הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,090
    לייקים שהתקבלו:
    14,667
    מין:
    זכר
    העובדה היא שראית שאיך שרנדל יורד לספסל ההגנה של מכבי מתפוררת,עם זה שיוגב היה על המגרש. נכון שכשיוגב משחק ליד פארמר/רוצ'סטי זה ממזער נזקים אבל זה עדיין קו אחורי פרוץ. בסופו של דבר רנדל לא יכול לשחק 40 דקות גם בליגה וגם ביורוליג,בטח עם הנטיה שלו לפציעות. אמבקוואה לבדו לא יכול לשמור לבד על הצבע,בדיוק כמו שטיוס לבדו לו יכל לשמור לבדו על הצבע. זה לפחות הבעיה בצד ההגנתי. אבל אני מסכים שאם תביא סנטר טוב ההתקפה תהיה כל כך טובה שהיא יכולה לחפות על הסלים שנקבל בדקות שרנדל לא על המגרש.
    בשורה התחתונה היה צריך לוותר על רוצ'סטי או פארמר ולהביא במקום אחד מהם סנטר. איזון זה שם המשחק.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    המשפט הזה מתמצת בדיוק מדוע אנחנו קיץ אחרי קיץ כועסים על ההנהלה. עד שכבר הוציאו כסף על שחקנים יקרים, זרקו את זה על אותה עמדה במקום לעבות גם את עמדה 5. מקווה שלא נצטער על כך למרות שאין קסמים. זה לא שפתאום הקו הקדמי יתמודד בכבוד מול הקבוצות הגדולות אלא אם יגיע שינוי ומישהו אחר יוחתם.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,219
    לייקים שהתקבלו:
    6,067
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,090
    לייקים שהתקבלו:
    14,667
    מין:
    זכר
    אז בעצם ירושלים נשארת עם סנטר אחד שגם הוא בעצם 4.5 ?
    ככה זה כשנותנים לסוכן שחקנים להיות מנהל מקצועי
     
  5. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    איך אוהדי מכבי היו אורמים לאוהדי ירושלים פעם?
    מה שחשוב זה לא בעיות עכשיו אלא מה יקרה באפריל-מאי כי ירושלים תהיה ב4 הראשונות בכל מקרה
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,263
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    מסכים. יש להם גם מספיק זמן למצוא מישהו (האקס פקטור של האליפות שלהם היה תומפסון שהגיע באמצע העונה).
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אבל פה הטעות שלכם. אם ירושלים חושבת על ללכת בגדול, המטרה שלה לא צריכה להיות (רק) פיינל פור ישראלי. היא צריכה ללכת חזק על היורוקאפ אם היא רוצה שברתומאו בכלל יירק לכיוון שלה. ועם קו קדמי כזה פושר, עם או בלי גייטס, היא תאכל המון חרא באירופה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,090
    לייקים שהתקבלו:
    14,667
    מין:
    זכר
    אמצע העונה זה לא רלבנטי כי היורוקאפ מתחיל בעוד שבועיים
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,434
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    איפה הפועל ירושלים יכולה להתחזק כרגע ? אף אחד מהזרים לא יעזוב למעט אולי יינסי גייטס שבמקומו יהיה חייב להגיע סנטר זר, ובקשר לישראלים אין ישראלים פנוים בשוק למעט יניב גרין ואני לא רואה את ירושלים משלמת ביי אאוט מטורף על שחקן כמו דוסון לדוגמא.

    זה הסגל של ירושלים והוא טוב מאוד, לדעתי מכבי תל אביב על הנייר טובה פי כמה אבל הסגל מספיק טוב להתחרות על אליפות.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,219
    לייקים שהתקבלו:
    6,067
    ????? - ?????? ?????? nrg - ...????? ?? ????: ????? ??? ??

    מישהו שמע עליו?
    אני לא יודע עד כמה הבחור רציני, אבל דת וספורט השגי לא הולכים ביחד. הבחור כבר בן 19 והוא מעולם לא הוזכר כמועמד לקבוצה בליגת ווינר. לא חושב שייצא משהו מהבחור הזה. לא מבחינת כדורסל לפחות.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,090
    לייקים שהתקבלו:
    14,667
    מין:
    זכר
    צופה עכשיו באלדד אקוניס ב"בוקר ספורט". אקוניס הוא אדם מאד נחמד ורב פעלים אבל אני לחלוטין לא מסכים איתו. הוא אומר שצריך להגביל את המתאזרחים ועדיין לשמור על החוק הרוסי. הוא אומר שהמטרה הכי חשובה זה לקדם צעירים, ומביא בתור דוגמא את עצמו שעשה זאת רבות.
    כמה דברים לאלדד אם הוא קורא פה:
    -.יפה שבני הרצליה קידמה הרבה צעירים,אבל בכל ליגה בכל ענף ספורט הקבוצות בטן מקדמות את הצעירים,בזמן שהקבוצות הגדולות נהנות בסוף מהפירות שלהם. אני אלך לכדורגל כי אני טיפה יותר בקיא בזה. אתה רואה היום את בארסה,אתה רואה את ריאל,אתה רואה את סיטי,אתה רואה אפילו באיירן עם הדימוי של "הקבוצה הגרמנית"(דבר שהוא מזמן לא נכון). אף אחת מהן לא מתעסקת בפרוייקט גידול צעירים, הן מביאות את הכי תותחים שהן יכולות להביא כי מה שחשוב להן זה להביא תארים כאן ועכשיו.
    -אקוניס אומר ש"הוא בטוח שלכולם מפריע שיש חמישיה של ישראלים". יצא לי לראות משחקים של ארסנל מבלי שאף בריטי עלה ב-11. האם שמעתם על אוהד של ארסנל שרוטן על זה? האם שמעתם אוהד ריאל שכועס על זה שהקבוצה העדיפה צרפתי כמו בנזמה על בן בית כמו מוראטה? האם אתם שומעים זעם במינכן על זה שיותר ויותר גרמנים נדחקים מההרכב בשביל זרים?
    -לא ראיתי איזה הצלחה כבירה של החוק הרוסי בזירת השחקן הישראלי. הוא רק הולך אחורה. להיפך ליגה עם יותר זרים תהיה ליגה טובה יותר וישראלים שישתתפו בה יצתרכו להשתפר כדי למצוא יותר דקות. קחו את יוגב ופניני. הם יודעים שביורוליג אין חוק רוסי,וכדי להרוויח את המקום על המגרש הם צריכים כל הזמן לעבוד קשה,וזה מה שהם עושים וזה עושה להם רק טוב.
     
