הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    חיפה פראיירים. קצת יותר ריכוז והם גומרים את המשחק ב-20+
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מה?? הקהל של ירושלים צועק לשחקנים בוז? הקהל מתחיל ללכת הביתה? לא רוצה להתקע בפקקים ליד שוק מחנה יהודה? ואני חשבתי שהם באים מאהבה...תמיד זה תענוג כשמדובר על אותו גמל שאף פעם לא רואה את הדבשת של עצמו.
     
    Milanista, orimor2212 ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  3. yon2303 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    208
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מין:
    זכר
    מירב דורי
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    איזה יום שמח לי היום...

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תענוג!! סוף שבוע נהדר יהיה עם שתי אדומות מחוץ לגביע כבר בשלב הזה :)

    וכדורסל: חיפה עם משחק מעולה ובאמת שקצת יותר ריכוז וזו היתה תבוסה כואבת לירושלמים. לא ברור לי למה חיפה מקרטעת בליגה, באמת שיש לה אחלה קבוצה. רק שהם לא ממש עקביים.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,073
    לייקים שהתקבלו:
    14,664
    מין:
    זכר
    אם אנחנו בלוף אז מה אתם?

    טוב שחטפנו פצצה כי זה יעורר את ההנהלה להביא חיזוק. אם נעלה שלב ביורוקאפ זה הרבה יותר חשוב מהגביע, בעיקר אם בהמשך ניתן לכם בראש שם
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    קצת קשה לי להתייחס כשאתה גם ירושלים וגם מכבי :)

    בכל מקרה, ירושלים זה בלוף. שוב משתינים במאני טיים ועוד אצלם בבית. תענוג לראות.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,073
    לייקים שהתקבלו:
    14,664
    מין:
    זכר
    גם אחרי הגמר גביע שנה שעברה אמרתם שאנחנו בלוף וצחקתם על הבמות שלנו בגן סאקר. אותם במות שבהם חגגנו את האליפות.
     
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,275
    לייקים שהתקבלו:
    4,854
    מין:
    זכר
    אוי ירושלים ירושלים..
    אמרו בשידור שהיא עדיין לא הפסידה העונה בבית לקבוצה ישראלית. נו, בחרו להם טיימינג לעשות את זה בפעם הראשונה.. העיקר שבמחזור הבא היא תביס ב 30 הפרש קבוצה מסכנה שכנראה שתרד ליגה.
    הקבוצה בקושי עלתה לשלב הבא ביורוקאפ ובמשחק שאין ממנו דרך חזרה היא מפסידה במגרש הביתי.
    אין לי ספק שאם הקבוצה לא זוכה באליפות השנה דני פרנקו צריך לסיים את הקדנציה שלו בקבוצה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,219
    לייקים שהתקבלו:
    6,067
    דרור, אנחנו העונה בלוף, אבל אימפריה אירופאית עם כמות לא קטנה של גביעי אירופה */aaa021

    בסופו של דבר אני נהנה היום פעמיים, אבל לא מתבייש בזה שמכבי בתקופה מאד מאד לא מחמיאה. אז מה נשאר? שמחה לאיד...
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תואר בכאילו עדיין לא פטר את ירושלים מתפקיד הלוזרית...וכמו שכרגע הוכח, עדיין בלוף.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,073
    לייקים שהתקבלו:
    14,664
    מין:
    זכר
    יש לנו אליפות וגם כמה גביעים, אז איך זה שאנחנו לוזרים? אם היינו לוזרים היינו חוזרים מהפיגור לאילת במשחק השני בגמר?
    הגביע אולי מאד חשוב לחיפה, בשבילנו הוא המפעל השלישי בחשיבותו אחרי היורוקאפ והליגה. אבל כן ההדחה צריכה להיות (עוד) נורת אזהרה שתגרום למועדון להשתדרג. אינשאללה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/12/15
  13. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    אני אתחיל מההתחלה, ברשתוכם אתחיל מההתחלה של הכל, תחילת השנה הזאת, השנה הגרועה ביותר אי פעם של מועדון הפועל ת"א, באמצע העונה הקודמת היינו בכושר מאוד טוב, ניצחנו 20 הפרש בדרבי (אמנם הובסנו אח"כ בהרצליה) , פירקנו את נס ציונה בגביע והאולם החדש עמד להחנך, המנויים אזלו ולכולם היה ברור שאחרי שהקבוצה סיימה במקום הרביעי את העונה ונפלה בסיום מול אילת בגלל סגל צר יותר, נבנה סגל יותר טוב עם מאמן שנתפס בארץ כווינר וכבן אדם שטוב מאוד מול מכבי וב"גניבת תארים".

