הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    מה שרומא אמר. תחשוב גם שברגע שסיל עבר את גיל 25 מכבי נתקעה כי היא הייתה חייבית להוסיף שחקן צעיר על חשבון ישראלי אחרי. ואז קורה לדוגמא ששחקן כמו יבזורי צריך לשבת בצד למרות שברור שהוא עדיף על זוסמן או וואטאבר רק בגלל החוק הזה. ביינתים עם הפציעות זה איכשהו מסתדר אבל דופק נטו את מכבי (וירושלים לצורך העניין) ולא תורם לצעירים האלה כלום. אז זוסמן זוכה להתלבש ולשבת בספסל - וואו, ממש משנה.

    הקבוצות היחידות שנתקלות בבעיה כזאת הן מכבי וירושלים בגלל הסגלים שלהם לאירופה ולארץ והעובדה שמין הסתם הם מחזיקים בישראלים הבכירים + הזרים. להפועל אין בעיה כזאת כי יש לה גג 2 ישראלים בכירים ומעבר לזה יכולה לשים צעירים. שמכבי בונה קבוצה הגיוני שהיא תרצה את סיל, יבזורי, יוגב, פארמר, רוצ'סטי (גם מקל לצורך העניין אם היה מגיע), פניני (הנה ככה כבר הגעתי ל-6) + 5 זרים. עכשיו אומרים לה עצרי, את לא יכולה לעלות את כל זה, ובנוסף ל2 ישראלים על הפרקט חייבים גם 2 ישראלים מתחת לגיל 25 בסגל ! נו באמת, תוציא שנייה את מכבי מהליגה ותגיד לי אם מישהו בכלל היה חושב לקיים חוק דפוק שכזה.

    בנוסף וזה הכי חשוב - במילא רוב הקבוצות שהן לא מכבי וירושלים מחזיקות 2 ישראלים מתחת לגיל 25 בסגל. כי ככה הן בנויות בכל זאת אין תקציבים פה לסגלים רחבים ומלבד 2 קבוצות (ראשון נוספה השנה) לכולן יש רק משחק אחד בשבוע. ראשון לציון (אולי הקבוצה החזקה וה"עשירה" אחרי מכבי וירושלים מחזיקה 3 אפילו כאלה) - אז אם גם ככה זה מתבצע ב95 אחוז מהקבוצות, ברור למה מחוקקים חוק כזה. כדי לפגוע במי שנשאר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/15
    idans10 אוהב/ת את זה.
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    ניצחון גדול בדרבי. מכבי עם 7 שחקנים בלבד (שגב משחק 20 דקות) - בלי אוחיון שנפצע ממש בהתחלה, סיל ואופייבו, פארמר שהוא עציץ - ויוצאים עם ניצחון גדול.

    הבעיה היא שרוצ'סטי בעקבות הפציעות שיחק 39 דקות שלושה ימים לפני טורקיה.
    הפועל? למכבי היה רק מוביל כדור אחד בלבד (רוצ'סטי) וסמית ופניני בכנפיים. לא הצליחו ללחוץ ולגרום לאיבודים, רותבארט ואלן לא עושים כלום מול הכלום בצבע של מכבי (שגב!!!) . בסיטואציה הזאת לא האמנתי שננצח בדרייב אין אבל עשינו את זה בגדול וכל הכבוד לטבק.

    עכשיו לטורקיה.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,219
    לייקים שהתקבלו:
    6,067
    אני כבר מתחיל לשאול את עצמי אם טבק באמת מתחיל לשנות משהו. הקבוצה הזאת כל כך מסכנה שזה חבל על הזמן ועכשיו יש גם יותר מדי פציעות. כל זה לא מנע מלנצח יריבה לא פשוטה בביתה. אז נכון, כמו נגד באמברג השלשות עשו את ההבדל, אבל גם ככה אני לא מאמין שהקבוצה הזאת יכולה לנצח 12 הפרש בטורקיה. מבחינתי היעד שלנו העונה היא הליגה ולכן אני מרוצה מהניצחון אתמול.
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    אני נותן את הקרדיט כי ראיתי את הפועל נגד ירושלים ובאמת מדובר בקבוצה לא רעה בביתה ושכמובן כל נגר שרואה את מכבי מולו אצלהם משתגע. העניין הוא שברור לך שכשממול יש את אברהמי החתרן שלא לוחץ את המוביל הכדור היחיד של מכבי ונותן לו לרקוד בחופשיות, שהסנטרים של הפועל לא מצליחים לקלוע מול שגב הנגר, אתה מבין שזה לא יקרה בטורקיה.

