הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא מבין מה בדיוק חיפה הוכיחה לך. בינתיים במשחק המאני טיים היחיד שהיה ביניכם השנה, חיפה דפקה אתכם, בענק ובארנה.

    Sent from my D2303 using Tapatalk
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,028
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    מה שבטוח זה שמצפה לנו פליאוף נהדר. כרגע יש 3 קבוצות שלטעמי בעלות סיכויים שווים לקחת אליפות-ירושלים,חיפה ומכבי(ולא,לא בגלל שהביסה את הפרות מבאר טוביה,אמרתי את זה עוד לפני) אם זה היה סדרות הייתי אומר שירושלים ומכבי ילכו ראש בראש עם יתרון קל לירושלים. אבל בגלל שזה נוק אאוט אז גם חיפה בתמונה.
    אגב אם ראשון תודח מאירופה ותתרכז רק בליגה היא יכולה מאד להקשות על כל אחת מהשלישיה. מה גם ששמעתי שהם מביאים זר טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/3/16
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,401
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    מקווה שאתה מבין לבד למה שתי היציאות האלה ביחד מגחיכות את מה שאמרת.
    ולמקרה שלא - לקחת משחק אחד שלא ראית 90% ממנו והיה יכול ליפול לכל צד והסקת ממנו שאנחנו לא מועמדים לאליפות. בליגה שבה 2 משחקים יכריעו את זהות האלופה. אם אני הייתי עושה את אותו הדבר לכם אחרי הניצחון בגביע (או בכל אחת מ900 הפעמים שדפקנו אתכם במאני טיים) אתה היית צוחק עליי. מה אני אגיד לך, הלוואי שבירושלים חושבים כמוך.

    אה ובלי קשר קח שיעורי בית ותבדוק מה המאזן של הפועל ירושלים מול מכבי חיפה מאז החזרה של האחרונה לליגת העל ב2008 ב:
    1. משחקי עונה סדירה
    2. משחקי "להיות או לחדול" (גביע, פלייאוף/פיינל פור בליגה)

    That said, אני כן חושב שיש משמעות לניצחון מבחינת ירושלים. זה היה נראה שלנו עד השניות האחרונות של הזמן החוקי עם כל המומנטום של הקאמבק ועדיין הם באו ולקחו את זה בצורה מאוד לא אופיינית שעשויה להיות שבירה של מחסום מנטלי.

    מה שכן עד עכשיו העונה הזאת מחולקת ל2 ניצחונות חוץ לכל קבוצה, ואם יהיה משחק חמישי בסדרה ביניהן הוא כנראה ייערך בארנה כשהמנצחת מרימה צלחת, כך שאני בסדר עם ההפסד היום :)
     
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    Heroball,

    אל תדאג אנחנו לא ניפגש - מכבי תדיח אותכם לפני. זה לא בנוי בצורה הזאת שאחרי שהפיינל פור כביכול יהיה 1 נגד 4 ו2 נגד 3? אז אנחנו לא אמורים להיפגש איתכם רק בגמר במידה ואתם תגיעו וגם אנחנו. אלא אם תאבדו את המקום השלישי. בלי קשר שבסדרה העייפות תדבר ואני לא רואה פה רוסטר רחב יותר מדי

    הכוונה שלי שחיפה כבר הצליחה להעביר את המומנטום ועדיין הצליחה להפסיד. הגביע היה נקודת שפל אחת מני רבות העונה ואני לא חושב שהיא תחזור.

    DRORIKO,

    תבדוק לי כמה הוא זרק, זכור לי רק 2 זריקות שהוא החטיא ואחת שנכנסה וזה לא בדיוק שכל השחקנים עמדו על 90 אחוז אז די כבר להשמיץ סתם. הוא עשה פעולות מצוינות בהארכה ולא הכל זה אם הוא קלע או לא קלע.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,028
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    על מה אתה מדבר, היה לו ביי פאר את האחוזים הכי גרועים בקבוצה

    כדורסל ישראלי | עונת 2015-16 | BOX SCORE: Hunter חיפה נגד הפועל י-ם - ליגת Winner סל
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Roma מזל שאני מכיר אותך מהפורום ויודע שאתה רואה ומבין כדורסל, אחרת אין לי הסבר למה שרשמת, אלא אם זו פסיכולוגיה הפוכה או ניסיון לנחס. מכבי פייבוריטית מול חיפה? מכבי? מכבי נכון להיום לא פייבוריטית מול אף קבוצה. ספציפית מול חיפה זה בכלל הזוי, שכן דרסנו אותם במשחק היחיד הטוב שלנו השנה, ניצחנו משחק בשניה האחרונה שבעוד 9 סיטואציות דומות לא היינו מנצחים בחיים ובמשחק השלישי הם פתחו לנו את התחת 35 הפרש. איך לעזאזל מתוך זה הסקת שאנחנו פייבוריטים? ובבקשה תחסוך ממני את "רוח המועדון", כי הקשר היחיד שמקשר את ההנהלה, השחקנים והצוות המקצועי למכבי האמיתית זה רק הצבע של הגופיות. אלא אם אתה מאלו שחושבים שהחתמנו את קרי ודייויס וחושב שמקל והנדריקס שידרגו אותנו להיות מועמדים לפיינל פור של היורוליג. אנחנו לא פייבוריטים מול חיפה, לא עם ביתיות ולא בלי ביתיות. אין פייבוריטים מולם והאמת, גם ירושלים לא פייבוריטית מול חיפה.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    איך לחסוך ממך את "רוח המועדון" שזה בדיוק הנקודה החשובה?
    קח לדוגמא את הגביע, ברגע שעפנו לחיפה ידעתי שהגביע יגיע למכבי, נכון שבדרך חיפה יצאו הכי לוזרים שיש אבל בסוף הגביע היה צהוב למרות הקבוצה החלשה ושאר הבעיות. זאת בדיוק הנקודה, ב9 משחקים ללא חשיבות באמת לא הייתם מנצחים אבל במאני טיים המשחק שיקבע אם תעופו מהגביע או לא ניצחתם!
    שנה שעברה מול אילת זה היה בלתי ניתפס מבחנתי וזה היוצא מן הכלל בשבילי בכל מה שקשור למכבי.