    ואז קרו שני דברים: 1. האולם החדש. 2. פטירתו של אורי שלף ז"ל.

    האולם החדש נפתח ורעד בניצחון מול ירושלים. הבעיה שזאת הייתה הפעם הראשונה והלפני אחרונה שהאולם באמת רעד (העונה מול ירושלים).
    מאז ועד היום (כולל) הפועל שיחקה 22 פעמים נוספות בדרייב אין וניצחה שמונה פעמים בלבד. 9 ניצחונות בייתים, אחד מהם בגביע ווינר מתוך 23 משחקי בית. מאזן בלתי נתפס.

    האולם שהיה אמור לסמל התקדמות מקצועית מסמל, לצערי ביחד עם המוות של אורי שלף ז"ל חוסר כיוון מקצועי וחוסר בבן אדם במערכת שמבין כדורסל ומכוון את הקבוצה בדרך מסוימת, לא מדבר או נגרר לדרך הניהולית כמו קופמן וחבריהם שאני חושב שנעשת בצורה נכונה, זה די קשה לתחזק קבוצת אוהדים.
    כל מה שראינו מהפועל מאז שעלתה זה הגנה טובה ואגרסיבית, התלהבות, מתפרצות ולחימה והכי חשוב קבוצה שכיף לראות ויש מרץ לעודד.
    אז זה היה מאוד מעצבן להרגיש שאתה פחות איכותי ו"לוזר", מול מכבי בסוויפ ההוא לפחות אתה מרגיש שהקבוצה נלחמת ועושים את הכל.

    השנה נראה שהקבוצת כדורגל והקבוצת כדורסל מתחרות בניהם מי מאייש יותר, בעייני תמוה מאוד השחרור של ג'וש אונוס ולא השארות עם 5 זרים ש4 פותחים כל משחק , מאז שג'וש אוונס הלך כל היתרונות שהיו בתחילת העונה כמו אתלטיות, משחק רץ ולחימה בהגנה נעלמו כלא היו, הקבוצה נהייתה קבוצה אדישה ומאיישת, שלושה רבעים היום הפועל שיחקו באופן בזיוני מאוד שלא ראיתי אפילו בליגה לאומית מקבוצות ששיחקו שם נגדנו.

    הדבר הזה גם משפיע על הקהל, שגם כך לא מורגל לאולם שנבנה בצורה מזעזעת, המיקום של יציע העידוד מאחורי הסל נותן ליריבות ולשופטים גן עדן, אין לחץ לאורך המגרש ובקושי נשמעים בצד השני, הקהל שלנו הוא לא קהל שחי כדורסל, בניגוד לקהלים כמו הפועל ירושלים או הפועל חולון,
    מדובר לרוב באנשים כמוני עם ידע בסיסי בכדורסל או אפילו פחות, כאלו שנסחפו מהכדורגל והתאהבו באווירה ובפרויקט האוהדים, או שמנסים לבוא להרגע בתקופה של כשלונות בכדורגל ולעודד, זה מתבטא מאוד גם בעידוד שהוא פחות חי את המשחק, אבל עדיין שהקבוצה מייאשת קשה לעודד ובכדורסל עוד יותר מהכדורגל שבו כל הגעה לאזור של הרחבה או חצי ניסיון להתקפה יוצרת ריגוש קל בגלל הנדירות של הדבר.

