הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    יש לך לדוגמאות של אקוניס ?
    אני מחזיק ממנו ואף פעם לא ראיתי אותו פועל נגדם.
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    האנשים האלה הזייה, אין לי מילים לתאר אותם, אתמול כשראיתי את ריאל מדריד אמרתי לעצמי שמכבי ת״א צריכה עוד פייר ג׳קסון ודשון תומאס ולא ניצן חנוכי וחואקין שוכמן.

    1. הפועל ב״ש בליגת העל, יש להם רק ישראלי אחד לליגת העל, אחד !!!
    איפה כל הצדיקים ?

    2. האנשים העלובים, החסרי מודעות, המלאי שנאה כלפיי זרים, האנשים האלה שהובילו את הפיינל פור והחוק הרוסי, שהרסו את הכדורסלן הישראלי והכדורסל הישראלי, הם האנשים שממשיכים עם חוקים הזויים וביטול הליגה, זאת הליגה הכי שכונתית שיש, אבסורד שנותנים להם להמשיך לרמוס את הכדורסל שלנו.
    מאחל להם, לעסקנים ולשחקנים האלה רק רע בקריירה, מאחד שכל כך אהב את הנבחרת והליגה הם הפכו אותי לשונא, בדיוק כמו בכדורגל רק מסיבות אחרות.

    מאחל לעצמי שה-99 אחוז אהדה שלי לליברפול ולפיסטונס ייהפכו ל-100 אחוז, הספורט בארץ מגעיל אותי, בכדורגל הם שכונה ואני אפילו לא קורא להם ספורטאים אמיתיים, בכדורסל אין לי כבר מילים.

    נ.ב:
    איתן לנציאנו, היו״ר של חולון, במשך כל העונה תופס כל פינה בתקשורת ומופיע בה, פולט שטויות, בנאדם בלתי נסבל, רוכב על גל ההצלחה של חולון, מזכיר לי את אסי רחמים.

    עריכה:
    ניר אלון אמר שעברו בליגה השנה מעל 100 זרים.
    אם כל הקבוצות בליגה מחתימות 8 זרים שזה המקסימום, מגיעים ל-100 זרים, איזה בנאדם עלוב ושקרן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/18
  3. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    יהיה משח-ק בחמישי לדעתכם או שתמהעונה?
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    יהיה, סתם איומים, הם ייקבלו תביעה הפחדנים.

    בכל מקרה, הלוואי ולא תהיה לנו ליגה במשך 3 שנים, גועל נפש.
     
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,710
    לייקים שהתקבלו:
    3,375
    מה זה שולי, אני בספק אם אחוז מהבאים לדרייב אין עונים להגדרה הזאת.

    כל ההשוואה לכדורגל היא כמובן לא רלוונטית כי בכדורגל אין שיריונים לצ'מפיונס ליג שמביאים ליריבות פערים כלכליים.
    ההשוואה לצסק"א מוסקבה הייתה נכונה אם, נגיד, צסק"א מוסקבה הייתה מקבלת מהיורוליג עוד 100% מענק שאתם לא מקבלים, לא משנה מה ההישגים שלהם במפעל.

    הכדורסל הוא לא המקום היחיד שיש בו פערים כלכליים בין הקבוצות, זה קורה בכל ליגת ספורט בעולם בערך באופן טבעי. רק שפה הדבר נעשה בצורה לא טבעית - מכבי קיבלה כספי מדינה במשך עשרות שנים, בזכותם ביססה את מעמדה כקבוצה שמשחקת ביורוליג מה שרק מוסיף לפערים הכלכליים. אין לאף קבוצה שום דבר לעשות נגד זה, חוץ מלהתפלל שאיזה מיליארדר ירכוש אותה(ואפילו מולטי מיליונר כמו אורי אלון לא יכול לצמצם את הפערים האלה).

    המצב בכדורסל הוא לא טבעי, הוא מעוות. הזכרת פה את עולם הכדורגל, אם תתאר לכל אוהד כדורגל בעולם תרחיש שבו קבוצה מסוימת היא היחידה בליגה שלה שמקבלת כרטיס לצ'מפיונס ליג לא משנה מה ההישגים שלה(ומקבלת בוסט כלכלי אדיר כתוצאה מכך), וקבוצה אחרת מהליגה שלה שזוכה באליפות או אפילו ב5 עדיין לא תגיע לצ'מפיונס ליג, הוא יזדעזע. באמת, מזמין אותך ואת כל אחד מקוראי הדיון לנסות את זה מתישהו, לי יצא לנסות.

