הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,334
    לייקים שהתקבלו:
    4,551
    האחוזים של פישר מחצי מרחק פשוט נהדרים, איזה שחקן.
     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,276
    לייקים שהתקבלו:
    4,855
    מין:
    זכר
    אחלה משחק היה היום בחיפה.
    חצי ראשון של הירוקים, חצי שני של האדומים. בסופו של דבר הספסל הארוך של ירושלים מנצח את המשחק הזה אחרי הארכה.
    מילה על רולנד. כמעט כל התקפה מכרעת הוא מקבל את הכדור לידיים. לא יודע, נראה שכאילו בירושלים לא ממש מתכננים מהלך מסודר כשיש להם את הכדור ביד להתקפה אחרונה אלא נותנים לו את הכדור והוא כבר יאלתר משהו. זה מידי פעם עובד כי זה בחור של מאני טיים אבל ראינו, בעיקר באירופה, שמאמנים שיודעים שהוא הולך להכנס פנימה, מונעים את זה ממנו ואז ירושלים פשוט הולכת לאיבוד.
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,276
    לייקים שהתקבלו:
    4,855
    מין:
    זכר
    רק שירושלים לא יסיימו את התחמושת היום כי המשחק הבאמת חשוב הוא ביום רביעי.
    אני בכלל בגישה שירושלים טובה יותר באירופה כשהיא מגיעה אחרי משחק צמוד או הפסד מאשר אחרי ניצחון של 40 הפרש
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    המשחק הזה מראה כמה הליגה הזאת פח. 2 קבוצות שנשכלות טוטאלית באירופה מכסחות פה קבוצות ב-40 הפרש. ועוד מעט יש חולון-הפועל..... שאלוהים יעזור למי שינסה לצלוח את המשחק הזה.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,334
    לייקים שהתקבלו:
    4,551
    לא מסכים איתך.

    קריית גת קבוצה חלשה באמת ואני לא מתייחס אליה כי יש להם תקציב נמוך ואין להם מגרש בייתי.
    רוב המשחקים פה צמודים, גם ירושלים ומכבי תל אביב, מכבי תל אביב כיסחה אומנם את מכבי חיפה של רמי הדר ב-40 הפרש אבל זה היה חד פעמים בשביל הקבוצה בירוק. מכבי חיפה קבוצת ההגנה הטובה בליגה והייתה לה נפילה חד פעמית. ראה את המשחק שלהם מול ירושלים שנגמר בהפסד בהארכה בגלל סגל ארוך של הירושלמיים.

    כמובן שירושלים, מכבי ואולי ראשון לציון מעל הליגה אבל הליגה די פתוחה חוץ מזה למעט קריית גת החלשה.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    אגב לא הייתי מזלזל בנהריה, הם בהחלט יכולים ללכת עד הסוף. בזמנו להזכירך זלזלו בגליל והם לקחו בסוף אליפות. השאלה אם יש להם קבוצה לרוץ לאורך העונה באותו קצב כי זאת עונה מ-א-ד ארוכה. מאד מקווה שיצליחו כי אני מחבב את הקבוצה ואת אלפסי.
     
  7. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    ירושלים ומכבי בגלל הסגלים העמוקים שלהן, אבל ביכולת זה לא מתבטא עד כה העונה. בטח שלא ראשון שאמנם מציגה יכולת טובה ומצליחה באירופה אבל קצת פחות לוזריות אצלנו וגם ראשון וגם ירושלים עם עוד הפסד במשחקים שהגיע להן להפסיד יותר וזה מול קבוצת תחתית ואתה אומר לי מעל הליגה, מה שכן קריית גת היא באמת קבוצה חלשה מאוד שאין לה קשר לליגת העל, גם את נס ציונה, ואולי חולון הייתי שם כקבוצות תחתית שהן מתחת לליגה.

    הליגה השנה עד כה שוויונית מתמיד ואף קבוצה לא מעל הליגה בטח שיש לך פיינל פור.

    מכבי כיסחו ב40 הפרש קבוצה שירושלים הוציאה ממנה בשייניים ניצחון.