    נראה שמאז שאורי שלף הלך לעולמו חסר מנהל מקצועי אצלנו בקבוצה, כזה שיהיה מעל המאמן ויהיה איש מקצוע שמקשר בין מטרות ההנהלה למטרות המאמן, שיתווה סגנון מסוים של קבוצה שרוצים לראות, שיהיה אחראי לכך שלא תהיה נדנדת זרים וינסה לדאוג להמשכיות, למשל בשחרור של אוונס ובמינוי מאמן.
    אני לא חושב שזה כזה נכון להשאיר את שרון אברהמי בעמדת המאמן הראשי, הוא אמנם אדם שרוצה לעזור ומתברר כאדם שמאוד שאכפת לו מהקבוצה אבל לא יודע אם מאמן ראשי זה נכון שהיו לו גם ליקויים כשהיה אצלנו בלאומית.
    הסל של מאיר טפירו זה דוגמה טובה לכך שיש מחסור בקבלת החלטות, כולם יודעים מי זה מאיר טפירו, גם במשחק הוא היה מאוד טוב ונתן שלשות ונק' שהיוה צריך, מדובר באחד מהשחקנים המנוסים ביותר כאן, ואתה מצמיד עליו את באטל, שלא ידוע כשומר גדול (יש קריאות אצלנו בפורום להחליפו אבל אני אישית חושב שהוא יכול לתת יותר כשהוא לא פצוע ואיכשהו נראה לי שאכפת לו בין היתר שהוא כל הזמן מנסה להעיר את הקהל)
    כשהוא פצוע בכתף ובקושי משחק ואם זה לא מספיק, אז אתה נותן למאיר טפירו למשוך את כל הזמן?

    נחזור קצת אחורה כמה שנים לטעות בסיסית של אברהמי, חצי גמר גביע המדינה 2011 , הפועל מובילה ברבע הרביעי ונתניה חוזרת למשחק, הפועל בפאניקה מוחלטת לא מצליחה לתפקד בהתקפה כמה שניות לפני סיום המשחק, שום תכנון ובסוף אסברי עשה עבירה 3 שניות לסוף על שחקן שלהם וההמשך ידוע. (באדיבות שופטים ירד ל1)

    גם היום היה חוסר תכנון בהגנה האחרונה, אני באמת לא מבין למה לא עשו עבירה 17 שניות על שחקן הכרעה מנוסה כל כך כמו מאיר טפירו ונתנו לו עוד את באטל?

    "בסיום המשחק זה שהכדור של מאיר נכנס או לא זה משהו של מזל ונכון לעכשיו המזל הולך נגדנו" - שרון אברהמי
    שזה קורה פעם אחת זה מזל, שזה משהו קבוע זה ממש לא מזל, זה גם מקצועי וגם מנטלי ואולי הרבה יותר מנטלי ממקצועי אולי אבל ממש לא מזל.

    האמת?
    הייתה לי תחושה שאנחנו הפעם הולכים לשים למשחקים הצמודים האלה סוף, קריית גת קבוצה לא כזאת טובה פרט לקילנגסוורת שנתן משחק טוב, היו שלושה רבעים של ביזיון כמו שאמרתי אבל הרבע הרביעי היה סביר ונראה שהפועל נלחמה ודווקא הפעם עושה קאמבק הגיעו הדקות האחרונות ששוב כל הסרבול בהתקפה,חוסר שמירה ומעין לחץ מוזר, ואז איכשהו השלשה של סימונס שסל כזה קריטי שהפועל קלעה בדקות הכרעה לא קרה הרבה זמן ונתן לי הרגשה שדווקא במשחק גרוע שלנו נדע לנצח ולעלות ואולי לשנות את העונה אבל זה לא קרה.

    אז מה עכשיו? באמת לא יודע ופוחד שנרד ליגה, קצת פחות פסימי מהכדורגל אבל ירידה ללאומית עלולה להעלים את הפועל להרבה זמן בניגוד לכדורגל שגם עם מצב כלכלי לא משהו, התדמית של הקבוצה תקבל פגיעה אנושה יותר ממה שיש היום במותג אבל תחזור לליגה. בכדורסל זה לא ככה בגלל שאתה קבוצת אוהדים.
    לרדת אחרי שעלית זה לא כמו להיות בלאומית שעוד לא עשית את הקפיצת מדרגה שמשכה אנשים והגדילה את האוהדים והתורמים לקבוצה.

    מקווה מאוד שיחפשו אחר מישהו בעל ידע מקצועי שיתחבר אל ההנהלה ויתווה דרך כמו אורי שלף ז"ל, לדעתי איתו כל רצף ההפסדים הצמודים האלה היה נעצר.

