הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,220
    לייקים שהתקבלו:
    6,068
    ליאור אליהו פרש מהנבחרת. שחקן שבתחילת הקריירה עוד חשבו שיגיע לנ.ב.א...
     
  2. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    עושה רושם שנסיים את הליגה 3-4 וזה מבטיח ביתיות. הכי חשוב לי שלא נקבל את הפועל, כל השאר אולי נסחט עליה.
    האלופה: מגדל.
     
  3. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    אם אחרי עונה כזו ירושלים זוכה באליפות אז וואו.
    הימור שלי שמכבי לוקחת את ירושלים בגמר, לא חושב שיהיו הפתעות.
    בפיינל פור מכבי, ירושלים, אשדוד וחולון
     
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,363
    לייקים שהתקבלו:
    4,559
    כישרון של שחקן רוטציה חשוב בNBA ומעלה וראש של שחקן ליגה חובבנית בארץ. בסוף הגיע לאמצע.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  5. Bobby Pires Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/10
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    7


    תזכירו לי מה הסיפור שם? מה שהיה באחד הדרבים העונה?
     
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,363
    לייקים שהתקבלו:
    4,559
    אם אני זוכר זה הדרבי של הגביע שהוזז בגלל ערוץ הספורט, הערוץ של מכבי לטענת אוהדי הפועל, ונתן למכבי יותר ימי מנוחה עקב המשחקים שלהם ביורוליג. אוהדי הפועל מחאו נגד ערוץ הספורט כמו שהם אוהבים מחאות אלימות.

    אני תמיד מריץ את התמונות של הפחדנים שסופו עלה ליציע, הבחור שקילל השתין במכנסיים מפחד ליפול בידים של סופו.
     
    Bobby Pires אוהב/ת את זה.
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתה יודע מה הכי קטע? שאפילו בהפועל כבר האוהדים השפויים לא רוצים יותר לבוא למשחקים של הקבוצה שלהם בגלל החוליגנים המזויינים בשקל האלו ו"במקרה" הערס שמנהל את המועדון והדובר השפוט שלו הם אלו שמגינים על אותם זבל אשפתות במקום לתמוך באוהדים הנורמלים. זה כבר אפילו לא מגיע מקבוצות אחרות אלו מהאוהדים שלהם עצמם שנגעלים כבר מלהגיע למשחקים. שיחנקו עם עצמם למוות מצידי, גם ככה הכדורסל כאן מת אז מה שנשאר להם זו רק האלימות.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,157
    לייקים שהתקבלו:
    14,672
    מין:
    זכר
    חחחחח זה נשמע כאילו רסקה משדר את המכות
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,157
    לייקים שהתקבלו:
    14,672
    מין:
    זכר
    אגב שלא יובן, אוהדי הפועל לא עשו פה משהו חריג, באירופה קורים דברים הרבה יותר גרועים. לי יותר מפריעה הצביעות שהפועל שמטיפים מוסר לכולם והולכים לבקר סודנים בחולות אבל תכלס הם זבל בדיוק כמו כל השאר.
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,707
    לייקים שהתקבלו:
    3,375
    איך זה מסתדר לך עם זה שהדרייב אין מלא בכל משחק מתחילת העונה ושלדעתי אנחנו בדרך לשבור את שיא ממוצע הקהל של עצמנו?
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מה הקשר? כמה יש בדרייב אין? 5000 מקומות? כמה אוהדי הפועל יש בארץ? אני מעריך שבכמויות הרבה יותר גדולות. לא אמרתי שכל האוהדים שאני שומע ואמרו את זה נמצאים בדרייב אין, להיפך, שמעתי שחלק גדול הפסיקו ללכת בגלל אותם חוליגנים. אני דווקא תופס מהאוהדים האלו כי אלו אוהדים שהפועל באמת יקרה להם. מן הסתם הרוב אלו אוהדי שבגילאי 30-40 ומעלה שהכירו הפועל קצת אחרת, עם אוהדים הרבה פחות אלימים. אני רואה כדורסל 30 שנה בערך, מגיל 8. יריבות בין המועדונים תמיד היתה, עקיצות, קללות, הכל בסדר. מעולם לא זכור לי שאוהדי הפועל היו מעורבים בכל כך הרבה תקריות של אלימות, משטרה בתוך האולם או מחוצה לו, כמו שהם מעורבים מאז שחזרו עם קבוצת האוהדים. אז מה זה אומר?
     
