא אומר שהוא מעדיף לשחק 4. הוא 2.02 שכאן בארץ הוא "סנטר מפלצתי" שבתכלס בכל העולם הוא 4 בלי קליעה מרחוק ו5 "דל" מאוד לאירופה.

    כמו דונטה שחוגג על פניני ומתן נאור ואז באירופה נתקל במספרי 3 עם סייז בגודלו ומעלה, ככה גם מונרו לא בדיוק עילוי אירופאי.

    חצי הגמר נגד ראשון לציון: רוב המחצית הראשונה אמבקווה שיחק כסנטר - מונרו היה עם 4 נק'. אפילו סנטר סביר כמו אמבקווה (ממש סביר) כמעט שיתק אותו לחלוטין. במחצית השנייה מכבי התפרעה עם סמול בול והרכבים עם אופייבו ורנדל כ-5 והנה מונרו התחיל לטחון. וגם החילופים האוטמטיים של מכבי עזרו לו לקבל כל פעם גארד במיס מאץ'.

    שלא יובן חלילה, מונרו הוא אחלה ולדעתי אפילו כדי לשחק איתו כ-4 (מאוד מאוד חכם), אבל כסנטר מאסיבי זאת טעות לחשוב שהוא יעשה ביורוליג מה שהוא עשה למכבי חסרת הסנטרים, לגפני ולשאר הליגה. בהנחה ויש לנו את צירבס אפשר להביא קפיץ כזה שמסוגל לשחק 4-5. מונרו לא הכתובת.

    לי יש הרגשה שהוא יסיים או בירושלים שתשפוך עליו ערימה או ברוסיה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,001
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    "כולנו"?


     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/16
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אברהמי ממשיך בהפןעל, אומרים שאפי מנהל מקצועי.

    ואיפה אותם אוהדי מכבי שמבקשים מאוהדי הפועל להתעסק תמיד בקבוצה שלהם? חשבתי שבמכבי לא "מונעים משנאה" לא?
    טוב נו, זה אותם אלה שאומרים שביורוליג פיינל פור הוא הוגן כי זה טורניר.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Roma בעולם מתוקן יש סדרות ;)

    Sent from my D2303 using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.