    עכשיו נכון, היורוליג הוא מפעל פרטי ולא תואם לצ'מפיונס ליג. זה לא אומר שעצם קיומו הוא לא עיוות ענק. אני כן משוכנע בתשעים ותשע פסיק תשע אחוז שבתרחיש דמיוני לחלוטין, שעוד 10 שנים הפועל תל אביב מבססת את עצמה כלכלית ומקבלת הזמנה לשחק ביורוליג דרך שיריון - אנחנו נסרב. כי לפעמים צריך להיות צופה מבחוץ כדי לראות את הבעייתיות של סיטואציה, ומי שבתוך הסיטואציה לא ישים לב לבעייתיות. זאת המציאות שלו.

    דעתי האישית היא שסדרות של 5 משחקים ברבע ו3 משחקים בחצי גמר וגמר זאת אחלה שיטה כרגע. אני גם חושב שאם מכבי תל אביב היו הגונים הם היו מוותרים על השיריון ליורוליג ומובילים מהלך של קבוצות בכירות ביבשת לעבור למפעלים של פיב"א. זה הדבר ההגון לעשות. ברור לי שזה נראה לך מגוחך, בגלל המציאות שאתה והקבוצה שלך חיים בה, ושזה לא יקרה אף פעם כי אתם אלה שמרוויחים מהסטטוס קוו הנוכחי. אז כקונטרה אנשים ממציאים פה שיטות ודרכים להגדיל את התחרותיות. ואני מדגיש עוד פעם, לא לפגוע במכבי כי מכבי זונה, אלא להגדיל את התחרותיות. אפשר להסכים עם זה, אפשר לא להסכים עם זה, אבל בטח אי אפשר לטעון שמכבי הם הצדיקים המעונים שנפגעים בכל הסיפור של הכדורסל הישראלי.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  6. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,167
    לייקים שהתקבלו:
    935
    מין:
    זכר
    אולי במקום כל הפורמטים והחוקים ישאלו את עצמם בכדורסל ההישראלי. למה ההישראלים לא מספיק טובים למפעלים האירופים?

    גם פה כמו בכדורגל מתרכזים בטפל במקום לעשות מה שצריך כדי לגדל שחקנים טובים באמת, ולא כאלה שיראו פרקט רק בגלל חוק רוסי או וטאבר.
    בגלל זה יש פה הכל חוץ מספורט
     
  7. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    790
    מין:
    זכר
    @Roma (לגבי התגובה שלך ממוצ"ש): לגבי זכותם של הקבוצות לא לאפשר לשחקנים להתאמן - יכול להיות שזה מותר או אסור, לא עו"ד כדי לדעת, אבל אם לא היה ברור בהודעה שלי אז הכוונה הייתה בהקשר של הפועל בלבד ("קיבלנו"), שזאת בושה לא לתת להם להתאמן רק בגלל שהם שובתים, בתור קבוצת אוהדים ופועלים שמוזהה עם ערכים מסוימים אין לנו מה לפגוע בשחקנים על רגע השביתה, קבוצות אחרות יעשו כראות עיניהם לפי החוק.

    @idans10 היורוליג הוא מפעל פרטי, אבל הוא מנוהל על ידי 11 קבוצות, שמכבי היא אחת מהן (לפי החוזה שנחתם) ומקבלת כסף ממנו כל עונה ומצביעה בו בהחלטות, למכבי יש השפעה שם ולא צריך לנתק את זה ממנה, אם מכבי הייתה באמת פועלת לשינוי המצב הזה אולי היה מקום לשיח יותר מתחשב במכבי כאן בליגה, כל עוד מכבי אחראית ונהנית מהמצב המעוות הזה אין מקום להתחשב במכבי והדיון הרלוונטי כאן הוא הליגה בלבד, כמו שאמרת - היורוליג מפעל פרטי, לכן אין טעם להתחשב ברצונות של מכבי במפעל הפרטי הזה כל עוד היא לא מתחשבת ברצונות הליגה באירופה.