    ----------------------------------------
    עכשיו כללי למשחקי היום:
    1. פשוט לא יאמן מאיר טפירו, האיש לא נגמר והוא דוגמה מעולה לכל ספורטאי ובעיקר כדורגלנים וכדורסלנים בארץ, בפעם הבאה שיש פרס ישראל לספורט (נראה לי באביב הקרוב) עדיף לתת לו מלאיזה עסקן או קומבינטור.
    ד"א רק בגללו מגיע לקריית גת לזכות בגביע וזה יהיה סיפור מרגש אם דווקא קבוצת תחתית תקח גביע, כמובן שזה עוד רחוק, על הדרך ידפוק את הרעיון המפגר של אלי סהר.
    יש מצב ימשיך לעוד עונה או שזה סופית העונה האחרונה שלו? אגב הוא לא גדל בהפועל למרות שהוא זכור בסל הניצחון שלו מהדרבי (שהסתיים באותה תוצאה כמו היום).

    2. אוי ירושלים ירושלים, לא ראיתי את המשחק אבל אני לא מופתע שחיפה ניצחו, זה קבוהצ שכמעט כל פעם שאני רואה אותה אני רואה קבוצה מאומנת שנלחמת ומרביצה, לא יודע איך הם קיבלו 40 בנוקיה ולמה הם לא יותר גבוה בטבלה, אבל הלוואי שיחתימו את רמי הדר אלינו עונה הבאה (העונה לא אפשרי כבר)
    ירושלים זה מועדון לוזרי, לא מסכים עם
    @idans10 שהתואר שלהם הוא בכאילו אבל כן מסכים עם זה שהתואר לא משנה אופי של מועדון אלא מדובר במשהו שהם צריכים להוכיח לאורך כמה עונות וגם ביורוקאפ.
    מכבי למשל זה מועדון ווינרי באירופה שמוציא מעצמו יותר ממה שהוא שווה לאורך זמן וגם עונה כושלת פה ושם לא תשנה את זה כל כך מהר.
    מכבי חיפה בארץ זה גם מועדון ווינרי שמזכיר לי קצת את בני השרון של לפני כמה עונות, שראשון לציון למשל הם כמו ירושלים רק בקטן יותר.

    3. בכל מקום אני רואה מגרשים ריקים בגביע. מאכזב השיווק של הדבר הזה והעניין הפחות של זה מעונה לעונה.
    לא אהבתי את ההצעה של אלי סהר אבל כן חושב שצריך לעשות את כ להגביע במחזור אחד ולשווק אותו יותר ולא בין מחזורי גביע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/12/15
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,329
    לייקים שהתקבלו:
    4,549
    עד שנגיע לרמת אוהדי ההיכל המסורים שלכם יש עוד זמן אל תדאג. התואר הזה שלכם :)

    מאכזב אבל חיפה היא הנאחס שלנו. יופי של קבוצה עם משחק הגנה משובח.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,073
    לייקים שהתקבלו:
    14,664
    מין:
    זכר
    אתה מדבר ברצינות? לירושלים יש מסורת לא רעה בכלל ביורוקאפ. זכיה אחת,פעמיים חצי, כמה פעמים רבע(כולל לפני שנתיים) ועוד כמה פעמים שמינית.כל זה תוך 20 שנה. נשמע כמו קבוצת יורוקאפ לכל דבר.

    גם לא מבין מה כולם רוצים, הרי לפני שלקחנו אליפות ירדתם עלינו שאנחנו לוזרים כי לא לקחנו אליפות, אז עכשיו אחרי שלקחנו אליפות אתם אומרים שאנחנו לוזרים "כי אין לנו מסורת של אליפות"? אה? דברו עוד 4-5 שנים כשתהיה לכם פרספקטיבה, בטח לא אחרי שאנחנו מודחים מהגביע


    ואם אנחנו לוזרים מה זה אומר על הקבוצה שלך? הרי התואר האחרון שלכם היה ב-93(שגם בשנה הזאת הייתם לוזרים עם ההפסד לגליל) מאז 93 לא לקחתם אף תואר, אנחנו בזמן הזה לקחנו אליפות,4 גביעים ואת היול"ב. אז קצת כבוד בבקשה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/12/15
    Roma אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.