הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה טרוליזם בלשאול אותך שתי שאלות פשוטות?

    הכי מביך זה שאחכ אתה עוד מספר שלי אין תשובות.
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,714
    לייקים שהתקבלו:
    3,376
    להגיד שלמכבי אין חלק בשיריון שלה זה להגיד שהשיריון נחת עליה מהשמיים, שהיא לא חתרה כדי לקבל אותו ושהיא בכלל לא אישרה את הרישיון שהביאו לה. יכול להיות שהתכוונת למשהו אחר, אבל בשפה העברית זו המשמעות של "למכבי אין חלק בשיריון שלה". הבעיה היא לא בהבנת הנקרא שלנו אלא בהתנסחות שלך.

    אתה רוצה להגיד שלמכבי אין חלק בכך שלליגה הישראלית בכדורסל אין כרטיסים ע"פ מיקום ליורוליג. זה טיעון אחר.

    ולגבי המשפט שרמי כהן היה מוכר את כולנו, מה זה אומר בכלל? רמי כהן הוא נציג האוהדים, למה שהוא ימכור אותנו בשביל הכסף של היורוליג? הכסף הזה הולך לכיס שלו?
    אם אתה רוצה להתנגח בנו תגיד שידידיה רפפורט ושאר המשקיעים הפרטיים היו מוכרים אותנו, לפחות שיהיה היגיון במה שאתה אומר. אני יודע שככה אני מונע ממך את הכיף בלדחוף את השם "רמי כהן" באופן רנדומלי להודעות שלך אבל עדיין.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    חלילה, אתה לא מונע ממני את הכיף בכלום, רמי כהן נותן לי את התענוג להסתלבט עליו לבד בכל ההנהלות שלו אבל זה כבר לדיון אחר. וכן, אם הפועל ת"א היתה מקבלת הזמנה ליורוליג הם היתה קופצת על המציאה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. צר לי אם זה לא מסתדר לסצינה הרומנטית שלכם, אבל זו האמת. ואגב, לא שיש בזה משהו רע, אבל בחיית, בואו לא נזלזל באינטליגנציה של הפורום.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אם ואם ואם.

    מי שמזלזל באיננטילגנציה של הפורום זה אתה שכותב לנו שלמכבי אין שום קשר לשריון של עצמה ביורוליג.

    ואני עדיין מחכה למענה על שתי שאלות פשוטות.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    גם אני ממך. כשתחליט שאתה עונה לי לפני ההטרלה, עדכן אותי ותקבל תשובות.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,714
    לייקים שהתקבלו:
    3,376
    אחלה, תעביר לי את כדור הבדולח שלך כשאתה מסיים איתו.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    סגור.
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,263
    לייקים שהתקבלו:
    5,454
    אגב, סתם כערת אגב על הדיון (המטופש, סורי) שהתפתח פה: רוב הקבוצות בישראל אין את תקציב המינימום הנדרש כדי לשחק ביורוליג. המפעל דומה לשולחן פוקר של עשירים - כדי להכנס לשם צריך כסף. המפעל נותן לך רווחים מסויימים אבל בגדול - אתה תפסיד כסף מההשתתפות בו. את הכסף אתה אמור לעשות מה"מסביב" (בעיקר מנויים וזכויות שידור).

    העניין במפעל הפרטי הזה, ששייך ל10 קבוצות, זה שבגלל שהן אלה שאחראיות עליו ועל השיווק שלו הן משקיעות מכספם להצלחתו (מכאן זה גם לא כל כך הגיוני ל"העיף" אותם).

    דוגמא: היורוליג מכר את הזכויות שידור שלו לחברה בשם IMG - היא קיבלה סכום קבוע 36 מיליון אירו לעונה לעשר שנים.(החברה הזאת היא זו שמוכרת את המשחקים עצמם למדינות, כלומר החברה שהיא שם ענק חושבת שהיא מסוגלת למכור בהרבה יותר מ36 מיליון וככה להרוויח - היורוליג מעדיף שמישהו אחר יתעסק בלמכור את המשחקים למדינה מדינה).

    מין הסתם הכסף התחלק בין הקבוצות - 10 הקבוצות המשרויינות החליטו פה אחד להשקיע אותו בשיווק הליגה. כלומר, מכבי, אולי, פנר, ריאל - כולם החליטו לקחת את הכסף מהעיסקה הזו ובמקום לשים אותו בכיס שלהם - הם החליטו לשים אותו בשיווק, מדיה, פירסום כדי שהמפעל יצליח. זה אגב הגיוני היות והאינטרס שלהם הוא שהליגה תצליח.

    זה דומה אגב למנהלת הליגה בכדורסל, שמורכבת מ12 קבוצות ליגת העל, והתקציב שלה מגיע מהקבוצות שחלק מהכסף שהן נותנות הולכות לפרסומות ולשיווק שאנחנו רואים.