  12. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,707
    לייקים שהתקבלו:
    3,375
    1.יש קשר, כי בדרייב אין תמיד הייתה אותה כמות מקומות, ובכל מקרה הקהל מגיע בכמויות יותר גדולות מבעבר. כמובן שיש קשר גם ליכולת של הקבוצה, בעונה שעברה בשלב הזה למשל כבר היינו עם רגל וחצי מחוץ לפלייאוף.
    2.אתה לא מסכים איתי שלרוב מי שמגיע לדרייב אין הפועל באמת יקרה? אתה מציין שאלה אוהדים בגילאי 30-40 ואני אזכיר לך שזה בערך הגיל הממוצע ביציעים שלא מאחורי הסל(ואם הוא יותר נמוך זה בגלל הילדים הקטנים שמתלווים לאוהדים בני ה30-40).
    3.כמובן שארגון אולטראס הפועל ראוי לקבל ביקורת, באירוע שהיה אתמול כמו בהרבה אירועים קודמים הקהל של הפועל עשה משהו שלקהל מותר לעשות במדינת ישראל(לקלל) ומושא הקללות בחר להגיב באלימות, כמו שהוכח בסרטון.

    אפשר לבקר את האוהדים שבחרו לקלל את גור שלף(מצד אחד מכביסט גדול, מצד שני קרוב משפחה של אחד ממקימי המועדון שנפטר בטרם עת) - אבל מותר להם, כמו שמקללים בכל מגרש בארץ בלי יוצא מן הכלל.
    אפשר לבקר את הכמה אוהדים שבחרו לחכות לגור שלף מחוץ לאולם, אבל מהרגע שגור בחר לתקוף את הקהל זה היה בלתי נמנע.


    אם בא לך לדבר על דברים שמפריעים לקהל הרחב אפשר לדבר על שירי רגב פנאן או על שירי השואה, לא על האירוע האחרון, ואפשר להתווכח על הנחיצות של השירים האלה(דעתי האישית - השירים על רגב פנאן מיותרים ושירי השואה לגיטימיים לחלוטין). אבל בכל מקרה אני משוכנע שבלי אולטראס הפועל הייתה אווירה הרבה פחות טובה ביציעים וכתוצאה מכך היו מגיעים הרבה פחות אוהדים, שזה הפוך לגמרי ממה שאתה טוען.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין לי בעיה עם קללות, אני לא יפה נפש ואני כמו כל האוהדים בעולם מקלל תוך כדי משחק. זה חלק מהספורט. אבל גם כאן לדעתי צריך למתוח את הגבול. כשרצו להעמיד את הפועל לדין על "שמעון מזרחי תתאבד כבר", זה היה נראה לי מטומטם להפליא. זכותם לשיר את זה, או גיא פניני מת או בן זונה ושאר הקללות הרגילות. כן יש לי בעיה ברגע שזה מגיע ללרדת לחיים הפרטיים של רגב במוות של האבא שלו. כולם כאן חכמים, אבל אני רוצה לראות כל אחד מהחוליגנים (בוא בבקשה לא נקרא להם אולטראס, כי הם סה"כ ערסים צעצוע). כש-100 איש יצעקו להם קללות בגנות אחד היקרים שלהם שמת. וזה כרגע לא רלוונטי לעסק הפרטי של מוני. רוצה לקלל את רגב? יש שפע של קללות, לא חייבים להתעסק באביו המת.

    שנית, אני לא מצדיק את גור. בעיקרון לא דיברתי רק על המקרה הזה, אבל אם נגעת בו, אז גור גם אשם. יכול היה להבליג (לא הבנתי מה בדיוק אמרו, אבל שמעתי את אלמתו של אורי נגעלת מהדברים שנאמרו אז תאר לך לאן זה הגיע) והוא בחר לגשת אליהם. טעות שלו.

