הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,450
    משטרת שונאי מכבי עברה כרגע כאן בדיון ושללה ממך את תעודת השונא מכבי שלך.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מה שאני אוהב אצל ליאור, שהוא יכול גם לשנוא את מכבי וגם לדבר בהיגיון, בניגוד לרוב שונאי המכבי שאני מכיר שאין להם מושג חוץ מלצעוק לשימון "מושחת, תתאבד, הרסת את הכדורסל". אוטומטית אתה יודע שאין עם מי לדבר. אצל ליאור הוא יכול לשנוא ולבקר את מכבי וזו זכותו, אבל לפחות מאחורי ההודעות שלו עומדות סיבות הגיוניות יותר או פחות שאפשר להתדיין איתן גם אם אנחנו לא מסכימים. אז תחזיר לו בבקשה את התעודה שלו בחזרה.
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    idans10,

    שלא תטעה אני נגד הפיינל פור, מצחיק שהגיעו זמנים שעדיף לנו סידרה נגד מכבי. אני חושב שגם הנהלת ירושלים תומכת בחזרה לסדרות.
    אין לי בעיה ספציפית עם מכבי, לא מעניינת אותי יותר מדי ואף באירופה אני בעדה.

    לחשוב על סדרה בין מכבי\ירושלים\חיפה זה פשוט חוויה גם אם הרמה לא בשמיים.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ברור לי, רוב חובבי הכדורסל האמיתיים מעדיפים סדרות. ירושלים אגב תמיד היו עם מכבי בעניין, אולי למעט השנה-שנתיים הראשונות של הפיינל פור. מכבי-ירושלים יכולה היתה להיות אחלה סדרה. כנ"ל מכבי-חולון ב-2008 וגם מכבי-חיפה ב-2013. אבל כשהמנהלת מנוהלת ע"י אוחיונים ואלדד אקוניסים למיניהם, זו התוצאה. אם מכבי תיקח אליפות במשחק אחד השנה, זו תהיה וואחד אליפות עם כוכבית כי היא פשוט לא מגיעה לנו. הסיבה שאני מאוד ארצה שזה יקרה היא אך ורק כדי שהם יקבלו את הבומרנג בהפוכה.
     
  5. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    באמת שאין לי כוונה להיגרר לוויכוחים מיותרים, אני רק רוצה ליצור דיון תרבותי. אישית, אני חושב שלמכבי ת"א לעולם לא הייתה אף פעם אלטרנטיבה ב - 50/60 האחרונות, וזאת הייתה ליגת לא שיוויונית בעליל ומכבי ת"א ידעה לנצל את זה טוב מאוד. עכשיו אני לא אומר שזה דבר רע, מכבי ת"א זאת קבוצה ענקית עם מסרות מפוארת באירופה ובטח בארץ, העניין הוא שעם היה מגיע לירושלים בחור כמו אורי אלון לפני 60 שנה, אני לא בטוח עד כמה מכבי הייתה שולטת בליגה הישראלית וקוטפת תיארים אירופאיים כמו היום.

    לעניין הבא, מה יהיה עם גייטס בעונה הבאה, זאת השאלה? מדובר באחלה של שחקן ואם אתם שואלים אותי? הוא יכול להיות מחליף מעולה להולמן מהספסל. בנוגע לג'ק כהן... אם כל זה שגפני סטופר הגנתי טוב יותר ומכניס אנרגיה, אני עדיין מתלבט. ג'ק כהן לדעתי יכול לתרום יותר התקפית וגם לא תופס מקום של זר, כך שזאת לטעמי תהיה החלטה מעניינת. ופישר? לא יודע לגביו. מצד אחד הוא "ישראלי", אבל הוא מין 4.5 שכל התרגלים של הקבוצה צרכים להשתנות בשביל צורת המשחק שלו והדבר הכי גרוע? הוא עולה לנו 550K$ לעונה. האם זה שווה את זה שהוא יושב על הספסל? התשובה היא ברורה - לא.

    יש כאן לא מעט אוהדי מכבי, אז אשאל את השאלה ותנסו לענות מהצד שלכם. הולמן וגייטס כסנטרים בירושלים, יכולים להתמודד גם ביורוליג לטעמכם? וכן, אני יודע שלא נהיה ביורוליג, זאת סתם שאלה מתוך סקרנות. יש להם סייז לא רע ומשחק גב לסל ענקי.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני אענה על החלק הסופי - מדובר על שני שחקנים שנתנו מספרים יפים בליגה שלנו. אם הם מתאימים ליורוליג? קשה לדעת. מצד אחד, אירופה לא משופעת בשחקני ציר ברמה גבוהה ולכן סביר להניח שהם כן יצליחו להתמודד עם חלקם. מצד שני, לא רואה אותם מצליחים מול סנטר ברמה גבוהה יותר. סייז לא תמיד מספיק, בטח לא ברמות הגבוהות. היו כבר זרים מצויינים בארץ שחתמו אח"כ בקבוצות יורוליג בכירות ונעלמו במעמקי הספסל. אבל בלי שום קשר, שניהם שחקנים שטובים לירושלים ואתה יודע מה, גם למכבי הנוכחית.
     