    לפי דעתי המצב הנוכחי בשנים האחרונות, תחת תנאים של הגבלת זרים כמו שאני מציע (4 זרים בטופס המשחק, עם הגבלה קשיחה של מועד החתמה), מאפשר לבצע תהליך הדרגתי מאוד של חזרה לסדרות, סדרות בחצי גמר ואפשרות לסדרה של הטוב מ3 בגמר, לדעתי אין מקום לכך ש8/12 עולות לפליאוף ואפשר לעשות חצי של 3-6 וככה לתת משמעות למקומות הראשונים.
    את האפשרות לסדרת הטוב משלושה בגמר, אפשר לעשות כחלק מהסכם כולל עם מכבי וירושלים שיפעלו לקדם את הליגה הישראלית במפעלים האלו לפחות בשלב ראשוני לאפשר לאלופת ישראל (אם אינה מכבי) מקום ביורוקאפ והמשך להפעלת לחץ לקבל מקום ביורוליג.

    במקביל קבוצה שמסיימת במיקום שמוליך לאירופה ולא הולכת צריך לקנוס.

    ---------
    לגבי בנקס מבחינתי הוא נחשב זר לכל דבר ועניין ואנחנו משחקים עם 5 זרים.
    את בנקס עצמו אני אוהב אבל לא אוהב את המהלך הזה.
    מעבר לקול אחד בהצבעה אין לי הרבה השפעה וכנראה שרוב הקהל שלנו מסכים לזה.
    אם הזרים זה בעיה אז המתאזרחים זה בעיה עוד יותר גדולה שיוצרת את כל השביתה הזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/18
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יותר מאחוז עונה על ההגדרה הזו, לא צריך גם להיתמם

    ----------------------------------------------------------------------

    אתה מדבר איתי על שיריונים ליורוליג כשזה המצב ב-11 השנים האחרונות. אבל אתה דיברת על 39 אליפויות של מכבי ב-40 שנים, אז מה קשור השריונים? כל הקבוצות שציינתי בין אם ברגל או בסל, מובילים בתקציבים שלהם פי כמה ממה שההבדל בין מכבי לבין הקבוצה השניה והשלישית בישראל. מה קשור שריונים עכשיו? מישהו באיטליה בוכה שיובה מזיינת את הליגה כבר שש שנים רצוף? מישהו ברוסיה מתלונן שצסק"א כבר 20 שנה אלופה והמצאת בפיינל פור? מה קשור כמה היא ומכבי מקבלות מהיורוליג? אתם טוענים שלמכבי יש תקציב גבוה בהרבה משאר קבוצות הליגה הישראלית (שחרר ממני את כספי הציבור, לא שמעתי ממך מילה כש20 שנה ההסתדרות הזינה את הפועל בכספי ציבור שלא ידעתם מה לעשות איתם) אז אני אומר לך שההבדל בתקציב שלנו מול צסק"א וריאל ופנר הרבה יותר גבוה מההפרשים בישראל ועדיין אף אחד לא מתבכיין.

    זה ספורט חביבי. זו תחרותיות. זכותה של כל קבוצה לעשות את מה שהיא רוצה במסגרת החוקים כדי לשאוף למצויינות. אם מכבי שותה תארים, היא לא אמורה להחתים שחקנים חלשים יותר, להגביל את התקציב שלה או שיחוקקו חוקים שיגבילו אותה רק כדי שתהיה תחרות. אחרת אתה צריך לסגור חצי מהליגות בעולם. ומי שחי בבועה זה אתם שחושבים ומפילים הכל על השיריון ביורוליג, שאגב הגיע אחרי שהמציאו כאן את הפיינל פור. זה היה חלק מההסכם. שנעבור לפיינל פור ומכבי יישארו עם שיריון. (@Mahranlala בחיי שאין לי מושג על מה אתה מדבר, למכבי אין רבע מילה באם היא או ירושלים ישחקו ביורוליג במידה וזה לא מתאים לג'ורדי ברתומאו). ובוא, רק היום ראינו איך רמי כהן סתר את מה שאמר, אל תעשה מכם כאלו מרגשים. אם תהיה לך הזמנה מהיורוליג, אתם תקפצו על ההזדמנות לפני שנספיק לשיר "הפועל זונה", אל תזלזל באינטליגנציה שלנו בבקשה. ואם אתה באמת מאמין שתסרבו, אתה חי בסרט רציני. הדבר היחיד שאני מסכים איתך זה שהשיריונים אכן לא הוגנים, אבל כל עוד ממשיכים עם השיטות המצחיקות בליגה, לא רואה מה אתה מצפה ממכבי לעשות. כשיבוא פרנקל ויגיד שכל החוקים מבוטלים וקבוצה יכולה להחתים 12 זרים וחוזרים ל-5-5-5, אז אני אצדיק אותך אם עדיין מכבי לא תסכים לוותר על השיריון (לא שזה ישנה).
     