    orimor2212 ו-idans10 אוהבים את זה.
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,409
    לייקים שהתקבלו:
    6,855
    אם יש מקום בעולם שבו דת (יהודית) וספורט הישגי כן אמורים ללכת ביחד, זה ישראל. מה שכן, אם הוא בונה על קריירה בNBA כמו שכתוב שם, שיכין את עצמו נפשית גם למשחקים ונסיעות בשבת.

    לא יודע לגבי הכישרון שלו, ברור שמדברים עליו רק בגלל הגובה. אם כבר גובה אז שווה לשים לב לדניאל קופרברג, בנוסף ל2.07 שלו בגיל 17 הוא גם יודע להוריד כדור לרצפה וקולע יפה מאוד מכל הטווחים. רק שיסדרו לטמבל הזה את הראש ויהיה על מי לבנות בנבחרת, אלא אם רוסיה תחטוף אותו קודם מתחת לאף.
     
  13. Drama Guest

    מישהו יודע מה עושה היום הזר האגדי דנילו פינוק ?
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,434
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    וואו דנילו פינוק, איזה כיף להיזכר, בכל מקרה הוא משחק לפי ויקיפדיה בוונצואלה כרגע אבל בסופ״ש אני יגיע הביתה מבסיס ויבדוק לך בוודאות.
    שחקן מדהים, הניצחון על מכבי ת״א, סל הניצחון על רנדל והשלשה המטורפת ברוממה (חפשו ביוטיוב, העליתי את זה במיוחד לפני כמה שנים), געגועים לילדות :)
     
    Maccabi Diamond ו-Drama אוהבים את זה.
  15. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    באמת שאפילו "אופטימיסת" כמוני, כבר מתחיל לאבד תקווה. ההכנה של הקבוצה לעונה התבצעה בצורה רעה ביותר, בייחוד שלרוב התאמנו בהרכבים חסרים מהמון סיבות. פישר מיעט לשחק ואפילו נעדר מכמה מהמשחקים, אותו דבר רייט שמתחיל לעשות הצגות וממשיך בגייטס שבקבוצה החליטו להשאילו. יותר מזה? הקבוצה פשוט נראת רע מאוד במשחקי אימון. אז נכון שלרוב העלנו הרכבים חסרים, אבל משהו שם נראה רע מעבר להפסדים במשחקי ההכנה, לא יודע להצביע כרגע מה.

    קצת סדר בדברים. הפועל ים רכשה את אחד הסנטרים היותר מוכשרים בליגה אשתקד, הלא הוא - גייטס. רבים יסכימו שמדובר בסנטר מסיבי עם משחק גב לסל משכנע ביותר, אבל יש גם חסרונות. משחק ההגנה לוקה בחסר כמו גם חוסר הניסיון שלו בזירה האירופאית. אז בעיתוי קצת מוזר ומאוחר, נמצאה לגייטס קבוצה שמוכנה לשאול אותו ולשלם 700 אלף דולר עבור השחקן ודמי השאלה עבור המועדון. אין ספק שהמהלך הנ"ל יביא לידי שיפורו של גייטס ויוסיף מעט ניסיון, אז אפשר להגיד שהמהלך הוא טוב, אבל מה הלאה? האם להשאיר את הקבוצה עם סנטר אחד בבית כל כך קשה ביורוקאפ, תעשה טוב לקבוצה? התשובה היא לא חזק מאוד.

    יכול להיות שאני דרמתי מדי בכך שאני מסיק מסקנות ממשחקי הכנה בלבד, אבל אי אפשר שלא להתאכזב מתחילת העונה העקומה הזאת. אורי אלון העונה הציג תקציב חסר תקדים והגדול ביותר בהיסטוריה של המועדון - 10 מיליון דולר. יהיה מאוד עצוב לראות אותנו מתרסקים באירופה, אך לאור החסרון בעמדת הסנטר ובבחירת שחקנים לקויה, אני לא רואה עתיד מזהיר במיוחד, אבל גם יודע שאורי אלון לא יהסס מלהנחית שחקן או שתיים במידה והמצב יחמיר. מקווה שזה לא יהיה מאוחר מדי.
     
    שי אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.