    אבל זה לא משנה. טבק עושה כאן מה שהוא יכול. ואני מבסוט מזה. הוא לא כופה את הסגנון שלו (הוא רחוק מאוד מכל הטלות השלשות האלו), אלה מבין שאלה הכלים וזה מה יש. פארמר חייב להיות משוחרר ובמקומו גארד לוחץ והגנתי - וביחד עם סנטר טוב (היווני של א.א.ק) אנחנו נזכה באליפות . אבל את זה נשאר לדיון שלנו למטה.

    מעניין מה אוהדי הפועל חושבים על הקבוצה שלהם אתמול כי איך שמכבי באה והייתה (פציעות של יוגי, סיל וכו') זאת הייתה הזדמנות פז לנצח אותה.
    ואני מקווה שנמשיך לדבר על כדורסל מבלי להזכיר את הזוועות מסביב (של שני הצדדים).
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    הערה קטנה לגבי העניינים שמדברים עליהם היום: לפי התמונה שעלתה מהכתבות בטלוויזיה, חלקו של עורך הדין שמעון מזרחי במה שנראה כמו טיוח של תאונות דרכים הוא נכבד והוא ראוי על כך לכל ביקורת ואולי גם למחיר גבוה יותר. אבל, לנצל את העניין לצרכי היריבות הספורטיבית נראה לי קצת חסר כבוד. לא כלפי מזרחי, ממנו ממש לא אכפת לי, אלא כלפי שני ההרוגים באותן תאונות ומשפחותיהן.
     
    ChelseaPensioner אוהב/ת את זה.
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    קיוותי שנשאר בתחום הכדורסל כאן. יש דיון אקטאוליה ואני שגם לי יש הרבה בנושא לא אומר את זה במגרש כדורסל. אם מזרחי פשע, ואת זה צריך לקבוע בית משפט - מקומו מאחורי סורג ובריח. שלא יהיה ספק ששותפות שלו (אם הייתה) תהווה נזק למכבי שכן הוא מזוהה איתה מאוד גם הם הדבר נעשה במסגרת תפקידו כעורך דין בלי שום קשר למכבי. ואני לא באמת חשבתי שאוהדי הפועל יפספסו את זה. לא כזה אכפת לי מהשלטים שלהם, זאת זכותם לנהוג ככה. כמובן, ששאר איחולי הנאצה למכבי ואוהדיה, שירי השואה (ששל) הם בעיניי הבעיה ולא השלטים, שאפשר להתווכח אם מקומם במגרש כדורסל או לא.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    גם לי היתה מגילה לרשום כאן היום ולמזלי הפורום היה מושבת, כך שלקחתי נשימה ונרגעתי קצת. מה שכן, מאוד שמחתי לראות ברחבי הרשתות החברתיות וגם לשמוע אוהדים אדומים שפויים שנגעלו לחלוטין מהקהל האדום. כיף לשמוע ולדעת שיש אוהדים שפויים וחבל שחלאות (שמספרים רב) מאפיל עליהם. להפועל יש פוטנציאל של קהל שיכול לתת שואו של עידוד, אבל כאמור החלאות מאפילות על כך. רק דבר אחד שצרם לי אני חייב לרשום: באחת התמונות הופיע ילד קטן, בערך בן 8-10 עם תמונה של גל בק ז"ל. הילד כאמור לא נולד כאשר קרתה התאונה, אבל זה לא מפריע לו להניף תמונה של ילד שספק אם הכיר עד אתמול. אם זה לא זילות המת, אני לא יודע מה כן. ובכל הסיפור הזה רק על המשפחה שעולמה גם ככה חרב עליה, כואב לי.