  9. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    790
    מין:
    זכר
    אני מאמין שנסרב כמו שסירבנו לעלות ליגה בזמנו
    ואם הצעה כזאת תוחלט על ידי ההנהלה לבדה צריך להדיח אותה


    "
    היום (ה') התכנסו 11 נציגי הקבוצות המשוריינות של היורוליג עם הועד המנהל של יול"ב לדון בהחלטות לגבי העונה הבאה. כזכור, עקב ההשעיה הקשה של הבעלים של פנאתינייקוס דימיטריס יאנוקופולוס, לישיבה הזו הוא יגיע עם דרישות לשינוי מהותי בליגה. לצערו, כל ההצעות שלו נדחו על הסף פה אחד, למעט הצעה אחת שהיא קיום בחירות לתפקיד הקומישינר, משהו שלא נערך במשך שנים.
    "
    את ההחלטות של היורוליג, מקבלות 11 קבוצות משורינות, בניהן מכבי שמחליטות על החוקים, בדיוק כמו שמי שמקבל את ההחלטות במנהלת זה 12 הקבוצות החברות כולל מכבי עצמה.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ההחלטות של היורוליג, לא הזימונים לליגה עצמה. וגם אם אני זורם איתך ונניח שמכבי תצביע שהיא רוצה עוד נציגה, יש לך כאן עוד 10 קבוצות שבינתיים לא ממש שיכנעו את ג'ורדי להזמין את הירושלמים לשחק.

    ובבקשה אל תשווה בין להזמין אתכם לשחק בליגת הפח פה לבין להזמין אתכם ליורוליג ששם גם תקבלו נתח כלכלי נאה.
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,710
    לייקים שהתקבלו:
    3,375
    @idans10

    שאם מצד אחד יהיה למכבי שיריון ליורוליג ומצד שני לא תהיה שום הגבלה על כמות הזרים ונשחק סדרות, מכבי תזכה שוב פעם ב39 אליפויות מ40. אם אם נהיה פחות קיצוניים, במעל ל35 אליפויות מתוך 40.

    עניתי לך בצורה די מפורטת על כל מה שכתבת פה בהודעה הקודמת, אתה בוחר לירות אותן סיסמאות על אוטומט.
    אין שום דימיון בין מה שקורה בכדורגל כי שם תיאורטית סמפדוריה יכולה לקחת אליפות, להגיע לליגת האלופות ולצמצם פערים מול יובנטוס. בכדורסל הישראלי מכבי חיפה יכולה לקחת אליפות ולרדת ליגה.
    לא יודע אם מישהו מתלונן ברוסיה, אני יודע שלחוק הרוסי קוראים ככה מסיבה מסוימת, ומבלי שאני יודע, אני לא אתפלא אם כשהוא עדיין היה קיים ברוסיה לפני 20 ו30 שנה היה קשר לכמות הזרים בצסק"א.
    לא שמעת ממני כי הייתי או זרעון או לפני גיל 10 בשנים האלה. מה אתה רוצה לשמוע ממני? הפועל תל אביב התפרקה מאז ונוסדה מחדש, אין לזה כבר שום השפעה על המועדון הנוכחי(בניגוד למכבי תל אביב הנוכחית), מה אני אמור להגיד על זה?

    אתה ממשיך להתעלם מכל מה שכתבתי קודם.
    ובאמת מזיז לי שבהסכם הקודם החליטו שמכבי ישארו עם השיריון. זה שהחליטו משהו לא אומר שמדובר במצב אידיאלי. בהסכם הקודם בין ארגון השחקנים למנהלת שימון מזרחי היה מאלה שדחפו לקיומו של החוק הרוסי(בתמורה לכך שהוא יוכל לרשום יותר זרים), בעברית זאת נקראת "פשרה".

    אז אני חי בסרט רציני.
    וסיטואציה של כניסה ליורוליג היא הרבה, אבל הרבה יותר דומה לסיטואציה שהציעו להפועל לעלות לליגת העל, מאשר לטמטום עם המתאזרחים.