    אתה חייב להבין שהאווירה בדרייב אין לא רלוונטית כל עוד היא מסתיימת בחלק מהמקרים באלימות, או בתקריות. אני חותם לך שלהפועל היה תמיד אולם ביתי גם ללא החוליגנים. אני כרגע הסברתי לך שאני רואה את הפועל מספיק שנים. תמיד אוסישקין היה ביתי והאולם הכי קשה לשחק בו גם ללא התפרעויות אלימות. זה לא שתמיד לא היתה אלימות וזה לא שהאלימות היא רק מנת חלקה של הפועל, אבל בטח לא באותה התדירות שיש בעשור האחרון. אני יודע שאותם חוליגנים מתגאים בסלוגן של אנחנו הפועל, וכולם שונאים אותנו ואיזה כיף, יעני לעשות הפוך על הפוך. כולם שונאים אותנו אז ניתן להם עוד סיבות. אבל אותם 100 ילדים מזויינים שאולי תוך כדי משחק מעודדים, בסוף מכתימים מועדון שלם, שהוא אחד הוותיקים והחשובים בישראל בכל הענפים. אולי מרחיקים אנשים שירצו להשקיע בעתיד וימנעו בגלל שכל מחזור יש תקרית אחרת. הם מרחירים המון המון אוהדים טובים (אני מכיר חלק מהם) שהיו מזוהים עם הפועל ולא מעוניינים לבוא בשביל לראות את החוליגנים מסמנים לרגב תנועות חניקה או מתעמתים עם הקהל של חולון, ירושלים, מכבי וכל מה שזז. למה אי אפשר לבוא למגרש, לעודד את הקבוצה שלך, לזרוק 4-5 קללות לכיוון היריבה ולהפתזר הביתה? מה מסובך? למה זה מצליח אצל שאר היריבות? אתם באמת מאמינים שכ-ל הגורמים במדינת ישראל בהם מראש לכל משחק כדי לבצע מעצרים ולהרביץ לאוהדי הפועל?

    אני חותם איתך שברגע שתוקיעו את הגועל הזה מתוככם, לא רק שהמצב שלכם לא יהיה רע יותר, הוא יהיה טוב הרבה יותר, כולל ברמת ה עידוד. אתם לא צריכים את אותם 100 החוליגנים בשביל ליצור אווירה ביתית לקבוצה שלכם, אתם עושים עבודה מעולה בלעדיהם. הייתי לפני 3-4 שנים בחצי גמר הגביע שפגשנו אתכם ביד אליהו ואוהדי הפועל למעט הקללות לשמעון, התרכזו בעיקר בעידוד הקבוצה שלהם. נשבע לך שנהניתי לראות. לא מבין למה אי אפשר לאמץ את המודל הזה לאורך זמן.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,157
    לייקים שהתקבלו:
    14,672
    מין:
    זכר
    אני לא הייתי מתנהג ככה, אני אוהד די רגוע ובדרך כלל זה נגמר אצלי בבן זונה, א-ב-ל חייבים להשלים עם זה שההתנהגות של פרחחי הפועל היא חלק מ(תת)תרבות הספורט. ובישראל זה עוד בסדר, במדינות אחרות, כולל קולומביה, זה הרבה יותר גרוע. לא מקנא ברגב ומבין לליבו אבל זה מה יש. אם זה מפריע לו שיחליף מקצוע אין לי מה להגיד לו.

    אגב התייחסתי רק לקללות על מוני, לגבי הקטטות צריך לטפל בזה ביד הכי קשה שיש. הבעיה שלא עושים את זה.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא חי בקולומביה או במקומות אחרי, אני חי כאן. לא צריך להשלים עם התנהגויות כאלו או אחרות ברגע שזה מפריע. לא מדבר על קללות, אלא על נושא האלימות. ולא מדבר רק על אוהדי הפועל, אלא עלינו ככלל בחברה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.