    Nike2013 אוהב/ת את זה.
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,450
    תגדיר מטרות ואז תשאל אם זה מספיק. היורוליג היא 16 קבוצות נכון לקונספט הנוכחי. 10-8 מחוץ לטווח היד שלכם. זה הולך להיות מפעל רצחני לקבוצות בינוניות ומטה בפורמט משנה הבאה. בפורמט הנוכחי נפלת על בית חלש עם ססארי ודאורשפקה ואתה עושה טופ 16 (לא מכבי של השנה, אבל כן, משהו שהולמן וגייטס יספיקו אליו) אבל הכל משתנה ואין יותר ססארי או קרשיקה וזה לטוב או לרע זה בטח מצמצם את הסיכויים. העניין הוא שבכל שנה יש את הקבוצות פיינל פור ויהי מה (ריאל, צסקא בארסה וכו) כאלה שהצלבה זה הריאלי שלהן (מכבי, לבורל בדרך כלל) וכאלה שעלייה לטופ 16 היא ההישג שלהן (דאורשפקה, באמברג וכו'). ואז קבוצה כמו ירושלים שחלומה להשתחל לטופ 16, בהנחה והיא כבר ביורוליג, יכולה להסתפק בהולמן וגייטס עם גארדים טובים ולהגיע לשם. אבל זה כבר לא קורה. שנה הבאה זה הכל הוא כלום. או שאתה בין 8 הטובות ואז הצלבה( מה שלא יקרה עם גייטס והולמן וכמעט כל מה שתוכל להעמיד) או ש...זהו. מקום 9 או 15 זה לא משנה. אז כרגע השאלה שלך די מעורפלת. בפורמט של השנים האחרונות כן, בפועל מהשנה הבאה ואילך - שאם אתה כבר ביורוליג אתה תרצה להגיע ל8 הראשונות כי אין מטרה אחרת הרי , אז לא.


    והדיבור עם הולמן (הצטייר גם ככה במכבי ) הוא שיש לו חוזה 1.5 מיליון לעונה בסין שנה הבאה והוא רק בא ל3 חודשים האלה, לא?
    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/16
  8. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    לא יודע עד כמה זה נכון, אבל רועי כהן טוען שלהולמן אין חוזה לעונה הבאה בסין. גם אורי אלון דפק עקיצה לאדלשוטיין ששאל "מדוע מביאים סנטר לחצי עונה", אורי אלון השיב: "אל תאמין למה שמספרים לך". זה נגמר בהתנצלות של אדלשטיין בנימה שהוא ניזון מהתקשרות בלבד.

    מקווה שבאמת אין לו חוזה והוא ימשיך כאן. המסקנה: הולמן חתום כאן עד לסיום העונה עם אופצייה לעונה נוספת, כמו שפורסם בכמה אתרים.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני גם הייתי ממתין עם הולמן קצת לפני שהייתי מגבש דעה במקום אוהדי ירושלים. ברור שהוא עדיף על האין קוקדמי שלהם ונראה טוב, אבל שיחק כולה שניים-שלושה משחקים. בסוף השנה אפשר יהיה יותר לגבש דעה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    הולמן ברמה ויינסי עדיין לא אבל לצאת עם שניהם לקרב אני אהיה יותר ממרוצה. במיוחד עם אליהו ודאנקן ב-4 בנוסף לגפני. קו קדמי נפלא לקבוצה בדרג שלנו.

    פישר עם כל הכבוד צריך להיחתך, ג'ק כהן? לליגה הישראלית בלבד.
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    קצת נשכח בין הדיון על מכבי-ירושלים וסנטרים אבל ראשון לציון מנצחת היום בהארכה וההכרעה בחמישי הבא בגרמניה. כל הכבוד לקבוצה של דרוקר שעושה עונה אירופאית מדהימה עד כה.
     
    שי ו-idans10 אוהבים את זה.
  12. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    גפני? לא, לא... אולי הוא סטופר הגנתי ופצצת אנרגיה, אבל זה לא השחקן שירושלים צריכה. ראינו איך טחנו אותו באירופה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    שתי נתונים מדהימים על ליאור אליהו:
    1. מלך האסיסטים של הפועל י-ם בליגה, כן כן, לא סמית׳, לא רולנד, לא הלפרין, לא טימור, ליאור אליהו עם 4.7 אס׳, 6.4 ריב׳, 12.5 נק׳ ב-26.8 דק׳ בלבד !

    2. ליאור אליהו קולע העונה פחות מ-40 אחוז מקו העונשין וב-4 העונות האחרונות לא עובר את ה-48 אחוז מהקו לאחר שכל הקריירה היה שחקן עונשין מצוין, מוזר מאוד.

    בקשר לחולון - בני הרצליה.
    מביך היה לראות 2 קבוצות משחקות עם ״2 גבוהים בלבד״, חולון שיחקה עם פאוור פוורוד וסנטר שבאירופה שיחק גם כפוורוד ובני הרצליה שיחקה עם 2 פאוורים פוורודים כאחד מהם שיחק ב-nba כ-3.
    אז אני מבין שאנג׳י ומוזר פצועים אבל בכל זאת למה אין גבוה רביעי בהרצליה ולצה בחולון הגבוה שהגיע השבוע (ביר כץ) לא משחק ?!
    כל קבוצה בליגה צריכה לטחון את הפועל חולון בצבע, בני השרון עם החלטה נהדרת של ה-5 זרים ו-3 זרים גבוהים אבל פאקינג פגעה רק בגבוה וחצי ולא החליפה זר כל העונה, אני ארחיב עליהם בהמשך העונה.

    אחרי סימונס, הפועל ת״א מביאה את רובינסון, קונגר ואיידן, פשוט חיזוק יוצא מן הכלל, שאפו, במקום חולון שהביאו אלף שחקנים שיילמדו מהפועל ת״א שאיכות עדיפה על כמות.
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    מצטער שהוא היה אמור לשחק בתור 5 או בתור 4 עם סנטר מצחיק. כרגע אם זה בינו לבין פישר אז אני חותך את פישר. וכמובן שאין מה לדבר על ג'ייק כהן במקומו.
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,450
    ירושלים - מכבי אחרון (לזמן הקרוב, מבטיח): 19 איבודים לירושלים, 0 מתפרצות של מכבי. הקבוצה ללא ספק שוברת שיאי כדורסל פעם אחר פעם.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.