    המשעשע הוא שטוענים שמכבי נהנית מ"יתרון כלכלי" בגלל הההשתפות ביורוליג - זה מצחיק, כי גם אם זה נכון - מכבי עבדה בשביל הכסף הזה. היא לא מקבלת מיליונים מהיורליג, למען האמת, היא מפסידה (2 מיליון דולר "הפסד נטו" מהמפעל בעונת הזכייה, אגב) כמו כולן, אבל ההצלחה של המפעל, שהיא משקיעה בו כסף, כמובן תחזור אליה מהמנויים, פירסום ומשאר הדברים.

    אף אחד לא נותן למכבי או לפנר מיליונים. בטח לא היורוליג. הן ייצרו את ההכנסות הזאת בזכות ההשקעה שלהן במפעל. באותה מידה המפעל הזה יכל להכשל בטירוף והכסף היה הולך לפח.

    כמו שאני בערך אקנה דירה ב20 אלף דולר, אשקיע בה הרבה יותר, ואז היא (לשמחתי) תהיה שווה 2 מיליון דולר. אתם אומרים - לא מתאים, מה זה, תראה כמה כסף יש לך עכשיו, זה לא הוגן תוותר על זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/18
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הגזמת, עכשיו הם סתם יצטרכו להתמודד עם עובדות. וכן הדיון מטופש וכנראה הם גם לעולם לא יכירו בעובדה שגם אם נוציא את כל נושא התקציב ובאמת נתמקד באיך שהעניין עובד, נכון להיום יש שני גופים באירופה בין אם נרצה או לא, כאשר החזק שביניהם קובע מי תהיה חברה בו ולא ויתור כזה או אחר על שיריון.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אף אחד לא נותן למכבי מליונים, אבל היא מכניסה אותם באופן "טבעי" בזכות שריון מושחת ומלאכותי (דרך מנויים, ספונסרים טלויזיה וכו').

    ברור שהשתתפות במפעל הבכיר היא מקור הכנסה עצום. זו בדיוק הסיבה שלמכיב כל כך חשוב השריון הזה.
    הרי ביום שירושלים גם תשתתף ביורוליג באמת ששלטון היחיד יהיה בסכנה.

    הקטע הוא שלקבוצות שהן לא מכבי - אין תקווה אפילו.
    חולון או הפועל תל אביב יודעות שלא משנה כמה אליפויות הן יקחו - את מקור ההכנסה העצום הזה הן לא יוכלו לנצח.

    כמו שכתבתי פה בסוף השבוע, זה כמו שאתלטיקו מדריד אף פעם לא הייתה יכולה להשתתף בליגת האלופות.
    הסיכוי שלה להפוך למה שהיא היום היה אפסי.

    מיקי- אני עדיין מחכה לתשובה על שתי שאלות פשוטות.

    ארז-הדיון הזה ממש לא טיפשי. הוא כל הסיפור של הכדורסל הישראלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/18
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,714
    לייקים שהתקבלו:
    3,376
    הודעה סוחפת ומרגשת, כמעט ואפשר להאמין שמכבי היא קורבן של היורוליג.
    תנו כרטיס ע"פ מיקום ליורוליג, ואני מבטיח לך שירושלים/חולון/הפועל תל אביב ילכו לשם בוודאות ואפילו לא עם הפסדים כספיים כל כך מאסיביים, כי גם הקבוצות האלה יהנו מעלייה ענקית בקהל המנויים ובכסף מזכויות שידור למשחקים. נכון שחלקן לא ימכרו כמות מנויים כמו של מכבי וכולן כנראה ירוויחו פחות מזכויות שידור ומהסביב, אבל זה חלק מעניין המונופול שמכבי יצרה לעצמה... הרבה בזכות השיריון. אז הפיתרון הוא לא להשאיר את השיריון על כנו.
    קבוצות אחרות עלולות לוותר על ההשתתפות במפעל? סלאמתק, למרות שלא ידוע לי שבליגות שבהן קבוצות כן מגיעות למפעל ע"פ מיקום מישהו מוותר עליו. מאמין שקבוצה שתעמוד בפני השתתפות ביורוליג תדע לכלכל את זה, נגיד מכבי חיפה או מכבי ראשון לציון היו משתתפות. יכול להיות שאם גלבוע גליל תזכה באליפות, הם באמת יוותרו על התענוג.