    כדורסל: היינו אגרסיביים, קלענו באחוזים מעולים ובעצם לא חידשנו כלום. ברחנו רק לקראת הסוף מול קבוצה מאוד חלשה ואם אנחנו לא פוגעים ב-40% + מהשלוש, אין לנו מה למכור. גם הגנתית אני לא יכול להצביע על שיפור (שוב, המשחקים בליגה המקומית לא מדד מבחינתי). כמובן שהכל טוב יותר מאשר היה עם גיא, אבל אני ממש לא שלם לגבי תפקודו של טבק (עדיין). פארמאר חייב לעזוב, גם במחיר של אמצע השנה ותשלום שכרו. הבנאדם יותר מזיק ממועיל. מעבר לזה, שתגמר כבר העונה הזו.
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    אמסלם (לא יאמן מה שהם עשו לו) אמר אתמול דבר נכון - הדור הזה לא מכיר את העבר. לא את אוסישקין ולא את הכבוד העצום שהיה לקהל ולמועדון הזה בצוותא עם יריבות קשה ומרה עם מכבי, זה לא סותר. ראיתי אותו אתמול ולא האמנתי - הסמל הכי גדול של הפועל ת"א, יורד מהגרש בגלל הקהל שלו. וראיתי שהוא הולך, ילדים (לא הרבה, מודה) שצמודים לפרקט אשכרה עונים לו. ילדים, בני 15-17 עונים לשחקן שאולי עשה אותם למה שהם. שאם לא הוא סיכוי גדול שהם בכלל לא אוהדי הפועל כי אבא שלהם הלך למשחקים בגללו או וואטאבר.

    ביום ששמעון אמסלם עוזב את האולם של הפועל ת"א בגלל הקהל של הפועל ת"א - זה יום לבדק בית רציני במועדון. וזה, כמובן, שחלילה לא יחשבו שזה נעלם מעיניי, לא קשור להתנהגות ברברית של שבירת כסאות של אוהדי מכבי. צדיקים הם לא.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מעולם לא סבלתי את שמעון אמסלם. היה הגיא פניני של שנות ה-80 וה-90. אני לא יכול לתאר את כמות הכבוד שרחשתי לו אתמול במהלך השידור והדברים שלו. אם רק להנהלה היה מעט מהביצים שיש לשמעון (והוא היה אומר את זה גם כשחקן שלהם אם זה היה מפריע לו). באמת שאפו.

    מי ששבר את הכיסאות צריך להענש אבל גם צריך לקחת את הדברים בפרופורציות - במכבי דברים כאלו קורים אחת לכמה שנים. בהפועל זה בכל משחק ולאו דווקא במשחק מול מכבי.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    מה שהוא אומר לא בהכרח רלוונטי. בדור שלו המעשים של שמעון לא היו ידועים לכולם. כיום היריבות היא מעבר לספורטיבית, וזה לא קרה רק בגלל שהצהובים ניצחו את האדומים על הפרקט.

    בכלל אם יש דבר שאני שונא זה שהמבוגרים מצקצקים על הדור העכשווי. כאילו שלא טוב היום פי מיליון ממה שהיה בדור ההוא בכל התחומים. לא נעימה לו האווירה שיקום וילך. אבל שיחסוך את ההטפות.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתה טועה ואני אומר את זה כאחד שכן ראה כדורסל בדור שלו. נכון שלא היתה את אותה חשיפה, אבל אם אתה חושב שלא שרו למזרחי את אותו דבר, אז אתה טועה. תקרא קצת על האמבוש שעשו אוהדי הפועל לרכב של מזרחי ולרכבים של שחקני מכבי שחזרו מהגליל אחרי איבוד האליפות ב-1993 ותגיד לי שזה לא היה. ועדיין, כיום היריבות מזמן עלתה מדרגה ולצערנו היא תמיד מגיעה מהצד האדום שמקבל את הלגיטימציה מההנהלה. עצם זה שאוהדים אדומים כבר נגעלים מהקהל שלהם, אומר הכל. אז כן, שמעון יכול לצקצק כמה שבא לו כשהוא רואה קהל שברובו לא נולד בזמנו, מקלל אותו והורס את מה שיכול היה להיות אחד מהועדונים המפוארים בארץ.
     
  12. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    אמר נכון בכללי (הדור היום הרבה יותר מוקצן במעשיו כתוצאה מהדבר הזה שנקרא יוטיוב והתפתחות התקשורת, זה לא רק אצלנו או בכדורגל/סל אלא בכל דבר בארץ)

    אבל ספציפית אתמול הייתה מחאה נגד שמעון מזרחי, זה התרכז בעיקר נגד גל בק אבל לא רק, כן המחאה הייתה מאוד "אגרסיבית" והייתה לאורך זמן רב ולא רק בפתיחה אבל זה היה צפוי ולא רואה מה פסול במחאה כזאת.