    רביב לימונד חוזר וההשפעה שלו על הפועל אדירה, עדיין ההתקפה שלנו לא טובה ונפילה ברבע הרביעי מנעה מאיתנו לדרוס את חולון האוממלה, שלמזלה יש לה את קריית גת.
    היום זה היה בעיקר היום של ווילאמסון שהוכיח כנראה שהוא ישאר ע"ח אוונס (חבל מאוד, זר שהתחבר לקבוצה ותורם המון) עקב ההבאה של סימונס.
    שבוע הבא דרבי, לא אוהב את הרצף הזה של משחקי בית רצופים, אחכ גם נס ציונה וגביע, זה יתנקם בנו בהמשך.

    הפועל חולון? לא מבין מה עובר עליהם, בעיקר זרקו וזרקו מ3, עשו יותר מידי עבירות מיותרות ורק ברבע הרביעי כל הזריקות מה3 נכנסו להם.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    @Hapoel_Tel_Aviv
    הליגה השנה רעה. יש מכבי,יש ירושלים, יש קצת ראשון ונהריה וזהו. קח אתכם שאתם קבוצת פליאוף. קבוצת פליאוף לא צריכה להיראות ככה בחצי שני נגד האחרונה בטבלה. ולפי מה שאלי סהר אומר זה לא פעם ראשונה שזה קורה לכם.

    תסכים איתי שכרגע הליגה השנה הרבה פחות טובה מזאת של 2014. אז נכון אפשר עוד להביא זרים שיעלו את הרמה(מזל שעידן לא כותב פה :) ) אבל כרגע הליגה נראית רע.
     
  9. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    רעה כן ובגלל זה היא שוויונית, גם אלו שכתבת נראות רע.
    חצי שני? רבע שלישי נראנו מעולה, ניצחנו 26-9 בתוצאה הסופית של הרבע כשחולון לא קולעת סל בערך 7 דקות ברצף, ברבע הרביעי אכן הייתה נפילה, העלו שחקנים כמו אמיתי, בן משה לצד התרופפות אצלנו ומסכים שאסור להראות כמו שנראנו ברבע הרביעי (הפסדנו אותו 31-14)

    ב30 דקות חולון קלעו 32 נק' בלבד. מתוכם 17 של השחקן היחיד שלהם שהגיע למשחק - קלייבורן, סיים עם 28 נק' בסוף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/12/15
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    ירושלים עכשיו אחרי שאליהו ולהפרין חזרו זאת קבוצה שחוץ ממכבי אף אחת לא יכולה עליה. מכבי חורקת, אבל עדיין יש לה סגל שגדול על הליגה, היא לא בטעות בצמרת. היחידות שיכולות קצת להקשות עליהן זה ראשון ונהריה. הפועל שנה שעברה היתה קבוצה טובה, נתנה למכבי בראש בדרבי ועשתה לנו חיים קשים בפלייאוף. נראה אם חילופי הזרים וההתעוררות של לימונד באמת יביאו לשינוי, ושבוע הבא זה חתיכת מבחן :)
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,334
    לייקים שהתקבלו:
    4,551
    תשמע לגבי מכבי או כל קבוצה, כל קבוצה שתגיע לפיינל פור יכולה לנצח כל הקבוצה גם קריית גת את מכבי בסופו של דבר. לא פעם ולא פעמיים קורה ששחקן מתפוצץ ופשוט מנצח לבד משחקים ולכן אני נגד השיטה אבל זה סיפור אחר.

    הסיבה היחידה שאני לא רוצה שגל מקל יגיע לירושלים היא בר טימור. עקומת השיפור שלו מפחידה. לחשוב אם שחקן כזה היה אירופאי ולא ישראלי(הבנתם את הכוונה) והיה משחק מגיל צעיר ולא אצלנו שגיל 23 זה צעיר היה מתפתח פה שחקן שחקן.