    ועדיין מדובר פה במועדון אוהדים, שיתנגדו להחלטה כזאת הרבה יותר מלעניין עם המתאזרחים שלא באמת עניין אף אחד(ואם אתה אומר שלא אתה טועה בגדול, ונראה לי שאני קצת יותר בקיא ממך בהלך הרוח בקהל של הפועל).
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  12. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    790
    מין:
    זכר
    לא רוצה שיזמינו אותנו ליורוליג,רוצה שניקח אליפות ואז נגיע לשם, הזמינו אותנו לא פעם אחת לליגת האלופות של פיבא וסירבנו, הכלל של רמי כהן הוא מקומות 1-4.
    לפני שיביאו את הקיזוז כאיזושהי דוגמה להגעה לליגת אלופות.. אליפות עם הקיזוז היא אליפות כמו שאליפות אירופה של מכבי ביורוליג המשוריין היא אליפות אירופה כמו כל אלו שלפניה וכמו אליפות עם הפיינל פור.
    כמו שזה עזר לנו זה יכול לפגוע בחיפה (החוק היה מטומטם ובכלל נקבע בגלל שפחדו מגאידמק..) כל עוד זה שוויוני ונקבע לפני תחילת העונה.

    מי זה היורוליג? זה גוף בבעלות הקבוצות שמכבי היא אחת מהן, מכבי היא כוח חזק שם, אני רוצה שמכבי תתחיל לפעול למען הליגה באמת ושזה יהיה הכיוון, זה לא יקח יום אחד ויקח זמן לשכנע עוד קבוצות לשנות את השיטה, הכיוון הוא פשוט על כל צעד שמכבי תעשה לכיוון הליגה ככה הליגה תעשה צעד לכיוון מכבי, בכל הכיוונים, הרי הפיינל פור עצמו והחוק הרוסי הושג כהסכם רע לליגה (אבל הפיינל פור - הציל את הליגה) - אתם ביורוליג ובמקביל תסכימו להגבלות, אמנם למנהלת כבר אין קביעה מי תלך אבל בעקבות המצב הזה השיריון הפך להרגל ואז מוסד באופן חיצוני, אם רוצים לפרק את כל ההגבלות כתוצאה מההסכם הזה אז שיפרקו משני הכיוונים, מכבי לא חייבת לפרק מהצד שלה אבל גם הקבוצות בליגה לא חייבות.

    הבעיה שיש פה יו"ר מנהלת פחדן שבעיקר עוזר למכבי ועדיין פוחדים מה יקרה אם מכבי לא תהיה בליגה, לצד ערוץ תקשורת שמטה את הכל לטובת מכבי ושולח כל מיני מכתבים מביכים.
    למעשה מאז ה69:65 ההוא שלנו בדרבי מכבי לדעתי היא עוד קבוצת צמרת בליגה, והליגה יכולה להסתדר בלעדיה, נוצרו פה כל מיני יריבויות עם קהל ועניין והיו פה גמרים וסדרות שהביאו קהל גם בלי מכבי.
    יותר מזה בעונה האחרונה עיקר העניין מבחינתי מופנה לחולון, ירושלים, אשדוד.
    שמכבי תלך לאדריאטית או שתעשה סגל ב', כל הצדדים ירוויחו מהעניין, מכבי תוכל להתרכז ביורוליג ולבנות את עצמה שם ואנחנו נוכל להנות מליגה תחרותית ואולי עם פחות זרים ומקום לישראלים.
    אגב כמו שאמרתי העניין עם הזרים מתחלק ל2, אחד זה עניין הגבלת הזרים שהוא בעיקר מכוון נגד מכבי (וקצת ירושלים), והשני זה עניין הדאגה לשחקן הישראלי שהוא עניין מקומי, לכן יוצר הרבה בלאגן ומונע מלהגיע להסכמים.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מי שמתעלם כאן זה אתה. בגלל ההגדלה הדבילית של הצ'מפיונס, גם קבוצות שאינן אלופות נכנסות לשם ולעיתים כדרך קבע (אתלטיקו מדריד). את הכסף הגדול הן מקבלות, האם זה עוזר להן לצמצם פערים? בוודאי שלא. אז אם איזו סמפדוריה תיתן עונה טובה ותיקח אליפות היא תכנס למפעל ותקבל כסף, אבל גם מקומות 2-4 באיטליה שמן הסתם יהיו בטח איזה יובה או אינטר אקראיות שגם יקבלו את אותו תגמול. ואת התסריט שכתבת גם היה בכדורגל ולא ראיתי שאותו מועדון אקראי (דורטמונד לדוגמא) התחיל ללגום תארים בזירה המקומית בגלל "צימצום הפערים".

    וכשאני דיברתי על ביטול החוקים, דיברתי גם על ביטול השיריון. רק ששוב אתם לא מבינים שלמכבי אין השפעה על השיריון של עצמה. כלומר, היא יכולה לוותר עליו רק שזה לא אומר שהאלופה האמיתית של ישראל תשחק שם, אז מה לעזאזל אתם רוצים?