    האמת שאין לי מושג בדיוק מה הלך שם, הבנתי שפשוט הפריעו לפאנל עם שלטים וקללות לשמעון מזרחי ועצרו אנשים שהניפו שלטים.

    מה שכן מפריע זה הקריאות שואה (לא יודע מה הורסקי המציא) והקריאות לרגב פנאן שהם מכוערות אבל חוקיות לדעתי והעניין של המארב אח"כ לאוהדי מכבי כדורגל שאותם אני מגנה ואין להם מקום במגרשים.

    @idans10 העניין של שבירת כסאות ממש לא קורה בכל משחק אצלנו ובטח שלא יותר מהGATE11 (לא חסר להם גם) , אני חושב (וממראות בבלומפילד וקצת הדר יוסף) שהכסאות לא נשברים בכלל בכוונה על ידי אף קבוצה פרט לכאלה שעושים בכוונה אלא כתוצאה מתכנון לקוי של הכסאות (גם בהיכל שלמה) וצפיפות, לרוב אתה לא שומע על זה כי ההנהלות מסדרות את זה בניהם ובכלל אין מה לדבר על זה או להביא את זה אלא אם כן יש הוכחה שזה באמת נשבר בכוונה כמו שקורה לפעמים.

    לנושא, הפועל שיחקה רע מאוד אתמול, לא יודע איך זה לא נגמר ב30 הפרש או יותר, יש לנו בעיה חמורה עם האולם הזה שמשדר אדישות ולא טירוף, שגורם לקבוצה לא להלחם ולא יכול להיות ששיחקנו אתמול כ"כ נרפה ועשינו כ"כ מעט עבירות.
    כולם יודעים שמכבי בזמן האחרון הכוח שלה רק מה3, ממש מעצבן שנתנו להם לזרוק שלשות פנויות כאילו זה איזה אולם נייטרלי ולא אולם בית שלנו.
    לא סתם הפועל לא ניצחה עדיין דרבי בהיכל שלמה, כשהמאזן הכללי של הדרבים בבית בלי היכל שלמה הוא 10-10.
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  13. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מה שפסול לדעתי זה שהמחאה יוצאת נגד דברים איומים שמזרחי עשה (לכאורה) בתחום עיסוקו השני, בלי קשר לספורט, ומנצלים פה שני אירועים טרגיים כדי לסגור איתו חשבון ספורטיבי וזה לא לעניין ועלול לפגוע במשפחות ההרוגים ובמאבקן. אני בטוח שיש עכשיו הרבה אנשים בציבור הישראלי שלא שמעו על המקרים האלה עד אתמול, ואחרי מה שקרה אתמול הסימפטיה שלהם נתונה דווקא למזרחי.

    הרי אם במקום שמעון מזרחי היה מייצג את שני הנהגים הדורסים עורך דין שלא קשור לספורט, אף אחד לא היה חושב בכלל לערוך מפגן כזה.
     
    אלעד ו-הרצליה עד המוות אוהבים את זה.
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    יש פה הרבה דברים שלא קשורים לספורט אלה לשיח שלנו כמדינה שמתרסקת והופכת שסועה מיום ליום . אתה לא אוהד הפועל אם לא איחלת שואה ומוות לאצילי או לפניני, אתה לא איש ימין אם לא אמרת על השמאל שהם בוגדים וצריך לשלוח אותם לעזה, וכו' וכו'. פעם היו דעות שונות אך אף צד לא איחל לצד השינוי איחולים מחרידים וקללות הזויות. זה משהו שמגיע מכל מקום ומהפולטיקה לספורט.
     
    אלעד ו-Hapoel_Tel_Aviv אוהבים את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Hapoel_Tel_Aviv לא אמרתי שהאוהדים של הפועל שוברים כיסאות כל משחק, אלא שבעוד במכבי יש אירוע חריג לעיתים רחוקות, אצלכם קריאות השואה וההגזמה הפרועה בהקנטת היריב, המכות עם המאבטחים וההתפרעויות קורים לעיתים יותר מדי קרובות.

    והמחאה נגד מזרחי בעניין גל בק ממש לא לגיטימית, פשוט כי גל בק מעניין אותם כמו זכויות הנשים בסעודיה. זה זילות כבוד המת בצורה כל כך דוחה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.