    בתור אוהד ירושלים, אני מעדיף בכל יום גמר עם חיפה, לא משנה בית או חוץ, מאשר לפגוש את מכבי בגמר. בסוף במאני טיים הניסיון ורוח המועדון ישפיעו ואני בספק כמה השחקנים של חיפה יעמדו בו שבצד השני עומדת מכבי תל אביב ששולטת בליגה הישראלית כבר 60 שנה.

    ----

    קצת בנושא מכבי, נכון אתם בעונה קשה ואף קשה מאוד בפעם השנייה ברציפות והשנה אפילו שברתם כמה שיאים היסטוריים שליליים ועדיין בגזרה הישראלית אתם לקחתם גביע וסיכוי שווה לקחת אליפות אז לא הייתי מכליל את הכישלון בליגה הישראלית. אין ספק שבאירופה אתם קבוצה חלשה מאוד כרגע אבל בישראל? לא פחות טובים מירושלים ויותר מחיפה לדעתי.
     
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    כמה מהאחוזים האלו היו בהארכה ובדקה האחרונה של המשחק? נאדה.

    דיברתי על הזמן ובזמן הזה הוא היה סביר + כמו רוב השחקנים. אפשר לציין שהוא נחנק אז כמעט כולם נחנקו לא צריך לעשות לאליהו דין אחר משאר השחקנים.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Roma אבל זה גם מה שאמרת בתחילת השנה ביורוליג ורוח המועדון לא לקחה אותנו לטופ 16. אח"כ רוח המועדון לא לקחה אותנו לשלב השני ביורוקאפ אחרי 4 הפסדים רצופים. גם רוח המועדון לא הבינה איך ניצחנו בחיפה ורוחה המועדון לא עזרה לנו כשאשדוד חזרו לבד מפיגור גדול בגמר גביע המדינה. אשדוד לבד הפסידה את המשחק. רוח המועדון לא עזרה לנו לנצח שום משחק מול ירושלים. אז אני שואל אותך: זה לא קצת פאתטי כשאתה רואה 12 נגרים (ואני עוד מחמיא כאן) שלא מצליחים לייצר משחק כדורסל אחד שלם כמו שצריך (בין אם מפסידים או מנצחים) ואתה מדבר איתי על פייבוריטים ורוח המועדון?
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,028
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    למה אתה כולל רק את ההארכה? מה עם הרבע הרביעי? בשני הרבעים האלה היו לו הרבה יותר מ-2 החטאות
    ומה זה דין אחר משאר השחקנים? דונטה לא נחנק,רולנד לא נחנק, אפילו מנקו תרם יותר מאליהו.
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    דיברתי על החלק שאני ראיתי!

    אני לא יכול לתת דעה על מה שלא ראיתי. אמרת שהוא נפל במאניי טיים ועובדה שהוא לא נפל במאניי טיים. יכול להיות שאתה צודק, כנראה שכן, שהוא היה נוראי במהלך רוב שלבי המשחק אך ברגעי ההכרעה הוא היה בסדר גמור עם הגנה מצוינת ב2 פוזאשנים חשובים בנוסף לשטף במשחק ואסיסט חשוב.
     
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    מודה על הטעות , באירופה כמו שציינתי באמת שקשה להצליח עם הנגרים שיש כיום במכבי וכולנו ראינו את התוצאות שמכבי השיגה. אני לא חושב שזה אמור כל כך להפריע למכבי להשיג דאבל בישראל כי עדיין יש לה יתרון על שאר הליגה בישראל ואני לא אופתע מדאבל צהוב העונה.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ברור שאליפות של מכבי זה לא הפתעה, גם כי כולם מצפים ממנה וגם כי ביחס לתקציב, אוי ואבוי אם היא לא תראה עצמה כפייבוריטית. בפועל, ואחרי חצי שנה של ביזיונות ו-8 הפסדים רק בליגה המקומית, אני חושב שברור לכולנו שהקבוצה הזו היא הכל חוץ מקבוצות הכדורסל שהיו מעטרות את הסמל של מכבי, גם בכישלונות. באמת שלא נתקלתי שקבוצת כדורסל יותר מטומטמת, אדישה וחסרת מעוף כמו המכבי של השנה ואני עוד אוהד של הניקס. אליפות של מכבי לא תפתיע, בדיוק כמו שאליפות ירושלמית לא תפתיע וגם אליפות חיפאית לא תפתיע אותי. עד עכשיו חיפה הוכיחה בענק שהיא לא נופלת "משתי הבכירות".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/3/16
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,028
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    אבל מאני טיים זה לא רק הארכה, אלא גם הרבע הרביעי(שהתחיל עם יתרון נקודה שלנו), בשני הרבעים האלה הוא היה רע. על זה דיברתי, לא על מה הוא עשה ברבע הראשון.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    מזה פחדתי מהשילוב של סימונס ורובינסון, באו להרוס היום את המשחק. זריקות ביזיוניות של הראשון והשני פשוט חושב שהפסטיבל סביבו יגרום לשחקנים מולו לוותר לו או משהו בסגנון.

    בנוגע לשחקן האנדרייטד אז חד משמעית ערן אנסטי בגזרת הישראלית, חנן קולמן של נהריה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.