    וחוץ מזה מצב אידיאלי לדעתי הוא שכל מפעלי השיריונים האלה לא קיימים. אני באמת מאמין שמתווה דומה למה שקורה בכדורגל עם ליגת האלופות והליגה האירופית היה עושה בטווח הארוך רק טוב לכדורסל האירופאי הצולע, שהיום הוא ענף שלא ממצה חצי מהפוטנציאל שלו, בהתחשב בכך שבלא מעט מדינות כדורסל הוא ספורט פופולרי.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  12. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,714
    לייקים שהתקבלו:
    3,376
    אתה יכול לצאת בהצהרות גרנדיוזיות כמו "עכשיו הם יצטרכו להתמודד עם עובדות", בינתיים לא ראיתי פה שמישהו מאוהדי הפועל ברח מדיון(בניגוד למשתמשים אחרים פה, פעם אחר פעם בשבועות האחרונים) וכמובן שזה לא יקרה עכשיו.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,213
    לייקים שהתקבלו:
    14,680
    מין:
    זכר
    היתה לי שיחה עם חבר אוהד חולון, הוא אומר לי שהקבוצה מגיעה חבולה נגד ירושלים, בלי אלכסנדר, בלי תומאס, בלי עוד כל מיני. אם גלן רייס לא חוזר בדרך לא דרך ירושלים אמורה לשייט לגמר.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,263
    לייקים שהתקבלו:
    5,454
    @Shacham
    אני אנסה להתנסח בעדינות - אתם יורים אוסף של קלישאות סופר מנותקות. תן להפועל ולחולון הזדמניות? אתה פ-א-ק-י-נ-ג רציני איתי?
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/3/ART1/752/282.html
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/3/ART/743/244.html
    מכבי חיפה ויתרה על הכרטיס ליורוקאפ - וואלה! ספורט

    אתה מוזמן ללכת לרמי כהן ולידידיה רפפופורט, ובשיא הרצינות, לשאול כמה כסף (בנטו) הפועל ת"א תרוויח על ההשתפות ביורוליג - נתחיל מעידן אוסישיקין. אני אעשה לך ספויילר: מדובר בהרפתקה כלכלית שבחייים, בשום סרט, קבוצה דלת תקציב כמו הפועל ת"א תעשה. בשום סרט.

    אבל עכשיו יש דרייב אין ואולם גדול, אז תעלה מנויים ב1000 שקל ואולי תשרוד את ההוצאות של בניית סגל מטורף (כמות ואיכות), טיסות, הלנה וכו' ותתפלל שתצליח לשרוד כזה דבר. במקרה הטוב לשרוד - באמת אתה חושב שאם הפועל ת"א תשתתף ביורוליג שנה הבאה היא תהנה מיתרון כלכלי כלשהו? אתה רציני?

    לגבי שאר הליגות - היורוליג בוחר בפינצטה ליגות שמי שמגיע משם יעמוד בתנאי הסף (אגב, תנאי סף אחד הוא תקציב מינימום של 4 מיליון אירו. סתם ככה, שלדעתי אין לאף אחד פה להוציא מכבי וי-ם, אבל עזוב את זה) ולכן בגרמניה שיש 3 קבוצות של 10 מיליון דולר - באיירן, אלבה ובאמברג - לא משנה, כנ"ל ה2 בVTB.

    ולגבי האדריאטית - בודצ'ונסט בספק גדול בגלל....אי יכולת כלכלית לעמוד בזה. היא מנסה לגייס כסף. אתה מוזמן לבדוק.

    אין יותר שקר מגעיל מזה שמכבי מקבלת 1000000000 מיליון דולר מהיורוליג, ורק אם נס ציונה הייתה מקבלת את הצ'אנס היא הייתה מקבלת את אותו סכום כסף והייתה מקבלת יתרון כלכלי.

    אף קבוצה בלי גב כלכלי ממש חזק לא הולכת ליורוליג. ד"ש מדאורשפקה שהשיגה יתרון כזה גדול ששנה אחרי זה התקציב שלה קוצץ בשלושת רבע כמעט.

    כן, אתה תגיד, תן לי 10 שנים כמו מכבי ביורוליג וגם אני אצור יתרון כלכלי. ואללה יופי, שמכבי השקיעה מיליונים בליגה הזו - כמו שאר הקבוצות כמובן, ופירטתי, ועכשיו היא כביכול בשנים האחרונות קוצרת פירות אז תעיף אותה (בעיקר ,אגב, ממחירי מנויים לא הגיונים ולא פרופורציונליים. מכבי היא בין הבודדות ! שמצליחה ממש להרוויח בסך הכל. אתה מוזמן לקפוץ ליווניות ולטורקיות, כולן נשענות על איזה ספונסר עשיר - ברגע שהוא בורח, ראה דאורשפקה, שום השתתפות ביורוליג לא תעזור להן. ברצלונה, מילאנו - כולן בהפסדים גדולים שמכוסים כמו בכל מקום - גם בכדורגל - ע"י איזה בעלים עשיר. שום יורוליג לא קשור פה.).
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,387
    לייקים שהתקבלו:
    4,563
    אלכסנדר ותומאס יישחקו כמו גדולים, וולדן כבר פצוע מזמן וידוע שלא יהיה כשיר לפיינל פור.
    אמורה לשייט זה נחמד, אני עדיין זוכר את האליפות של ראשון לציון גם אז היינו אמורים לשוט.
    חפרו לנו על רייס מי ישמע מייקל ג'ורדן, שייתנו לו לשחק ויגמרו עם הפארסה הזאת, גם ככה הכל שכונה.

    התקווה שלי היא שירושלים - מכבי בגמר. זה הגמר שמחכים לו כבר שנים בעידן אורי אלון בבירה. ירושלים רוצים אליפות בלי כוכבית ומכבי רוצים להחזיר את האליפות סוף סוף. אחלה פרומו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.