    בנוגע לגבוהים של ירושלים, יותר נכון מספרי 4, על אליהו אין מה לדבר אי אפשר להחליף אותו פשוט נכס. דאנקן פשוט שחקן כדורסל טוב עם ארסנל מרשים ופשוט צריך לחזור למסלול הנכון ובכיף יש לנו את ה-4 הכי טוב בליגה. טוני גפני הוא הסימן שאלה שלי, אני אוהב את השחקן הזה הוא מביא הגנה, אנרגיות מטורפות ומלחמה אבל די מוגבל התקפית למרות קליעה סבירה מהשלוש ואם זה הוא או גייטס שיכול להכניס קצת בשר לצבע זאת שאלה קשה שפרנקו והצוות המקצועי צריך לקבל החלטה.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    נכון אבל בשביל להגיע לגמר אתה צריך לעבור סדרות, בגלל זה קבוצות פח לא יגיעו לגמר. תשים לב שכל הקבוצות שלקחו ממכבי אליפות היו קבוצות טובות. גליל עם פארגו ורנדל היתה חתיכת קבוצה, חולון היתה חתיכת קבוצה,חיפה היתה חתיכת קבוצה. העניין של אליפות שמוכרעת על משחק אחד הוא אחלה כי הוא מוסיף עניין(ומכבי האחרונה שצריכה להתלונן על זה אחרי היורוליג לפני שנתיים)
    מה שכן הייתי מבטל את הסיבוב השלישי שממש אונס את הליגה הזאת, אין לי מילה יותר עדינה
     
  13. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,334
    לייקים שהתקבלו:
    4,551
    אתה יודע שאני לא אוהב מכבי יכולה לבכות על ההפסד לצסק"א בימים היפים של פארקר שברור שבסידרה מכבי הייתה זוכה בסוף. קשה להשוות את היורוליג לליגת הישראלית, רוב שנות הכדורסל הישראלי מכבי הייתה הקבוצה הכי טובה בפור גדול וביורוליג יש כמה קבוצות טובות.

    לנושא הכל כל כך דינמי בליגה שלנו, החלפת זר ופתאום הקבוצה רצה יפה ועושה עונה טובה אי אפשר לדעת. בגלל זה אני לא פוסל קבוצות פה למעט קריית גת שעד עכשיו בכלל לא התרשמתי מהם. לכל קבוצה יש משהו שיכול להתחבר פתאום, חיפה קבוצה הגנה מפחידה, חולון עם הקהל ודן שמיר, אשדוד עם צביקה וסוואן והלאה.

    זה מוסיף עניין אני מסכים אבל זה לא הכי ספורטיבי שיש.

    הסיבוב השלישי זה טמטום אבל נו מה אפשר לצפות מהמנהלת שלנו. אני עדיין בהלם מהשיטה של בית חוץ מי ישמע אנחנו בענף עם הרגל.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    אני דווקא חושב שגמר שמוכרע במשחק אחד זה מאד ספורטיבי, כי אתה צריך להיות ערוך מנטלית הרבה טוב מאשר סדרה ששם אתה בא בהרגשה נינוחה שמקסימום פישלת משחק אחד אז יש עוד סדרה שלמה ואתה יכול לתקן. גמר במשחק אחד זה על החיים ועל המוות, גם אתה רואה למי יש ביצים מברזל ולמי יש טיטולים.

    אגב גם בגמר 100 מטר באולימפיאדה אתה יכול להגיד שזה לא ספורטיבי כי אולי חלקם מהרצים תפסו יום רע וזה לא מייצג. אבל עובדה שכולם מסכימים שזה הפורמט הכי טוב.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני אחזור עוד פעם על העובדה שגביע אירופה (יורוליג) לא אמור להיות מוכרע כמו ליגה סדירה. לא בכדורגל, לא בכדוריד, לא בפינג פונג ולא בכדורסל. אנחנו לא המצאנו את הגלגל. אם זו היתה שיטה הגיונית, עוד כמה מדינות היו משחקות אותה. בצ'מפיונס גמר מכריע את הזוכה, בליגות המקומיות לא; ביורוליג פיינל פור מכריע את העונה, בליגות המקומיות לא. כשאתה משחקת שלוש פעמים (או פעמיםם, לא משנה) מול כל הקבוצות זו שיטת ליגה ואם אתה נופל במשחק אחד, כל הליגה לא שווה לכלום (ביזבזת עונה סדירה). ביורוליג אתה לא משחק מול כולן, כפי שמתכונת הגביע אומרת ולכן פיינל פור בהחלט מתקבל על הדעת. גם ב-2006 כשהפסדנו לצסק"א למרות שהיינו טובים לאורך השנה, עדיין חשבתי כך. אין מה לעשות. בשנה הבאה עם השטות שליגה אירופאית ישחקו כולם מול כולם, אז באמת הפיינל פור לא יהיה צודק ונכון. כרגע היורוליג בסדר גמור, זו הליגה הישראלית שמעוותת. יותר עניין? צודק. ספורטיבי? ההיפך הגמור.
     
    הרצליה עד המוות ו-Milanista אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.