    ובוודאי שאתה יותר מעורה במה שקורה בהפועל, כמו גם הסתירות של רמי כהן את עצמו. אז אולי תסגרו שם ביניכם על החלטה כלשהי לפני שהוא רץ לשפוך את הטימטום שלו החוצה.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אל תשווה את אליפות הקיזוז לפיינל פור. הפיינל פור שוחק בשיטת גביע ואתם לקחתם אליפות קיזוז של ליגה שלמה. לא אשמתכם כי זה מה שקבעו בתחילת השנה, אבל זה ממש לא קשור לפיינל פור שבשיטת גביע הוא הוגן לחלוטין. דווקא הפיינל פור בשיטה החדשה של היורוליג ממש לא הוגן וצריך לעבור לסדרות עד הסוף.
     
    Mahranlala אוהב/ת את זה.
  15. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    790
    מין:
    זכר
    @idans10
    לא הוגן אבל אפשר להבין אותו (ריבוי משחקים, למרות שזה מוזר שמשחקים כל כך הרבה ובסוף מכריעים את זה במשחק אחד) ובניגוד להרבה אנשים לא מקשר בין הפיינל פור באירופה לליגה (למרות שאפשר לתת בכך טענות לתמיכת מכבי שנוח לה אז היא תומכת כך)

    ההבדל בין הכדורגל לכדורסל זה מקרה ב"ש וק"ש.
    הם לא הגיעו לאלופות,
    אבל בזכות ההגעה למוקדמות וההגעה לאירופה למפעל השני הן קידמו את עצמן (מאז ק"ש הלכה שוב אחורה).
    תאר לך מה היה קורה אם ב"ש למשל הייתה יודעת שכניסה לליגת האלופות זה רק בשביל מכבי ת"א/ "ארבע הגדולות".
    מה היה קורה? מה שקרה לחולון של 2008 שהייתה קבוצה ראויה והתפרקה מנכסיה תוך עונה.
    דורסמן השקיע כסף אבל הבין שלא יוצא לו מזה כלום, שום אפשרות קידום, שום אפשרות קידום מבחינה כספית, שוב להשקיע עוד כסף ובפעם השנייה לקחת אליפות הרבה יותר קשה ופחות יש רעב אז ביקש מראש העיר כסף ואז ברח.

    אני לא משלה את עצמי וחושב שאם יתנו לקבוצה ישראלית מקום ביורוליג היא תתמודד שם כמו מכבי, אבל היא כן תוכל לקדם את עצמה גם אם היא תספוג תבוסות כל משחק וגם אם תנשור ליורוקאפ (שיטה קודמת) ולכן כפתרון פשרה אפשר לנסות להגיע להסדר ביינים זמני שמחליף את הקודם - שהאלופה הולכת ליורוקאפ, וחלק מההגבלות (לא כולן) יורדות.
    ליגת אלופות לא מספיק טוב כי אתה תמיד נשאר עם המצב של 2 קבוצות מעליך ובלי שום סיכוי ליורוליג, ביורוקאפ תמיד יש את הסיכוי התיאורטי להגיע ליורוליג וזה מוריד קבוצה אחת משוריינת כבר, כפתרון קבע - לא, כפתרון ביניים שיאפשר הורדת הגבלות חלקית - OK, למרות שאומרים שזמני זה הכי קבוע שיש, אם הקבוצות הישראליות יקבלו את ההזדמנות ביורוקאפ אז אולי יתאפשר טיפה לעלות מדרגה ולצמצם פערים ואולי ללחוץ בהמשך למקום ביורוליג.
    אם היורוליג/יורוקאפ אכן יעבור לליגה סגורה עם 3 עולות ו3 יורדות ללא משורינות אני אוכל איכשהו לקבל בנתיים את המצב הזה שמכבי ביורוליג בתנאי שאלופת ישראל תקבל את המקום ליורוקאפ, ההגבלות שיהיו צריכות לרדת בתמורה זה הגבלות על מספר הזרים (אבל יש את העניין הישראלי - צריך להבטיח שישראלים יקבלו דקות, למרות שאני לא אוהב את החוק הרוסי) ואת הפיינל פור בסדרות מלאות ברבע ובחצי (עם אפשרות לתת למקומות 1-2 פטור מהרבע) וסדרה קצרה יותר בגמר לצד כל מיני הגבלות נוספות שמפריעות ושאפשר לבטל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.